Сторінка 215 з 252

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 26 вересня 2018, 21:47
Victor H
Olek, ви неправильно прочитали таблицю, коли писали новину на головну:
Согласно обнародованной статистике, из Львова по итогам 8 месяцев 2018 года 10 261 пассажир отправились в чикагский аэропорт О’Хара, 9 362 пассажира — в нью-йорк аэропорт Джонна Кеннеди, 9 661 пассажир — в Торонто, 2983 пассажира в аэропорт Ньюарк недалеко от Нью-Йорка, 2 100 пассажиров — в вашингтонский аэропорт Даллеса.
В таблиці добре видно що остання колонка - це три літніх місяці (червень-серпень), а попередня виділена чорним - це березень-травень.

Тобто в Чікаго полетіло 10000 чоловік за 3 місяці, або три повних дрімлайнера в тиждень. Якщо ж додати всі 5 північноамериканських аеропортів, то набереться на всі 8. Може Романовська не така вже й наївна, коли говорить про пряму трансатлантику? В літній сезон два-три рейси на тиждень в Чікаго чи Нью Йорк мали б набратися без проблем.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 26 вересня 2018, 22:48
popTAB
Ти ще врахуй що купа народу через ORD полетіла на LAX, SFO, SEA, DEN,... але в першу 20ку не попала.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 26 вересня 2018, 23:27
Globetrotter
Victor H писав: 26 вересня 2018, 21:47 Olek, ви неправильно прочитали таблицю, коли писали новину на головну:
Согласно обнародованной статистике, из Львова по итогам 8 месяцев 2018 года 10 261 пассажир отправились в чикагский аэропорт О’Хара, 9 362 пассажира — в нью-йорк аэропорт Джонна Кеннеди, 9 661 пассажир — в Торонто, 2983 пассажира в аэропорт Ньюарк недалеко от Нью-Йорка, 2 100 пассажиров — в вашингтонский аэропорт Даллеса.
В таблиці добре видно що остання колонка - це три літніх місяці (червень-серпень), а попередня виділена чорним - це березень-травень.

Тобто в Чікаго полетіло 10000 чоловік за 3 місяці, або три повних дрімлайнера в тиждень. Якщо ж додати всі 5 північноамериканських аеропортів, то набереться на всі 8. Може Романовська не така вже й наївна, коли говорить про пряму трансатлантику? В літній сезон два-три рейси на тиждень в Чікаго чи Нью Йорк мали б набратися без проблем.
Тут ще питання яка ціна буде на той прямий рейс. Цього року Стар Альянс по 300 з копійками евро Штати з пересадками продавав. Хай не на літо, але все-таки. Не кожний з тих, хто літає до Америки зі Львова завтра пересяде на умовну пряму Дельту чи Американ і заплатить більше. А є ще ж і ЛОТ і МАУ. Так що тут не така й вже мала конкуренція за тих потенціальних паксів.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 26 вересня 2018, 23:51
Victor H
Globetrotter писав: 26 вересня 2018, 23:27 Тут ще питання яка ціна буде на той прямий рейс. Цього року Стар Альянс по 300 з копійками евро Штати з пересадками продавав. Хай не на літо, але все-таки. Не кожний з тих, хто літає до Америки зі Львова завтра пересяде на умовну пряму Дельту чи Американ і заплатить більше. А є ще ж і ЛОТ і МАУ. Так що тут не така й вже мала конкуренція за тих потенціальних паксів.
Такі ціни рідкість. Як правило Чікаго і Нью Йорк в Стар Альянса продаються в районі 1000 доларів РТ.

Зрозуміло що там висока конкуренція, але за умови подальшого росту потоку і вводу невеликих далекомагістральних літаків такий рейс може мати право на існування. Є категорія пасажирів, яка готова платити за прямий рейс. Ну і тепер нарешті ясно на які дані спирається Романовська, коли говорить про трансатлантику.

Я б ще додав, що Дельта сюди зайде тільки якщо АФ і КЛМ далі будуть тупити і не відкриють прямі у Львів з своїх хабів. Якщо це станеться, то змісту Дельті сюди іти різко поменшає.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 00:11
Globetrotter
Victor H писав: 26 вересня 2018, 23:51
Globetrotter писав: 26 вересня 2018, 23:27 Тут ще питання яка ціна буде на той прямий рейс. Цього року Стар Альянс по 300 з копійками евро Штати з пересадками продавав. Хай не на літо, але все-таки. Не кожний з тих, хто літає до Америки зі Львова завтра пересяде на умовну пряму Дельту чи Американ і заплатить більше. А є ще ж і ЛОТ і МАУ. Так що тут не така й вже мала конкуренція за тих потенціальних паксів.
Такі ціни рідкість. Як правило Чікаго і Нью Йорк в Стар Альянса продаються в районі 1000 доларів РТ.
Може колись була рідкість або на літо така ціна, але взяв для прикладу довільні дати у березні і ось вам 394 євро (436 на сайті ЛОТ) з нормальним часом на пересадку https://www.kayak.de/flights/LWO-NYC/20 ... stflight_a От цікаво, яка ціна може бути на прямий рейс і чи набереться стільки бажаючих не економити задля уникнення кількох годин очікування в європейському аеропорті.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 00:20
LWIEV
Victor H писав: 26 вересня 2018, 23:51
Globetrotter писав: 26 вересня 2018, 23:27 Тут ще питання яка ціна буде на той прямий рейс. Цього року Стар Альянс по 300 з копійками евро Штати з пересадками продавав. Хай не на літо, але все-таки. Не кожний з тих, хто літає до Америки зі Львова завтра пересяде на умовну пряму Дельту чи Американ і заплатить більше. А є ще ж і ЛОТ і МАУ. Так що тут не така й вже мала конкуренція за тих потенціальних паксів.
Такі ціни рідкість. Як правило Чікаго і Нью Йорк в Стар Альянса продаються в районі 1000 доларів РТ.

Зрозуміло що там висока конкуренція, але за умови подальшого росту потоку і вводу невеликих далекомагістральних літаків такий рейс може мати право на існування. Є категорія пасажирів, яка готова платити за прямий рейс. Ну і тепер нарешті ясно на які дані спирається Романовська, коли говорить про трансатлантику.

Я б ще додав, що Дельта сюди зайде тільки якщо АФ і КЛМ далі будуть тупити і не відкриють прямі у Львів з своїх хабів. Якщо це станеться, то змісту Дельті сюди іти різко поменшає.
Цікаво, чи на цьому тлі якийсь Норвіджн не спробує зайти з своєю офертою. Бо це може перековбасити і Лот, і Люфтів, і ненароджене МАУ.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 01:23
manjeroke
Из этих данных видно что 60%+ все равно будут делать пересадку. Если выбирать где делать стыковку я бы выбрал Европу, выбирая АК снова предпочел бы европейскую.
ИМХО лучше зазывать КЛМ, эирфранс, бритишев, подбивать люфтов на расширение

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 08:07
Valdys
А таки цікаві дані..., все таки, є привід аеропорту хоча б говорити про трансатлантику з авіакомпаніями...
Десь по 3 рейси в тиждень можна запустити в Нью Йорк і Чикаго.

Дельта, Американ, ну, або те ж МАУ на 763.


Норвегам зараз не до Львова.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 09:14
AleksLes
Valdys писав: 27 вересня 2018, 08:07 А таки цікаві дані..., все таки, є привід аеропорту хоча б говорити про трансатлантику з авіакомпаніями...
Десь по 3 рейси в тиждень можна запустити в Нью Йорк і Чикаго.

Дельта, Американ, ну, або те ж МАУ на 763.
Можливо мова йде про виліт\приліт pax (тобто на 2 треба ділити). Але навіть в такому випадку, Air France чи KLM один рейс на день точно могли б запустити.
В Серпні на день віходить десь 450 (або 225) на день на Північну Америку.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 09:14
Victor H
LWIEV писав: 27 вересня 2018, 00:20 Цікаво, чи на цьому тлі якийсь Норвіджн не спробує зайти з своєю офертою. Бо це може перековбасити і Лот, і Люфтів, і ненароджене МАУ.
Цінність умовної Дельти ще в тому, що це відкриває можливість летіти з одною пересадкою в менш популярні куточки США, куди не літають європейські компанії. Спробуйте полетіти зі Львова в який небуть Клівленд чи Лас Вегас - Стар Альянсом зараз менше двох пересадок не вийде.

Хіба що люфти таки народять Франкфурт - тоді буде простіше (до речі, на картинці його якось підозріло багато - самостійні стиковки?) Ну або з'явиться LHR від Брітішів.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 09:21
popTAB
AleksLes писав: 27 вересня 2018, 09:14
Valdys писав: 27 вересня 2018, 08:07 А таки цікаві дані..., все таки, є привід аеропорту хоча б говорити про трансатлантику з авіакомпаніями...
Десь по 3 рейси в тиждень можна запустити в Нью Йорк і Чикаго.

Дельта, Американ, ну, або те ж МАУ на 763.
Можливо мова йде про виліт\приліт pax (тобто на 2 треба ділити). Але навіть в такому випадку, Air France чи KLM один рейс на день точно могли б запустити.
В Серпні на день віходить десь 450 (або 225) на день на Північну Америку.
Це суто вильоти, тому на 2 ділити не треба. І насправді цифри чуть занижені в силу специфіки підрахунку.
Питання у мене в іншому: хто б порахував тих з львівського регіону, хто летить з Польщі та Києва, це ж скільки потенційних клієнтів для LWO

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 09:46
Victor H
А ще ця табличка дуже гарно пояснює логіку останніх анонсів і недавніх відкриттів від лоукостів: тут вам і Копенгаген, і Франкфурт, і Лондон, і Мемінген.

І дозволяє досить легко прикинути наступні анонси (за умови впровадження відкритого неба): Барса, Париж, Мадрид, Ейндховен. Можливо Базель, як лоукост Цюрих. Другим ешелоном Шарлеруа і Лісабон.

+ Ізмір і Анталія, якщо заберуть перепони.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 09:46
Victor H
popTAB писав: 27 вересня 2018, 09:21 Це суто вильоти, тому на 2 ділити не треба. І насправді цифри чуть занижені в силу специфіки підрахунку.
Багаж? :)

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 09:48
AleksLes
Victor H писав: 27 вересня 2018, 09:14 Хіба що люфти таки народять Франкфурт - тоді буде простіше (до речі, на картинці його якось підозріло багато - самостійні стиковки?) Ну або з'явиться LHR від Брітішів.
Франкфурт було б дуже логічно та реально. Це один з 4х найбільших західноєвропейськіх хабів (в жодний з яких зі Львова рейсів немає). І не дуже переповнений.
LHR з 2-ма смугами настількі переповнений, що 737 до Львова там точно відправляти не будуть.
Якщо дивитися на решту з ТОП4 то Амстердам було б не пагано, але він теж на межі.

Так що реально ще тільки CDG відкрити imho

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 10:00
popTAB
Victor H писав: 27 вересня 2018, 09:46
popTAB писав: 27 вересня 2018, 09:21 Це суто вильоти, тому на 2 ділити не треба. І насправді цифри чуть занижені в силу специфіки підрахунку.
Багаж? :)
напевно, це ж "елементарне" місце де аеропорт бачить з бірки куди летить пакс. а де ще аеропорт взнає хто куди летить транзитом? не думаю що авіакомпанії пускають аеропорт аналізувати в свої бази даних. чи ти думаєш що LWO настільки багатий щоб купувати аналітику в OAG?

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 10:02
Victor H
Я в LHR взагалі не вірю. З решти трьох, на мою думку, CDG і FRA мають приблизно однакові і доволі високі шанси. AMS може доєднатися до них, коли відкриють Лелістад і перенесуть туди частину рейсів (mishko про це тут регулярно пише).

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 10:06
popTAB
для CDG/AMS ще треба відкрите небо, або змінені міжурядові угоди ....

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 11:21
Honduras
Народ, ну откуда берутся мечты про прямые штаты? Был бы там постоянный поток - уже бы люфты ночевали, они более гибкие чем все остальные перевозчики, но их там нет.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 11:25
popTAB
Honduras писав: 27 вересня 2018, 11:21 Народ, ну откуда берутся мечты про прямые штаты? Был бы там постоянный поток - уже бы люфты ночевали, они более гибкие чем все остальные перевозчики, но их там нет.
Гляньте на цифри. Ці цифри робить в основному ЛОТ, а не Люфти, тому що Люфти таки не гнучкі.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 27 вересня 2018, 11:33
Honduras
popTAB писав: 27 вересня 2018, 11:25
Honduras писав: 27 вересня 2018, 11:21 Народ, ну откуда берутся мечты про прямые штаты? Был бы там постоянный поток - уже бы люфты ночевали, они более гибкие чем все остальные перевозчики, но их там нет.
Гляньте на цифри. Ці цифри робить в основному ЛОТ, а не Люфти, тому що Люфти таки не гнучкі.
ЛОТ на ембраєрах, значить вистачає на той «потік»