Сторінка 3 з 3

Re: Аэропорт Кировоград (KVO)

Додано: 24 лютого 2017, 19:25
Inguri
mischko писав:або турки, або МАУ на E145
турків ще можу зрозуміти, а МАУ?

в Київ? не занадто близько?

Re: Аэропорт Кировоград (KVO)

Додано: 26 лютого 2017, 02:01
LWIEV
Inguri писав:
mischko писав:або турки, або МАУ на E145
турків ще можу зрозуміти, а МАУ?

в Київ? не занадто близько?
на Жуляни - близько, а на Бориспіль - за 2-3 три роки транзитний трафік буде.

Але спочатку буде Кривий Ріг, а вже потім Кропивницький

Re: Аэропорт Кировоград (KVO)

Додано: 26 лютого 2017, 04:41
maxgalkov
LWIEV писав:
Inguri писав:
mischko писав:або турки, або МАУ на E145
турків ще можу зрозуміти, а МАУ?

в Київ? не занадто близько?
на Жуляни - близько, а на Бориспіль - за 2-3 три роки транзитний трафік буде.

Але спочатку буде Кривий Ріг, а вже потім Кропивницький
І лише на Saab 340, бо на існуючу смугу 1300 метрів ні 737-500, ні А319, ні E145, не сядуть. І скоріш за все, лише Air Urga, яка управляє внутрішнім і міжнародним (вона й будувала його) терміналами.

Про добудову нової смуги 2100 метрів говорити зарано.

Re: Аэропорт Кропивницкий / Кировоград (KGO)

Додано: 09 червня 2021, 14:10
di-sorry
Служба організації повітряного руху Льотної академії отримали сертифікат AFIS. Украерорух останнім часом з метою економії прибирає свої служби на всіх регіональних льотовищах! З Кропивницького (а/д Кіровоград) Рух пішов приблизно 1,5 року тому, з того часу аеродром вважався злітно-посадковим майданчиком без управління повітряним рухом, без ведення радіозв‘язку та без використання радіо навігаційних засобів. Для сертифікації AFIS, було придбано додаткове обладнання для служби ОПР Академії та бази ЕРТОЗ Академії, було створено та погоджено системи управління безпекою та якості. Отримано сертифікати на радіостанції зв‘язку авіа та наземного, придбано цифрові засоби фіксацї речової інформації на всіх каналах зв‘язку, сертифікат на радіопеленгатор, сертифікат на радіомаяк NDB, сертифікат на використання VOR маяку що обслуговується персоналом Украероруху, зроблено косметичний ремонт авіаційно-диспетчерської вежі аеродрому, здійснено обліт та введено в експлуатацію оновлену світло-сигнальну систему на ЗПС, обладнаний радіостанціями наземний транспорт що використовується на льотовищі! Придбано новий авто супроводу літаків FOLLOW ME CAR, виділено черговий транспорт персоналу служби БЕРТОЗ. Персоналом СОПР та БЕРТОЗ, попереднім та чинним керівництвом Академії проведено велику роботу з сертифікації!

Re: Аэропорт Кропивницкий / Кировоград (KGO)

Додано: 09 червня 2021, 15:42
di-sorry
Світлосистема
Світлосистема

Re: Аэропорт Кропивницкий / Кировоград (KGO)

Додано: 09 червня 2021, 15:43
di-sorry
IMG_0635.JPG

Re: Аэропорт Кропивницкий / Кировоград (KGO)

Додано: 09 червня 2021, 15:45
di-sorry
IMG_0613.JPG

Re: Аэропорт Кропивницкий / Кировоград (KGO)

Додано: 09 червня 2021, 15:55
di-sorry
276E2261-E116-4B82-82E3-8564CA83927A.jpeg

Re: Аэропорт Кропивницкий / Кировоград (KGO)

Додано: 09 червня 2021, 15:57
di-sorry
Нова машина супроводу
Нова машина супроводу

Re: Аэропорт Кропивницкий / Кировоград (KGO)

Додано: 09 червня 2021, 15:58
di-sorry
Ще один ракурс Follow Me Car
Ще один ракурс Follow Me Car

Re: Аэропорт Кропивницкий / Кировоград (KGO)

Додано: 09 червня 2021, 16:00
Sentry
Какие планы по регулярке? Виндроуз, чартеры, Turkish Airlines?

Re: Аэропорт Кропивницкий / Кировоград (KGO)

Додано: 09 червня 2021, 16:02
di-sorry
Забезпечення навчальних польотів Академії та прийом відправлення нерегулярних рейсів.

Re: Аэропорт Кропивницкий / Кировоград (KGO)

Додано: 09 червня 2021, 16:38
di-sorry
Також в минулому році придбана автівка медичної допомоги Медсанчастини Академії, що також задіяна до чергування на льотовищі!
Також в минулому році придбана автівка медичної допомоги Медсанчастини Академії, що також задіяна до чергування на льотовищі!

Re: Аэропорт Кропивницкий / Кировоград (KGO)

Додано: 09 червня 2021, 19:12
tu144
Техника и свет это конечно хорошо, но качество ВПП оставляет желать лучшего...

Re: Аэропорт Кропивницкий / Кировоград (KGO)

Додано: 09 червня 2021, 22:43
di-sorry
Якість не є критичною, у Запоріжжя покриття набагато гірше, а ось характеристики, несуча здатність, довжина-так не дуже. Задля нагальних вимог забеспечення навчальних польотів, забеспечення технічних рейсів АК УРГА, та на ТО до АТБ Академії, разових нерегулярних рейсів-то є достатньо; але для майбутнього розвитку не є придатним!