Николаев аэропорт (IATA: NLV)
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Построить полностью новый аэропорт (и терминал, и ВПП и всю инфраструктуру) при уже существующих 2, один из которых сейчас уже работает, а второй почти работает. Вы сейчас это серьезно? Вы действительно считаете это экономией?
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Це якесь совкове мислення. Якщо два обласних центра по суті утворюють спільну агломерацію, то один аеропорт на двох дає купу переваг за рахунок economy of scale - і цим треба користуватися. Краще мати один аеропорт, в який буде літати 5 різних перевізників, ніж два, в якому будуть умовні МАУ і хтось з турків.Sentry писав:В идеале, каждый областной центр должен иметь свой аэропорт, а не пользоваться аэропортом соседа.
Подивіться на сусідів поляків - той же аеропорт в Радомі фактично помер через близькість Варшави. Жешув ледь живий. І це при суттєво вищій платоспроможності населення. Великі аеропорти дають кращий вибір напрямків, створюють конкуренцію між перевізниками і пропонують нижчі ціни пасажиру.
Але будувати новий аеропорт при двох готових - це теж дурниця. Думаю закінчиться тим, що один з двох виросте, а інший так і залишиться маленьким. Ставлю на Херсон - там є потенційний потік кримчан з українськими паспортами.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Краків та Катовіце успішно розвиваються, на одному забазувався Візз, на іншому Раян... Приклади бувають різні
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Мабуть будуть базу для раянів робити, поки Гостомель не збудуютьsos911 писав:НУ Я ПРОСТО НЕ ПОНИМАЮ зачем в него втюхивать деньги
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
KRK та KTW обслуговують майже мільйонне місто та ~3-мільйонну агломерацію відповідно. В той час як населення Миколаєва складає близько півмільйона, а Херсон і навколишні міста добре якщо 350 тисяч назбирають. Якось не дуже аналогія виходитьpopTAB писав:Краків та Катовіце успішно розвиваються, на одному забазувався Візз, на іншому Раян... Приклади бувають різні

- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Херсон ще кримську агломерацію обслуговує
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Власне, приклад Кракова і Катовіц в цьому випадку не варто використовувати.artml писав:KRK та KTW обслуговують майже мільйонне місто та ~3-мільйонну агломерацію відповідно. В той час як населення Миколаєва складає близько півмільйона, а Херсон і навколишні міста добре якщо 350 тисяч назбирають. Якось не дуже аналогія виходитьpopTAB писав:Краків та Катовіце успішно розвиваються, на одному забазувався Візз, на іншому Раян... Приклади бувають різні
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
крымчане специфичны в плане поездок всегда были, а сейчас тем более мало кто будет через Херсон лететь куда-то...mischko писав:Херсон ще кримську агломерацію обслуговує
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
mischko писав:Херсон ще кримську агломерацію обслуговує
Давайте будемо відверті. Більшість мешканців Криму все таки літає через Сімферополь. Хотів би помилятись в цьому ствердженні
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Думаю що дуже залежить від маршруту. Якщо в Росію чи в Азію — то через Сімфі, а якщо до Європи по безвізу — то значно легше летіти з України.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
И много ездит куда-то вообще? Из моих родственников кто в Крыму живет 80% за пределы Крыма выезжала 1-2 раза и то это Украина или Россия. Россия очевидно Симф, а Украина маршрутка+поезд. Татары могут в Турцию летать через Херсон только и единицы поедут до Херсона чтобы потом с пересадкой в Киеве лететь в Европу.artml писав:Думаю що дуже залежить від маршруту. Якщо в Росію чи в Азію — то через Сімфі, а якщо до Європи по безвізу — то значно легше летіти з України.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Тоді ким турки вантажать майже щоденний A319-й?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Бургас і Варна
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
6*132=792 при полной загрузке вообще ни о чем не говорят учитывая агломерацию Крыма больше 2млн, не удивлюсь что там людей направляющихся в Крым меньше половины.mischko писав:Тоді ким турки вантажать майже щоденний A319-й?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Це зараз, а влітку було 10 рейсівmanjeroke писав:6*132=792 при полной загрузке вообще ни о чем не говорят учитывая агломерацию Крыма больше 2млн, не удивлюсь что там людей направляющихся в Крым меньше половины.mischko писав:Тоді ким турки вантажать майже щоденний A319-й?
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Цікаво де б було то Катовіце, якби Віззейр поміщався в Краків. Сорі, але приклад взагалі не до порівняння. Більша агломерація, більша купівельна здатність населення, конкуренція між лоукостами і т.п. Якщо Катовіце-Краків можна з чимось порівняти в Україні, то це Львів-Франківськ чи Дніпро-ЗП-Кривий Ріг, але аж ніяк не Миколаїв-Херсон. Ніхто не заперечує необхідність мати аеропорт в Франківську, але чи може він бути рівнозначним з Львовом? Навряд.popTAB писав:Краків та Катовіце успішно розвиваються, на одному забазувався Візз, на іншому Раян... Приклади бувають різні
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Тут ви робити припущення, що людям краще мати аеропорт з десятками напрямів десь в околі 100км, ніж аеропорт з кількома рейсами недалеко від міста. Але це ж не завжди і не для всіх правда. Люди, які подорожують по справам, з дітьми, іноземці, які погано розбираються в українській транспортій системі краще полетять в Миколаїв, нехай і з пересадкою в Києві. Аніж гіпотетичним прямим рейсом в аеропорт посеред степу, а потім ще якось добиратися звідти.
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
И да, и нет. Пример Катовиц и Кракова - тоже пример. Или вот аэропорта Мальмё и Копенгагена. С другой стороны, конечно, есть и другие примеры (аэропорт Базель-Мюлуйз-Фрайбург). В контексте нынешних условий, я бы сказал, что в первую очередь нужно понимание стоимости вариантов в кратко- и среднесрочной перспективе (о дальнесрочной перспективе вообще молчу - слижком фантастически звучит).Sentry писав:В идеале, каждый областной центр должен иметь свой аэропорт, а не пользоваться аэропортом соседа.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
Я бы сказал, что как раз в такой инфраструктурно бедной стране, как наша, наличие аэропорта в городе будет очень солидным преимуществом. К сожалению, мы не имеем такой отличной инфраструктуры, которая позволяется быстро и комфортно добираться из "чужого" аэропорта, как в Мальме и Копенгагене, Братиславе и Вене (не смотря на то, что все эти города каждый имеют свой аэропорт) и т.д.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)
саме це я і намагався сказати.Sentry писав:Я бы сказал, что как раз в такой инфраструктурно бедной стране, как наша, наличие аэропорта в городе будет очень солидным преимуществом. К сожалению, мы не имеем такой отличной инфраструктуры, которая позволяется быстро и комфортно добираться из "чужого" аэропорта, как в Мальме и Копенгагене, Братиславе и Вене (не смотря на то, что все эти города каждый имеют свой аэропорт) и т.д.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 0 гостей