Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 10 січня 2018, 21:30
визз с Лондона в Катовице сел, тоже кто-то предупредил, да сама Варшава и предупредила наверное, кто же ещё...
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Попередив Kyiv radar. Дав час на розсуд капітану пс. Той одразу ж вирішив повертати.KKS писав:А хто в таких випадках їм повідомляє? Kyiv radar? Це ж наче не їх справа, хай би крутився на холдінгах чи йшов в Модлін.AQS писав:Возврат борта в Борисполь из-за закрытия Варшавы (выкат вс).
Якась неймовірна турбота з сторони нашого ATC. Якось навіть дико в таке повірити.AQS писав: Попередив Kyiv radar. Дав час на розсуд капітану пс. Той одразу ж вирішив повертати.
Він розвернувся біля Коростеня... там до варшавського FIR ще цілий львівський.Labiann писав: да сама Варшава и предупредила наверное, кто же ещё...
В авіації це нормальне явище попереджати про різні явища, що можуть вплинути на політ на то й вони диспетчери. Я якраз слухав ефір, зразу ж зробив пост. Сьогодні в київській зоні була турбулентність, так диспетчер зони усіх попереджав та питав, чи не згодні пілоти змінити маршрут.KKS писав:Якась неймовірна турбота з сторони нашого ATC. Якось навіть дико в таке повірити.AQS писав: Попередив Kyiv radar. Дав час на розсуд капітану пс. Той одразу ж вирішив повертати.
А як попереджають про турбулентість? Сильні вітра? цікаво дуже, сорі за офтоп.AQS писав:
Сьогодні в київській зоні була турбулентність, так диспетчер зони усіх попереджав та питав, чи не згодні пілоти змінити маршрут.
Пілоти знають про погоду на маршруті і знають зони турбулентності. В основному це вітер та хмари. Якщо можливо, йде коррекція маршруту до вильоту. Але іноді трапляється так, що повітряні потоки зненацька з'являються посеред чистого неба і пілоти намагаються змінити маршрут. Вони повідомляють диспетчеру, а той в свою чергу надає інформацію іншим бортам в зоні.denpetrychenko писав:А як попереджають про турбулентість? Сильні вітра? цікаво дуже, сорі за офтоп.AQS писав:
Сьогодні в київській зоні була турбулентність, так диспетчер зони усіх попереджав та питав, чи не згодні пілоти змінити маршрут.
Якщо великий трафік, то да, якщо ні, то все можна змінити в межах безпеки. Наприклад, коли йдуть грози (там також сильна турбулентність), і все змінюється кожної хвилини, то капітан робить divertion самостійно на свій розсуд. Звичайно, повідомлюючи про це диспетчеру.KKS писав:але коли ти заходиш по схемі, то приїодиться лиш змиритись з фактом.
Це називається турбулентність ясного неба. Від неї ніхто не застрахований.KKS писав:Ну грозу, як і сильну хмарність можна побачити по радару. А повідомлення про турбулентність тільки як ознайомлення від попереднього борту. Її ж ніяк не побачиш і відпвідно не оминеш
Точно! Дуже дякую!AQS писав:Пілоти знають про погоду на маршруті і знають зони турбулентності. В основному це вітер та хмари. Якщо можливо, йде коррекція маршруту до вильоту. Але іноді трапляється так, що повітряні потоки зненацька з'являються посеред чистого неба і пілоти намагаються змінити маршрут. Вони повідомляють диспетчеру, а той в свою чергу надає інформацію іншим бортам в зоні.denpetrychenko писав:А як попереджають про турбулентість? Сильні вітра? цікаво дуже, сорі за офтоп.AQS писав:
Сьогодні в київській зоні була турбулентність, так диспетчер зони усіх попереджав та питав, чи не згодні пілоти змінити маршрут.
Можливо помпаж, зранку в новинах стане зрозуміло. В мене на Голосієво було чути дуже, адже вони тут на максималці на злеті. Не думаю що на позняках було чутно, але тут в мене вікна трохи забрящали, нібито хтось у дворі кинув 2 міцні петарди.KKS писав:Помпаж? Сильно схоже на ранні болячки 1х серій Д-18
PS на Позняках не було чути. або я не почув
Проблема была у TC-CPR и он до сих пор стоит в Жулянах. Пригнали другой борт и забрали, все логично. Нигде нету информации о том, что случилось. Жуляны и Pegasus никак не комментируют, уже писал им.andrewcrow писав:TC-CPB уже улетел в Анкару.
Пассажиры которые на борту были, сказали молния попала.AQS писав:Аварийная ситуация. При взлете над моим домом слышал два сильных хлопка от двигателя. Сила, как от мощной петарды. Возврат в Жуляны.
Полный бред. Молнии без грома не бывает. Никаких громовых раскатов над моим домом и в Киеве вообще не было, никаких вспышек молний в окно не наблюдал. По METARу это видно. К тому же никто в грозовой очаг вс не выпустил бы и сам капитан вс такой глупости бы не сделал. И два хлопка от двигателя это как-то на молнию не похоже. 2 раза попасть в самолет... с разницей в 3 секунды...Pan Am писав:Пассажиры которые на борту были, сказали молния попала.AQS писав:Аварийная ситуация. При взлете над моим домом слышал два сильных хлопка от двигателя. Сила, как от мощной петарды. Возврат в Жуляны.