Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 30 листопада 2017, 16:35
999,999 

Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Да ладна, а як тоді Wizz відкрив Лісабон з Києва? Він і не місцевий і не український)Victor H писав:Та ж ситуація з Іспанією і Португалією - або місцеві або українські компанії.
Сорі, описка. Мав наувазі Іспанію і Францію.Franek писав:Да ладна, а як тоді Wizz відкрив Лісабон з Києва? Він і не місцевий і не український)Victor H писав:Та ж ситуація з Іспанією і Португалією - або місцеві або українські компанії.
Садобот детектед.юра сармат писав:зрозуміло,дякую.Це добре,радий за наш ЛЬВІВ.Це перш за все заслуга громади м.Львова,п.Романовськоі,п.Садового.....Але хотів би проінформувати,що Краків ще місяць тому мав 5 млн,Катовіце 3.5млн,так що Львів має ого-го куда рости.ще раз вітаю нашу громаду з маленькою перемогою,думаю за2018р буде 1,5 млн,2019-2,3млн-ну,якщо Порох з БєнЄю не будуть мішати....
Интересно посмотреть на процент паксов воспользовавшимся безвизом, и процент паксов превезённых МАУ+Роза. Это даст возможность узнать процент непосредственного "мішанія проклятих Пороха и Бєні".юра сармат писав:зрозуміло,дякую.Це добре,радий за наш ЛЬВІВ.Це перш за все заслуга громади м.Львова,п.Романовськоі,п.Садового.....Але хотів би проінформувати,що Краків ще місяць тому мав 5 млн,Катовіце 3.5млн,так що Львів має ого-го куда рости.ще раз вітаю нашу громаду з маленькою перемогою,думаю за2018р буде 1,5 млн,2019-2,3млн-ну,якщо Порох з БєнЄю не будуть мішати....
Я ніколи не був за Садового ,а був за Пороха,але за останні півтора роки,я став явно проти Пороха,І взагалі це не політичний сайт і,яза те .щоб украінці більше користались літаками.а на МАУ дуже не політаєш...mischko писав:Садобот детектед.юра сармат писав:зрозуміло,дякую.Це добре,радий за наш ЛЬВІВ.Це перш за все заслуга громади м.Львова,п.Романовськоі,п.Садового.....Але хотів би проінформувати,що Краків ще місяць тому мав 5 млн,Катовіце 3.5млн,так що Львів має ого-го куда рости.ще раз вітаю нашу громаду з маленькою перемогою,думаю за2018р буде 1,5 млн,2019-2,3млн-ну,якщо Порох з БєнЄю не будуть мішати....
Дивно, чомусь у мене якраз більше всього польотів (за кількістю сегментів) у МАУ. Може проблема не в МАУ, а у вашій платоспроможності? Так менше треба в інтернеті сидіти, більше заробляти. І все буде ок. А за Львів мені теж приємно, але це не якийсь унікальний випадок - в по всій Україні аеропорти демонструють зростання, та й в усьому світі зараз авіаринок росте.юра сармат писав:яза те .щоб украінці більше користались літаками.а на МАУ дуже не політаєш...
Між іншим на рахунок сидіння в інтернті,я не давно рахував,що особисто літав більше 700раз....mischko писав:Дивно, чомусь у мене якраз більше всього польотів (за кількістю сегментів) у МАУ. Може проблема не в МАУ, а у вашій платоспроможності? Так менше треба в інтернеті сидіти, більше заробляти. І все буде ок. А за Львів мені теж приємно, але це не якийсь унікальний випадок - в по всій Україні аеропорти демонструють зростання, та й в усьому світі зараз авіаринок росте.юра сармат писав:яза те .щоб украінці більше користались літаками.а на МАУ дуже не політаєш...
По поводу этого рейса кстати еще не все до конца понятно.Franek писав:Да ладна, а як тоді Wizz відкрив Лісабон з Києва? Він і не місцевий і не український)
Тоді навіщо писати дурниці про "МАУ не політаєш"? Це на чий млинок вода? На "зубожіння" і "грабіжницькі тарифи"? У МАУ бізнес-модель абсолютно адекватна стану української економіки. Як будуть "пересічні українці" літати 700 раз - то й ціни стануть відповідні. Масштабування бізнесу, кредитні ставки для а/к, все те, що позволяє європейцям літати частіше. А у вас віз попереду коня.юра сармат писав:Між іншим на рахунок сидіння в інтернті,я не давно рахував,що особисто літав більше 700раз....mischko писав:Дивно, чомусь у мене якраз більше всього польотів (за кількістю сегментів) у МАУ. Може проблема не в МАУ, а у вашій платоспроможності? Так менше треба в інтернеті сидіти, більше заробляти. І все буде ок. А за Львів мені теж приємно, але це не якийсь унікальний випадок - в по всій Україні аеропорти демонструють зростання, та й в усьому світі зараз авіаринок росте.юра сармат писав:яза те .щоб украінці більше користались літаками.а на МАУ дуже не політаєш...
Умрет МАУ, появится новая компания которая будет пользоваться монопольным положением на рынке и извлекать из этого максимум прибыли. А в последнее время МАУ предлагает более-менее адекватные тарифы за свой сервис. Для низких цен на перелёты нужно очень многое, и смерть МАУ в этом списке точно не в начале, а на мой взгляд вообще не обязательный пункт.юра сармат писав:Я думаю,що якраз проблема в МАУ.Зовсім недавно вони ж розказували про авіацію як про елітний вид транспорту,а іх конкуренти перетворили авіацію в маршрутки,авідсоток перевезень у Львові у МАУ тримається якраз за рахунок чартерів,а к-сть рейсів зі Львова МАУ і ЛОТ ви не бачите....,а ціни порівняйте на внутрішні перельоти по Украіні і Польщі...
МАУ+Роза+Дніпроавіа сумарно дали близько 40% пасажиропотоку у Львові цього року. При чому влітку ця цифра сягає 45% за рахунок чартерів, а в міжсезоння коливається в районі 32-33%.Shark21 писав: Интересно посмотреть на процент паксов воспользовавшимся безвизом, и процент паксов превезённых МАУ+Роза. Это даст возможность узнать процент непосредственного "мішанія проклятих Пороха и Бєні".