Сторінка 193 з 340

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 08 лютого 2018, 15:28
Valdys
на жаль, проблем у інфраструктурі Борисполя міністерство і інше чиновництво у нас не бачать навіть впритул.
А все чому, бо не їздять скотовозами 322, їх не забирають з зони вильоту, щоб хоч якось нормально можна було зустріти людину а в готелі якщо і селять, то явно не у Борисполі)))

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 01:13
manjeroke
В Борике сегодня вечером ужасная вонь была, как будто куча бомжей спала в левой части аэропорта, где стойки МАУ. Что случилось?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 12:46
Igoresha
Парам-парам-пам
Уряд підтримав будівництво лінії швидкого залізничного сполучення з аеропортом "Бориспіль".

Дістатися з Києва до аеропорту на потязі можна буде за 35 хвилин. Вартість квитка - 80-120 грн.

Будівництво маємо розпочати не пізніше 1 червня, завершити - у грудні 2018 року.
https://www.facebook.com/volodymyrgroys ... permPage=1

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 12:53
Sentry
Не слишком ли быстро планируют построить? Если это будет просто отворот от существующих путей, то реально ли за 35 минут от центрального жд вокзала? Или под Киевом подразумевают Дарницу? :)

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 13:37
Valdys
Ну дивіться, Інтерсіті з Дарниці на Київ-Пас (ну або навпаки) зараз їдуть 14-15 хв, хіба не реально ще за 20 з самої Дарниці в аеоропорт доїхати?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 13:41
Valdys
До того ж, Інтерсіті їде до міста Бориспіль 32 хв, а з дарниці 14.
Якщо поворот на аеропорт зробити десь в районі ст. Чубинський, то там відстань однакова, що до аеропорту, що до ст. Бориспіль.

Так що 35 хв це реальний час. Але до 30 думаю не вийде скоротити, хоча...

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 13:43
artml
Ідеально було б зробити у Борисполі зупинку самого інтерсіті. Східних напрямків — по дорозі до Києва, а для західних як кінцеву.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 13:53
Valdys
Бориспіль - тупик, якби все пасажирське сполучення було через нього, тоді можна, а так це просто не потрібно, до того ж потрібно якось відбивати інвестиції які вклали на будівництво, а так, окреме сполучення виглядає більш цікавішим з фінансової точки, плюс гнати весь склад ІС у аеропорт, в якому буде десь 10% пасажирів...

мені от цікаво, вони 1 чи 2 колії в самому аеропорту зроблять.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 14:22
Sentry
Остановка ИС в Борисполе нужна только в том случае, если будет единый билет с рейсами МАУ (как у КЛ, АФ, ЛХ). Во всех остальных случаях пересадка на Дарнице будет гораздо проще и при этом достаточно комфортной.

И даже в этом случае в Борисполе нужно добавлять остановку\конечную не для всех ИС, а только для нескольких, которые и будут стыковаться с волнами МАУ.

Единый билет - имхо, будущее. Он позволит зарабатывать УЗ(ШК) на продажах более доходной услуги (стоимость такого билета должна быть выше обычного), а МАУ - как экономить на рейсах в условную Винницу, так и получать пассажира, который в другой ситуации полетел бы не с ними.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 15:36
Valdys
Подвижной состав, который будет использоваться на линии – 11 поездов PESA 620м на 91 место и 2 поезда PESA 630м на 192 места. Все поезда в течение 6 месяцев будут подготовлены к эксплуатации. Они смогут перевозить не менее 2,67 млн пассажиров в год.
вони там що, подуріли? Для чого там 13 потягів...
з інтервалом 30 хвилин там 3-ма можна справитись легко, ну маючи ще 1 про запас для підстраховки...

1-й потяг - 00-00 - 00-35 аеропорт 00-45 - 01-20 вокзал 01-30 - 02-05 аеропорт 02-15 - 02-50 вокзал 03-00 - 03-35 ...
2-й потяг - 00-30 - 01-05 аеропорт 01-15 - 01-50 вокзал 02-00 - 02-35 аеропорт 02-45 - 03-20 вокзал 03-30 - 04-05 ...
3-й потяг - 01-00 - 01-35 аеропорт 01-45 - 02-20 вокзал 02-30 - 03-05 аеропорт 03-15 - 03-50 вокзал 04-00 - 04-35 ...
далі 1-й потяг

Чи вони хочуть раз на 10 хв їздити туди?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 15:48
Victor H
Це рейкові автобуси, а не повноцінні потяги. Дивіться кількість місць. 2.67 мільйона пасажирів в рік - це не так багато, беручи до уваги заявлені плани по росту трафіку через АП.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 15:49
dimentiy
На ЖД не всё так линейно, как вам кажется. Поезда, кстати, дизельные.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 16:09
popTAB
Victor H писав: 16 лютого 2018, 15:48 Це рейкові автобуси, а не повноцінні потяги. Дивіться кількість місць. 2.67 мільйона пасажирів в рік - це не так багато, беручи до уваги заявлені плани по росту трафіку через АП.
Це епік фейл, як і колись міська дізєлька від Юльки у Львові. До якихось виборів покатались в мінус, в потім заявили що воно окуповується хіба при довжелезних перегонах.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 16:11
Sentry
Зачем на таком деятельном маршруте дизельные поезда? Зачем их суммарно 13 штук? Что вообще происходит? :)

Я правильно понимаю, что платформа будет довольно таки далеко от входа в терминал Д? Что-то я сомневаюсь, что там сделают удобный крытый переход. Это ощутимый минус. И кроме того закроет возможность расширения галереи терминала на север в будущем.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 16:21
Victor H
Sentry писав: 16 лютого 2018, 16:11 Я правильно понимаю, что платформа будет довольно таки далеко от входа в терминал Д? Что-то я сомневаюсь, что там сделают удобный крытый переход. Это ощутимый минус. И кроме того закроет возможность расширения галереи терминала на север в будущем.
Ніби ж по старому плану мало бути отак:
62010.jpg
62010.jpg (39.53 Кіб) Переглянуто 3589 разів
З чого ви взяли що буде по іншому?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 16:27
UKCC
ну по факту, думаю, нагородять якусь фігню типу "аероекспреса" у VNO. =(
там теж дізелі катаються...

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 16:36
dimentiy
Дизели потому, что ничего другого нет и не предвидится. ПС, кстати, наименьшая из проблем — у УЗ хватает мест, куда их приткнуть, в случае чего, заменив их чем-то другим на линии в Борисполь.
Сравнивать со львовской развозкой нельзя — тут таки достаточная длина маршрута и адекватный пассажиропоток.
Больше интересует инфраструктура: похоже, что линия будет неэлектрифицирована.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 16:47
UKCC
Звісно не електрифікована, грощей нема.
просто кинуть рейки, як Павка Корчагін =)
головна проблема - міст через автомагістраль та куди втулити платформу в Борисполі буде.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 16:54
Victor H
UKCC писав: 16 лютого 2018, 16:47 Звісно не електрифікована, грощей нема.
Проскакувала інформація про те, що електричка потенційно може створити проблеми для аеронавігаційного обладнання. Можливо це причина.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 16 лютого 2018, 16:59
Sentry
По расположению платформы:

Зображення
Отсюда: https://www.facebook.com/volodymyrgroys ... 0260223558

На фото отлично видно, что платформа на одном уровне с галереей Д. Может конечно нарисовали криворуко, но сомневаюсь.