Люфтганза (LH)
Re: Люфтганза (LH)
мдєєє. як з мск до києва за 100€ долетіти цікаво "на завтра"?
SB rebooked - це автоматичний ребукінг?
добре мати візи/нормальний паспорт/аеропорт з готелем в транзиті гг)) тре мати на увазі
SB rebooked - це автоматичний ребукінг?
добре мати візи/нормальний паспорт/аеропорт з готелем в транзиті гг)) тре мати на увазі
Re: Люфтганза (LH)
Авиакомпания действовала в рамках закона? Могли пассажиры не соглашаться лететь на след день рейсом Люфтов в Киев/Москву даже учитывая, что им дали отели, а требовать отправить их ближайшим рейсом любой другой авиакомпании, пусть даже со стыковкой? Кстати, такое требование работает только в отношении партнеров по альянсу и кодшеру на маршруте, или, скажем, можно было требовать билет на аэрофлотовский рейс через Москву?
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
SB= stand-by
100 євро було взято з розрахунку на проїзд протягом. Оскільки московський рейс прилітав досить пізно, Люфтганза не змогла зробити стиковку до Києва в той самий день, і тому замість того, щоб розселяти пасажирів у готель і бронювати їм квитки на ранковий з Москви до Києва, було запропоновано перебронювати Франкфурт-Київ на Франкфурт-Москва з подальшим самостійним проїздом до Києва, з вартістю відшкодування до 100 євро включно.
В принципі, а/к не діяла в абсолютних рамках закону. Що можна було зробити для тих, хто не мали віз (ті, хто мали - були перенаправлені через Варшаву та Цюрих) - досить мало. Вилетіти в той самий день (вечір) іншими компаніями було абсолютно нереально, оскільки останні рейси у нешенгенські країни Європи відлетіли, тому вибір був досить мізерний.
Перебронювати на рейси SU, S7, UN, BА...Думаю, цей варіант запропонували б лише після тиску зі сторони пасажира (а тут власне спрацьовує мовний бар'єр тих пасажирів, котрі не мали віз і не знали німецької чи англійської). Зрештою, пасажир має право вимагати перебронювати на рейс будь-якої а/к у таких ситуаціях.
У подібній ситуації мали б обов'язково надати харчування та проживання, але з огляду на те, що у ФРА немає транзитного готелю, треба було скасовувати виїзні штампи (що для українців роблять дуже неохоче), плюс надати гарантоване місце на наступний рейс, а наступного дня ФРА-КВР і так був повний і пасажири були на листі очікування, тобто фактично вони не мали підтвердженого доказу про те, що залишать Німеччину після того, як їм скасують виїзні штампи.
Що мені цікаво знати, так ось ця ремарка у debriefing report "
24MAY12 LH 1492 FRAKBP: BOARDING DELAYED DUE TO LATE ARRIVAL OF 10 PAX FROM PREVIOUS FLIGHTS THAT WERE ON TIME (де вони були, якщо їх рейс прибув вчасно і сому їх дозволили йти на посадку?). CABIN SECURITY CHECK DELAYED DUE TO UNRULY PAX (чому не зняли пасажирів, котрі порушували поведінку). SECURITY BRIEFING INTERRUPTED THREE TIMES, RESULTING IN A DELAYED LEAVING OF PARKING POSITION IN FRA. DEPARTURE SLOT MISSED"
100 євро було взято з розрахунку на проїзд протягом. Оскільки московський рейс прилітав досить пізно, Люфтганза не змогла зробити стиковку до Києва в той самий день, і тому замість того, щоб розселяти пасажирів у готель і бронювати їм квитки на ранковий з Москви до Києва, було запропоновано перебронювати Франкфурт-Київ на Франкфурт-Москва з подальшим самостійним проїздом до Києва, з вартістю відшкодування до 100 євро включно.
В принципі, а/к не діяла в абсолютних рамках закону. Що можна було зробити для тих, хто не мали віз (ті, хто мали - були перенаправлені через Варшаву та Цюрих) - досить мало. Вилетіти в той самий день (вечір) іншими компаніями було абсолютно нереально, оскільки останні рейси у нешенгенські країни Європи відлетіли, тому вибір був досить мізерний.
Перебронювати на рейси SU, S7, UN, BА...Думаю, цей варіант запропонували б лише після тиску зі сторони пасажира (а тут власне спрацьовує мовний бар'єр тих пасажирів, котрі не мали віз і не знали німецької чи англійської). Зрештою, пасажир має право вимагати перебронювати на рейс будь-якої а/к у таких ситуаціях.
У подібній ситуації мали б обов'язково надати харчування та проживання, але з огляду на те, що у ФРА немає транзитного готелю, треба було скасовувати виїзні штампи (що для українців роблять дуже неохоче), плюс надати гарантоване місце на наступний рейс, а наступного дня ФРА-КВР і так був повний і пасажири були на листі очікування, тобто фактично вони не мали підтвердженого доказу про те, що залишать Німеччину після того, як їм скасують виїзні штампи.
Що мені цікаво знати, так ось ця ремарка у debriefing report "
24MAY12 LH 1492 FRAKBP: BOARDING DELAYED DUE TO LATE ARRIVAL OF 10 PAX FROM PREVIOUS FLIGHTS THAT WERE ON TIME (де вони були, якщо їх рейс прибув вчасно і сому їх дозволили йти на посадку?). CABIN SECURITY CHECK DELAYED DUE TO UNRULY PAX (чому не зняли пасажирів, котрі порушували поведінку). SECURITY BRIEFING INTERRUPTED THREE TIMES, RESULTING IN A DELAYED LEAVING OF PARKING POSITION IN FRA. DEPARTURE SLOT MISSED"
Re: Люфтганза (LH)
Щось мені підказує, що навряд чи вони б цацкалися з кимось, якби хтось справді серйозно порушував поведінку. Он Юру Луценка, і того пов'язали, то що говорити про простих смертних.24MAY12 LH 1492 FRAKBP: BOARDING DELAYED DUE TO LATE ARRIVAL OF 10 PAX FROM PREVIOUS FLIGHTS THAT WERE ON TIME (де вони були, якщо їх рейс прибув вчасно і сому їх дозволили йти на посадку?). CABIN SECURITY CHECK DELAYED DUE TO UNRULY PAX (чому не зняли пасажирів, котрі порушували поведінку). SECURITY BRIEFING INTERRUPTED THREE TIMES, RESULTING IN A DELAYED LEAVING OF PARKING POSITION IN FRA. DEPARTURE SLOT MISSED"
Може хтось там довго всідався, але не знімати ж за це з рейсу...
Свідки ж кажуть, що після них літаки злітали. Це бан лише для Люфтганзи?On 24 MAY LH 1492 FRAKBP was cxl due to FRA night-flight ban.
Ще цікаво, з цього рейсу залишилося 77 пасажирів, а наступного дня овербукнутих було 94(!).
То вже й окремий літак могли відправити...

Мені здається, що то "галіма відмазка" працівників Люфтганзи. Не напишуть же вони, що "так, ми там шось провтикали, тому рейс був зірваний".
Навіщо було чекати 10-х, щоб потім махатися з 77-ма? Переправити тих 10 потім та й усе...
Підсилює сумніви фраза, що "25MAY LH 1492 was delayed due to delayed aircraft rotation, which led to LH 1492 cxl. " Цілком ймовірно, що 24 було те саме, а не запізнілі пасажири...
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
Вилітали ті, котрі отримали дозвіл на виліт (а значить, вони подали заявку на слот раніше, ніж екіпаж рейсу на Київ). Бан діє для всіх рейсів усіх компаній без винятку. Єдиний виняток з правил - різко погіршені погодні умови, що дають право розширити вікно на виліт до 01:00.
Окремий літак відправити не можна, бо немає дозволу української влади на три рейси з Франкфурта. Якби могла, Люфтганза літала б чи не щогодини до Києва - на цьому маршруті а/к робить дуже непогані гроші і готова агресивно боротись за українського пасажира (ось тому і тримається збиткового рейсу з Дюссельдорфа, щоб як тільки ситуація дозволить - замінити його на рейс з Франкфурта). "Провтикати" могли, хоча для екіпажу той рейс був останнім і саме вони були зацікавлені у відправленні його вчасно. Жодних ремарок від gate agents щодо помилок of operating crew теж немає, а такі ремарки завжди робляться, бо потім йде аналіз причин затримки рейсу і виставляються штрафи (аеропорту, ground staff, т.д).
25MAY LH 1492 was delayed due to delayed aircraft rotation, which led to LH 1492 cxl - причина досить проста: crew became illegal, а ті, котрі були на stand-by, не полетіли, бо не змогли вчасно turn around літак для вильоту.
Щодо overbooking'у, то ті цифри враховуючи з пасажирами на ранковий рейс з Києва.
Одним словом, треба мати шенгенську візу хоча б з +2 днями від дати виїзду з зони та знати іноземну мову.
Окремий літак відправити не можна, бо немає дозволу української влади на три рейси з Франкфурта. Якби могла, Люфтганза літала б чи не щогодини до Києва - на цьому маршруті а/к робить дуже непогані гроші і готова агресивно боротись за українського пасажира (ось тому і тримається збиткового рейсу з Дюссельдорфа, щоб як тільки ситуація дозволить - замінити його на рейс з Франкфурта). "Провтикати" могли, хоча для екіпажу той рейс був останнім і саме вони були зацікавлені у відправленні його вчасно. Жодних ремарок від gate agents щодо помилок of operating crew теж немає, а такі ремарки завжди робляться, бо потім йде аналіз причин затримки рейсу і виставляються штрафи (аеропорту, ground staff, т.д).
25MAY LH 1492 was delayed due to delayed aircraft rotation, which led to LH 1492 cxl - причина досить проста: crew became illegal, а ті, котрі були на stand-by, не полетіли, бо не змогли вчасно turn around літак для вильоту.
Щодо overbooking'у, то ті цифри враховуючи з пасажирами на ранковий рейс з Києва.
Одним словом, треба мати шенгенську візу хоча б з +2 днями від дати виїзду з зони та знати іноземну мову.
Re: Люфтганза (LH)
Це, звісно, правдаОдним словом, треба мати шенгенську візу хоча б з +2 днями від дати виїзду з зони та знати іноземну мову.

Але, як на мене, то авіакомпанія могла докласти більше зусиль, щоб люди швидше дісталися Києва.
Re: Люфтганза (LH)
made_in_ukraine, какова доля трансферных пассажиров в общем трафике Lufthansa?
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
На жаль, цю інформацію я не можу викласти публічно.Olek писав:made_in_ukraine, какова доля трансферных пассажиров в общем трафике Lufthansa?
Re: Люфтганза (LH)
Спасибо за пояснения. Еще вопрос. Представим ситуацию: предположим, я лечу ЛОТом из Варшавы в Москву. Как и в данном случае по каким-то причинам рейс отменяют. Мне предлагают лететь прямым Аэрофлотом через 7 часов или Люфтами через Франкфурт через 5 часов. Могу я настаивать на том, что не хочу ждать так долго, а хочу улететь, скажем, Аэросвитом через Киев или КЛМ через Амстердам через полтора часа?made_in_ukraine писав:SB= stand-by
100 євро було взято з розрахунку на проїзд протягом. Оскільки московський рейс прилітав досить пізно, Люфтганза не змогла зробити стиковку до Києва в той самий день, і тому замість того, щоб розселяти пасажирів у готель і бронювати їм квитки на ранковий з Москви до Києва, було запропоновано перебронювати Франкфурт-Київ на Франкфурт-Москва з подальшим самостійним проїздом до Києва, з вартістю відшкодування до 100 євро включно.
В принципі, а/к не діяла в абсолютних рамках закону. Що можна було зробити для тих, хто не мали віз (ті, хто мали - були перенаправлені через Варшаву та Цюрих) - досить мало. Вилетіти в той самий день (вечір) іншими компаніями було абсолютно нереально, оскільки останні рейси у нешенгенські країни Європи відлетіли, тому вибір був досить мізерний.
Перебронювати на рейси SU, S7, UN, BА...Думаю, цей варіант запропонували б лише після тиску зі сторони пасажира (а тут власне спрацьовує мовний бар'єр тих пасажирів, котрі не мали віз і не знали німецької чи англійської). Зрештою, пасажир має право вимагати перебронювати на рейс будь-якої а/к у таких ситуаціях.
У подібній ситуації мали б обов'язково надати харчування та проживання, але з огляду на те, що у ФРА немає транзитного готелю, треба було скасовувати виїзні штампи (що для українців роблять дуже неохоче), плюс надати гарантоване місце на наступний рейс, а наступного дня ФРА-КВР і так був повний і пасажири були на листі очікування, тобто фактично вони не мали підтвердженого доказу про те, що залишать Німеччину після того, як їм скасують виїзні штампи.
Що мені цікаво знати, так ось ця ремарка у debriefing report "
24MAY12 LH 1492 FRAKBP: BOARDING DELAYED DUE TO LATE ARRIVAL OF 10 PAX FROM PREVIOUS FLIGHTS THAT WERE ON TIME (де вони були, якщо їх рейс прибув вчасно і сому їх дозволили йти на посадку?). CABIN SECURITY CHECK DELAYED DUE TO UNRULY PAX (чому не зняли пасажирів, котрі порушували поведінку). SECURITY BRIEFING INTERRUPTED THREE TIMES, RESULTING IN A DELAYED LEAVING OF PARKING POSITION IN FRA. DEPARTURE SLOT MISSED"
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
Так, можете. Загальне правило - переброньовувати на партнерів по альянсу, але якщо дуже наполегливо аргументувати, то в принципі можна перебрьовувати на буль-яку а/к, котра доправить до кінцевого пункту щонайшвидше.XII писав: Спасибо за пояснения. Еще вопрос. Представим ситуацию: предположим, я лечу ЛОТом из Варшавы в Москву. Как и в данном случае по каким-то причинам рейс отменяют. Мне предлагают лететь прямым Аэрофлотом через 7 часов или Люфтами через Франкфурт через 5 часов. Могу я настаивать на том, что не хочу ждать так долго, а хочу улететь, скажем, Аэросвитом через Киев или КЛМ через Амстердам через полтора часа?
Re: Люфтганза (LH)
А чем аргументировать?
Re: Люфтганза (LH)
А рероутинг в таком случае по желанию пассажира возможен? К примеру, слетела стыковка на Донецк, но есть рейс на Киев партнером по альянсу?
Re: Люфтганза (LH)
по ходу pure negotiation skills.XII писав:А чем аргументировать?
можн вигадати шось, окрім просто "хочеться" гг
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
Наприклад, довга стиковка не є зручною для пасажира; окрім того, чим довше пасажир чекає, тим більший розмір компенсації за затримку. Ну і той факт, що дочекавшись останнього рейсу, він також може бути скасований, а це, в свою чергу, збільшує розмір компенсації. Загалом, як відмітив dmtr, тут спрацьовують ваші навички спілкування (і шарму).XII писав:А чем аргументировать?
Rerouting можливий, якщо він є feasible щодо початкового маршруту. До прикладу, якщо ви мали квиток Варшава-Донецьк, а цей рейс скановано і вас влаштовує переліт до Києва (без подальшої компенсації проїзду до Донецька). то а/к піде на поступки (звісно, якщо Варшава-Київ не повний). Зробити перебронювання на Варшава-ФРА-Київ, коли у вас квиток Варшава-Донецьк - трохи проблематично, бо тоді а/к має подвійні ризики: затримка чи скасування двох сегментів.
Загалом все, що стосується перебронювань - то case by case. Правила існують, але їх дуже часто оминають - як і на користь, так і на незручності для пасажира.
Re: Люфтганза (LH)
http://economics.unian.net/ukr/detail/129616
в принципі логічно- нехай країни самі захищають своїх споживачів
в принципі логічно- нехай країни самі захищають своїх споживачів
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10252
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
Проте, у випадку скасування виїзного штампу, Люфтганза могла б гарантувати виліт пасажирів з Дюсельдорфа, Мюнхена і т.д. Чи пасажири, яким скасовано штамп мают знову покидати Шенген через той самий пункт пропуску?У подібній ситуації мали б обов'язково надати харчування та проживання, але з огляду на те, що у ФРА немає транзитного готелю, треба було скасовувати виїзні штампи (що для українців роблять дуже неохоче), плюс надати гарантоване місце на наступний рейс, а наступного дня ФРА-КВР і так був повний і пасажири були на листі очікування, тобто фактично вони не мали підтвердженого доказу про те, що залишать Німеччину після того, як їм скасують виїзні штампи.
Ще питання, хоча це більше не до Люфтганзи, а до Аеросвіту. Що робити, коли рейс зірвано, а представника авіакомпанії, який може розрулити ситуацію - немає?
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
Цих аспектів я не знаю, але гадаю, що оскільки процедура скасування виїзного штампу чітко не описана у шенгенському кодексі, то мабуть, виїхати з третьої країни зони зі скасованим штампом може спричинити штрафи для а/к та безліч непотрібних питань та перевірок.Sentry писав:Проте, у випадку скасування виїзного штампу, Люфтганза могла б гарантувати виліт пасажирів з Дюсельдорфа, Мюнхена і т.д. Чи пасажири, яким скасовано штамп мают знову покидати Шенген через той самий пункт пропуску?
Відверто кажучи, мені з такою абсурдною ситуацією зустрічатись не доводилось. Представник а/к чи співробітник hndling agency, котра оформляє рейс даної а/к (якщо а/к не має власного персоналу а аеропорту) мав би завжди буди на робочому місці принаймні за 2 години до відправлення рейсу та як мінімум 45 хвилин після його відправлення. Принаймні такі правила для агентів, що працюють на Lufthansa outstations в аеропортах, де є один до одного рейсу на день і немає представників інших а/к Lufthansa Group (до прикладу, у Каракасі чи Йоганнесбурзі правило таке: за 5 годин до прибуття рейсу та протягом 90 хвилин після його відправлення). У Бангкоку ще краще - з 10 до 16 та 19:30 до 01:00. Присутність агента в аеропорту для мене - один з прикладів того, як компанія дбає про пасажира.Sentry писав:Ще питання, хоча це більше не до Люфтганзи, а до Аеросвіту. Що робити, коли рейс зірвано, а представника авіакомпанії, який може розрулити ситуацію - немає?
Був випадок, коли у 2007 році рейс МАУ зі Львова до Франкфурта затримався за 7 годин з вильотом зі Львова і багато з пасажирів пропустили дальші стиковки. Звісно у такому випадку Lufthansa не буде "рухати" квитки, а переадресовує пасажирів до компанії, яка спричинила затримку. Представники МАУ (Fraport на той час) мали офіс у загальній зоні Терміналу 2, до якого, щоб дістатись, треба було пройти паспортний контроль. Багато з пасажирів не мали шенгенських віз і не розмовляли жодною іноземною мовою.Представник МАУ/Fraport ходила між пасажирами та офісом майже 4 години, поки перебронювала усіх пасажирів, питаючи про канадські візи, британські тощо.
У лютому 2012 року, коли ЛОТ не прилетів до Львова, працівники ЛОТ в аеропорту організували автобусний трансфер до офісу на Січових стрільців (в аеропорту чомусь системи не працювали того дня) і всіх перебронювали (хоча там було теж не без нюансів: у кого стиковка до США не виходила в один день, не пропонували rerouting через Лондон, а просто виписували квиток з ночівлею у Варшаві у транзитній зоні на стільцях). Ті, хто хоча б трохи були обізнані в авіації, такі варіанти відхиляли і чітко вказували на переліт через Лондон, який зрештою ЛОТ оформляв (але знову ж таки з філософією "ну, це тільки для вас і 'в порядке исключения.'"
- Pan Am
- Airbus A340
- Повідомлень: 948
- З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
Lufthansa готова показувати повну вартість квитків
Авіакомпанія Lufthansa заявляє про готовність з першого етапу он-лайн бронювання в Україні показувати реальну вартість авіаквитків з урахуванням усіх податків та зборів у разі законодавчого запровадження в країні таких вимог.
Про це власному кореспонденту УНІАН в Брюсселі повідомив директор корпоративних комунікацій в Європі Lufthansa Ааге Дюнхаупт.
“Немає ніякої дискримінації, оскільки в кожній країні є свої правила. У випадку, якщо Україна матиме правило про показ ціни з усіма нарахуваннями, ми будемо так само це робити там”, - заявив він, відповідаючи на запит УНІАН.
“Ми не порушуємо правил ЄС, оскільки Україна не є членом ЄС. Ми завжди дотримуємося вимог відповідних місцевих законів. Для кожної країни світу ми дотримуємося відповідних законів”, - додав він.
***
Як повідомляв УНІАН, 2 червня Європейська комісія заявила, що європейські авіакомпанії можуть вводити в оману споживачів за межами Європейської економічної зони щодо реальної ціни на авіаквитки, оскільки законодавство ЄС про захист прав споживачів поширюється лише на країни ЄС та Європейської економічної зони.
1 листопада 2008 року в ЄС набула чинності директива, що вимагає від авіакомпаній оприлюднювати на своїх веб-сайтах реальну вартість квитка з усіма зборами та податками.
Директивою передбачено, що повна ціна авіаквитків має демонструватися ще до початку бронювання квитка. Необов’язкові платежі також мають пропонуватися в “чіткій, прозорій та однозначний спосіб”.
На сьогодні при першому етапі он-лайн бронювання квитків на рейси авіакомпанії Lufthansa в Україні сайт демонструє тільки вартість перельоту
Авіакомпанія Lufthansa заявляє про готовність з першого етапу он-лайн бронювання в Україні показувати реальну вартість авіаквитків з урахуванням усіх податків та зборів у разі законодавчого запровадження в країні таких вимог.
Про це власному кореспонденту УНІАН в Брюсселі повідомив директор корпоративних комунікацій в Європі Lufthansa Ааге Дюнхаупт.
“Немає ніякої дискримінації, оскільки в кожній країні є свої правила. У випадку, якщо Україна матиме правило про показ ціни з усіма нарахуваннями, ми будемо так само це робити там”, - заявив він, відповідаючи на запит УНІАН.
“Ми не порушуємо правил ЄС, оскільки Україна не є членом ЄС. Ми завжди дотримуємося вимог відповідних місцевих законів. Для кожної країни світу ми дотримуємося відповідних законів”, - додав він.
***
Як повідомляв УНІАН, 2 червня Європейська комісія заявила, що європейські авіакомпанії можуть вводити в оману споживачів за межами Європейської економічної зони щодо реальної ціни на авіаквитки, оскільки законодавство ЄС про захист прав споживачів поширюється лише на країни ЄС та Європейської економічної зони.
1 листопада 2008 року в ЄС набула чинності директива, що вимагає від авіакомпаній оприлюднювати на своїх веб-сайтах реальну вартість квитка з усіма зборами та податками.
Директивою передбачено, що повна ціна авіаквитків має демонструватися ще до початку бронювання квитка. Необов’язкові платежі також мають пропонуватися в “чіткій, прозорій та однозначний спосіб”.
На сьогодні при першому етапі он-лайн бронювання квитків на рейси авіакомпанії Lufthansa в Україні сайт демонструє тільки вартість перельоту
- Toronto_guy
- Airbus A330
- Повідомлень: 643
- З нами з: 30 серпня 2010, 10:38
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
А в чем новость??? Все как было, так и остается... Люфты говорят, будет украинский законодательный или нормативный акт - будем его исполнять, а пока - отвяньте))) Типа педантичные и законопослушные немцы)
Re: Люфтганза (LH)
Вообще чесно говоря не понимаю, какой смысл на начальных этапах показывать цену без сборов. ИМХО это может иметь даже противоположный эффект. Допустим, сейчас 90% рассылок люфтганзы даже не смотрю, т.к. реально раздражают цифры со звездочкой в письме, особенно когда видишь потом в конце бронирования реальную цену. Люди банально откроют один раз, другой, третьий а потом просто забьют... Как с утопающим, который 3 раза кричит "спасите" ради прикола, а потом его уже никто не воспринимает в серьез.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість