Зворотній переліт 30.07 з пересадкою у Відні.
Сегмент Мілан - Відень 17:40 OS 514 Austrian Airlines.
Борт OE-LVI, Fokker 100. Виліт із зони А - виліт національних і шенгенських рейсів. Зареєструвався через інтернет, здача багажу майже без черги. Хвилин 7 у черзі на авіабезпеку. Народу достатньо. Посадка в літак минула швиденько через трап-автобус.
Салон чистий, акуратний, але трохи тісний. Завантаження 100% у економі, у бізнесі - ХЗ. Рейс обслуговували дві вишколені стюри. Зліт пізніше не 5 хвилин.
Харчування - вафелька, або солоний крекер на вибір і напої - кава (гидота), чай, вода, соки, вина. Посадка на 10 хвилин раніше, вихід через трап-автобус. Час пересадки 1 година - більше ніж достатньо. Жодних черг, ані на паспортному контролі, ані на авіабезпеку.
Сегмент Відень - Київ 20:15 PS 846 UIA
Борт UR-GAZ, Boeing 737-500. Посадка через телетрап, виліт вчасно. Завантаження 95%. Салон акуратний, крок крісел більший, ніж в 737-300 UR-GBA. Ногу на ному закинути можна (принаймні для такої стрункої особи, як я:) ). Оббивка шкіряна. Обслуговування - 3 стюардески у різній формі.
Харчування - сендвіч із сиром і листком салату, напої - чай, кава, вода, сік, пиво.
Зліт, ешелон, посадка все м'яко і красиво. Захід у Бориспіль понад нічним Києвом, Оболонню і Троєщиною, посадка на 18R - гарно. Вихід з аеропорту за 25 хвилин, багаж цілий.
Сегмент Бориспіль - Залізничний вокзал. SkyBus...
Він же АТАСС... - убитий, смердючий, жаркий китайський автобус, який не відправляли доки не було зайняте останнє місце.
Тьотя з золотим зубом обілєтіть вас за 25 гривень до Жеде вокзала, відірве вам квиточок на туалетному папері із рєдікюля. Здачі із 100 гривневої купюри у нас, як завжди немає... Відправились через годину після прильоту. Їхали годину - це попри вільні дороги - здалося, що автобус був не справний! Радіо "Шансон", Грігорій Лєпс і Стас Міхайлав - ето п'єрвоє, що я хотів почути в Україні по прильоту з Європи

Ето Кієв, дєтка! Велкам ін Юкрейн
