Хехе... чомусь мені здається, що Борисполю не дуже цікаві ваші очікування.Franek писав: Зрада чи не зрада, питайте в своїх вождів, які для вас таке мірило придумали. Для мене просто констатація, що Бориспіль виросте менше, ніж я очікував.

Хехе... чомусь мені здається, що Борисполю не дуже цікаві ваші очікування.Franek писав: Зрада чи не зрада, питайте в своїх вождів, які для вас таке мірило придумали. Для мене просто констатація, що Бориспіль виросте менше, ніж я очікував.
Вас не смущает, что Багдад--столица Ирака, а не Афганистана? (вспомнил видео про девочку, которая решала задачу про банку с грибами, а у неё получались огурцы)))Kibeee писав:Немного поинтересовался потенциалом рейса Киев-Багдад от Iraqi Airways. Судя по доступной статистике прямой поток там будет не фонтан:
1. Граждан Афганистана посетивших Украину в 2016 году: 873 (рост 12%). Даже если представить, что рост будет в два раза, это все равно мало.
2. Товарооборот (10 месяцев 2017 года): 4 млн долл. и он падает. Чтоговорит, о не сильно большом потенциале бизнес траффика.
Но теоретически, Борисполь может быть как хаб для разлета с Афганистана на Европу. И тут возможен вариант с кодшером с МАУ.
І все таки це трохи розчаровує - Бориспіль суттєво скоротив темпи росту і не зрозуміло як вони збираються досягати своїх цілей в 25 мільйонів до 2022 року (чи як там було?). Особливо беручи до уваги ставлення до лоукостів.dimm1971 писав:Хехе... чомусь мені здається, що Борисполю не дуже цікаві ваші очікування.Franek писав: Зрада чи не зрада, питайте в своїх вождів, які для вас таке мірило придумали. Для мене просто констатація, що Бориспіль виросте менше, ніж я очікував.
Та ну шо ви? Тільки ж лоукостами живе світова авіація...artml писав:Якщо Мау дійсно планує за цей час подвоїти флот з 40 до 80 літаків — то от вам і засіб досягнення цілей.
Я про це і кажу. В 2017 році МАУ перевезе трохи менше 8 мільйонів. Множимо це на два, отримуємо +8 мільйонів. Додаємо до 10 мільйонів Борисполя - отримуємо 18. Припустимо +2 дадуть мережеві перевізники типу Люфтів, КЛМ, Катару і т.п. Питання: де взяти ще 5 мільйонів? Іншої відповіді крім "боротися з Жулянами за лоу кости" я не бачу.artml писав:Якщо Мау дійсно планує за цей час подвоїти флот з 40 до 80 літаків — то от вам і засіб досягнення цілей.
А МАУ тільке про те і мріє, коли в Борисполі з'являться лоукости.Victor H писав:Іншої відповіді крім "боротися з Жулянами за лоу кости" я не бачу.
А яка їм різниця - літатиме Wizz Air з Жулян, чи з Борисполя? Навпаки, це зробить Wizz Air менш привабливим для столичного пасажира. Ну і позволить Борисполю трішки знизити вартість обслуговування за рахунок більших об'ємів.dimm1971 писав:А МАУ тільке про те і мріє, коли в Борисполі з'являться лоукости.Victor H писав:Іншої відповіді крім "боротися з Жулянами за лоу кости" я не бачу.
АААА, сам понял что сурово тупонул ))). не судите строго ))AlexK писав:Вас не смущает, что Багдад--столица Ирака, а не Афганистана? (вспомнил видео про девочку, которая решала задачу про банку с грибами, а у неё получались огурцы)))Kibeee писав:Немного поинтересовался потенциалом рейса Киев-Багдад от Iraqi Airways. Судя по доступной статистике прямой поток там будет не фонтан:
1. Граждан Афганистана посетивших Украину в 2016 году: 873 (рост 12%). Даже если представить, что рост будет в два раза, это все равно мало.
2. Товарооборот (10 месяцев 2017 года): 4 млн долл. и он падает. Чтоговорит, о не сильно большом потенциале бизнес траффика.
Но теоретически, Борисполь может быть как хаб для разлета с Афганистана на Европу. И тут возможен вариант с кодшером с МАУ.
Наскільки я розумію, основний трафік в Україні до Іраку - на Ербіль, де зав'язані значні бізнесові контакти. Знаю також по кількох випадках, що отримання українських віз для громадян Іраку - це випробування непросте.Kibeee писав: 1. Граждан Ирака было в 2016 году 6010 (+9%)
2. Товарооборот (10 месяцев 2017 года): 375 млн (рост 31,6%)
Якщо так, то частину трафіку вони отримають. Австрійці чи Туркіші можуть довезти до Багдада, але не можуть далі.Sentry писав:Насколько я знаю, сейчас из Эрбиля все международные рейсы заблокированы, и единственный вариант как раз через Багдад.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей