Сторінка 3 з 4

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 12:29
mishal
Фахівець писав:Для того чтобы выбрать оптимальный тариф нужно очень много путешествовать и ориентироваться в авиакомпаниях, самолетах аэропортах, штрафах за перенос вылета и т.д.
это наверное так больше для путешествий по европе. на трансатлантике однозначно не выгодно самому стыковать рейсы. и обязательно билет должен быть в оба конца.
по таким условиям увы выбор сужается очень сильно.
единственно что можно сейчас делать как я понял - это сидеть и ждать акций.

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 14:48
made_in_ukraine
Не варто чекати акцій, оскільки їх може просто не бути. Так, звичайно, ви можете зекономити до 50-100 доларів, якщо "виловите" акційний тариф. Але варто пам'ятати про так званий граничний мінімальний тарифу (ГМТ) на певному напрямку для певного сегменту ринку. Для прикладу, цей ГМТ на маршруті Франкфурт-Бангкок складає 523 євро, і скільки б ви не чекали, але акційного тарифу, що буде нижчим від ГМТ, просто не існує (звичайно, виняток становлять так званні error fares, які часто-густо не є honored компаніями (можете пошукати в Інтернеті інформацію про error fares від Етіхаду що був опублікований для іспанського ринку на переліт до Австралії. Продавши коло 300 квитків у бізнес класі за 399 євро, а/к скасувала виписані квитки, а ті пасажири, котрі вирішили судитись з а/к, наразі мають проблему, оскільки в умовах перевезення Етіхаду сказвно щось на кшталт "We reserve the right to cancel the ticket if it is discovered that the ticket was issued in the result of a fare error...")). Для Франкфурт-Вашингтон, ГМТ дорівнює 399 євро, а для Київ-НЙ - 499 доларів. Тому, якщо ви знайшли квиток з вартість 499 доларів + 10-15% - варто купувати, поки він є у продажу.

Звісно, цей ГМТ є штучно створеним і неофіційним. Окрім того, жодна компанія не підтвердить, що вона має ГМТ (оскільки це суперечить правилам вільної конкуренції та нагадує спільне ціноутворення, що прямо заборонене положеннями ІАТА). Але з досвіду роботи на одну компанію Х, можу вас запевнити, що ведеться постійний моніторинг цін, до прикладу, з Києва до Нью-Йорка, і ці компанія Х ніколи не поставить тариф, що є агресивно нижчий, ніж ГМТ для українського ринку на цьому маршруті, оскільки є усна домовленість про "недемпінгування" ринку, особливо для ринків України, Білорусі, Молдови (там взагалі повний жах).

Інший приклад: вартість МАУ Львів-Мюнхен через Київ десь коло 350 доларів (за акційним тарифом). У Люфтганзи - 200 євро. І серед безлічі причин, чому МАУ не веде цінову війну з Люфтганзою на маршруті Львів-Мюнхен є власне цей неписаний ГМТ, недотримання якого може (хоча і необов'язково) призведе до того, що Люфтганза поставить на маршруті Рим-Київ тариф, який складатиме 10-15% від тарифу МАУ (і Люфтганза змогла б з легкістю витримати цю війну та витіснити МАУ; але це, в свою чергу, може спричинити, що МАУ демпінгуватиме на маршруті Франкфурт-Астана, це у Люфтганзи шикарний кавалок прибутку з абсолютною монополією). І щос не спричиняти цінові війни, власне є цей ГМТ, своєрідний conduct of honor, в умовах, де цей honor, в принципі, не існує.

У підсумку, для вашого маршруту (до Нью-Йорку) ГМТ становить 499 доларів. Звичайно, я не відважусь вас запевняти, що "дешевше не буде". Але не дивуйтесь, якщо таки "дешевше не буде". Якщо вас влаштовує Трансаеро за 600 - беріть. Для перельоту літом до США - це досить стандартна ціна.

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 14:56
mishal
якщо була б саме з київа 600доларів - одразу узяв би. проблема втому що зараз не нижче за 800. а 500 це взагалі - мрія.

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 14:58
Olek
абалдеть :shock: :shock: :shock:

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 15:17
Jakubovsky
Опять же... сколько времени у вас есть на все про все...
С Киева в Штыты будет дорого... можно по извращаться и полететь через туже Германию... где всегда можно найти цены, или Ирландию...

если нужна помощь в поисках... пишите в личку

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 16:04
mishal
Jakubovsky писав:С Киева в Штыты будет дорого... можно по извращаться и полететь через туже Германию... где всегда можно найти цены, или Ирландию...
это означает что надо делать стыковки вручную. получается дорого всё равно да и не безопасно.

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 16:50
Alександр
Ждите. В НЙ летают все, кому не лень. Авось кто-то и расщедрится на промо. Однако, помните, что промо, как правило, невозвратны.

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 21:41
floMaster_
С августа по октябрь выбирал билеты на маршрут Киев-Сиэтл-Киев на начало ноября. В августе билетов дешевле 1200+ долларов небыло вообще, в сентябре выкидывались отдельные предложения за 1050+, но с длиннющими пересадками длиною в ночь, т.е. дорога в одну сторону получалась от 29 до 38 часов..
В начале октября массово посыпались билеты от КЛМ и ЭйФранс по 830-860 долларов в зависимости от рейса и пересадки.
В итоге 14 октября за 834 доллара была куплена пара билетов на Киев-Париж-Сиэтл-Париж-Киев с удобными стыковками и временами вылета/прилёта.
Так что однозначно стоит ждать!

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 22:58
Jakubovsky
mishal писав:это означает что надо делать стыковки вручную. получается дорого всё равно да и не безопасно.

от чего это может быть опасно?

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 23:01
mishal
на сегодня АФ-КЛМ - действительно выбиваются в лидеры гонки. особенно после того как на рейсе из лосанжелеса они ставят А380 - а это ВАУ!!!

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 23:02
mishal
Jakubovsky писав: от чего это может быть опасно?
если рейс опоздает в аэропорт где надо делать стыковку - то это будет только моя проблема

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 23:07
Jakubovsky
В этом плане надо брать стыковку в часа 3-4 как минимум... чтоб уже... точно все было как вы хотите...
с той же Германии я смотрел билеты в штаты были от 300-400 баксов в одну сторону...

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 23:14
AlexK
Jakubovsky писав:В этом плане надо брать стыковку в часа 3-4 как минимум... чтоб уже... точно все было как вы хотите...
с той же Германии я смотрел билеты в штаты были от 300-400 баксов в одну сторону...
В чём преимущество такого "замечательного" варианта?????

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 23:16
Jakubovsky
Если есть значительная экономия в средствах... то можно и 4 часа в аэропорту посидеть...
но тут хозяин барин... кто как привык :)

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 19 січня 2012, 23:35
made_in_ukraine
Дуже не рекомендую летіти на двох окремих квитках, навіть зі стиковкою у 3-4 години. Зазвичай, такого проміжку часу має бути достатньо, але є певні нюанси:

1) Рейс з Києва може вилетіти з дуже великою затримкою і тоді навіть 6 годин не врятують (пам'ятаю, як у 2007 році летів зі Львова до Осаки через Франкфурт з МАУ+Lufthansa. Все було на одному квитку і стиковка у FRA була 8 годин. Але через туман у LWO ми прилетіли до FRA акурат за 15 хвилин до відправлення мого рейсу до Японії. Звісно, все перебрюнювали, але була одна пара, котра летіла за милі до FRAі потім з LH по квитку за 99 євро до CDG. Так от, їм оцей 99-євровий квиток обійшовся у 250 євро rebooking плюс 620 євро за fare difference. Пара була досить заможна і чоловік розрахувався готівкою (!!!). Тому, вирішуйте...

2) Деякі компанії не дозволять зробити для багажу "сквізний" interline (до прикладу, два різні квитки у BA та SAS не дозволяють зареєструвати багаж, хоча якщо виписані на одному бланку, то існує interline;
IF A PAX HOLDS TWO SEPARATE TICKETS ISSUED BY BA AND ANY OTHER AIRLINE, THE LUGGAGE WILL BE CHECKED ONLY TO BA DESTINATION; NO THRU CHECK-IN WILL BE GRANTED. INTERLINE AGREEMENTS BETWEEN BA AND OTHER CARRIERS ARE VOID FOR SEPARATELY ISSUED TICKETS/ITINERARIES.

3) Якщо у вас не має транзитної візи через Шенген (припускаю, що летите через нього), то а/к має повне право не допустити вас до перевезення, оскільки вона відповідає лише за сегмент Україна-Шенген і, відповідно, відповідає за дотримання правил перевезення. Ваш квиток з Шенгену до США вона перевірити на валідність не зможе, а особливо з сучасними технологіями можна такі квитка "понавиписувати"...

Звісно, все може відбутись "як по маслу", але бувають і випадки, коли все йде шкереберть і власне ви стаєте жертвою усіх можливих негараздів.

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 20 січня 2012, 11:42
uahero
made_in_ukraine писав:Дуже не рекомендую летіти на двох окремих квитках, навіть зі стиковкою у 3-4 години. Зазвичай, такого проміжку часу має бути достатньо, але є певні нюанси:

1) Рейс з Києва може вилетіти з дуже великою затримкою і тоді навіть 6 годин не врятують (пам'ятаю, як у 2007 році летів зі Львова до Осаки через Франкфурт з МАУ+Lufthansa. Все було на одному квитку і стиковка у FRA була 8 годин. Але через туман у LWO ми прилетіли до FRA акурат за 15 хвилин до відправлення мого рейсу до Японії. Звісно, все перебрюнювали, але була одна пара, котра летіла за милі до FRAі потім з LH по квитку за 99 євро до CDG. Так от, їм оцей 99-євровий квиток обійшовся у 250 євро rebooking плюс 620 євро за fare difference. Пара була досить заможна і чоловік розрахувався готівкою (!!!). Тому, вирішуйте...

2) Деякі компанії не дозволять зробити для багажу "сквізний" interline (до прикладу, два різні квитки у BA та SAS не дозволяють зареєструвати багаж, хоча якщо виписані на одному бланку, то існує interline;
IF A PAX HOLDS TWO SEPARATE TICKETS ISSUED BY BA AND ANY OTHER AIRLINE, THE LUGGAGE WILL BE CHECKED ONLY TO BA DESTINATION; NO THRU CHECK-IN WILL BE GRANTED. INTERLINE AGREEMENTS BETWEEN BA AND OTHER CARRIERS ARE VOID FOR SEPARATELY ISSUED TICKETS/ITINERARIES.

3) Якщо у вас не має транзитної візи через Шенген (припускаю, що летите через нього), то а/к має повне право не допустити вас до перевезення, оскільки вона відповідає лише за сегмент Україна-Шенген і, відповідно, відповідає за дотримання правил перевезення. Ваш квиток з Шенгену до США вона перевірити на валідність не зможе, а особливо з сучасними технологіями можна такі квитка "понавиписувати"...

Звісно, все може відбутись "як по маслу", але бувають і випадки, коли все йде шкереберть і власне ви стаєте жертвою усіх можливих негараздів.
Считаю что этот пост должен быть добавлен в FAQ, если такой существует. Про багаж и Шенген визы я даже и не думал :idea:

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 03 лютого 2012, 17:35
dmtr
Alександр писав: В России запрещено продавать невозвратные билеты, а у нас не запрещено. Где справедливость?
in soviet russia ще макдональдс пишеться кирилецею, туди ніколи не літали лоу-кости й путін може сказати приватній авіакомпанії, що вона задарма возитиме вболівальників на хвутбол.

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 03 лютого 2012, 23:04
AlexK
dmtr писав:
Alександр писав: В России запрещено продавать невозвратные билеты, а у нас не запрещено. Где справедливость?
in soviet russia ще макдональдс пишеться кирилецею, туди ніколи не літали лоу-кости й путін може сказати приватній авіакомпанії, що вона задарма возитиме вболівальників на хвутбол.
Мне кажется, это неверная аналогия. В США законодатели тоже могут потребовать от всех а/к, например, указывать реальную (полную) цену билета, а не "без сборов". Или от абсолютно всех общественно-доступных помещений/транспортных средств доступности для инвалидов--ничем это не отличается от требования запретить невозвратные билеты. Потребитель всегда и везде имеет право отказаться от приобретённого товара. Почему тут нет?

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 04 лютого 2012, 11:01
dmtr
AlexK писав:
dmtr писав:
Alександр писав: В России запрещено продавать невозвратные билеты, а у нас не запрещено. Где справедливость?
in soviet russia ще макдональдс пишеться кирилецею, туди ніколи не літали лоу-кости й путін може сказати приватній авіакомпанії, що вона задарма возитиме вболівальників на хвутбол.
Мне кажется, это неверная аналогия. В США законодатели тоже могут потребовать от всех а/к, например, указывать реальную (полную) цену билета, а не "без сборов". Или от абсолютно всех общественно-доступных помещений/транспортных средств доступности для инвалидов--ничем это не отличается от требования запретить невозвратные билеты. Потребитель всегда и везде имеет право отказаться от приобретённого товара. Почему тут нет?
нє вєздє і нє всєгда) труси ви не поверните - і це тік один з багатьох прикладів.
вимоги показувати повну вартість- це вимога повноцінно інформувати пасажира; заборона non-refundable квитка- це вимога до того яку бізнес модель використовувати, в США ніколи б в житті такого не заборонили.
це все відголоски неринкової економіки й соціалізму

Re: из украины в ньюйорк/вашингтон

Додано: 04 лютого 2012, 12:00
AlexK
dmtr писав:
нє вєздє і нє всєгда) труси ви не поверните - і це тік один з багатьох прикладів.
вимоги показувати повну вартість- це вимога повноцінно інформувати пасажира; заборона non-refundable квитка- це вимога до того яку бізнес модель використовувати, в США ніколи б в житті такого не заборонили.
це все відголоски неринкової економіки й соціалізму
Коли я навчався в США (96-98), ше існувало правило "full refund within 90 days, no questions asked". Не пам'ятаю, чи були там спеціальні умови до трусів (за 10 баксів), але домашні кінотеатри за тисячу люди купивали, користувалися 89 днів, повертали і наступного дня брали новий. Вимога дати пасажиру право повертати квиток--не втручання в бізнес-модель, а встановлення державою правил, за якими бізнес має працювати, якщо хоче обсуговувати податкоплатників (бо вони так вимагають). Чому ви погоджуєтесь з тим, що держава має право вимагати повноти інформування? Може неповне інформування--теж частина бізнес-моделі? Будь-що можна повренути будь-яким боком і захищати з тієї чи іншої позиції. Ви самі будете проти "залишків соціалізму" рівно до тієї миті, коли купите 3 "неповертаємих" квитки, а потім--раз--і треба буде повернути, і не захочеться втрачати півтори тисячі баксів.