Re: Qatar Airways
Додано: 09 листопада 2017, 14:14
Вообще-то, должно быть за счет буянов. Но, к сожалению, подобной практики нет.
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Ви уявляєте скільки це буде коштувати в глобальному масштабі? Кожного дня в світі летить не менше 5 тисяч далекомагістральних рейсів. Посадити на кожен по поліцейському - це не менше тисячі доларів зарплати цього поліцейського і недоотриманого прибутку компанії. Тратити 5 млн в день, щоб раз на кілька місяців не зробити лишню посадку вартістю пару тисяч доларів? Про терористів можете не говорити - після 9/11 і підсилення систем безпеки в аеропортах, ви пам'ятаєте хоч один випадок угону широкофюзеляжного літака?Rel писав:Странно, вообще, что на таких многолюдных и дальних рейсах не летает хотя бы один полицейский, а лучше пара. Вдруг, там террорист или чувак пьяный или другой неадекват. Так бы не садились, а решали на месте. Можно даже небольшой обезьянник в багажном отделении сделать и плохо себя ведущих туда через люк сажать )
В американських авіакомпаніях літають повітряні маршали навіть на внутрішніх рейсах і це не новина. Для того, щоб зробити посадку, навіть середньомагістральному літаку потрібно дійти до посадкової маси, а для цього спалити зайве пальне, або його зкинути, якщо тип літака дозволяє. Прості розрахунки. А330 Qatar споживає 5-5,5 тонн палива на годину. На 10 годин+1година польоту потрібно десь 55 тон палива. Для досягнення посадкової маси літака йому необхідно зкинути біля 40 тон. Тона коштує приблизно 1000usd. (ок в катарців звичайно дешевше). Такий політ з екстра посадкою влітає майже в 40000 usd. на паливі+додаткова навігація+збір за посадку. Про випадки угону широкофюзеляжних літаків після 11.09.2001:Victor H писав:Ви уявляєте скільки це буде коштувати в глобальному масштабі? Кожного дня в світі летить не менше 5 тисяч далекомагістральних рейсів. Посадити на кожен по поліцейському - це не менше тисячі доларів зарплати цього поліцейського і недоотриманого прибутку компанії. Тратити 5 млн в день, щоб раз на кілька місяців не зробити лишню посадку вартістю пару тисяч доларів? Про терористів можете не говорити - після 9/11 і підсилення систем безпеки в аеропортах, ви пам'ятаєте хоч один випадок угону широкофюзеляжного літака?Rel писав:Странно, вообще, что на таких многолюдных и дальних рейсах не летает хотя бы один полицейский, а лучше пара. Вдруг, там террорист или чувак пьяный или другой неадекват. Так бы не садились, а решали на месте. Можно даже небольшой обезьянник в багажном отделении сделать и плохо себя ведущих туда через люк сажать )
А чем то можно эту "не новость" подтвердить?AQS писав: В американських авіакомпаніях літають повітряні маршали навіть на внутрішніх рейсах і це не новина.
Вони далеко не на кожному рейсі летять. Ось тут є розрахунок, з якого виходить, що не більше 20% рейсів мають маршала на борту: https://aviation.stackexchange.com/ques ... ery-flightAQS писав:В американських авіакомпаніях літають повітряні маршали навіть на внутрішніх рейсах і це не новина.
Ок, приймається, нехай буде 40 чи навіть 50 тисяч. Це принципово нічого не міняє. Згідно з даними на http://aviation.globalincidentmap.com/ за ввесь 2016 рік було всього ~700 вимушених посадок з усіх причин. Із них кілька десятків через поведінку пасажирів на борту (бійки, сварки, паління, 1 спроба угону вузькофюзеляжного літака). Врахуйте, що ця статистика стосується взагалі всіх рейсів, а не лише далекомагістральних. Але чисто для ілюстрації нехай таких випадків було 50 і всі вони були на борту далекомагістральних рейсів, які лише вилетіли і кожна посадка коштувала компаніям 50 тисяч доларів, тобто сумарно це обійшлося 2 500 000 доларів в рік. Нехай кожного дня літає 5000 рейсів і посадити маршала на кожен коштує 500 доларів. 5000 х 500 х 365 днів = 900 млн доларів. Сума вже на два порядки більша. А якщо додати на кожен борт "клітку", про яку ви пишете, то все буде ще гірше - ви пропонуєте потратити одиниці а може й десятки мільярдів доларів, щоб уникнути витрат одиниці мільйонів.Для того, щоб зробити посадку, навіть середньомагістральному літаку потрібно дійти до посадкової маси, а для цього спалити зайве пальне, або його зкинути, якщо тип літака дозволяє. Прості розрахунки. А330 Qatar споживає 5-5,5 тонн палива на годину. На 10 годин+1година польоту потрібно десь 55 тон палива. Для досягнення посадкової маси літака йому необхідно зкинути біля 40 тон. Тона коштує приблизно 1000usd. (ок в катарців звичайно дешевше). Такий політ з екстра посадкою влітає майже в 40000 usd.на паливі+додаткова навігація+збір за посадку.
MH370 не доведений - ніхто насправді не знає що там сталося.Про випадки угону широкофюзеляжних літаків після 11.09.2001:
767 Ethiopean 17.02.2014
777 Malaysia airlines MH-370 8.03.2014
Скорее всего, для подачи иска будет требоваться присутствие пострадавшего, либо члена экипажа. Все это может происходить в третьей стране, с законами сильно отличающимися от законов перевозчика и т.д....Sentry писав:Оффтоп, так оффтоп. Не понимаю, почему у АК нет практики стребовать понесенные убытки с пассажира, который нарушил порядок на борту. Да, судовые затраты были бы в целом сравнимы с полученной суммой, скорее всего. Но, мне кажется, это позволило бы уменьшить количество таких случаев еще на порядок. Т.к. сейчас люди понимают, что в общем-то им ничего не будет.
Насколько я понимаю, на борту ВС действуют законы страны регистрации, а не страны, где самолет приземлился. Речь идет не об уголовном, а об административном правонарушении, поэтому не уверен, что присутствие пострадавшего необходимо. Контактные данные пассажира для того, чтобы уведомить об иске у АК есть.Honduras писав: Скорее всего, для подачи иска будет требоваться присутствие пострадавшего, либо члена экипажа. Все это может происходить в третьей стране, с законами сильно отличающимися от законов перевозчика и т.д....
Перепрошую, не додивився, що перший меседж про поліцейських і клітку в багажному відділенні писали не ви - мої коментарі стосувалися цього. Якщо вас щось не цікавить, ви ні за ні проти і взагалі просто проходили мимо, то навіщо було встрягати в дискусію?AQS писав:Victor H.
Якщо Ви вважаєте, що я вступаю з Вами в полеміку або щось пропоную, то Ви помиляєтесь. В своєму пості я вказав на те, що авіаційні маршали є і вони літають. Я не за, або проти них, я констатував факт що вони є. Кількість я не назвав, бо мені не відомо і не цікаво. Також я Вас поправив на рахунок витрат на вимушену посадку, яку ви вказали як декілька тисяч usd., насправді десятки. Вибачте шановний, де Ви побачили в моєму пості, щоб я пропонував якусь "клітку" або щось взагалі пропонував???
Я вказав на факт угону широкофюзеляжника після 2001. Критерії захвату були, значить це сприймається як захват літака. Такий же був з Germanwings.
Ну и как в третьей стране наложить админштраф, согласно законов страны регистрации? Административное правонарушение предполагает возмещение убытков или это уже другая сфера и требуется отдельное решение?Sentry писав:Насколько я понимаю, на борту ВС действуют законы страны регистрации, а не страны, где самолет приземлился. Речь идет не об уголовном, а об административном правонарушении, поэтому не уверен, что присутствие пострадавшего необходимо. Контактные данные пассажира для того, чтобы уведомить об иске у АК есть.Honduras писав: Скорее всего, для подачи иска будет требоваться присутствие пострадавшего, либо члена экипажа. Все это может происходить в третьей стране, с законами сильно отличающимися от законов перевозчика и т.д....
По-перше, це вільний форум, я вправі тут висловлюватись і, якщо я бачу не вірну інформацію, та вибачте, втручатись буду. По-друге, я лише коригував Ваші дані про: 1. маршалів, 2. витрати на пальне. 3. захват літаків.Victor H писав:Перепрошую, не додивився, що перший меседж про поліцейських і клітку в багажному відділенні писали не ви - мої коментарі стосувалися цього. Якщо вас щось не цікавить, ви ні за ні проти і взагалі просто проходили мимо, то навіщо було встрягати в дискусію?AQS писав:Victor H.
Якщо Ви вважаєте, що я вступаю з Вами в полеміку або щось пропоную, то Ви помиляєтесь. В своєму пості я вказав на те, що авіаційні маршали є і вони літають. Я не за, або проти них, я констатував факт що вони є. Кількість я не назвав, бо мені не відомо і не цікаво. Також я Вас поправив на рахунок витрат на вимушену посадку, яку ви вказали як декілька тисяч usd., насправді десятки. Вибачте шановний, де Ви побачили в моєму пості, щоб я пропонував якусь "клітку" або щось взагалі пропонував???
Я вказав на факт угону широкофюзеляжника після 2001. Критерії захвату були, значить це сприймається як захват літака. Такий же був з Germanwings.
Почему не происходит. Мелькают время от времени прецеденты. Вот напримерЯ не знаю, мне самому интересно, но по факту ничего такого и близко не происходит.
В конце салона можешь быть 2-3-2 в 787. Один раз на последнем ряду с женой летели в 777 там было 2-3-2, удобно и сиденье откидывалось больше чем у других.Sentry писав:Если лететь вдвоем, то конечно удобнее 2-4-2. У 787 наверняка будет новее салон и вроде бы как лучше система вентиляции.