Сторінка 166 з 197

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 18 листопада 2019, 13:31
Igoresha
Vitaliy писав: 15 листопада 2019, 17:48 МАУ скаржиться на високі тарифи за аеронавігацію в Борисполі
Січень 2019, інтервю Арона М для Біг Мані

наказом №415 від 04.06.2019 року встановлено:
оплата за послуги з аеронавігаційного обслуговування для аеропорту "Бориспіль" становить 643,5 євро, а для всіх інших аеропортів - 901,68 євро

Навіщо така асиметрія Раяну ?
Бориспіль у них настільки більше рейсів ніж в Харків, Одесу, Хурсон, Львів сумарно ?
Не знаю насчёт зачем это раяну только в Борисполе, но говорить о работе министерства при Омеляне на беню - это идиотизм

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 25 листопада 2019, 03:10
luke

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 25 листопада 2019, 18:01
alex.s
Бута с января в Борисполе. Прочитали пост про вай фай, неверное :-)

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 25 листопада 2019, 18:22
SergeyL
Очень хреновая тенденция для Жулян, если честно. Осталось аж 6 компаний (одна из которых летает двумя рейсами на Ан-24) . Подозреваю, что следующей свалит Алиталия. Спасает только то, что дублирующие рейсы выполняют Белавиа и ЛОТ, эти должны остаться. Ну и Эрнест немного помогает, хотя в длительные перспективы этой конторы у меня веры мало. Иначе б уже можно было переименовывать в Kyiv Wizzair Airport.

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 25 листопада 2019, 18:27
alex.s
А я вот думаю Эрнест следующий. Разница тарифная с Ф сыграет роль при очередной задолженности

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 25 листопада 2019, 18:36
SergeyL
Да, насчет Эрнеста есть вероятность. Хотя мне странно, почему некоторые (как те же дубайцы) свалили в терминал D Борисполя, вряд ли им там условия лучше дали. Думаю, что тут еще чисто авиационный аспект играет роль: уходы на запасной и отмены при не самой летной погоде в Жу происходят гораздо чаще, плюс, ограничения по полосе. А еще в упор не видно, кто бы мог зайти в Жуляны, все, кто мог - уже в Борисполь перебрались.

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 25 листопада 2019, 18:51
alex.s
Толи дешевое АНО так влияет, толи странная пассивность владельцев Жу. Раньше хватались и держались за АК.

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 25 листопада 2019, 21:15
LWIEV
А що не дає Жулянам заінвестувати в Cat II?

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 25 листопада 2019, 22:17
Olek
На икру не хватает? (с)

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 26 листопада 2019, 14:18
Igoresha
Частные инвестиции в государственную полосу?

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 26 листопада 2019, 14:38
dtm
Ну тут питання не так власності як взаємодії власника з експлуатантами, так можна було і не латати смугу на початку осені... ( земля під терміналами теж не є їх власністю а лише взята в оренду) , якщо вони хочуть розвиватись треба шукати можливості а не причини щоб цього не робити.

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 26 листопада 2019, 14:47
makor
ну это не благотворительная организация. Если ремонт дорогой то зачем париться инвестициями если их потом 20 лет отбивать?

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 26 листопада 2019, 15:09
Olek
dtm писав: 26 листопада 2019, 14:38 Ну тут питання не так власності як взаємодії власника з експлуатантами, так можна було і не латати смугу на початку осені... ( земля під терміналами теж не є їх власністю а лише взята в оренду) , якщо вони хочуть розвиватись треба шукати можливості а не причини щоб цього не робити.
Ремонт проводило КП за свої кошти. Приватний оператор туди не вкладався.

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 26 листопада 2019, 15:26
Igoresha
dtm писав: 26 листопада 2019, 14:38 Ну тут питання не так власності як взаємодії власника з експлуатантами, так можна було і не латати смугу на початку осені... ( земля під терміналами теж не є їх власністю а лише взята в оренду) , якщо вони хочуть розвиватись треба шукати можливості а не причини щоб цього не робити.
Искать возможности вбабахать миллионы гривен, которые имеют все риски не вернуться?

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 26 листопада 2019, 18:43
LWIEV
Igoresha писав: 26 листопада 2019, 15:26 Искать возможности вбабахать миллионы гривен, которые имеют все риски не вернуться?
Ризики неповернення скорше політичні і в такому випадку стосуватимуться всіх аеропортів без винятків. Якщо інвестувати державні чи приватні кошти в Cat II/III, то ризики скорше стосуються термінів окупності. Київський авіавузол розвивається дуже швидко і Бориспіль за якийсь час теж почне відчувати свої обмеження.

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 26 листопада 2019, 18:55
alex.s
LWIEV писав: 26 листопада 2019, 18:43
Igoresha писав: 26 листопада 2019, 15:26 Искать возможности вбабахать миллионы гривен, которые имеют все риски не вернуться?
Ризики неповернення скорше політичні і в такому випадку стосуватимуться всіх аеропортів без винятків. Якщо інвестувати державні чи приватні кошти в Cat II/III, то ризики скорше стосуються термінів окупності. Київський авіавузол розвивається дуже швидко і Бориспіль за якийсь час теж почне відчувати свої обмеження.
Без ясности с новой ВПП абсолютно бессмысленная инвестиция. А с ВПП полная .опа, вернее с ее PCN и с текущим качеством покрытия. Отсюда такое уныние у Хмельницкого.

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 26 листопада 2019, 19:36
mischko
LWIEV писав: 26 листопада 2019, 18:43 Київський авіавузол розвивається дуже швидко і Бориспіль за якийсь час теж почне відчувати свої обмеження.
Враховуючи теперішню ситуацію з МАУ і експансію лоукостів в регіони - не думаю, що переповнення аеропортів Києва це щось реальне в найближчих 10р.

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 27 листопада 2019, 10:07
Igoresha
LWIEV писав: 26 листопада 2019, 18:43
Ризики неповернення скорше політичні і в такому випадку стосуватимуться всіх аеропортів без винятків. Якщо інвестувати державні чи приватні кошти в Cat II/III, то ризики скорше стосуються термінів окупності. Київський авіавузол розвивається дуже швидко і Бориспіль за якийсь час теж почне відчувати свої обмеження.
Ну вот я же тоже о сроках. Они могут быть настолько долгими, что никакой инвестор не будет инвестировать при таких вводных. Более того, часть привлекательности аэропорта для перевозчиков находится в руках регулятора (ставки). Как по мне, слишком много рисков

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 27 листопада 2019, 11:28
mischko
Igoresha писав: 27 листопада 2019, 10:07 Более того, часть привлекательности аэропорта для перевозчиков находится в руках регулятора (ставки). Как по мне, слишком много рисков
В Європі державного регулятора за створення нечесної конкуренції вже давно б засудили.

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Додано: 27 листопада 2019, 11:44
dtm
mischko писав: 27 листопада 2019, 11:28
Igoresha писав: 27 листопада 2019, 10:07 Более того, часть привлекательности аэропорта для перевозчиков находится в руках регулятора (ставки). Как по мне, слишком много рисков
В Європі державного регулятора за створення нечесної конкуренції вже давно б засудили.
Висновки надто плоскі, як показує досвід газпрому, регуляору можуть створити законодавче поле для бездіяльності якщо це політично вигідно...