Невеликий звіт, який також частково може йти в
Авиационные происшествия.
27.6.17 KBP-PMI PS987
Реєстрація та очікування на посадку в чистій зоні без особливостей. Посадка вчасно, через рукав, борт В738 UR-PSN. Рейс напівчартерний, і це відчувалося - багато сімей з дітьми летіли на відпочинок, декого з них посадили не разом, і вони зрозуміли це вже на борту. Відповідно намагалися помінятися місцями, невеликі сварки і претензії до стюардес, які в свою чергу пояснювали, що не мають впливу на ground staff.
Розсілися, поїхали до ЗПС, розгін, відрив від смуги. В момент відриву від смуги почався дивний шум, однозначно нехарактерний для В738, і дуже легка вібрація. Сидів у передній частині салону, шум йшов ззаду. Особисто мені він нагадав звичний шум під час польоту на Ан-24, але не хвилеподібний, а безперервний. Сподівався, що шум зникне через хвилинку-другу, але він продовжувався з тою ж інтенсивністю і надалі. Тим не менше, повернули на захід, пройшли над Києвом, лише висоту набирали дуже повільно. Суб'єктивно шум зменшився, але не зник. Десь трохи західніше Василькова, почали крутитися - сонце спочатку світило по правому борту, потім по лівому. Крім того, висоту так і не набрали, були досить низько. Після другого кола запитав у стюардеси, яка проходила поряд, що відбувається. Вона відповіла, що скоро нам все скажуть. На 4 чи 5 колі капітан вийшов на зв'язок, повідомив, що будемо повертатися в Бориспіль у зв'язку з технічними проблемами. Ще 1 чи 2 кола - і пішли на схід. Наближаючись до ЗПС, помітив, що на руліжних доріжках були літаки, які чекали дозволу на зліт, пожежних машин та швидких не помітив, стало трохи спокійніше. Посадка без проблем - бурные аплодисменты, переходящие в овации) У повітрі загалом провели трохи більше години.
Стали на стоянку ближче до терміналу В, там вже були одна пожежна машина і пара швидких. Порівняно довго не випускали з літака, а тим часом техніки почали оглядати двигуни. Звідкись з'явилась інформація, що спіймали пташок при розгоні.
Після того, як вийшли з літака, версія про пташок підтвердилася плямами крові на двигунах (фото).

Довезли в термінал D. Враховуючи, що привезли у чисту зону, до виходів 12-16, а не на паспортний контроль, то можна було сподіватися на те, що полетимо ще сьогодні. Представника МАУ у чистій зоні не було, жінка на довідці Борисполя відповідала, що вона не знає, що буде далі, і до МАУ додзвонитися не змогла, але представники МАУ повинні будуть з'явитися, щоби організувати харчування. Пасажири розбрелися по терміналу, який в той час уже став майже безлюдним. Останні літаки МАУ зі стоянки навпроти терміналу D розлетілися. Від МАУ так нікого і не бачив, але через годину-1:15 оголосили, що посадка на Пальму починається на виході 12. Деяким пасажирам змінювали місця на виході на посадку, але далеко не всім. Завантажили в автобуси, повезли на ту ж стоянку біля терміналу В, де був наш UR-PSN. Крім нього, там був ще один В738 МАУ і пару літаків інших компаній. З'явилася думка, що знову завантажать в той же UR-PSN, але підвезли до UR-PSP. Посадка, знову невеликий тетріс з пересадкою, на всіх кріслах вже лежали паніні з куркою, потім рознесли ще й по 0.5 л пляшці води - обіцяне харчування від МАУ при затримці рейсу. В результаті вилетіли майже на 4 години пізніше часу за розкладом, прилетіли в Пальму на 3.5 години пізніше розкладу.
В польоті без особливостей за виключенням того, що годували повноцінною гарячою вечерею. Враховуючи, що на зворотньому рейсі також було повноцінне харчування, зробив висновок, що турфірми замовляють харчування для чартерних пасажирів, а всіх інших годують вже за компанію )