Сторінка 208 з 340

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 15:36
Valdys
часом говорять до 40, часом до 35.

Інтерсіті від вокзалу до Дарниці за 18 хв їдуть. Додайте сюди ще зупинку на Видубичах (2 хв постояти + 3хв десь втратити, це вже 5). 2 хв у Дарниці (вже 25), ну і з Дарниці до аеропорту тоді залишається близько 10-15 хв., що реально. Особливо пришвидшити немає де.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 16:20
syxiv_dan
А от і дата відкриття терміналу F під'їхала
tsn.ua/ukrayina/u-aeroportu-borispil-obicyayut-rozkonservuvati-terminal-f-vzhe-za-rik-1160007.html

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 18:14
Tetris
Под ремонт полосы в Жулянах, очевидно.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 18:50
alex.s
Да ремонт ВПП в Жулянах еще вилами по воде! Просто плановое развитие Борисполя. Понимают, кто будет в Ф

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 19:15
manjeroke
а Ф хватит на 4млн в год? А то ещё и Б открыть придётся

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 21:09
LWIEV
Ха, тепер ті, хто летітимуть з F, виходитимуть з потяга в D і пересідатимуть на автобусний шатл. Сподіваюсь, КВР здогадається узгодити шатли з потягами. У будь-якому випадку, на всі ці переходи втрачатимуться цінні хвилини, а багатьох пасажирів харитимуть пересадки з валізами.

У більшості випадків таксі і далі залишатиметься найшвидшим і найзручнішим засобом. Хіба що на вокзалі створять пункт реєстрації та здачі багажу.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 21:39
Olek
LWIEV писав: 23 травня 2018, 21:09 Ха, тепер ті, хто летітимуть з F, виходитимуть з потяга в D і пересідатимуть на автобусний шатл. Сподіваюсь, КВР здогадається узгодити шатли з потягами. У будь-якому випадку, на всі ці переходи втрачатимуться цінні хвилини, а багатьох пасажирів харитимуть пересадки з валізами.

У більшості випадків таксі і далі залишатиметься найшвидшим і найзручнішим засобом. Хіба що на вокзалі створять пункт реєстрації та здачі багажу.
В Москве от такого отказались давно. А там изначально были отдельные вагоны для багажа в составе полноценных поездов, а не рельсовых автобусов.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 21:41
LWIEV
Olek писав: 23 травня 2018, 21:39
LWIEV писав: 23 травня 2018, 21:09 Ха, тепер ті, хто летітимуть з F, виходитимуть з потяга в D і пересідатимуть на автобусний шатл. Сподіваюсь, КВР здогадається узгодити шатли з потягами. У будь-якому випадку, на всі ці переходи втрачатимуться цінні хвилини, а багатьох пасажирів харитимуть пересадки з валізами.

У більшості випадків таксі і далі залишатиметься найшвидшим і найзручнішим засобом. Хіба що на вокзалі створять пункт реєстрації та здачі багажу.
В Москве от такого отказались давно. А там изначально были отдельные вагоны для багажа в составе полноценных поездов, а не рельсовых автобусов.
У Відні працює, але тільки на рейси Остріан.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 24 травня 2018, 09:54
Igoresha
LWIEV писав: 23 травня 2018, 21:09 У більшості випадків таксі і далі залишатиметься найшвидшим і найзручнішим засобом. Хіба що на вокзалі створять пункт реєстрації та здачі багажу.
Ну в большинстве случаев пасажирам нужен будет терминал Д. А кому в Ф, у того, наверняка, будет мало багажа и можно будет пользоваться схемой м.Харьковская + скайбас

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 24 травня 2018, 10:58
LWIEV
А які обмеження у терміналу F? Умовно кажучи, коли Раяни сотоваріщі можуть його вичерпати?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 24 травня 2018, 11:00
mischko
LWIEV писав: 24 травня 2018, 10:58 А які обмеження у терміналу F? Умовно кажучи, коли Раяни сотоваріщі можуть його вичерпати?
Terminal F started handling regular flights as of October 31, 2010, with an initial capacity of 900 passengers/hour.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 24 травня 2018, 11:04
manjeroke
LWIEV писав: 24 травня 2018, 10:58 А які обмеження у терміналу F? Умовно кажучи, коли Раяни сотоваріщі можуть його вичерпати?
Я нашёл информацию 900 пасажиров в час, значит 5 рейсов в час. Не думаю что райаны когда-то это полностью заполнят. Разве что с визами лет через 5, не раньше. У Жулян кстати 320 в час, так что нормально все в Ф уместятся.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 24 травня 2018, 11:06
LWIEV
mischko писав: 24 травня 2018, 11:00
LWIEV писав: 24 травня 2018, 10:58 А які обмеження у терміналу F? Умовно кажучи, коли Раяни сотоваріщі можуть його вичерпати?
Terminal F started handling regular flights as of October 31, 2010, with an initial capacity of 900 passengers/hour.
А в перекладі на побутову - це скільки рейсів в день? Будуть ж щодобові піки, спади, load factor буде не 100%.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 24 травня 2018, 11:09
manjeroke
LWIEV писав: 24 травня 2018, 11:06
mischko писав: 24 травня 2018, 11:00
LWIEV писав: 24 травня 2018, 10:58 А які обмеження у терміналу F? Умовно кажучи, коли Раяни сотоваріщі можуть його вичерпати?
Terminal F started handling regular flights as of October 31, 2010, with an initial capacity of 900 passengers/hour.
А в перекладі на побутову - це скільки рейсів в день? Будуть ж щодобові піки, спади, load factor буде не 100%.
120 в теории, но это при условии что ночь чартерами забьют.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 24 травня 2018, 11:14
mischko
З чартерами буде так, що літатимуть все більше з регіонів. Тому на пікове навантаження цей термінал вийде ще не скоро.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 24 травня 2018, 11:19
manjeroke
Предположим райаны в следующем году добавят до 10 в день и жуляны закроют. Все равно будет не больше 80 рейсов.
Тем более из Жулян flydubai, Lot, Alitalia, Nordica, Belavia, buta скорее в Д пойдут

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 24 травня 2018, 11:21
mischko
manjeroke писав: 24 травня 2018, 11:19 Предположим райаны в следующем году добавят до 10 в день и жуляны закроют. Все равно будет не больше 80 рейсов.
і це при тому, що в позапікові години і в D можна обслуговуватися.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 24 травня 2018, 11:24
manjeroke
mischko писав: 24 травня 2018, 11:21
manjeroke писав: 24 травня 2018, 11:19 Предположим райаны в следующем году добавят до 10 в день и жуляны закроют. Все равно будет не больше 80 рейсов.
і це при тому, що в позапікові години і в D можна обслуговуватися.
Даже не скорее всего, а на 99% lot, nordica, belavia и buta будут в Д

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 24 травня 2018, 11:29
LWIEV
manjeroke писав: 24 травня 2018, 11:09
LWIEV писав: 24 травня 2018, 11:06
mischko писав: 24 травня 2018, 11:00

Terminal F started handling regular flights as of October 31, 2010, with an initial capacity of 900 passengers/hour.
А в перекладі на побутову - це скільки рейсів в день? Будуть ж щодобові піки, спади, load factor буде не 100%.
120 в теории, но это при условии что ночь чартерами забьют.
Виходить, якщо Раяни ростимуть по 50-100% в рік + заходитимуть нові лоу-кости (EasyJet, Vueling та ін), то F заповниться швидко, запас там на роки, але не десятиліття. Тобто Борисполю вже зараз треба думати куди і як розвернутися і планувати паркінги, колії і дороги відповідно.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 24 травня 2018, 11:34
manjeroke
LWIEV писав: 24 травня 2018, 11:29
manjeroke писав: 24 травня 2018, 11:09
LWIEV писав: 24 травня 2018, 11:06

А в перекладі на побутову - це скільки рейсів в день? Будуть ж щодобові піки, спади, load factor буде не 100%.
120 в теории, но это при условии что ночь чартерами забьют.
Виходить, якщо Раяни ростимуть по 50-100% в рік + заходитимуть нові лоу-кости (EasyJet, Vueling та ін), то F заповниться швидко, запас там на роки, але не десятиліття. Тобто Борисполю вже зараз треба думати куди і як розвернутися і планувати паркінги, колії і дороги відповідно.
Vueling летает в Жуляны. Другие лоукосты это вообще не обязательно что будут ближайшие годы, хорошо бы райаны развивали как обещают. Лет 5 точно будет неполный, даже с Жулянами. а насчёт планирования конечно надо думать, у нас с этим проблемы конечно, но вроде бы что-то движется в Борике.