The very last 747 jumbo jet is about to roll off Boeing’s assembly line
New York
CNN Business
— After 53 years and more than 1,570 planes, the last Boeing 747 is set to roll off the assembly line in Washington state Tuesday, on its way to serve as a cargo plane.
А хтось літав США-США-Європа одним квитком? Багаж забирати не треба буде як при в'їзді? Пересадка всього 55 хвилин в IAD. Думаю чи вистачить? Квиток LH, але виконує UA. Якщо не встигнуть, то LH дасть новий квиток та надасть готель?
Дуже смачна ціна на бізнес...
Re: Всяке різне
Додано: 05 січня 2023, 08:43
krelk
літав LAX-SFO-FRA залізом UA - багаж не забирав. Теж було коротке стикування та ще й запізнення першого рейсу - встигли. Навіть здалося, що нас чекали.
Re: Всяке різне
Додано: 13 січня 2023, 13:07
mischko
Цікава, майже містична історія:
Deli Mike or Deli Mayk (English: Crazy Mike) is a nickname given to an Airbus A340-300 operated by Turkish Airlines with civil registration TC-JDM. The aircraft joined the Turkish Airlines fleet in 1996 to replace the McDonnell Douglas DC-10s of the airline and was used to operate long-haul flights out of Turkey. During its operation, Deli Mike had a record of having minor and strange technical failures. This unreliability gave the aircraft its nickname, which is a wordplay on the ICAO spelling alphabet.
Не менш цікаво:
У грудні 2022 року Делі Майк і ще три колишніх Airbus A340 Turkish Airlines знову здійснили політ вперше за багато років. [13] Літаки вилетіли з Йоганнесбурга один до одного 24 грудня в напрямку Узбекистану, але здійснили аварійну посадку в міжнародному аеропорту Мехрабад в Тегерані , як повідомляється, щоб уникнути санкцій, накладених на Іран . [14]
Re: Всяке різне
Додано: 13 січня 2023, 21:19
v_volf
manjeroke писав: ↑05 січня 2023, 04:12
А хтось літав США-США-Європа одним квитком? Багаж забирати не треба буде як при в'їзді? Пересадка всього 55 хвилин в IAD. Думаю чи вистачить? Квиток LH, але виконує UA. Якщо не встигнуть, то LH дасть новий квиток та надасть готель?
Дуже смачна ціна на бізнес...
ЛІтав. Хоч один квиток, хоч різні - якщо багаж зараєстровано до кінцевого пункту, то його не треба забирати під час зупинок.
Re: Всяке різне
Додано: 13 січня 2023, 22:46
v_volf
Цікаво, чи це почуття гумору таке, але щойно дізнався про існування такої а/к:
manjeroke писав: ↑05 січня 2023, 04:12
А хтось літав США-США-Європа одним квитком? Багаж забирати не треба буде як при в'їзді? Пересадка всього 55 хвилин в IAD. Думаю чи вистачить? Квиток LH, але виконує UA. Якщо не встигнуть, то LH дасть новий квиток та надасть готель?
Дуже смачна ціна на бізнес...
ЛІтав. Хоч один квиток, хоч різні - якщо багаж зараєстровано до кінцевого пункту, то його не треба забирати під час зупинок.
У випадку неСША-США-США, треба забирати багаж на митному контролі під час пересадки в США хоча він і зареєстрований до кінцевого пункту.
Re: Всяке різне
Додано: 14 січня 2023, 18:47
katso
v_volf писав: ↑13 січня 2023, 22:46
Цікаво, чи це почуття гумору таке, але щойно дізнався про існування такої а/к:
Доброго дня. Не знаю, куди краще писати, тому можливо напишу сюди.
Працюю на заводі в Чехії по виробництву Л 410 і нам для проекту потрібні крісла з літака Ту-134 двомістні. Потрібно ні мало, ні багато - десять пар крісел.
Дякую тим хто озветься і може хто поділиться до кого краще звернутися.
Наперед всім вдячний!
Все буде Україна!!!
Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2023, 15:14
Yaroslav_31
DEoneX писав: ↑02 лютого 2023, 13:23
Доброго дня. Не знаю, куди краще писати, тому можливо напишу сюди.
Працюю на заводі в Чехії по виробництву Л 410 і нам для проекту потрібні крісла з літака Ту-134 двомістні. Потрібно ні мало, ні багато - десять пар крісел.
Дякую тим хто озветься і може хто поділиться до кого краще звернутися.
Наперед всім вдячний!
Все буде Україна!!!
Це Вам на ОЛХ треба, там і не таке продадуть)))
Re: Всяке різне
Додано: 07 лютого 2023, 01:06
katso
DEoneX писав: ↑02 лютого 2023, 13:23
Доброго дня. Не знаю, куди краще писати, тому можливо напишу сюди.
Працюю на заводі в Чехії по виробництву Л 410 і нам для проекту потрібні крісла з літака Ту-134 двомістні. Потрібно ні мало, ні багато - десять пар крісел.
Дякую тим хто озветься і може хто поділиться до кого краще звернутися.
Наперед всім вдячний!
Все буде Україна!!!
Я ж говорю что при СССР хорошую технику делали, вот до сих пор капиталисты охотятся
Нет такого колва кресел от Ту134 в Украине сейчас как мне кажется, осталось лишь их парочку и кресла там самим нужны. Можете попробовать на соседний форум "винг" запустить запрос - там остатки барахла бывает продают, мож повезет.
Re: Всяке різне
Додано: 07 лютого 2023, 05:06
manjeroke
Я колись починав вчиться в маі, та після першого курсу одну групу відправили на "виробничу практику". Вони 2 тижня їздили в домодедово чи внуково розбирати стари літаки щоб потім їх так продавали
Re: Всяке різне
Додано: 07 лютого 2023, 10:35
alex.s
Интересно, куда делись наши последние 2 ТУ 134 Южных авиалиний? Они в начале 2000-х активно летали под Аэросвитом. Один в ливрее Авиалиний Украины, а второй в Дельфинах. Если не порезали, там точно есть сиденья.
Re: Всяке різне
Додано: 07 лютого 2023, 12:05
krelk
katso писав: ↑07 лютого 2023, 01:06
до сих пор капиталисты охотятся
и особы, приближенные к императору(с)
Re: Всяке різне
Додано: 23 лютого 2023, 15:02
Igoresha
Трохи цікавої інформації (для тих, хто з тим не працює, звісно) про системи бронювання The Airline Industry’s Problem with Absolutely Ancient IT