Сторінка 23 з 31
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 08 липня 2019, 00:27
Inguri
А я щось песимістично налаштований.
Тєрзают смутниє сомнєнья...
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 08 липня 2019, 01:21
Inguri
Хіба що Аерофлот.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 08 липня 2019, 01:39
dtm
В те що для українських компаній відкриють російський простір а відповідно буде пряме сполучення в найближчі років 5 я не вірю бо для цього потрібно визнати їх право літати в Крим. Все складно тут...
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 08 липня 2019, 07:43
popTAB
Зі Львова хоча б Радом відновили, а то зовсім сумно з анонсами
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 08 липня 2019, 10:29
mischko
dtm писав: ↑07 липня 2019, 23:18
Ставлю ставку на те що відкритого неба у нас не буде.
За всіма прогнозами прем'єром Великобританії стане Борис Джонсон, прихильник жорсткого брекзіту. Тобто, 31 жовтня буде крайнім строком для виходу. Тому теоретично відкрите небо ще можуть встигнути підписати 2019-го. З іншого боку не зрозуміло, чи буде в нас в листопаді вже новий уряд і яка його позиція щодо лоукостів. Сміялися з Омеляна, смійтеся далі.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 08 липня 2019, 10:48
syxiv_dan
Мені здається позиція нових владників щодо оцієї от лібералізації авіапростору дуже навіть зрозуміла) Хіба сподіватися на диво
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 08 липня 2019, 11:02
mischko
syxiv_dan писав: ↑08 липня 2019, 10:48
Мені здається позиція нових владників щодо оцієї от лібералізації авіапростору дуже навіть зрозуміла) Хіба сподіватися на диво
погоджуюся, все дуже стрьомно виглядає, особливо атака на НБУ і розмови про дефолт. Якщо станеться обвал гривні, то ні про які "нові напрямки" ніхто не буде думати, не до того буде...
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 08 липня 2019, 15:04
nik-dem
mischko писав: ↑08 липня 2019, 11:02
погоджуюся, все дуже стрьомно виглядає, особливо атака на НБУ і розмови про дефолт. Якщо станеться обвал гривні, то ні про які "нові напрямки" ніхто не буде думати, не до того буде...
Проте курс гривні зараз зміцнюється… Чи надовго це? Є резон закуплятися стійкішими фіятними валютами і криптовалютами?

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 08 липня 2019, 15:06
mischko
nik-dem писав: ↑08 липня 2019, 15:04
mischko писав: ↑08 липня 2019, 11:02
погоджуюся, все дуже стрьомно виглядає, особливо атака на НБУ і розмови про дефолт. Якщо станеться обвал гривні, то ні про які "нові напрямки" ніхто не буде думати, не до того буде...
Проте курс гривні зараз зміунюється… Чи надовго це? Є резон закуплятися стійкішими фіятними валютами і криптовалютами?
я не фінансовий аналітик, тому не можу давати поради. Мене як обивателя лякає оця тенденція до рейдерської атаки на державні інституції з боку одного впливового олігарха і його команди. І противаги я не бачу.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 08 липня 2019, 15:08
nik-dem
mischko писав: ↑08 липня 2019, 15:06
nik-dem писав: ↑08 липня 2019, 15:04
mischko писав: ↑08 липня 2019, 11:02
погоджуюся, все дуже стрьомно виглядає, особливо атака на НБУ і розмови про дефолт. Якщо станеться обвал гривні, то ні про які "нові напрямки" ніхто не буде думати, не до того буде...
Проте курс гривні зараз зміунюється… Чи надовго це? Є резон закуплятися стійкішими фіятними валютами і криптовалютами?
я не фінансовий аналітик, тому не можу давати поради. Мене як обивателя лякає оця тенденція до рейдерської атаки на державні інституції з боку одного впливового олігарха і його команди. І противаги я не бачу.
Про валюти то було риторичне питанє, бо я на нього знаю відповідь.
А так маєте рацію. За такої конфіґурації гривня може опинитися під сильним тиском.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 08 липня 2019, 21:45
dimm1971
nik-dem писав: ↑08 липня 2019, 15:04
Проте курс гривні зараз зміцнюється… Чи надовго це? Є резон закуплятися стійкішими фіятними валютами і криптовалютами?
Вибачаюся за оффтоп, але я дуже добре пам"ятаю як зміцнювалася гривня влітку 1998 та 2008. Що потім відбулося, мабуть не варто нагадувати? А ті цикли такі цикли...
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 09 липня 2019, 02:52
artml
Ми ж аграрна держава, зміцнення курсу влітку коли продається врожай та на міжбанку є надлишок валюти — це основа нашого економічного циклу.
Закупайтеся на здоров′я, воно точно не завадить.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 09 липня 2019, 08:20
Inguri
А який держборг США ви бачили?
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 09 липня 2019, 23:45
Kibeee
dtm писав: ↑07 липня 2019, 23:18
Ось вже середина літа і варто почати вангувати на літній сезон 2020. По напрямках та по компаніях що можуть зайти. Ставлю ставку на те що відкритого неба у нас не буде.
СкайАп спробує літати Італію по стопах Ернеста в тому числі з регіонів. За відсутності раяна і віза поле для маневру там все ще дуже велике.
Віз з райаном розширюватимуть морську програму бо Афіни зайшли. Напевне побачимо Пальму від райанів. Що придумає Wizz без дочки зараз гадати складно.
МАУ продовжить бідкатись.
Вангую що з Києва з'явитися більше Балкан. Можливо Адрія або Хорвати. Регіон покритий досить слабо.
З довгими зв'язками нічого не зміниться якщо полетять макси побачимо Ефіопію від МАУ.
Запоріжжя отримає від лоукостів стандартний безвізовий пакет(2 Німеччини, 3 Польщі)
Очікую на ще одного класика з балтійських країв після закриття Нордіки. Повернення фінейр або запуск болтіків з Таліна.
Думаю еще тенденция конца 2019 по оптимизации маршрутной сети с Киеве различными авиакомпаниями продолжиться. После бурного роста, вызванного в первую очередь безвизом и трудовой миграцией придет период относительного спокойного роста, так как пока нет факторов для его поддержания на текущем уровне. Также возможен заход кого-то из Китая.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 11 липня 2019, 06:41
Niko
На 99% уверен, что частоты на летнее расписание 2020 будут увеличены. Посмотрите на количество доступных билетов за 2-3 дня до вылета, например, из Харькова. Харьков- Вена солд аут, Харьков - Дортмунд солд аут, Харьков - Польша не более 5-7 билетов.
Нужно расширять регионы и отучать украинцев что для того чтобы лететь в Европу нужно сразу ехать в Киев, ведь многим украинцам нужно за сутки выехать из дома чтобы попасть на самолёт.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 11 липня 2019, 13:19
dtm
Основний євро пакет регіони отримають звичайно, але, те що людям з регіонів добу до Борисполя питання залізничної інфраструктури його треба вирішувати окремо.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 11 липня 2019, 15:37
mischko
Тут на голландських ресурсах пишуть, що Раяни скоригують плани на розширення через кризу з новими Боїнгами. Тому як би не получилося навпаки.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 11 липня 2019, 15:49
Tetris
Я думаю, у визза (в первую очередь из регионов) будет увеличение частот. У Райана все действительно зависит от наличия бортов.
Как писалось в другой ветке, наш рынок растет быстрее, чем у соседей, потому стоит ожидать стабилизации роста.
Однако, пока Украина выглядит для них хорошим рынком, если Райан поспешил зайти в Одессу, не дожидаясь полосы.
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 04 грудня 2019, 13:05
mischko
In the last 12 months, 431 routes within Europe had 20,000+ indirect passengers. With a median of 25,000 per route, one-third of passengers connected en route. In all, over 12 million passengers were carried.
95 served routes see 50%+ of passengers connecting
....
Кiev – Lisbon
Непрямі: 46,378
Прямі: 38,723
Разом: 85,101
Відсоток непрямих: 54%
...
https://www.anna.aero/2019/12/04/95-ser ... assengers/
Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 04 грудня 2019, 13:12
Victor H
46 тисяч пасажирів за рік - це 800+ за тиждень. Якщо це в два боки, то два рейси на тиждень мало б набиратися. Або 3-4, якщо робити сезонний рейс влітку.