практический вопрос, в чем смысл того, что некоторые АК(например, виззы) при оплате на борту принимают только чипованные карты с вводом пинкода и не
разрешают никакие контактлесс устройства.
при этом, например, тот же райан их разрешает.
ну и интересно статистику об оном по АК услышать.
Re: Всяке різне
Додано: 09 березня 2020, 12:31
jurkok
ant0xa писав: ↑09 березня 2020, 12:12
практический вопрос, в чем смысл того, что некоторые АК(например, виззы) при оплате на борту принимают только чипованные карты с вводом пинкода и не
разрешают никакие контактлесс устройства.
при этом, например, тот же райан их разрешает.
ну и интересно статистику об оном по АК услышать.
В раян теж не всюди беруть. Якщо мають старі термінали то тільки чіповані карти. Принаймні так останній раз пояснювала стюардеса на рейсі з Кракова до Берліна
Re: Всяке різне
Додано: 09 березня 2020, 21:53
Krakowite
pilot.jpg (14.28 Кіб) Переглянуто 6951 раз
Re: Всяке різне
Додано: 16 березня 2020, 14:06
Igoresha
Как-то мимо прошла интересная новость: нон-стоп перелёт из Папеэте в Париж 15 715 км, больше чем Сингапур-Нью Йорк, при том внутренний
Re: Всяке різне
Додано: 16 березня 2020, 19:09
artml
Вони ж раніше з проміжною зупинкою в LAX літали, що змінилося?
Re: Всяке різне
Додано: 16 березня 2020, 19:18
mischko
artml писав: ↑16 березня 2020, 19:09
Вони ж раніше з проміжною зупинкою в LAX літали, що змінилося?
Невже розмір ілюмінатів одинаковий на всіх перелічених типах літаків? Ото сюрприз
Чи вони пропонують окрему модель на кожен тип? А ти такий витягуєш з обмеженої ручної кладі 'набір' на всі випадки життя, а потім ще стюрі доказуєш що воно не виломає обшивку салону, якщо ліктем задіти
Невже розмір ілюмінатів одинаковий на всіх перелічених типах літаків? Ото сюрприз
Чи вони пропонують окрему модель на кожен тип? А ти такий витягуєш з обмеженої ручної кладі 'набір' на всі випадки життя, а потім ще стюрі доказуєш що воно не виломає обшивку салону, якщо ліктем задіти
Там же написано, для яких моделей літаків він підходить.
Не про авіцаію, але ім'я нам знайоме:
Компанія «Автомагістраль-Південь» запустила в експлуатацію найсучасніший асфальтобетонний завод Marini TopTower 3000 на виробничій базі у смт Степанівка на Сумщині, повідомили SpecMachinery.com.ua у прес-службі компанії. Продуктивність нового АБЗ – 240 т асфальтобетонної суміші на годину. Перші тонни асфальтобетонної суміші вже проходять випробування у лабораторії контролю якості матеріалів та продукції компанії. До кінця тижня завод почне виробництво асфальтобетонної продукції для об’єктів у центральній та південній частині Сумської області, зокрема для відновлення траси Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка». http://specmachinery.com.ua/ua/news/bui ... nnyi-zavod
Практически не связана с авиацией история, если бы не фигурант.
Друзі, в кого є email ізраїльського інвестора Арона Майберга? Написав йому вчора у фб, сьогодні на ватсап ізраїльського номеру. Прочитав мої запитання з проплзицією інтерв'ю проте не відповідає.
Цікава особистість з часів банкрутства державних Авіаліній України і побудови Аеросвіту. Зараз цей інвестор зацікавився унікальним київським підприємством, що володіє технологією, яку мають лише дві компанії в світі. Власники знайшли мене минулого тижня. За їхніми словами він пропонував «продати» йому і його талановитій донці дизайнерці контрольний пакет; переконував, що ковалям треба виходити на нові ринки в масштабувати бізнес. Тепер він позивається на них до Голосіївського суду за невиконану на 200 тисяч доларів роботу в Ізраїлі і вимагає 57 мільйонів гривень. Суд заарештував всі рахунки підприємства.
Схема проста і відпрацьована, але раптом українці наговорюють на Арона Сергійовича - поважного ізраїльського інвестора, що «капіталізував» цивільну українську цавіацію кілька разів. Журналістика - це не вірити нікому і все перевіряти. Здоровий скепсис до слів жертви змушує чекати, доки така поважна людина зголоситься бодай прочитати запитання Допоможіть врятувати чесне ім‘я ізраїльських інвестицій