Сторінка 147 з 268
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 31 липня 2019, 18:36
sashkin
Alександр писав: ↑31 липня 2019, 17:31
sashkin писав: ↑31 липня 2019, 17:27
Кстати, Париж все рейсы из Харькова после 6 сентября отменены.
Это было предсказуемо
Прага может еще до запуска стать с 1 частотой.
Откуда такая информация?) Как раз у Праги есть шансы закрепиться в Харькове
Информации нет, есть тренды.
Почему Прага будет грузиться лучше Парижа в низкий сезон? Сезон туманов в Харькове с ноября по февраль, к чему СкайАп может оказаться неготов с его сверхплотным расписанием и отсутствием реально резервных бортов. Что-то будут резать, как они это делают постоянно: Париж, Фару, Римини, Ницца, и т.д. Непакетные направления выглядят кандидатами на кат. Хорошо, если я буду неправ. Хочу как можно больше рейсов из Харькова.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 31 липня 2019, 18:37
Victor H
юра сармат писав: ↑31 липня 2019, 17:48
Alександр писав: ↑31 липня 2019, 17:31
sashkin писав: ↑31 липня 2019, 17:27
Кстати, Париж все рейсы из Харькова после 6 сентября отменены.
Это было предсказуемо
Прага может еще до запуска стать с 1 частотой.
Откуда такая информация?) Как раз у Праги есть шансы закрепиться в Харькове
А Львів напевно б париж раз в тиждень потягнув б точно
Десь рік тому тут проскакувала картинка з кількістю багажу, яку львівський аеропорт чекінить в топові кінцеві пункти. Париж був в топ 5, якщо я правильно пам'ятаю. Впевнений що трафіку набралося б на 3-4 рейси на тиждень, навіть якщо вони будуть в Бове.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 31 липня 2019, 18:38
dtm
Franek писав: ↑31 липня 2019, 18:22
А по якій тоді схемі вони літають з міст ЕУ до України?
Хвилинка історії
Коли стало ясно що Відкрите небо настане не сьогодні. Україна і деякі країни окремі країни ЄС і не єс підписали окремі угоди про те що авіакомпанії ЄС можуть літати в україну з цієї країни без обмежень або з обмеженнями що не суперечать вільному ринку як Німетчина з своїми 7 рейсів в тиждень P2P з чехією такої угоди немаю.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 31 липня 2019, 18:42
dtm
Victor H писав: ↑31 липня 2019, 18:37
юра сармат писав: ↑31 липня 2019, 17:48
Alександр писав: ↑31 липня 2019, 17:31
Это было предсказуемо
Откуда такая информация?) Как раз у Праги есть шансы закрепиться в Харькове
А Львів напевно б париж раз в тиждень потягнув б точно
Десь рік тому тут проскакувала картинка з кількістю багажу, яку львівський аеропорт чекінить в топові кінцеві пункти. Париж був в топ 5, якщо я правильно пам'ятаю. Впевнений що трафіку набралося б на 3-4 рейси на тиждень, навіть якщо вони будуть в Бове.
Не вірю я в силу Львівского пас потоку... і якщо париж в топ 5 то це не врахловуючи людей що летять P2P напевне.
можливо якщо рейс буде виконуватись на e145 і на щоденний рейс назбирається
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 31 липня 2019, 18:43
Glucker
makor писав: ↑31 липня 2019, 18:16
А с чего вы взяли что Райан может вообще чтото просить у властей Чехии?)) Они ж не чешская авиакомпания. А вот Скайап украинский )
Тим не менше, у Райанів є рейс Краків-Прага.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 31 липня 2019, 18:44
Franek
dtm писав: ↑31 липня 2019, 18:38
Хвилинка історії
Коли стало ясно що Відкрите небо настане не сьогодні. Україна і деякі країни окремі країни ЄС і не єс підписали окремі угоди про те що авіакомпанії ЄС можуть літати в україну з цієї країни без обмежень або з обмеженнями що не суперечать вільному ринку як Німетчина з своїми 7 рейсів в тиждень P2P з чехією такої угоди немаю.
Не знав про це. Дякую. А з якими країнами було підписано такі угоди?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 31 липня 2019, 18:45
Alександр
Glucker писав: ↑31 липня 2019, 18:43
makor писав: ↑31 липня 2019, 18:16
А с чего вы взяли что Райан может вообще чтото просить у властей Чехии?)) Они ж не чешская авиакомпания. А вот Скайап украинский )
Тим не менше, у Райанів є рейс Краків-Прага. Хоча, може цей рейс виконується
Краков-Прага - рейс внутри ЕС. А там кто как хочет, так и летает
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 31 липня 2019, 18:47
Alександр
sashkin писав: ↑31 липня 2019, 18:36
Информации нет, есть тренды.
Почему Прага будет грузиться лучше Парижа в низкий сезон? Сезон туманов в Харькове с ноября по февраль, к чему СкайАп может оказаться неготов с его сверхплотным расписанием и отсутствием реально резервных бортов. Что-то будут резать, как они это делают постоянно: Париж, Фару, Римини, Ницца, и т.д. Непакетные направления выглядят кандидатами на кат. Хорошо, если я буду неправ. Хочу как можно больше рейсов из Харькова.
Потому что в Праге не только туризм, но и бизнес, работа, учеба и т.п. В Париже - чистый туризм.
Не пойму, при чем тут туманы в Харькове? Они для всех направлений одинаковы.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 31 липня 2019, 18:54
Glucker
Alександр писав: ↑31 липня 2019, 18:45
Glucker писав: ↑31 липня 2019, 18:43
makor писав: ↑31 липня 2019, 18:16
А с чего вы взяли что Райан может вообще чтото просить у властей Чехии?)) Они ж не чешская авиакомпания. А вот Скайап украинский )
Тим не менше, у Райанів є рейс Краків-Прага. Хоча, може цей рейс виконується
Краков-Прага - рейс внутри ЕС. А там кто как хочет, так и летает
Але у лоукостів досить печально з рейсами до Праги. Не думаю, що немає попиту на цей напрямок. Якесь лоббі явно там є.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 31 липня 2019, 19:05
Victor H
dtm писав: ↑31 липня 2019, 18:42
Victor H писав: ↑31 липня 2019, 18:37
юра сармат писав: ↑31 липня 2019, 17:48
А Львів напевно б париж раз в тиждень потягнув б точно
Десь рік тому тут проскакувала картинка з кількістю багажу, яку львівський аеропорт чекінить в топові кінцеві пункти. Париж був в топ 5, якщо я правильно пам'ятаю. Впевнений що трафіку набралося б на 3-4 рейси на тиждень, навіть якщо вони будуть в Бове.
Не вірю я в силу Львівского пас потоку... і якщо париж в топ 5 то це не врахловуючи людей що летять P2P напевне.
можливо якщо рейс буде виконуватись на e145 і на щоденний рейс назбирається
Збрехав я. Париж на 11 місці, але так, це без р2р - тільки трансферні пасажири, тільки з багажем і тільки аутбаунд:

І навіть цього досить на два повних 738 на тиждень в літні місяці. А якщо припустити, що хоча б третина пасажирів подорожує без багажу - то всі три. А якщо ще згадати, що прямий р2р лоукост буде дешевший раза в 1.5, то може і 4.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 31 липня 2019, 22:45
Tetris
Victor H писав: ↑31 липня 2019, 19:05
І навіть цього досить на два повних 738 на тиждень в літні місяці. А якщо припустити, що хоча б третина пасажирів подорожує без багажу - то всі три. А якщо ще згадати, що прямий р2р лоукост буде дешевший раза в 1.5, то може і 4.
Дивні у вас розрахунки. 1000 паксів на місяць - це 250 на тиждень. Тобто 125 на виліт і стільки ж на прильот. І це в літні місці.
І ви ж не думаєте, що Скай підбере УСІХ цих пасажирів, я сподіваюсь? Добре, якщо підбере третину. Тобто 80 всого і 40 в один бік. Ну якщо взяти у Мотор Січі Як-40 в мокрий лізинг, то має вистачити
А якщо серйозно, то потрібно розділяти випадки, коли компаніх самі створюють трафік, а коли канібалізують чужий потік.
Наприклад, ті ж Райани легко погодились на бориспільські умови знижок, бо, напевно, знають, що їх пасажири - це саме створений ними трафік (ну і частково сканібалізований у Віззів, які поки що в Жулянах, але не думаю, що там багато, враховуючи, що у віззів потік не знижується).
Скайап теж саме створює трафік. Але на курортних напрямках. Тобто, продаючи регулярку на Київ-Неаполь, чи Харків-Шарджа вони цілком можуть створити новий трафік (замість пакетного відпочинку, чи умовних Мальдів, хтось надасть перевагу прямому перельоту до ОАЕ). А от на інші напрямки я не віру у їх можливість ствоорювати новий трафік, тому доведеться канібалізувати існуючий.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 31 липня 2019, 22:50
Кот ученый
Pan Am писав: ↑30 липня 2019, 17:17
Кінець епохи монополізму? Скай в Дніпрі?
Шахтар привезли
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 01 серпня 2019, 08:34
Victor H
Tetris писав: ↑31 липня 2019, 22:45
Victor H писав: ↑31 липня 2019, 19:05
І навіть цього досить на два повних 738 на тиждень в літні місяці. А якщо припустити, що хоча б третина пасажирів подорожує без багажу - то всі три. А якщо ще згадати, що прямий р2р лоукост буде дешевший раза в 1.5, то може і 4.
Дивні у вас розрахунки. 1000 паксів на місяць - це 250 на тиждень. Тобто 125 на виліт і стільки ж на прильот. І це в літні місці.
І ви ж не думаєте, що Скай підбере УСІХ цих пасажирів, я сподіваюсь? Добре, якщо підбере третину. Тобто 80 всого і 40 в один бік. Ну якщо взяти у Мотор Січі Як-40 в мокрий лізинг, то має вистачити
На цьому фото статистика
зареєстрованого трансферного багажу до пункту призначення
на виліт зі Львова. Тобто її треба не ділити, а множити мінімум двічі:
1. Перший раз на два щоб отримати пасажирів які прилетіли.
2. Другий раз, щоб врахувати тих пасажирів, які подорожують без багажу. Враховуючи що всі три перевізники, які мають зручні стиковки на Париж (Лот, Австрійці і МАУ) мають безбагажні тарифи, можна припустити, що таких як мінімум третина.
Таким чином 250 на тиждень перетворюються на 750 які вже літають. Це рівно два оборотних рейси на 738 завантажених на 100% пасажирами, які готові платити 300-400 доларів RT. Понизьте ціну до 200-250 і до них додадуться ті, які літають з польських аеропортів, не хочуть летіти з пересадкою або роблять самостійну стиковку лоукостами. При правильному підході до маркетингу кілька рейсів на тиждень завантажити можна.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 01 серпня 2019, 09:59
Tetris
Ну ок, на два тижневих рейси в Париж паксів назбирається, але серед них є:
1) Любителі і володарі карт стар-альянсу
2) Пасажири бізнес-класу
3) Просто бізнес-пакси, для яких зручність розкладу важливіша за ціни і прямий переліт. Якщо я з Києва в Прагу як турист літав Льотом за ту саму ціну, що і прямий переліт, бо Льот був просто зручніший (не треба було з дитиною вночі пертись в аеропорт), то що казати про бізнес-пасажирів, які можуть летіти якраз у ті дні, коли Скайапу просто не буде.
4) Люди, які просто не довіряють СкайАпу. Є навіть такі, які не люблять літати українськими авіакомпаніями.
Тому я не думаю, що з 1-2 рейсами на тиждень може розраховувати хоча б на третину трафіку у Львів, а згенерувати самостійно потік на Париж вони поки не здатні.
А 20-25% трафіку не дозволить завантажити навіть 1 рейс на тиждень.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 01 серпня 2019, 10:06
юра сармат
Tetris писав: ↑01 серпня 2019, 09:59
Ну ок, на два тижневих рейси в Париж паксів назбирається, але серед них є:
1) Любителі і володарі карт стар-альянсу
2) Пасажири бізнес-класу
3) Просто бізнес-пакси, для яких зручність розкладу важливіша за ціни і прямий переліт. Якщо я з Києва в Прагу як турист літав Льотом за ту саму ціну, що і прямий переліт, бо Льот був просто зручніший (не треба було з дитиною вночі пертись в аеропорт), то що казати про бізнес-пасажирів, які можуть летіти якраз у ті дні, коли Скайапу просто не буде.
4) Люди, які просто не довіряють СкайАпу. Є навіть такі, які не люблять літати українськими авіакомпаніями.
Тому я не думаю, що з 1-2 рейсами на тиждень може розраховувати хоча б на третину трафіку у Львів, а згенерувати самостійно потік на Париж вони поки не здатні. Ну незнаю.як там Париж,але Viktop H завжди пише аргументовано і все розкладає по поличкам і я особисто переконувався що так все і виходило,але тут ще по моєму цікаві направлення: Португалія,Греція ,Барселона- у всі ці напрямки зі Львова є і туристи,і головне заробітчани....
А 20-25% трафіку не дозволить завантажити навіть 1 рейс на тиждень.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 01 серпня 2019, 10:41
popTAB
Tetris писав: ↑01 серпня 2019, 09:59
Ну ок, на два тижневих рейси в Париж паксів назбирається, але серед них є:
1) Любителі і володарі карт стар-альянсу
2) Пасажири бізнес-класу
3) Просто бізнес-пакси, для яких зручність розкладу важливіша за ціни і прямий переліт. Якщо я з Києва в Прагу як турист літав Льотом за ту саму ціну, що і прямий переліт, бо Льот був просто зручніший (не треба було з дитиною вночі пертись в аеропорт), то що казати про бізнес-пасажирів, які можуть летіти якраз у ті дні, коли Скайапу просто не буде.
4) Люди, які просто не довіряють СкайАпу. Є навіть такі, які не люблять літати українськими авіакомпаніями.
Тому я не думаю, що з 1-2 рейсами на тиждень може розраховувати хоча б на третину трафіку у Львів, а згенерувати самостійно потік на Париж вони поки не здатні.
Це ви про рейси зі Львова пишете? Про той стар-альянс, який практично не має пропозицій за милі зі Львова? Про пасажирів люфтів, які не мають навіть доступу в лонж у Львові бо мега крута Люфтганза не змогла домовитись про доступ? Зручність це виліт в 5:20 ранку?
Єдиний мінус СкайАпа на цьому напрямку - це не щоденний рейс.
Tetris писав: ↑01 серпня 2019, 09:59
А 20-25% трафіку не дозволить завантажити навіть 1 рейс на тиждень.
Да камон, вже з Копенгагену сміялись що ніхто не літатиме.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 01 серпня 2019, 11:26
AZP
Alександр писав: ↑31 липня 2019, 18:47
Потому что в Праге не только туризм, но и бизнес, работа, учеба и т.п. В Париже - чистый туризм.
В Праге в первую очередь работа. Повсюду украинцы там.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 01 серпня 2019, 11:53
mischko
AZP писав: ↑01 серпня 2019, 11:26
В Праге в первую очередь работа. Повсюду украинцы там.
В Парижі теж робота, буквально вчора ходив на піцу з кумом, який звідти із заробітків повернувся. І він там не один - там уся родина його.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 01 серпня 2019, 12:01
Alександр
В Чехии работает куда больше украинцев, чем во Франции
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 01 серпня 2019, 12:02
mischko
Alександр писав: ↑01 серпня 2019, 12:01
В Чехии работает куда больше украинцев, чем во Франции
але з Чехією і конкуренція автотранспорту (а скоро й залізниці) теж більша