Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 31 жовтня 2017, 17:19
А в мене питання. В лютому 2018 року закінчується договір з Романовською за яким вона працює. З нею його автоматично продовжать чи буде новий конкурс на посаду?
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Тобто конкурс проводити не потрібно, якщо і керівник і відповідне міністерство (можливо Кабмін) погоджуються його продовжити. Передумов до розірвання нема, тому можна бути впевненим що продовжать.18. За 2 місяці до закінчення строку дії контракту він може бути за угодою сторін продовжений або укладений на новий чи інший строк.
Коло Видубичів є станція метра і автовокзал.LWIEV писав:Як Видубичі в Києві, які за планами УЗШК мають стати основною станцією для Інтерсіті, однією з 3-4 в Києві, де зупинятиметься кожен потяг. Не треба, щоб там жили, треба, щоб туди було зручно добратися.Franek писав:Підзамче і Святошин - то станції розташовані в міських районах, а Скнилів в промзоні. Там нема просто навіть потенційного пасажиропотоку ні зараз ні через 2 роки.
Тільки не сваріться, але Львову тролейбус взагалі не потрібен. Він повільний, мало маневровий і він розвинений тільки в південно-західній частині міста. Зараз весь світ переживає бум електротранспорту, а тролейбусні системи майже не відновлюють. Хоча замість Любінської трамвай можна пустити по Городоцькій-Виговського до аеропорту і Вікторії-Гарденс. Там електротранспорту не дуже. Не буде і дублювання, але буде пристойний потік. А потім по Науковій і до Аквапарку аж проситься. А потім до Автовокзалу на Сихів - взагалі шикардос. Виходиш з аеропорту і на трамвайчику дістаєшся до всіх головних точок тяжіння міста.LWIEV писав:Скорше за все, в а/п не буде трамваю, принаймні, з центру, бо у Львові діє принцип недублювання тролейбусного і трамвайного сполучення (що не виключає продовження №3 по Науковій, трамваю з Сихова чи з вокзалу по Городоцькій і Ряшівській), хоча трамвай був би дуже доречним.
А як же космодром?popTAB писав:А як же метро?
Ну это неправда. Электротранспорт действительно сейчас на подъеме, и решения бывают достаточно смелыми (троллейбусы с батареями, автобусы с батареями, системы tram-train и другие), но троллейбусы тоже восстанавливают. Персонально я вообще против расширения и радикального вмешания в архитектуру исторического города, как раз-таки электробусы или троллейбусы с батареей позволили бы расширять сетку перевозок не уродуя архитектуру (либо только проводами, либо проводами и рельсами).Franek писав: Тільки не сваріться, але Львову тролейбус взагалі не потрібен. Він повільний, мало маневровий і він розвинений тільки в південно-західній частині міста. Зараз весь світ переживає бум електротранспорту, а тролейбусні системи майже не відновлюють.
То правда. Трамвай пріоритетніший за тролейбус. В Базелі і Кошице закрили тролейбусних рух і залишили трамвай. В Велінгтоні недавно закрили. В СНД тролейбуси ріжуть. Навіть в Ліпєцкє припинили рух тролейбусів. Серед нових ліній, то є декілька в Італії. Шось їм дуже подобаються там тролейбуси. Натомість кожне порядне місто відновило в себе трамвай. Дублін, Лондон, Париж, Единбург, Флоренція, Люксембург, Ольштин, купа міст Франції, Алжир, Рабат. В Дубаях тоже є трамвайчик. Дуже багато можна знайти в інтернетах. А стосовно архітектури історичного мітса, то я собі не уявляю площі Ринок без трамвая. То як Лондон без даблдекерів. Не то.Igoresha писав:Ну это неправда. Электротранспорт действительно сейчас на подъеме, и решения бывают достаточно смелыми (троллейбусы с батареями, автобусы с батареями, системы tram-train и другие), но троллейбусы тоже восстанавливают. Персонально я вообще против расширения и радикального вмешания в архитектуру исторического города, как раз-таки электробусы или троллейбусы с батареей позволили бы расширять сетку перевозок не уродуя архитектуру (либо только проводами, либо проводами и рельсами).Franek писав: Тільки не сваріться, але Львову тролейбус взагалі не потрібен. Він повільний, мало маневровий і він розвинений тільки в південно-західній частині міста. Зараз весь світ переживає бум електротранспорту, а тролейбусні системи майже не відновлюють.
Немає таких планів. Навіть навпаки: УЗШК вдало чинить спротив будь-яким ініціативам щодо організації там зупинки з незрозумілою мотивацією.LWIEV писав:Як Видубичі в Києві, які за планами УЗШК мають стати основною станцією для Інтерсіті, однією з 3-4 в Києві, де зупинятиметься кожен потяг. Не треба, щоб там жили, треба, щоб туди було зручно добратися.
Я це розумію. Моє питання було - відколи він там з'явився? І чому Києва нема?dimm1971 писав:То люфтганзівський рейс Львів-Мюнхен
Дописали в пості: Загалом, за два тижні на авіамаршруті Мілан-Львів-Мілан перевезено 1130 пасажирів. Середній коефіцієнт завантаженості повітряного судна склав 62,8%.Victor H писав:Тим часом в Ернеста вже понад 70% завантаження на Бергамо. Третій тиждень як літають: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2610665802
На прошлой странице уже была эта новость.
Як для маловідомої компанії та ще й в не сезон цілком добрий результатpopTAB писав:Дописали в пості: Загалом, за два тижні на авіамаршруті Мілан-Львів-Мілан перевезено 1130 пасажирів. Середній коефіцієнт завантаженості повітряного судна склав 62,8%.Victor H писав:Тим часом в Ернеста вже понад 70% завантаження на Бергамо. Третій тиждень як літають: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2610665802
В ту ціну включено держмито, яке на рахунок аеропорту не потрапляє навіть. Про другу складову теж невпевнений. Так що, це радше іміджевеVictor H писав:2727*389 = 1,061 млн. гривень неавіаційних доходів тільки на весіллях: https://www.avianews.com/ukraine/2017/1 ... ding.shtml![]()
Не здивуюся якщо які небуть парковки приносять менше (особливо беручи до уваги капітальні інвестиції).