Новая цена UR-AKP 4 723 068 грн.jores писав:UR-AKP подешевел на 1,5 млн: https://torgi.minjust.gov.ua/doc.php?d=20727
https://torgi.minjust.gov.ua/doc.php?d=36254
Новая цена UR-AKP 4 723 068 грн.jores писав:UR-AKP подешевел на 1,5 млн: https://torgi.minjust.gov.ua/doc.php?d=20727
Хоч вбий мене не розумію як літак який почали проектувати в 2001му році може бути морально застарілим?nik-dem писав: Окрім фізичної застарілості, ще є й моральна застарілість. Я вище навів приклад Ту-154М та Boeing 737 Classic, які вийшли вперше майже одночасно за віком. Враховуючи те, що технологічні засади держпідриємств спадком з СРСР є відсталими відносно західних у цивільній сфері, то можна казати, що Ани відносно своїх західних конкурентів є морально застарілими і не зможуть конкурувати на рівних.
І також не забувайте, що велику роль у розробці та збиранні літака бере РФ, а з нею зараз будь-які контакти є сумнівні. Ну, а після програної війни їм буде зовсім не до літаків.
Компанії починають з того, на що вистачає первісних інвестицій. Ryanair починав з пари давніх Boeing 737-200.
Окрім того, черга на нові літаки розписана на декілька років, а компанії потрібно почати літати просто зараз. Отже, йдемо на вторинний ринок, а там вже що є, то й буде…
P.S. Це обговорення ну дуже нагадує популярні ще декілька років тому в кацап-неті теми, що «нам не потрібні Боїнґи та Аеробуси, а треба свої РІДНІ Ту-154».
Чи може Airbus A400 теж був раніше Ан-70 і теж за нього краще? Давайте не плутати "краще" і "вміти продати". 737 і Боїнг класно продали свій літак, обслуговувваня і таке інше чого насправді немає в Антонова, але це розмова про зовсім інші поняття, сервіс, маркетинг і інші не залізні штуки.що Ани відносно своїх західних конкурентів є морально застарілими і не зможуть конкурувати на рівних.
Тут згоден, але не розробляти, а "впарювати".Що реально може допомогти Антонову — це співпраця із західними партнерами, щоб разом зробити якісний пасажирський літак.
Вірно, але ж мова була про нові і сучасні літаки. Фоккери такими вже не є.nik-dem писав: Компанії починають з того, на що вистачає первісних інвестицій. Ryanair починав з пари давніх Boeing 737-200.
Окрім того, черга на нові літаки розписана на декілька років, а компанії потрібно почати літати просто зараз. Отже, йдемо на вторинний ринок, а там вже що є, то й буде…
P.S. Це обговорення ну дуже нагадує популярні ще декілька років тому в кацап-неті теми, що «нам не потрібні Боїнґи та Аеробуси, а треба свої РІДНІ Ту-154».
Эмбрионы очень прихотливы, склонны к замерзанию (не бразилия ж у нас тут)да и запчасти их стоят не малых денег (((( Дорогая, хрупкая, так сказать, вещь.Bestfriend писав:Зараз міжсезоння у футболі, тому не думаю, що щось літає. Да і пару рейсів на тиждень - це "бомбить"?
Відносно приватного інвестора, то можемо просто зобов"язати нові компанії, що заходять в Україну, купувати/брати в лізинг хоча б 1 АН.
Та на рахунок розподілення крісел Ви 100% праві.
ПС
Не думаю, що обслуговування Ембаєрів ДніпроБеняАвіа коштує дорожче за обслуговування АН-ів.
Потрібне заключення спеціаліста.
Канадцям про це розкажіть. Чергова байка а-ля кацапи про «пластмасові Ербаси в Росії на противагу Ту-154, які ніколи не замерзають» (реальний аргумент рос. авіаційних інтернет-форумів років 2006–2010).УткА_в_ТаПкАх писав: Эмбрионы очень прихотливы, склонны к замерзанию (не бразилия ж у нас тут)да и запчасти их стоят не малых денег (((( Дорогая, хрупкая, так сказать, вещь.
А вам обов'язково силою примусити літати усі Ан-148/-158? Це і буде тоді «впарювання», про яке казав пан KKS. В кращих традиціях совдепії, до речі: дають — літай і не скаржся.Valdys писав:Немає бажання ні в кого...
Міг би Антонов зробити власну авіакомпанію з АН 148-158, літати по Україні і близьке зарубіжжя, можливо навіть з регіонів, але ж... хто йому дасть таке зробити?! хто ж з Антонова хоче таке зробити, їм би крісла поділити...
Приватному інвестору цікавості заходити в Україну, вкладати гроші, купувати АНи немає сенсу...
Наукова база та підходи лишились майже незмінним з часів СССР, а світ за цей час вже зробив величезний крок уперед.KKS писав: Хоч вбий мене не розумію як літак який почали проектувати в 2001му році може бути морально застарілим?
Не варто плутати причини та наслідки. Боїнг спершу зробив дуже вдалий та конкурентний літак, що й забезпечило йому масовість та популярність в усьому світі. Плюс ще культура виробництва та підтримка. А це все час, який гроші.KKS писав: Чи може Airbus A400 теж був раніше Ан-70 і теж за нього краще? Давайте не плутати "краще" і "вміти продати". 737 і Боїнг класно продали свій літак, обслуговувваня і таке інше чого насправді немає в Антонова, але це розмова про зовсім інші поняття, сервіс, маркетинг і інші не залізні штуки.
Навіть така дрібничка з РФ може зупинити весь проект.KKS писав: В розробці ан148 рф якщо й брала участь то дуже мізерну, я щось не знаю філій АНТК в рф.
А судячи з інфографіки, то рф поставляла тільки ф3 секцію, і то тільки для того щоб щось робити. Аналогічна, трохивидозмінена секція на ан158 робиться в нас.
Ну, не варто забувати, що «Росія» є частиною «Аерофлоту», а отже і де-факто державною авіакомпанією.Bestfriend писав:Щось всі забули про те, що 3 АН-148 стоять на "приколі" і дуже рідко використовуються.
Раяни починали із двох 737, а у нас є своя альтернатива.
Як на мене, то краще раз спробувати, а ніж постійно говорити.
ПС
а/к Росія постійно використовує АН-148 на своїх маршрутах. Тож, мабуть, є сенс.
Знаю, пам"ятаю...nik-dem писав: Ну, не варто забувати, що «Росія» є частиною «Аерофлоту», а отже і де-факто державною авіакомпанією.
Обидва варіянти, гадаю.Bestfriend писав: Знаю, пам"ятаю...
Да і про дороговизну в обслуговуванні Ембаєрів також знаю.
Але якби було не вигідно, то Беня їх би не використовував.
Більше цікавить інформація, чому він не захотів використовувати АН-и?
Не відповідає бізнес-моделі?
Часті проблеми із експлуатацією?
Чи може ще щось.
Часті проблеми із експлуатацією.Bestfriend писав:Знаю, пам"ятаю...nik-dem писав: Ну, не варто забувати, що «Росія» є частиною «Аерофлоту», а отже і де-факто державною авіакомпанією.
Да і про дороговизну в обслуговуванні Ембаєрів також знаю.
Але якби було не вигідно, то Беня їх би не використовував.
Більше цікавить інформація, чому він не захотів використовувати АН-и?
Не відповідає бізнес-моделі?
Часті проблеми із експлуатацією?
Чи може ще щось.
З урахуванням специфіки нашого авіаринку та малого прошарку авіапасажирів в суспільстві, то в нас навіть найекономічніший літак буде невигідним… Світова практика регіональних перевезень показує ефективність тих же Ембраєрів, а нам до цього тільки треба прийти.Valdys писав:Говорять, що E-145, які у Дніпроавіа вкрай не вигідні літаки...
Під словом "впарювати" я мав на увазі - продавати.nik-dem писав:А вам обов'язково силою примусити літати усі Ан-148/-158? Це і буде тоді «впарювання», про яке казав пан KKS. В кращих традиціях совдепії, до речі: дають — літай і не скаржся.Valdys писав:Немає бажання ні в кого...
Міг би Антонов зробити власну авіакомпанію з АН 148-158, літати по Україні і близьке зарубіжжя, можливо навіть з регіонів, але ж... хто йому дасть таке зробити?! хто ж з Антонова хоче таке зробити, їм би крісла поділити...
Приватному інвестору цікавості заходити в Україну, вкладати гроші, купувати АНи немає сенсу...
До речі, щоб тут не думали, що мені цей літак не подобається. Мені він подобається, бо таки український. Але ж варто розділяти сліпий патріотизм та зручність.
Про "наукові новинки" не знаю, але ан148 повністю проектований в електроніці. Не на папері, це вже не дає його відносити до категорії "застраліих" ІМХО.nik-dem писав: Наукова база та підходи лишились майже незмінним з часів СССР, а світ за цей час вже зробив величезний крок уперед.
Ця дрібничка просто для кооперації, часів братніх стосунків. Повторю ж для Ан158 всі три секції ж в нас робляться.nik-dem писав: Навіть така дрібничка з РФ може зупинити весь проект.
Я думаю що для МАУ припинення мокрого лізингу 148х було унеможливлення їх використання транзитом, а тільки P2P.Bestfriend писав: Але якби було не вигідно, то Беня їх би не використовував.
Більше цікавить інформація, чому він не захотів використовувати АН-и?
Не відповідає бізнес-моделі?
Часті проблеми із експлуатацією?
Чи може ще щось.
у вас в МАУ є якась статистика по відмовам по 737NG, 737Classic і ан148?УткА_в_ТаПкАх писав: Часті проблеми із експлуатацією.
Обслуживать их могли только сотрудники Антонова, деталей для срочного ремонта никогда не было.
В МАУ конечно есть данная статистика.KKS писав:у вас в МАУ є якась статистика по відмовам по 737NG, 737Classic і ан148?УткА_в_ТаПкАх писав: Часті проблеми із експлуатацією.
Обслуживать их могли только сотрудники Антонова, деталей для срочного ремонта никогда не было.
просто суто поцікавитись насклільки часті проблеми
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей