Сторінка 169 з 189
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 12 січня 2013, 23:23
Olek
Мне кажется, работники МАУ скоро поймут, во что они вляпались...
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 12 січня 2013, 23:32
DimonK
Olek писав:Мне кажется, работники МАУ скоро поймут, во что они вляпались...
Они уже давно это поняли.
Но что им остается?
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 12 січня 2013, 23:34
Denver
В Австралію - запросто!

Може планують створити серйозний хаб в Борисполі.
Згідно wikipedia:
777-200LR («LR» означає англ. «Longer Range» — більша дальність) — це модель для C-сегменту, що став авіалайнером з найбільшою дальністю польоту на час введення в експлуатацію у 2006 році.[144][145] Боїнг назвала цей літак Worldliner, підкреслюючи його можливості до об'єднання майже будь-яких двох аеропортів у світі.[146] При цьому літак потрапляє під обмеження ETOPS.[147] Він утримує світовий рекорд безпосадкового перельоту серед комерційних авіалайнерів,[7] і має максимальну дальність 17 370 км.[82] Модифікація −200LR призначена для ультра-довгих маршрутів, таких як переліт з Лос-Анжелесу до Сингапуру, чи з Далласу до Токіо.[70]
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 12 січня 2013, 23:37
ansen_ua
от тільки навіщо їм аж 5 Боїнгів 777-200lr? куда вони літати ними будуть?
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 12 січня 2013, 23:39
Denver
Може індуси віддавали їх тільки одним лотом?
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 12 січня 2013, 23:41
Olek
ansen_ua писав:от тільки навіщо їм аж 5 Боїнгів 777-200lr? куда вони літати ними будуть?
А зачем Аэросвиту 8 Boeing 767? Летать будет 2-3, остальные пойдут на запчасти. А потом через несколько лет извинятся перед лизингодателем, разберут на части и отправят кораблями индусам

Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 12 січня 2013, 23:51
Denver
Допоможуть індусам утилізувати 777-200LR
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 13 січня 2013, 00:13
ansen_ua
Olek писав:ansen_ua писав:от тільки навіщо їм аж 5 Боїнгів 777-200lr? куда вони літати ними будуть?
А зачем Аэросвиту 8 Boeing 767? Летать будет 2-3, остальные пойдут на запчасти. А потом через несколько лет извинятся перед лизингодателем, разберут на части и отправят кораблями индусам

в них може бий літали всі 8, але грошей не мають на ремонт...
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 13 січня 2013, 00:19
Nikitas
Да ладно, это стратегия Бени: купить много, а потом на запчасти разбирать...
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 13 січня 2013, 00:21
Glotych
XII писав:И что Вы этими скрин-шотами хотите сказать? Здесь одни чартеры.
Обратите внимание, там UR-GAO появился. Никогда борта МАУ не летали на рейсах Розы. Хотя недавно был замечен A321 Розы на рейсе МАУ в Париж.
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 13 січня 2013, 00:44
Flyman
Перевага 77L над 772 та 77Е полягає також не лише в дальності, а в тому, що можна перевозити і більше вантажу. Зокрема, MTOW 77L - 347,500 kg, MTOW 772 - 247,200 kg. Власне тому, Air Canada з Ванкувера в Гонконг літає саме на 77L. Однак, навряд чи МАУ цим керувалося.
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 13 січня 2013, 01:12
Tavrid
Flyman писав:Перевага 77L над 772 та 77Е полягає також не лише в дальності, а в тому, що можна перевозити і більше вантажу. Зокрема, MTOW 77L - 347,500 kg, MTOW 772 - 247,200 kg. Власне тому, Air Canada з Ванкувера в Гонконг літає саме на 77L. Однак, навряд чи МАУ цим керувалося.
Это заблуждение, эти MTOW +100тн - только ради топлива. В характеристиках, запас топлива: B772 117'000л, против 202'290 л в В77L. Объем грузового отсека одинаковый - 150м3.
Видимо 5 самолетов продавались пакетом 3 летающих и 2 на запчасти.
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 13 січня 2013, 02:34
Kubik
Судя по индийским источникам, в ноябре 2012 Air India искали покупателей именно на 5 трипл-севен: 3 шт. - 773ER и 2 шт. - 772LR.
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 13 січня 2013, 12:49
Olek
С УАПа
cabin_crew
Вот ответ на вопрос, на который ГД Свита не ответил, потупив глаза: "Скажите, это правда, что мы будем выполнять дальнемагистральные рейсы под флагами МАУ, тем самым налётывая им ETOPS?"
Как только у МАУ будет ETOPS, они смогут летать через океан, значит Свит будет окончательно похоронен. Думаю на всё 1-1,5 года.
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 13 січня 2013, 13:30
DimonK
cabin_crew вроде бы говорит много, но не имеет прямого отношения к АК.
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 13 січня 2013, 22:48
Flyman
Ось вам і чарівна трансформація:
Код: Виділити все
Seen today at Amsterdam Schiphol your newest addition to the UIA fleet. Boeing 737-800 UR-PSE in ex Aerosvit Airlines colours. Nice one
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 13 січня 2013, 23:09
Tibeliuss
Как убого- краска на хвосте матовая; виден прямоугольник, по всей видимости, закрашивающий надпись "Аэросвит".
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 13 січня 2013, 23:15
ATk
это не важно. важно что теперь его не арестуют.
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 14 січня 2013, 00:47
OUT
Выглядит как чужой флаг над павшей крепостью.
Мрак
Re: Аэросвит подал заявление о банкротстве
Додано: 14 січня 2013, 01:34
ATk
уже обновили картинку на fightradar (но не регистрацию). Пока что мотается по линии Алматы-Киев-Амстердам.
