Сторінка 21 з 86

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 11:22
Sentry
Да, рассадка - мрак. Да и кресла мягко говоря для пригородной электрички. По факту, это она и есть, но цена намекает на то, что продукт должен обладать минимальным комфортом, имхо. Сиденья 3-3 лицом к друг другу - это не комфорт, это дно.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 11:23
Valdys
Гройсман
«Бориспіль» - найбільший аеропорт країни, і дістатися до нього тепер можна швидко, без заторів, всього за 35 хвилин і 80 гривень.

тобто час і вартість поїздки вже відомі?!

За планом, між терміналом аеропорту і платформою експресу буде крита галерея. Це зручно - дощ чи сніг пасажирам не заважатиме.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 11:28
mischko
Valdys писав: 25 жовтня 2018, 11:08 єдине, що погано, то це розсадка, там майже немає місця для ніг, а якщо з якоюсь сумкою 55-40-20 туди сісти, взагалі...
це тебе морально готують до Раянів. Під них і запускають.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 11:30
Valdys
Sentry писав: 25 жовтня 2018, 11:22 Да, рассадка - мрак. Да и кресла мягко говоря для пригородной электрички. По факту, это она и есть, но цена намекает на то, что продукт должен обладать минимальным комфортом, имхо. Сиденья 3-3 лицом к друг другу - это не комфорт, это дно.
реально, вони ж явно змінювали сидіння, хіба було складно зробити ряд за рядом?
Ну або частина ряд за рядом, частина ряд навпроти ряду...

А якщо взагалі мріяти, то можна було з однієї сторони зробити місць 8 першого класу. Відділити від основного вагону, зробити ряд за рядом 2+2 з зручними кріслами і місцем для ніг.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 11:35
Valdys
mischko писав: 25 жовтня 2018, 11:28
Valdys писав: 25 жовтня 2018, 11:08 єдине, що погано, то це розсадка, там майже немає місця для ніг, а якщо з якоюсь сумкою 55-40-20 туди сісти, взагалі...
це тебе морально готують до Раянів. Під них і запускають.
під Раянів потяг поїздить 3-4 місяці, а коли їх переведуть у інший термінал, буде дуже весело їх пасажирам. І якщо не поєднають графік міжтермінального автобусу і цього потяга, буде дуже весело)))
Автобус і зараз не пустий їздить.

а розсадка Раянів нічим не гірша розсадки напевно всіх 800 МАУ :grin:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 11:38
mischko
Valdys писав: 25 жовтня 2018, 11:30 реально, вони ж явно змінювали сидіння, хіба було складно зробити ряд за рядом?
Ну або частина ряд за рядом, частина ряд навпроти ряду...

А якщо взагалі мріяти, то можна було з однієї сторони зробити місць 8 першого класу. Відділити від основного вагону, зробити ряд за рядом 2+2 з зручними кріслами і місцем для ніг.
Це ти ще в ДПКр-2 не їздив.


Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 11:45
Valdys
там таке саме все, хоча сидіння зручніші.
всі проблеми, тому що ті хто проектують, замовляють те все ним не користуються.

а якби хтось сів навпроти Гройсмана з рюкзачком, або 55-40-20 і повідтоптував йому натерті туфлі, він би щось зрозумів)))

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 12:20
Honduras
Valdys писав: 25 жовтня 2018, 11:23 Гройсман
«Бориспіль» - найбільший аеропорт країни, і дістатися до нього тепер можна швидко, без заторів, всього за 35 хвилин і 80 гривень.

тобто час і вартість поїздки вже відомі?!

За планом, між терміналом аеропорту і платформою експресу буде крита галерея. Це зручно - дощ чи сніг пасажирам не заважатиме.
Невже Ви вважаєте, що пан Гройсман не купував квиток? :alen: :grin: :grin:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 12:21
mischko
Honduras писав: 25 жовтня 2018, 12:20 Невже Ви вважаєте, що пан Гройсман не купував квиток? :alen: :grin: :grin:
він його продавав :grin:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 12:27
Igoresha
Valdys писав: 25 жовтня 2018, 11:30 реально, вони ж явно змінювали сидіння, хіба було складно зробити ряд за рядом?
Ну або частина ряд за рядом, частина ряд навпроти ряду...

А якщо взагалі мріяти, то можна було з однієї сторони зробити місць 8 першого класу. Відділити від основного вагону, зробити ряд за рядом 2+2 з зручними кріслами і місцем для ніг.
Вы не правы. При рассадке ряд за рядом места для сумки не будет. В этом варианте есть хотя бы место между сидениями (между спинками) или под ними. Или вы считаете, будет достаточно того небольшого стеллажика для чемоданов? Как би не так.
И уж тем более, ни о каком комфорте я и не думал никогда, например, понимая, что поезд будет забит пассажирами. Тем более, что нашим людям нужно скамейки деревянные ставить, а не мягкие сидения, которые после месяца использования превратятся в вырванные кишки

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 12:32
mischko
Igoresha писав: 25 жовтня 2018, 12:27 Вы не правы. При рассадке ряд за рядом места для сумки не будет. В этом варианте есть хотя бы место между сидениями (между спинками) или под ними. Или вы считаете, будет достаточно того небольшого стеллажика для чемоданов? Как би не так.
И уж тем более, ни о каком комфорте я и не думал никогда, например, понимая, что поезд будет забит пассажирами. Тем более, что нашим людям нужно скамейки деревянные ставить, а не мягкие сидения, которые после месяца использования превратятся в вырванные кишки
ДПКр-02 вже 3 роки щодня їздить Чернівці - Львів- Чернівці і нічого не сталося. А контингент там не такий елітний, як в Бориспіль.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 12:37
Valdys
Igoresha писав: 25 жовтня 2018, 12:27
Valdys писав: 25 жовтня 2018, 11:30 реально, вони ж явно змінювали сидіння, хіба було складно зробити ряд за рядом?
Ну або частина ряд за рядом, частина ряд навпроти ряду...

А якщо взагалі мріяти, то можна було з однієї сторони зробити місць 8 першого класу. Відділити від основного вагону, зробити ряд за рядом 2+2 з зручними кріслами і місцем для ніг.
Вы не правы. При рассадке ряд за рядом места для сумки не будет. В этом варианте есть хотя бы место между сидениями (между спинками) или под ними. Или вы считаете, будет достаточно того небольшого стеллажика для чемоданов? Как би не так.
И уж тем более, ни о каком комфорте я и не думал никогда, например, понимая, что поезд будет забит пассажирами. Тем более, что нашим людям нужно скамейки деревянные ставить, а не мягкие сидения, которые после месяца использования превратятся в вырванные кишки
Все ж таки, перш за все, їдуть пасажири, а не сумки :grin: давайте думати про їх комфорт
там є ще місця для багажу над сидіннями, з фото не зовсім ясно на скільки вони функціональні і як туди стане стандартний багаж 55-40-20.

Так, між спинками є місце, але все рівно всі сумки будуть стояти на проході.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 12:39
Krakowite
Valdys писав: 25 жовтня 2018, 11:08 єдине, що погано, то це розсадка, там майже немає місця для ніг, а якщо з якоюсь сумкою 55-40-20 туди сісти, взагалі...
Для сумок традиційно є полиці згори

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 12:39
UKCC
Igoresha писав: 25 жовтня 2018, 12:27 Тем более, что нашим людям нужно скамейки деревянные ставить, а не мягкие сидения...
:facepalm: ніколи не лаявся тут на форумі, вибачайте, але це йобаний стид :facepalm: Що за висловлювання в стилі сраного Совка.
Що "наші люди" не достойні м'яких сидінь? Чи в Європах нема вандалізму?
Ну так блін контролювати та штрафувати за вандалізм і безквитковий проїзд краще треба. І не тулити всіх в один вагон. Є попит - то краще два вагона зчепити по 70відсотків завантаження ніж один утрамбувати на 146% як люблять робити, тоді і в лакових туфлях можна їхати.
Одна зрада і пессимізм навколо, заїбали :twisted:

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 12:40
Собакевич
О каких сумках вы все время толкуете? Для них же сверху полки есть, как в любом сидячем поезде.
Возможно, при компоновке "лицом у лицу" удается впихнуть больше кресел на той же площади вагона. Иначе, конечно, непонятна такая любовь к этому варианту.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 12:41
Valdys
mischko писав: 25 жовтня 2018, 12:32
Igoresha писав: 25 жовтня 2018, 12:27 Вы не правы. При рассадке ряд за рядом места для сумки не будет. В этом варианте есть хотя бы место между сидениями (между спинками) или под ними. Или вы считаете, будет достаточно того небольшого стеллажика для чемоданов? Как би не так.
И уж тем более, ни о каком комфорте я и не думал никогда, например, понимая, что поезд будет забит пассажирами. Тем более, что нашим людям нужно скамейки деревянные ставить, а не мягкие сидения, которые после месяца использования превратятся в вырванные кишки
ДПКр-02 вже 3 роки щодня їздить Чернівці - Львів- Чернівці і нічого не сталося. А контингент там не такий елітний, як в Бориспіль.
глянув фотки ДПКр-02 з пасажирами... ну... так собі... 3 людям сидіти на таких місцях тісно, з ногами жах.

Не можу поки знайти щось з середини Pesa (вони зараз точно Здолбунів-Хелм їздять)

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 12:45
Valdys
Собакевич писав: 25 жовтня 2018, 12:40 О каких сумках вы все время толкуете? Для них же сверху полки есть, как в любом сидячем поезде.
Возможно, при компоновке "лицом у лицу" удается впихнуть больше кресел на той же площади вагона. Иначе, конечно, непонятна такая любовь к этому варианту.
їх з фото складно оцінити (полицю над сидінням), до того ж не всі дістануть, щоб покласти туди щось, і не всі захочуть взагалі туди класти. тому ясно, що багато такого багажу буде на проході або між пасажирами.


важко оцінити, але не думаю, що при компоновці "ряд навпроти ряду" можна більше місць поставити, аніж ряд за рядом.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 12:51
Собакевич
їх з фото складно оцінити (полицю над сидінням), до того ж не всі дістануть, щоб покласти туди щось, і не всі захочуть взагалі туди класти. тому ясно, що багато такого багажу буде на проході або між пасажирами.
В ИС+ все достают и все хотят. Почему тут должно быть иначе. В любом случае, предусматривать места для багажа на полу в ущерб пространству для пассажиров как-то странно.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 13:05
Valdys
Собакевич писав: 25 жовтня 2018, 12:51
їх з фото складно оцінити (полицю над сидінням), до того ж не всі дістануть, щоб покласти туди щось, і не всі захочуть взагалі туди класти. тому ясно, що багато такого багажу буде на проході або між пасажирами.
В ИС+ все достают и все хотят. Почему тут должно быть иначе. В любом случае, предусматривать места для багажа на полу в ущерб пространству для пассажиров как-то странно.
я взагалі говорив, що погана компоновка. це мій головний посил))) багаж, то вже як додаток.

стосовно місць, я розумію, що потрібно з полу багаж прибирати, але все рівно будуть люди (і повірте, їх буде немало), які не будуть розміщувати багаж над сидіннями і у спеціально відведеній зоні.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 25 жовтня 2018, 13:07
Inguri
Valdys писав: 25 жовтня 2018, 11:30 А якщо взагалі мріяти, то можна було з однієї сторони зробити місць 8 першого класу.
От зайдуть Emirates, тоді і поговоримо.