Сторінка 23 з 40
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 09:27
				 popTAB
				LWIEV писав: ↑22 листопада 2018, 09:10
Львів мріє про швидкісну транспортну прив'язаність з Франківськом та Тернополем, але відстань завелика і диспаритет в розмірі не дасть проявити переваги такої інтеграції повною мірою.
 
Уявляю що б то було, якби аеропорт в Рогатині "не трьох" замутили, і на ранковий рейс на 6:20 треба було добиратись....
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 09:52
				 LWIEV
				popTAB писав: ↑22 листопада 2018, 09:27
LWIEV писав: ↑22 листопада 2018, 09:10
Львів мріє про швидкісну транспортну прив'язаність з Франківськом та Тернополем, але відстань завелика і диспаритет в розмірі не дасть проявити переваги такої інтеграції повною мірою.
 
Уявляю що б то було, якби аеропорт в Рогатині "не трьох" замутили, і на ранковий рейс на 6:20 треба було добиратись....
 
Була тема з аеропортом у Стрию на Львів/Франківськ/Трускавець років 12 тому. Якби не глупий випадок і не позиція Садового, припускаю, що залізничний експрес Підзамче-Стрий був би найчастішим напрямком багатьох львів'ян.
Це було би проблемою, якби міський аеропорт залишався з стодолою замість терміналу і без модернізованої смуги.
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 09:53
				 popTAB
				А що за "глупий випадок"?
			 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 10:44
				 lagerfeld
				Sam писав: ↑22 листопада 2018, 00:20
Ну будем посмотреть, что за наилучшее место. Но он точно хаял вариант в соленом
 
Он и вариант с 3им аэропортом хаил - это радует 

 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 10:50
				 LWIEV
				popTAB писав: ↑22 листопада 2018, 09:53
А що за "глупий випадок"?
 
Ще в кінці 90х салдатікі за вказівкою начальства зрізали лід з поверхні ЗПС автогенами, бо Кучма вирішив ad hoc в Трускавець. Запороли поверхню покриття.
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 11:03
				 popTAB
				ще ж ходили чутки що Кучма аварійно сідав в Стрию на непідготовлену полосу, після чого польоти припинились. Це з тієї ж опери?
			 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 12:36
				 vito
				Inguri писав: ↑21 листопада 2018, 23:54
БФ: Вышел только что от Президента.
Завтра Верховная Рада голосует за бюджет и по инициативе Президента в него 
будут заложены средства на строительство нового аэропорта в Днепре.
Где? 
Пока месторасположение окончательно не определено.
Пожалуйста, не обращайте внимание на заявления некоторых ответственных товарищей, которые иногда, из-за любви к пиару, как говорится, пытаются заскочить «поперед батька в пекло».
Могу лишь заверить, что 
аэропорт будет в самом наилучшем и правильном месте.
 
С президенского ФБ:
"Найближчим часом проблема міжнародного аеропорту для Дніпра буде вирішена. За моїм проханням в проект бюджету 
включена окрема програма щодо будівництва сучасного міжнародного аеропорту в Дніпропетровській області. Про це сьогодні говорили з міським головою Дніпра Борисом Філатовим.
Останні кілька днів займався питанням залученням в Україну дуже потужних авіакомпаній та авіаперевізників. Переговори пройшли успішно. Розширяють свою присутність Ryanаir, повертається в Україну Wizz Air. І я зацікавлений у тому, аби до переліку міст, з яких здійснюються регулярні авіаперельоти, увійшло Дніпро.
Завдяки роботі нового аеропорту 
очікується збільшення пасажиропотоку за три роки три-п’ять мільйонів. Це означає, що мешканці Дніпра, і не тільки Дніпра, можливо Запоріжжя, Кривого Рогу отримають можливість подорожувати до 10-15 аеропортів Європи."
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 12:45
				 shushuair
				Эта тема перед выборами с новым аэропортом просто, извините, лютый п*здец.
Тут бы довести до ума то, что не доделано, например, уже в Одессе началась риторика от Гройсмана "Местные, подключайтесь", мол, денег больше нет, зато а не выкопать ли нам ещё с нуля аэропорт и выделить под это *уеву тучу денег, которых нет, задолбали со своей жаждой наживы и популизмом.
			 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 13:28
				 softkevich
				Новый аэропорт это больше популизм. Он не нужен там - понимаю, что есть сложности с владельцами терминала в Днепре, но полоса и земля то не им принадлежит.
Тем более, что этот новый аэропорт просто убъет аэропорт Запорожье (и зачем там делают ремонт полосы и строят новый терминал?!?!).
			 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 16:25
				 Собакевич
				Тем более, что этот новый аэропорт просто убъет аэропорт Запорожье (и зачем там делают ремонт полосы и строят новый терминал?!?!).
 Если допустить на миг, что это "Соленое" вдруг построят, то скорее Запорожье его убьет. А ДНК - добьет. Ведь МАУ и дальше будет летать из Днепра, как собственник велит, а если этот собственник еще и свою политику изменит по привлечению других АК, то кто поедет в эти солонянские степи.
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 16:28
				 vito
				vito писав: ↑21 листопада 2018, 18:57
Згiдно визначення: хаб (airline hub) — великий міжнародний аеропорт, який виконує роль транспортного вузла, що використовується авiакомпанiєю або альянсом авiакомпанiй для пересадки пасажирів та має високий % стикових рейсiв; головний елемент мережі авіаперевезень, що зв'язує між собою аеропорти, які не мають прямого сполучення. 
Найбiльшi міжнароднi хаби (по континентах):
 
Victor H писав: ↑21 листопада 2018, 20:51
Дякую, але до чого це ви?
 
AleksLes писав: ↑21 листопада 2018, 23:23
Igoresha писав: ↑21 листопада 2018, 14:52
Вопрос скорее, нужен ли он (хаб) там? И если да, кто станет основным перевозчиком, когда единственная авиакомпания с такой моделью базируется в Борисполе?
 
Никто в зравом уме и трезой памяти не будет делать хаб в англомерации которая которая не набирает даже млн пассажиров.
А самое главное - все полеты на восток дико не эффективны, тк как надо делать огромный крюк облетая восточного соседа и некнтролируемые територии.
Связывать условный Минск и Париж через днепр - тоже крюк.
Какой а\к нужен такой хаб где она заведома неконкурентно способна из-за небходимости летать лишние часы и тратить лишние деньги на топливо.
Ну не делают хабы в глухом углу (с точки зрения нынешней авиации ДП именно глухой угол).
Хабы вживают на объемах и удобных стыковках.
Это уже не говоря о том что 
2 реальных хаба в относительно небольшой бедной  стране - это нонсенс.
 
Если посмотреть на количество хабов по странам (в скобках - пасс.поток в млн./год в 2015 согласно 
http://world.bymap.org/AirTrafficPassengers.html )
Europe:
United Kingdom  	2+6 (131 млн.)
Germany  	2+2 (115 млн.)
Turkey  	3+2 (97 млн.)
Spain  	2+1 (60 млн.)
France  	2 (65 млн.)
Italy  	2 (26 млн.)
Switzerland  	2+2 (26 млн.)
Ireland  	1 (113 млн.)
Netherlands  	1 (35 млн.)
Hungary  	1 (20 млн.)
Austria  	1 (14 млн.)
Azerbaijan  	1 (2 млн.)
Belarus  	1 (1 млн.)
Belgium  	1 (11 млн.)
Bulgaria  	1 (1 млн.)
Croatia  	1 (2 млн.)
Czech Republic  	1 (5 млн.)
Denmark  	1 (1 млн.)
Finland  	1 (10 млн.)
Georgia  	1 (0.2 млн.)
Greece  	1 (13 млн.)
Iceland  	1 (3 млн.)
Latvia  	1 (3 млн.)
Luxembourg  	1 (2 млн.)
Moldova  	1 (1 млн.)
Norway  	1 (12 млн.)
Poland  	1+4 (5 млн.)
Portugal  	2+1 (13 млн.)
Romania  	1+2 (4 млн.)
Serbia  	1 (2 млн.)
Slovenia  	1 (1 млн.)
Sweden  	1+1 (12 млн.)
Ukraine  	1 (5 млн.)
North America:
USA 40+8 (800 млн.)
Canada 5+4 (80 млн.)
Mexico 3+2 (45 млн.)
Panama 1 (12 млн.)
Asia:
China 8 (436 млн.)
India 5+1 (99 млн.)
Indonesia 4+2 (89 млн.)
Japan 4 (114 млн.)
Malaysia 3+4 (50 млн.)
United Arab Emirates 3 (85 млн.)
South Korea 3 (65 млн.)
Thailand 3+2 (54 млн.)
Saudi Arabia 3 (33 млн.)
Philippines 3 (32 млн.)
Hong Kong 1 (42 млн.)
Singapore 1 (33 млн.)
Vietnam 2 (30 млн.)
Qatar 1 (25 млн.)
Iran 3+2 (15 млн.)
Israel 1 (6 млн.)
Bahrain 1 (5 млн.)
Jordan 1 (3 млн.)
Lebanon 1 (3 млн.)
Oceania:
Australia 5+3 (70 млн.)
New Zealand 3 (15 млн.)
South America:
Brazil 8 (102 млн.)
Argentina 3+1 (14 млн.)
Colombia 2 (30 млн.)
Chile 1 (15 млн.)
Peru 1 (14 млн.)
Ecuador 1 (5 млн.)
P.S. 
ИМХО: Исходя из этой статистики, при таком пасс.потоке, какой в Украине сейчас - одного хаба пока вполне достаточно.
Воторой хаб есть смысл открывать, если пасс.поток достигнет уровня хотя бы условной Швейцарии/Италии/Вьетнама/Филлиппин/Н.Зеландии/Панамы/Аргентины...
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 16:33
				 Собакевич
				Portugal 2+1 (13 млн.)
 а после плюса что?
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 16:42
				 vito
				Собакевич писав: ↑22 листопада 2018, 16:33
Portugal 2+1 (13 млн.)
 а после плюса что?
 
после плюса - это (ИМХО) не совсем реальный хаб, а "типа хаб" лоу-костов, "focus city" либо "Secondary hub";
(какие из а/п относятся к "реальным" хабам, а какие нет - с этим можно спорить, не настаиваю; исключительно ИМХО)
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 17:18
				 Victor H
				vito писав: ↑22 листопада 2018, 16:28
Ukraine  	1 (5 млн.)
 
А що таке 5 мільйонів?
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 17:19
				 Собакевич
				число транзитных пассажиров, видимо.
			 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 17:24
				 Victor H
				Собакевич писав: ↑22 листопада 2018, 17:19
число транзитных пассажиров, видимо.
 
Я вже розібрався: Annual number of passengers carried by registered air carriers. Тобто це цифра перевезених пасажирів перевізниками, зареєстрованими в даній країні. Цифра взагалі ні про що. Ірландія з зареєстрованим там Раяном - світовий авіаційний гегемон.
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 17:46
				 Valdys
				Собакевич писав: ↑22 листопада 2018, 16:25
Тем более, что этот новый аэропорт просто убъет аэропорт Запорожье (и зачем там делают ремонт полосы и строят новый терминал?!?!).
 Если допустить на миг, что это "Соленое" вдруг построят, то скорее Запорожье его убьет. А ДНК - добьет. Ведь МАУ и дальше будет летать из Днепра, как собственник велит, а если этот собственник еще и свою политику изменит по привлечению других АК, то кто поедет в эти солонянские степи.
 
Авіаслужба може просто взяти і закрити DNK для польотів (за умови запуску аеропорту Солене) І у МАУ не буде вибору.
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 18:01
				 Victor H
				Valdys писав: ↑22 листопада 2018, 17:46
Авіаслужба може просто взяти і закрити DNK для польотів (за умови запуску аеропорту Солене) І у МАУ не буде вибору.
 
Ми живемо в якій не якій правовій державі. АМКУ навряд чи дозволить таке.
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 18:04
				 Valdys
				Victor H писав: ↑22 листопада 2018, 18:01
Valdys писав: ↑22 листопада 2018, 17:46
Авіаслужба може просто взяти і закрити DNK для польотів (за умови запуску аеропорту Солене) І у МАУ не буде вибору.
 
Ми живемо в якій не якій правовій державі. АМКУ навряд чи дозволить таке.
 
Приїде комісія і скаже, смуга не здатна приймати літаки, ми її закриваємо.
 
			
					
				Re: Днепропетровск аэропорт Днепр (IATA: DNK)
				Додано: 22 листопада 2018, 18:05
				 mischko
				Victor H писав: ↑22 листопада 2018, 18:01
Valdys писав: ↑22 листопада 2018, 17:46
Авіаслужба може просто взяти і закрити DNK для польотів (за умови запуску аеропорту Солене) І у МАУ не буде вибору.
 
Ми живемо в якій не якій правовій державі. АМКУ навряд чи дозволить таке.
 
ну або держава не буде виділяти гроші на ремонт смуги.