Сторінка 16 з 26
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 02:06
				 Labiann
				KKS писав: ↑01 березня 2018, 01:34
Olek писав: ↑28 лютого 2018, 18:51
Рассылка агентам. А/к KLM повідомляє про те, що рейси KL1382/ KL1387 Амстердам – Київ – Амстердам
скасовано на період з 25 березня 2018р. до 27 жовтня 2018р. через нестачу аеропортових слотів.
Розклад зимової навігації 2018-2019рр. наразі розглядається.
 
Слотів.... де? в AMS?
 
не в Борисполе же...
 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 03:07
				 KKS
				ну мало лі.. он для прикладу в Дніпрі і Франику також слотів не вистачає.
			 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 03:49
				 Labiann
				там говорят что не хватает, а не по факту...
скорей всего они на этот слот поставили более прибыльный рейс...
			 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 06:43
				 Victor H
				Ну в Борисполі зі слотами навряд чи аж така проблема, що КЛМ не вистачило.
			 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 08:48
				 Sentry
				Судя по всему у МАУ с вечерним рейсом в AMS таже проблема.
			 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 11:24
				 fisik
				Щось якось не дуже добре. Спочатку Skyteam зупинили продаж квітків до Харкова, тепер і з Києвом ускладнюється. Схоже для Staraliance  стає єдиним варіантом для частоподорожуючих українців (особливо харківців) .
			 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 12:01
				 Sentry
				СтарАльянс всегда был представлен гораздо лучше, особенно после закрытия рейсов россиян. Но конкретно у FlyingBlue сохраняется значительное преимущество над другими мильными программами - сотрудничество с МАУ, пусть и только для наградных (не статусных) миль.
По факту же имеем 4-5 рейсов в день Skyteam (1 KL, 1 AZ, 2 AF, 0.5 OK) и 3 рейса в день OneWorld (1 BA, 2 QR). А у Стара 12-13 только из Киева (2 OS, 4 LH, 3 TK, 3 LO, 0.5 Adria) + отличное покрытие по регионам.
			 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 12:26
				 shushuair
				Sentry писав: ↑01 березня 2018, 12:01
По факту же имеем 4-5 рейсов в день Skyteam (1 KL, 1 AZ, 2 AF, 0.5 OK) и 3 рейса в день OneWorld (1 BA, 2 QR). А у Стара 12-13 только из Киева (2 OS, 4 LH, 3 TK, 3 LO, 0.5 Adria) + отличное покрытие по регионам.
 
У star alliance забыли Aegean, ну и Swiss скоро будет летать.
 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 12:43
				 Honduras
				Sentry писав: ↑01 березня 2018, 08:48
Судя по всему у МАУ с вечерним рейсом в AMS таже проблема.
 
Это первопричина.
 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 12:58
				 Valdys
				тобто хочете сказати, в Амстердамі не вистачило слотів для рейсу МАУ, тому Бориспіль не дав слот КЛМ?
			 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 13:00
				 Honduras
				Valdys писав: ↑01 березня 2018, 12:58
тобто хочете сказати, в Амстердамі не вистачило слотів для рейсу МАУ, тому Бориспіль не дав слот КЛМ?
 
Похоже на то,но скорее речь о времени вылета из АМС.
 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 13:04
				 Amazi
				Дозвониться, правда, до украинского KLM сейчас практически невозможно. Через ФБ обещают всё поменять, но пропадают и не отвечают. На кодешер МАУ по тому же тарифному классу слоты исчерпаны. Красота.
Спасибо тебе, КЛМ:(
			 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 13:07
				 mischko
				Амстердамський аеропорт в минулому році прийняв/відправив 498+ тисяч вильотів. Це вже практично межа - в домовленостях з місцевою владою навколо аеропорту було прописано 500 тисяч.
Починаються серйозні оптимізації. Чартери (і лоукости) хочуть відправити в Лелістад (відкриється в 2019 чи 2020) і Ейндховен. 
Через неготовність Лелістаду приймати рейси вже в 2018 доводиться серйозно оптимізовувати, можливо, рейс на Київ не такий цікавий для КЛМ, чиї інтереси аеропорт захищає в першу чергу.
			 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 13:08
				 fisik
				Sentry писав: ↑01 березня 2018, 12:01
Но конкретно у FlyingBlue сохраняется значительное преимущество над другими мильными программами - сотрудничество с МАУ, пусть и только для наградных (не статусных) миль.
 
В тому то і справа. Вже не перший рік маю срібло FlyingBlue, його тепер підтримувати незручно, бо у рідний Харків польоти на зараховують, а переходити на інші програми більш зручних первізників теж не має сенсу через те що вони просто гірші за FlyingBlue...
 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 13:14
				 shushuair
				mischko писав: ↑01 березня 2018, 13:07
Починаються серйозні оптимізації. Чартери (і лоукости) хочуть відправити в Лелістад (відкриється в 2019 чи 2020) і Ейндховен. 
 
А чё не Роттердам, там вроде норм аэропорт, да и близко. Или Трансавиа слишком много места там занимает итак?)
 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 13:36
				 Sentry
				Honduras писав: ↑01 березня 2018, 13:00
Valdys писав: ↑01 березня 2018, 12:58
тобто хочете сказати, в Амстердамі не вистачило слотів для рейсу МАУ, тому Бориспіль не дав слот КЛМ?
 
Похоже на то,но скорее речь о времени вылета из АМС.
 
mischko писав: ↑01 березня 2018, 13:07
Амстердамський аеропорт в минулому році прийняв/відправив 498+ тисяч вильотів. Це вже практично межа - в домовленостях з місцевою владою навколо аеропорту було прописано 500 тисяч.
Починаються серйозні оптимізації. Чартери (і лоукости) хочуть відправити в Лелістад (відкриється в 2019 чи 2020) і Ейндховен. 
Через неготовність Лелістаду приймати рейси вже в 2018 доводиться серйозно оптимізовувати, можливо, рейс на Київ не такий цікавий для КЛМ, чиї інтереси аеропорт захищає в першу чергу.
 
Жаль, если так. АМС пошли по неправильному пути, урезая слоты тем, кто туда уже летает 

 КЛМ может менять свои слоты как хочет, но отменять уже существующие рейсы - мягко говоря не красиво. Не удивительно, что когда подобное попытались провернуть с россиянами перед зимним расписанием, те просто пригрозили закрыть воздушное пространство для КЛМ вообще. И это, имхо, была адекватная мера, слоты сразу же вернули.
 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 13:44
				 Honduras
				Sentry писав: ↑01 березня 2018, 13:36
Жаль, если так. АМС пошли по неправильному пути, урезая слоты тем, кто туда уже летает 

 КЛМ может менять свои слоты как хочет, но отменять уже существующие рейсы - мягко говоря не красиво. Не удивительно, что когда подобное попытались провернуть с россиянами перед зимним расписанием, те просто пригрозили закрыть воздушное пространство для КЛМ вообще. И это, имхо, была адекватная мера, слоты сразу же вернули.
 
КЛМ не влияет на слоты АМС, но  оказались заложниками этого в Борисполе.
 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 13:52
				 Honduras
				Формально Амстердам круглосуточный,но скорее всего, они хотят убрать все плановые рейсы ранее какого то времени.
			 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 13:53
				 Sentry
				Honduras писав: ↑01 березня 2018, 13:44
КЛМ не влияет на слоты АМС, но  оказались заложниками этого в Борисполе.
 
Честно говоря не очень в это верится. Да, это отдельные предприятия, но с общей целью и стратегией. И уверен, они имеют возможность много о чем договориться. Вопрос со слотами для россиян был решен мгновенно. Имхо в этой ситуации если кто-то и не прав, то это Схипхол.
 
			
					
				Re: KLM
				Додано: 01 березня 2018, 14:10
				 mischko
				shushuair писав: ↑01 березня 2018, 13:14
А чё не Роттердам, там вроде норм аэропорт, да и близко. Или Трансавиа слишком много места там занимает итак?)
 
чесно кажучи не знаю. Трансавіа колись мала більше рейсів з Роттердаму, зараз трошки порізала. З тим аеропортом щось не так - він зовсім не росте, може тому, що роттердамці обирають Схіпхол.