Украина вошла в ТОП 20 стран мира по итогам 2018 по количеству новые маршрутов. Всего открыто 72 новых маршрута. Думаю даже можно разместить на главной.
скиньте хтось це штабу Порошенка.
Не томосом єдиним, хє-хє.
Хороший срез по маршрутам с Азии. К сожалению Киева нет ни в одном из списков, хотя я бы ожидал увидеть его в Шанхае или в Гуанчжоу. Так что пока не стоит ожидать прихода авиакомпаний из Китая.
Посмотрел, что сейчас из Киева есть 15 прямых направлений в города Германии (включая еще не запущенные, но для которых продажа уже открыта):
1. Франкфурт
2. Мюнхен
3. Берлин-Тегель
4. Берлин-Шенефельд
5. Дюссельдорф
6. Гамбург
7. Кельн-Бонн
8. Ганновер
9. Нюрнберг
10. Бремен
11. Франкфурт-Ханн
12. Дортмунд
13. Веце
14. Карлсруэ Баден-Баден
15. Мемминген
На этом фоне выделяется Штуттгарт, достаточно большой город с крупным аэропортом, и при этом туда нет прямых рейсов из Киева. Пусть МАУ и Lufthansa это направление не очень интересно, но у RyanAir же там есть база. Кроме того, в 2017 г. шли разговоры о выходе Eurowings на украинский рынок, а это основная авиакомпания в аэропорту Штуттгарта. Или приход RyanAir отбил у них желание?
Це як варіант для Візза, раян на осінь Німеччину вже анонсував і не факт, що ще буде доанонсовувати, а Візз могли би підхватити Штутгарт для себе. З іншої сторони, Німеччина і так перевантажена напрямками, можливо вже достатньо.
Valdys писав: ↑17 березня 2019, 15:00Це як варіант для Візза, раян на осінь Німеччину вже анонсував і не факт, що ще буде доанонсовувати, а Візз могли би підхватити Штутгарт для себе. З іншої сторони, Німеччина і так перевантажена напрямками, можливо вже достатньо.
RyanAir анонсировал Веце, Баден-Баден, Ханн и Мемминген. Неужели они перспективнее чем Штуттгарт? Или причина еще и том, что многие из этих городов расположены возле границы с Нидерландами (Веце), Францией (Баден-Баден) и Люксембургом (Ханн)?
Ось вже середина літа і варто почати вангувати на літній сезон 2020. По напрямках та по компаніях що можуть зайти. Ставлю ставку на те що відкритого неба у нас не буде.
СкайАп спробує літати Італію по стопах Ернеста в тому числі з регіонів. За відсутності раяна і віза поле для маневру там все ще дуже велике.
Віз з райаном розширюватимуть морську програму бо Афіни зайшли. Напевне побачимо Пальму від райанів. Що придумає Wizz без дочки зараз гадати складно.
МАУ продовжить бідкатись.
Вангую що з Києва з'явитися більше Балкан. Можливо Адрія або Хорвати. Регіон покритий досить слабо.
З довгими зв'язками нічого не зміниться якщо полетять макси побачимо Ефіопію від МАУ.
Запоріжжя отримає від лоукостів стандартний безвізовий пакет(2 Німеччини, 3 Польщі)
Очікую на ще одного класика з балтійських країв після закриття Нордіки. Повернення фінейр або запуск болтіків з Таліна.
dtm писав: ↑07 липня 2019, 23:18
Очікую на ще одного класика з балтійських країв після закриття Нордіки. Повернення фінейр або запуск болтіків з Таліна.
dtm писав: ↑07 липня 2019, 23:18
Очікую на ще одного класика з балтійських країв після закриття Нордіки. Повернення фінейр або запуск болтіків з Таліна.
А МАУ може зайти в Таллінн?
Я в цьому сумніваюсь. Wizz робить дуже балуваним p2p трафік. Вибір простий брати участь в ціновій війні або збільшити частоти на більш прибуткові напрямки як Ніца чи середня Азія яка навіть при обльоті криму залишається економічно цікавою.
У МАУ є статистика аеропорту по заповненні рейсів до Талінна а також тих хто летить туди як в кінцеву точку з KBP, і якби там був потік хочаб на щоденний e190/195 вони б його запустили.
SuperPax писав: ↑08 липня 2019, 00:02
Было бы хорошо, если бы юг Испании появился (Малага или Севилья).
Сумніваюсь що Раян зможе рости настільки швидко щоб відкривати багато довгих маршрутів з Іспанії в літній сезон, краще полетіти кудись на коротку відстань і ще краще це робити з/до країн з розвиненою економікою. Наступної зими цілком можливо побачимо щось з відти.