Сторінка 23 з 26

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 01 листопада 2019, 11:17
bliskun
Фінансування буде в рамках державної програми

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 02 листопада 2019, 10:45
LWIEV
А не дешевше купити скількись там квартир, розібрати той чортів будинок і розкоркувати захід на злітну смугу з іншого боку?

Якими б не були благі наміри, але новий аеропорт - це 4-5 років в кращому випадку. За цей час ще одне неінтегроване покоління виїде "в цивілізацію"

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 02 листопада 2019, 11:30
AlexK
LWIEV писав: 02 листопада 2019, 10:45 А не дешевше купити скількись там квартир, розібрати той чортів будинок і розкоркувати захід на злітну смугу з іншого боку?

Якими б не були благі наміри, але новий аеропорт - це 4-5 років в кращому випадку. За цей час ще одне неінтегроване покоління виїде "в цивілізацію"
В радянські часи так само був курс через Словаччину і над містом ніхто не літав.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 02 листопада 2019, 14:57
mischko
Роза вітрів рішає

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 02 листопада 2019, 15:52
alex.s
AlexK писав: 02 листопада 2019, 11:30
LWIEV писав: 02 листопада 2019, 10:45 А не дешевше купити скількись там квартир, розібрати той чортів будинок і розкоркувати захід на злітну смугу з іншого боку?

Якими б не були благі наміри, але новий аеропорт - це 4-5 років в кращому випадку. За цей час ще одне неінтегроване покоління виїде "в цивілізацію"
В радянські часи так само був курс через Словаччину і над містом ніхто не літав.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 02 листопада 2019, 16:20
AlexK
alex.s писав: 02 листопада 2019, 15:52
AlexK писав: 02 листопада 2019, 11:30
LWIEV писав: 02 листопада 2019, 10:45 А не дешевше купити скількись там квартир, розібрати той чортів будинок і розкоркувати захід на злітну смугу з іншого боку?

Якими б не були благі наміри, але новий аеропорт - це 4-5 років в кращому випадку. За цей час ще одне неінтегроване покоління виїде "в цивілізацію"
В радянські часи так само був курс через Словаччину і над містом ніхто не літав.
Це ж не радянські часи. А це, мабуть, летіли, як раз, бо через Словаччину не могли. А за радянських часів могли.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 02 листопада 2019, 16:41
alex.s
LWIEV писав: 02 листопада 2019, 10:45 А не дешевше купити скількись там квартир, розібрати той чортів будинок і розкоркувати захід на злітну смугу з іншого боку?

Якими б не були благі наміри, але новий аеропорт - це 4-5 років в кращому випадку. За цей час ще одне неінтегроване покоління виїде "в цивілізацію"
Не надо ничего разбирать. Хоть с города, хоть со Словакии с текущим PCN ничего толкового не принять. Нужен нормальный порт в другом месте. Место между Ужгородом и Мукачево было бы идеальным, на мой взгляд.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 02 листопада 2019, 19:33
Franek
bliskun писав: 01 листопада 2019, 11:17 Фінансування буде в рамках державної програми
А що це за програма така? Бо в держпрограмі розвитку аеропортів до 2023 року в Ужгороді передбачені гроші на світло-сигнальну систему, якісь проектно-кошторисні документації і різну шелуху. Про новий аеропорт немає нічого.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 02 листопада 2019, 19:48
mischko
Ггг, так може то угорська програма?
Ну там із кошика "договаріца посрєдінє"

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 19 грудня 2019, 14:20
North_West
Узгоджено зміст угоди про визначення умов використання повітряного простору Словацької Республіки в міжнародному аеропорту Ужгород, - Владислав Криклій
https://mtu.gov.ua/news/31419.html

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 19 грудня 2019, 17:09
alex.s
А как же шоу с Порошенко и Омеляном? Они же давно все порешали

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 19 грудня 2019, 17:17
Tetris
Так вот они как раз и порешали.
А новый диджитализированный уряд как раз занимается тем, что героически добивается безвиза со странами, с которыми безвиз давно есть и достигает договоренностей, которые давно достигнуты.
Жду когда объявят о достижении безвиза с ЕС, установлении дипотношений с Канадой и введении гривны вместо купоно-карбованца.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 19 грудня 2019, 18:56
softkevich
Но есть и вот такая "новость" - "Ужгородський аеропорт остаточно закриють - в його охоронній зоні збудували 7-поверхівку (хоч максимум 5). Тепер Словаччина ніколи не погодить сертифікат безпеки."

https://www.facebook.com/groups/ridnemi ... 256405198/

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 10 червня 2020, 15:15
A-Lexx72
Уряд планує у липні підписати угоду, яка розблокує аеропорт "Ужгород"

Дополнено


Міністерство інфраструктури України
Електронна розсилка

--------------------------------------------------------------------------------
Уряд схвалив проєкт угоди про використання частини повітряного простору Словаччини в аеропорту Ужгорода, - Владислав Криклій
Сьогодні, 10 червня, на своєму засіданні Уряд схвалив проєкт міжурядової угоди щодо умов використання частини повітряного простору Словаччини визначеними українськими перевізниками в міжнародному аеропорту "Ужгород". Кабінет Міністрів уповноважив Міністра інфраструктури Владислава Криклія підписати зазначену угоду від української сторони.

“Аеропорт в Ужгороді - летовище, яке в силу своїх територіальних особливостей і близького розташування до кордону зі Словаччиною, вимушене приймати і відправляти літаки, використовуючи її повітряний простір. До 2016-го аеронавігація біля аеропорту регулювалася відповідною міжурядовою угодою. Її термін дії сплив і ми активно працюємо над тим, щоб поновити ці домовленості. У грудні минулого року було узгоджено зміст угоди зі словацькою стороною. Ми пройшли всі внутрішньодержавні процедури, необхідні для підписання цієї угоди, і сподіваємось, що в найближчий час Словаччина зробить те ж саме”, - прокоментував рішення Уряду Владислав Криклій.

Очільник Міністерства наголосив, що в силу закриття своїх кордонів більшістю країн світу у зв’язку з COVID-19, саме внутрішній туризм поки що залишатиметься в пріоритеті. Тому підтримка національної авіації та розвиток регіональних аеропортів для цього надважливі. Відтак, за дорученням Уряду Міністерство вже розпочало підготовку проєкту будівництва аеропорту в Мукачево. “Для розвитку авіаційної інфраструктури на Закарпатті поява цього летовища вкрай важлива та очікувана”, - додав Владислав Криклій.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 18 серпня 2020, 19:47
Ferrari
Прем'єр-міністр України Денис Шмигаль і прем'єр-міністр Словаччини Ігор Матович погодили відновлення роботи аеропорту "Ужгород".

"Обговорили актуальні питання з прем'єр-міністром Словаччини Ігорем Матовичем. Сьогодні дали зелене світло для відновлення роботи аеропорту "Ужгород". Залишилося підписати міжурядові угоди"

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 24 вересня 2020, 12:30
Dormice
Ferrari писав: 18 серпня 2020, 19:47 Залишилося підписати міжурядові угоди"
Подписали.
Министр инфраструктуры Украины Владислав Криклий и его словацкий коллега из Министерства транспорта и строительства Андрей Долежал подписали двухсторонне правительственное соглашение о восстановлении аэропорта в Ужгороде
https://biz.liga.net/ekonomika/transpor ... v-ujgorode

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 24 вересня 2020, 14:17
andreuskas
Сколько гипотетически может стоить билет ужгород-киев гипотетической розой на старте продаж?

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 24 вересня 2020, 16:15
Vitos0603
andreuskas писав: 24 вересня 2020, 14:17 Сколько гипотетически может стоить билет ужгород-киев гипотетической розой на старте продаж?
Мотор Січ літала з собівартістю рейсу 7000$. Для Рози може бути трохи дешевше. От і рахуйте скільки може коштувати квиток.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 24 вересня 2020, 16:33
alex.s
ATR-72-600

Typically used for short haul flights ~ 250 nautical miles or about 460 km,
flying the ATR 72-600 costs minimally around US$1, 900.00.

Typical roster per day / 24 hours/ is 4 return flights = 8 FLT segments per 200 nm
= 10 FLT hours + 4 hours for turnarounds between segments (offloading/loading + fueling)
10 hours for possible maintenance at night.

This includes flight crew wages, airport fees, maintenance and fuel costs.
Depending from those the costs in western commuter airlines are typically
about $2, 000 - $2100 per flight hour.
2100$ / max seats 72 pax = 29, 2 $ per PAX flight hour.

So > simply mathematics show that -

Break even costs by TKT Yield = 40$/H > 53 PAX/TKTs sold.
Break even costs by TKT Yield = 60$/H > 35 PAX/TKTs sold.
Break even costs by TKT Yield = 100$/H > 21 PAX/TKTs sold.

Это часовые расчеты.
Ужгород-Киев 2 часа.

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Додано: 25 вересня 2020, 12:42
Olek
Разбор по Ужгороду. Что даст это соглашение со Словакией.

https://www.avianews.com/ukraine/2020/0 ... _slovakia/