Малая авиация/Региональные перевозки

Загальний авіафорум
Аватар користувача
jores
Airbus A340
Повідомлень: 727
З нами з: 15 липня 2013, 14:06
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення jores »

jores писав:UR-AKP подешевел на 1,5 млн: https://torgi.minjust.gov.ua/doc.php?d=20727
Новая цена UR-AKP 4 723 068 грн.
https://torgi.minjust.gov.ua/doc.php?d=36254
Вкладення
68477.jpg
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення KKS »

nik-dem писав: Окрім фізичної застарілості, ще є й моральна застарілість. Я вище навів приклад Ту-154М та Boeing 737 Classic, які вийшли вперше майже одночасно за віком. Враховуючи те, що технологічні засади держпідриємств спадком з СРСР є відсталими відносно західних у цивільній сфері, то можна казати, що Ани відносно своїх західних конкурентів є морально застарілими і не зможуть конкурувати на рівних.
І також не забувайте, що велику роль у розробці та збиранні літака бере РФ, а з нею зараз будь-які контакти є сумнівні. Ну, а після програної війни їм буде зовсім не до літаків.



Компанії починають з того, на що вистачає первісних інвестицій. Ryanair починав з пари давніх Boeing 737-200.
Окрім того, черга на нові літаки розписана на декілька років, а компанії потрібно почати літати просто зараз. Отже, йдемо на вторинний ринок, а там вже що є, то й буде…

P.S. Це обговорення ну дуже нагадує популярні ще декілька років тому в кацап-неті теми, що «нам не потрібні Боїнґи та Аеробуси, а треба свої РІДНІ Ту-154».
Хоч вбий мене не розумію як літак який почали проектувати в 2001му році може бути морально застарілим?
Класика 737 теж не молода, і порівнянні з NG - зовсім ніяка.
І ми точно не про Ан-22 говорим? Бо якось з цим не співвідноситься
що Ани відносно своїх західних конкурентів є морально застарілими і не зможуть конкурувати на рівних.
Чи може Airbus A400 теж був раніше Ан-70 і теж за нього краще? Давайте не плутати "краще" і "вміти продати". 737 і Боїнг класно продали свій літак, обслуговувваня і таке інше чого насправді немає в Антонова, але це розмова про зовсім інші поняття, сервіс, маркетинг і інші не залізні штуки.

В розробці ан148 рф якщо й брала участь то дуже мізерну, я щось не знаю філій АНТК в рф.
А судячи з Зображення
то рф поставляла тільки ф3 секцію, і то тільки для того щоб щось робити. Аналогічна, трохивидозмінена секція на ан158 робиться в нас.
Що реально може допомогти Антонову — це співпраця із західними партнерами, щоб разом зробити якісний пасажирський літак.
Тут згоден, але не розробляти, а "впарювати".
nik-dem писав: Компанії починають з того, на що вистачає первісних інвестицій. Ryanair починав з пари давніх Boeing 737-200.
Окрім того, черга на нові літаки розписана на декілька років, а компанії потрібно почати літати просто зараз. Отже, йдемо на вторинний ринок, а там вже що є, то й буде…

P.S. Це обговорення ну дуже нагадує популярні ще декілька років тому в кацап-неті теми, що «нам не потрібні Боїнґи та Аеробуси, а треба свої РІДНІ Ту-154».
Вірно, але ж мова була про нові і сучасні літаки. Фоккери такими вже не є.
Аватар користувача
Bestfriend
A380
Повідомлень: 1143
З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення Bestfriend »

Щось всі забули про те, що 3 АН-148 стоять на "приколі" і дуже рідко використовуються.
Раяни починали із двох 737, а у нас є своя альтернатива.
Як на мене, то краще раз спробувати, а ніж постійно говорити.
ПС
а/к Росія постійно використовує АН-148 на своїх маршрутах. Тож, мабуть, є сенс.
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення Valdys »

Немає бажання ні в кого...
Міг би Антонов зробити власну авіакомпанію з АН 148-158, літати по Україні і близьке зарубіжжя, можливо навіть з регіонів, але ж... хто йому дасть таке зробити?! хто ж з Антонова хоче таке зробити, їм би крісла поділити...
Приватному інвестору цікавості заходити в Україну, вкладати гроші, купувати АНи немає сенсу...
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення KKS »

Ну три не стоять, NTD який зараз UKR бомбить футбольні чартери аж гай шумить. А от конкретна доля двох інших не відома
Аватар користувача
Bestfriend
A380
Повідомлень: 1143
З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення Bestfriend »

Зараз міжсезоння у футболі, тому не думаю, що щось літає. Да і пару рейсів на тиждень - це "бомбить"?
Відносно приватного інвестора, то можемо просто зобов"язати нові компанії, що заходять в Україну, купувати/брати в лізинг хоча б 1 АН.
Та на рахунок розподілення крісел Ви 100% праві.
ПС
Не думаю, що обслуговування Ембаєрів ДніпроБеняАвіа коштує дорожче за обслуговування АН-ів.
Потрібне заключення спеціаліста.
Аватар користувача
УткА_в_ТаПкАх
Airbus A340
Повідомлень: 871
З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення УткА_в_ТаПкАх »

Bestfriend писав:Зараз міжсезоння у футболі, тому не думаю, що щось літає. Да і пару рейсів на тиждень - це "бомбить"?
Відносно приватного інвестора, то можемо просто зобов"язати нові компанії, що заходять в Україну, купувати/брати в лізинг хоча б 1 АН.
Та на рахунок розподілення крісел Ви 100% праві.
ПС
Не думаю, що обслуговування Ембаєрів ДніпроБеняАвіа коштує дорожче за обслуговування АН-ів.
Потрібне заключення спеціаліста.
Эмбрионы очень прихотливы, склонны к замерзанию (не бразилия ж у нас тут)да и запчасти их стоят не малых денег (((( Дорогая, хрупкая, так сказать, вещь.
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення nik-dem »

УткА_в_ТаПкАх писав: Эмбрионы очень прихотливы, склонны к замерзанию (не бразилия ж у нас тут)да и запчасти их стоят не малых денег (((( Дорогая, хрупкая, так сказать, вещь.
Канадцям про це розкажіть. Чергова байка а-ля кацапи про «пластмасові Ербаси в Росії на противагу Ту-154, які ніколи не замерзають» (реальний аргумент рос. авіаційних інтернет-форумів років 2006–2010).
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення nik-dem »

Valdys писав:Немає бажання ні в кого...
Міг би Антонов зробити власну авіакомпанію з АН 148-158, літати по Україні і близьке зарубіжжя, можливо навіть з регіонів, але ж... хто йому дасть таке зробити?! хто ж з Антонова хоче таке зробити, їм би крісла поділити...
Приватному інвестору цікавості заходити в Україну, вкладати гроші, купувати АНи немає сенсу...
А вам обов'язково силою примусити літати усі Ан-148/-158? Це і буде тоді «впарювання», про яке казав пан KKS. В кращих традиціях совдепії, до речі: дають — літай і не скаржся.

До речі, щоб тут не думали, що мені цей літак не подобається. Мені він подобається, бо таки український. Але ж варто розділяти сліпий патріотизм та зручність.
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення nik-dem »

KKS писав: Хоч вбий мене не розумію як літак який почали проектувати в 2001му році може бути морально застарілим?
Наукова база та підходи лишились майже незмінним з часів СССР, а світ за цей час вже зробив величезний крок уперед.
KKS писав: Чи може Airbus A400 теж був раніше Ан-70 і теж за нього краще? Давайте не плутати "краще" і "вміти продати". 737 і Боїнг класно продали свій літак, обслуговувваня і таке інше чого насправді немає в Антонова, але це розмова про зовсім інші поняття, сервіс, маркетинг і інші не залізні штуки.
Не варто плутати причини та наслідки. Боїнг спершу зробив дуже вдалий та конкурентний літак, що й забезпечило йому масовість та популярність в усьому світі. Плюс ще культура виробництва та підтримка. А це все час, який гроші.
KKS писав: В розробці ан148 рф якщо й брала участь то дуже мізерну, я щось не знаю філій АНТК в рф.
А судячи з інфографіки, то рф поставляла тільки ф3 секцію, і то тільки для того щоб щось робити. Аналогічна, трохивидозмінена секція на ан158 робиться в нас.
Навіть така дрібничка з РФ може зупинити весь проект.
Bestfriend писав:Щось всі забули про те, що 3 АН-148 стоять на "приколі" і дуже рідко використовуються.
Раяни починали із двох 737, а у нас є своя альтернатива.
Як на мене, то краще раз спробувати, а ніж постійно говорити.
ПС
а/к Росія постійно використовує АН-148 на своїх маршрутах. Тож, мабуть, є сенс.
Ну, не варто забувати, що «Росія» є частиною «Аерофлоту», а отже і де-факто державною авіакомпанією.
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення Valdys »

Та літак то нормальний, от тільки про який ринок збуту можна говорити, якщо він туго і мало де літає...
Аватар користувача
Bestfriend
A380
Повідомлень: 1143
З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення Bestfriend »

nik-dem писав: Ну, не варто забувати, що «Росія» є частиною «Аерофлоту», а отже і де-факто державною авіакомпанією.
Знаю, пам"ятаю...
Да і про дороговизну в обслуговуванні Ембаєрів також знаю.
Але якби було не вигідно, то Беня їх би не використовував.
Більше цікавить інформація, чому він не захотів використовувати АН-и?
Не відповідає бізнес-моделі?
Часті проблеми із експлуатацією?
Чи може ще щось.
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення nik-dem »

Bestfriend писав: Знаю, пам"ятаю...
Да і про дороговизну в обслуговуванні Ембаєрів також знаю.
Але якби було не вигідно, то Беня їх би не використовував.
Більше цікавить інформація, чому він не захотів використовувати АН-и?
Не відповідає бізнес-моделі?
Часті проблеми із експлуатацією?
Чи може ще щось.
Обидва варіянти, гадаю.
Аватар користувача
УткА_в_ТаПкАх
Airbus A340
Повідомлень: 871
З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення УткА_в_ТаПкАх »

Bestfriend писав:
nik-dem писав: Ну, не варто забувати, що «Росія» є частиною «Аерофлоту», а отже і де-факто державною авіакомпанією.
Знаю, пам"ятаю...
Да і про дороговизну в обслуговуванні Ембаєрів також знаю.
Але якби було не вигідно, то Беня їх би не використовував.
Більше цікавить інформація, чому він не захотів використовувати АН-и?
Не відповідає бізнес-моделі?
Часті проблеми із експлуатацією?
Чи може ще щось.
Часті проблеми із експлуатацією.
Обслуживать их могли только сотрудники Антонова, деталей для срочного ремонта никогда не было.
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення Valdys »

Говорять, що E-145, які у Дніпроавіа вкрай не вигідні літаки...
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення nik-dem »

Valdys писав:Говорять, що E-145, які у Дніпроавіа вкрай не вигідні літаки...
З урахуванням специфіки нашого авіаринку та малого прошарку авіапасажирів в суспільстві, то в нас навіть найекономічніший літак буде невигідним… Світова практика регіональних перевезень показує ефективність тих же Ембраєрів, а нам до цього тільки треба прийти.
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення KKS »

nik-dem писав:
Valdys писав:Немає бажання ні в кого...
Міг би Антонов зробити власну авіакомпанію з АН 148-158, літати по Україні і близьке зарубіжжя, можливо навіть з регіонів, але ж... хто йому дасть таке зробити?! хто ж з Антонова хоче таке зробити, їм би крісла поділити...
Приватному інвестору цікавості заходити в Україну, вкладати гроші, купувати АНи немає сенсу...
А вам обов'язково силою примусити літати усі Ан-148/-158? Це і буде тоді «впарювання», про яке казав пан KKS. В кращих традиціях совдепії, до речі: дають — літай і не скаржся.

До речі, щоб тут не думали, що мені цей літак не подобається. Мені він подобається, бо таки український. Але ж варто розділяти сліпий патріотизм та зручність.
Під словом "впарювати" я мав на увазі - продавати.
Антонов не вміє продавати, як і більшість підприємств постсовка. І саме в цьому йому треба допомога.
Про дитячі ж хвороби вже ж згадували, літаку їх долати "серією" набагато краще буде. А цю "серію" держава могла б підтримати знижками чи ще якимись поступками саме для регіональних перевезеннь.
Силоміць - нічого не вийде. Проходили вже 70 років поспіль.
nik-dem писав: Наукова база та підходи лишились майже незмінним з часів СССР, а світ за цей час вже зробив величезний крок уперед.
Про "наукові новинки" не знаю, але ан148 повністю проектований в електроніці. Не на папері, це вже не дає його відносити до категорії "застраліих" ІМХО.
nik-dem писав: Навіть така дрібничка з РФ може зупинити весь проект.
Ця дрібничка просто для кооперації, часів братніх стосунків. Повторю ж для Ан158 всі три секції ж в нас робляться.
Bestfriend писав: Але якби було не вигідно, то Беня їх би не використовував.
Більше цікавить інформація, чому він не захотів використовувати АН-и?
Не відповідає бізнес-моделі?
Часті проблеми із експлуатацією?
Чи може ще щось.
Я думаю що для МАУ припинення мокрого лізингу 148х було унеможливлення їх використання транзитом, а тільки P2P.
В МАУ ж зараз мережа побудована за двома принципами:
1. KBP-забугор-KBP
2. KBP-<регіон>-забугор-<регіон>-KBP
Що не дозволяло вивозити всіх вже на другому плечі.

І використовували їх на не дуже заповнених денних рейсах, чи з малоюнаповненістю забугор.

Але літак суто регіональний. Друга схема на ньому незапрацює. А коннекту Київ-<регіон> чи <регіон>-<регіон> для МАУ недостатньо.
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення KKS »

УткА_в_ТаПкАх писав: Часті проблеми із експлуатацією.
Обслуживать их могли только сотрудники Антонова, деталей для срочного ремонта никогда не было.
у вас в МАУ є якась статистика по відмовам по 737NG, 737Classic і ан148?
просто суто поцікавитись насклільки часті проблеми
Аватар користувача
УткА_в_ТаПкАх
Airbus A340
Повідомлень: 871
З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення УткА_в_ТаПкАх »

KKS писав:
УткА_в_ТаПкАх писав: Часті проблеми із експлуатацією.
Обслуживать их могли только сотрудники Антонова, деталей для срочного ремонта никогда не было.
у вас в МАУ є якась статистика по відмовам по 737NG, 737Classic і ан148?
просто суто поцікавитись насклільки часті проблеми
В МАУ конечно есть данная статистика.
dudya
Airbus A318
Повідомлень: 13
З нами з: 08 травня 2014, 14:58
Контактна інформація:

Re: Малая авиация/Региональные перевозки

Повідомлення dudya »

А где б почитать стомость лизинга тех же АНов? Гугл ничего толкового не дает, бросьте ссылку.

Нашел только интервью Колесникова за 12-й год, где он говорит, что МАУ платит 1,1 тыс. уе за летный час АН.

Какие еще затраты могут быть?
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей