chukinson писав: ↑18 листопада 2021, 12:29
SergeyL писав: ↑18 листопада 2021, 12:25
Собственно, именно такая система и должна быть. Даже автоматы на остановках не нужны, достаточно такого девайса в самом транспорте, чтоб одновременно принимал банковские карты, проездные, кюар-коды и карту киевлянина. С выдачей именно такой бумажки. Приложение должно быть дополнением для тех, кому так удобнее, а не основным видом оплаты. Ну Винница - почти эталон по транспорту уже лет 15, не удивительно, что и до адекватной системы оплаты там дошли первыми.
Не поверю что у нас на форуме нет никого вхожего в высокие киевские кабинеты... Покажите это Кличку, или хотя бы про автомат возле аэропорта намекните.
Просто розповім історію, яка має пояснити чому в Києві все склалось саме так.
В 2010-13 працював в одній українській ІТ-компанії, одним з напрямків діяльності якої було розроблення рішень в сфері транспорту (акцент робився на платежах та безпеці, але були і готові комплексні рішення).
В 2011 році наша компанія розробила готове рішення для безконтактної оплати за проїзд(проїзні(чіп/магніт), банківська карта)+ єдиний квиток, + облік пасажирів (для транспортних компаній це важливо) + геолокація транспортного засобу та деякі інші(все не пам'ятаю так як не є розробником), загалом, готове рішення - бери і став.
В той же період наш продукт було запропоновано нашим можновладцям, які виявили інтерес до нього, і все. Так, цікаво, корисно, круто, потрібно, і все.
Можливо чиновники не були готові, або вважали що містяни не готові, але вони про цю тему не забули.
Час минав, я вже не працював в цій компанії, але за ринком стежив.
І от з'являється новина, КМДА оголошує тендер на розробку готового рішення для громадського транспорту(не пам'ятаю точно, але здається це трапилось десь в 2015-2017-х).
Мої, вже колишні, колеги приходять в КМДА і кажуть, дивіться, ось рішення, все готово, можемо запускати і за 6-9 місяців замовлення буде виконано.
Тепер згадуємо де ми живемо, згадали(?), якщо так - продовження вас не здивує. Компанію з готовим робочим рішенням шлють далеко, прописують тендер "так як треба", і знаходиться одна єдина компанія(якщо не помиляюсь з Харкова) яка не має ні готового рішення, ні матеріально-технічної бази, ні досвіду в цьому напрямку, але очевидно що виграє тендер.
Далі історія всім відома, всім хто користується громадським транспортом, наприклад всі пам'ятають як довго термінали для валідації катались в транспорті в холосту, тощо.
Суть історії - ми вже могли б майже 10 років користуватись безконтактоною, зручною оплатою за проїзд, яка звісно з 2010-11 рр. і до сьогодні розвивалася б і поліпшувалась, а не мали б те що маємо зараз.