Сторінка 15 з 86

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 жовтня 2018, 11:43
AlexK
LWIEV писав: 01 жовтня 2018, 09:39
Цілком можливо, що ці бориспільські експреси - прототипи майбутньої інтегрованої системи на кшталт S-bahn.
Міська електричка вже пропрототипила S-Bahn по повній програмі.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 01 жовтня 2018, 20:56
LWIEV
AlexK писав: 01 жовтня 2018, 11:43
LWIEV писав: 01 жовтня 2018, 09:39
Цілком можливо, що ці бориспільські експреси - прототипи майбутньої інтегрованої системи на кшталт S-bahn.
Міська електричка вже пропрототипила S-Bahn по повній програмі.
З концептуалізацією в УЗ туго. Тільки проби, граблі і помилки. Тільки хардкор.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 03 жовтня 2018, 18:47
artml
AlexK писав: 01 жовтня 2018, 11:43 Міська електричка вже пропрототипила S-Bahn по повній програмі.
У міської електрички було дещо інше завдання — забезпечити патентні виплати за «організацію кільцевого руху» пану Кривопішину. З цим завданням електричка впоралася на відмінно.

http://nashigroshi.org/2017/12/13/radny ... y-po-kolu/

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 05 жовтня 2018, 12:49
AlexK
Немного сегодняшних фото

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 05 жовтня 2018, 21:27
Langeron
А колея всего одна будет?
На эстокаде одна, к перону Борисполя подходит одна. Или там идёт раздвоение и это не зрада?)

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 05 жовтня 2018, 21:40
Valdys
Таке питання вже сто разів тут задавали.
Останній раз дуже недавно.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 06 жовтня 2018, 04:01
Labiann
Langeron писав: 05 жовтня 2018, 21:27 А колея всего одна будет?
На эстокаде одна, к перону Борисполя подходит одна. Или там идёт раздвоение и это не зрада?)
интересно, а что на фотке в предыдущем посте раздвоение к перрону действительно плохо видно или ?!

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 06 жовтня 2018, 12:28
Langeron
Valdys писав: 05 жовтня 2018, 21:40 Таке питання вже сто разів тут задавали.
Останній раз дуже недавно.
Я пересмотрел тему до 2013 года. Возможно вы обсуждали это где-то в другой теме.

Labiann писав: 06 жовтня 2018, 04:01 интересно, а что на фотке в предыдущем посте раздвоение к перрону действительно плохо видно или ?!
Раздвоение есть на платформах, но линия до платформ одна! И одна линия судя по фотографиям будет идти через харьковское шоссе до дарницы.
Мне, как инженеру, интересно было как будут избегать это бутылочное горлышко при курсировании. И видимо наивно предполагать, что тут такую информацию обсуждают.


Раз тут дуэльный клуб :duel: , то я откланяюсь.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 06 жовтня 2018, 14:12
alex.s
Как инженер, могли бы проект глянуть в инете ;-) .
До Дарницы линия будет идти по действующей двуколейке. Одноколейный путь всего несколько км.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 06 жовтня 2018, 14:22
LWIEV
Langeron писав: 06 жовтня 2018, 12:28 Мне, как инженеру, интересно было как будут избегать это бутылочное горлышко при курсировании.
УЗ вважає, що там не буде інтенсивного руху. Вони і рейкові автобуси спочатку задумували навіть не з тактовим розкладом, а по годинах. Може для хвиль розльотів МАУ це і логічно, але з приходом Раянів та інтенсивними перельотами інших а/к - не дуже зручно. Як зараз на запуску переграють розклад - невідомо.

Але вже є кілька проблем:
- платформи ефективно обслуговуватимуть тільки термінал D. Від весни запуститься термінал F, до нього треба буде або йти пішки 25 хв або сподіватись на шатл. Якщо падає дощ/сніг/холодно/вітряно - навіть не буде де заховатись окрім як йти через рамку в термінал D.
- відрізок від магістральної колії до терміналу D не електрифікований. Навіть якщо завтра з'явиться рухомий склад на електротязі, доведеться і далі коптити дроти. На довшу перспективу це дорого і глупо.
- платформа коротка, там може бути тільки рейковий автобус, можливо, спарений рейковий автобус. Ні Хюндай, ні Тарпан, ні умовний лококрюк на 5 вагонів не помістяться.
- нема з'їзду колією на Бориспіль. Це унеможливлює транзит експресів з Києва на Полтаву, Слов'янськ, Краматорськ, Суми, Харків через аеропорт Бориспіль. Автолюкс і Гюнсел - наше всьо.
- неможливо запускати ПДСи з а/п Бориспіль як кінцевої станції з причин як електро/дизельної тяги, так і через довжину платформ, інфраструктуру колій, локомотивний склад ще й не матиме як перечепити "голову".

Це все б'є по Борисполю як інтермодальному хабу.

Велкам ін Юкрейн, як казав класик.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 06 жовтня 2018, 14:36
popTAB
LWIEV писав: 06 жовтня 2018, 14:22 - платформи ефективно обслуговуватимуть тільки термінал D. Від весни запуститься термінал F, до нього треба буде або йти пішки 25 хв або сподіватись на шатл. Якщо падає дощ/сніг/холодно/вітряно - навіть не буде де заховатись окрім як йти через рамку в термінал D.
десь гуляв проект в якому після D цуг ниряє під землю і так їде до F
LWIEV писав: 06 жовтня 2018, 14:22 - відрізок від магістральної колії до терміналу D не електрифікований. Навіть якщо завтра з'явиться рухомий склад на електротязі, доведеться і далі коптити дроти. На довшу перспективу це дорого і глупо.
проблема не в наявності поїздів, а в електро-маг наводках на ILS. Зависока напруга там, або все було робити під землею, або дизель
LWIEV писав: 06 жовтня 2018, 14:22 - платформа коротка, там може бути тільки рейковий автобус, можливо, спарений рейковий автобус. Ні Хюндай, ні Тарпан, ні умовний лококрюк на 5 вагонів не помістяться.
- нема з'їзду колією на Бориспіль. Це унеможливлює транзит експресів з Києва на Полтаву, Слов'янськ, Краматорськ, Суми, Харків через аеропорт Бориспіль. Автолюкс і Гюнсел - наше всьо.
- неможливо запускати ПДСи з а/п Бориспіль як кінцевої станції з причин як електро/дизельної тяги, так і через довжину платформ, інфраструктуру колій, локомотивний склад ще й не матиме як перечепити "голову".

Це все б'є по Борисполю як інтермодальному хабу.

Велкам ін Юкрейн, як казав класик.
та ніхто не казав, що будують t-centralen в Борисполі. Омелян скільки раз вже казав, що це компромісний варіант що дозволить пустити поїзд в аеропорт

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 06 жовтня 2018, 14:58
Labiann
проблема не в наявності поїздів, а в електро-маг наводках на ILS. Зависока напруга там, або все було робити під землею, або дизель
там какая-то напруга подходит, но её поблизости нет, а тянуть её никаким образом экономически не выгодно, как вариант поезда которые могут на разных напругах ездить, но наверное тоже не сильно выгодно...

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 06 жовтня 2018, 16:41
LWIEV
popTAB писав: 06 жовтня 2018, 14:36 та ніхто не казав, що будують t-centralen в Борисполі. Омелян скільки раз вже казав, що це компромісний варіант що дозволить пустити поїзд в аеропорт
Ну, от, власне, це і є проблемою. Нагромадження тимчасових рішень, які потім стають постійними.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 07 жовтня 2018, 14:45
manjeroke
LWIEV писав: 06 жовтня 2018, 16:41
popTAB писав: 06 жовтня 2018, 14:36 та ніхто не казав, що будують t-centralen в Борисполі. Омелян скільки раз вже казав, що це компромісний варіант що дозволить пустити поїзд в аеропорт
Ну, от, власне, це і є проблемою. Нагромадження тимчасових рішень, які потім стають постійними.
я тоже не понимаю зачем делать этот проект, когда очевидно что его уже скоро будет недостаточно, а во время волн мау возможно и сразу будет мало...
К тому же очень далеко до терминалов Б и Ф, я понимаю что сейчас основной Д, но так будет не всегда и придется делать что-то новое и кучу автобусов по Борисполю пускать.

Временное решение было бы автобус от метро, а это как всегда. Даже больше, автобус должен быть постоянным и самым дешевым вариантом (15-20грн) как во многих других городах, а нормальный экспресс в аэропорт более комфортный вариант за 60-100грн.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 07 жовтня 2018, 15:36
makor
Нормальный проект экспресса не окупится бы просто при цене 100 грн. Вот и все

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 07 жовтня 2018, 15:52
manjeroke
А сколько надо чтобы окупился?

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 07 жовтня 2018, 18:57
SuperPax
manjeroke писав: 07 жовтня 2018, 14:45я тоже не понимаю зачем делать этот проект, когда очевидно что его уже скоро будет недостаточно, а во время волн мау возможно и сразу будет мало...
К тому же очень далеко до терминалов Б и Ф, я понимаю что сейчас основной Д, но так будет не всегда и придется делать что-то новое и кучу автобусов по Борисполю пускать.

Временное решение было бы автобус от метро, а это как всегда. Даже больше, автобус должен быть постоянным и самым дешевым вариантом (15-20грн) как во многих других городах, а нормальный экспресс в аэропорт более комфортный вариант за 60-100грн.
На мой взгляд, было бы хорошим решением пустить еще и автобус до метро "Бориспольской", хотя бы на время пиковой нагрузки. Если днем экспресс будет ходить с интервалом в 30 минут, то автобус мог бы ходить с тем же интервалом, но со сдвигом в 15 минут.

А то что экспресс будет ходить только к одному терминалу, так это, насколько знаю, много где так. Например, во Франкфурте поезда ходят только к Терминалу 1, и чтобы добраться до Терминала 2, надо проехать на внутреннем автобусе или монорельсе.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 08 жовтня 2018, 00:29
Labiann
блин, скажите спасибо что это есть, ну почти есть, ещё окончательно не построили, а уже парафинят , аэро такси запустят с каждого района Киева и окружности, будем говорить что шумят, спать мешают ?!

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 08 жовтня 2018, 00:54
manjeroke
Labiann писав: 08 жовтня 2018, 00:29 блин, скажите спасибо что это есть, ну почти есть, ещё окончательно не построили, а уже парафинят , аэро такси запустят с каждого района Киева и окружности, будем говорить что шумят, спать мешают ?!
Спасибо за то что есть когда добрые люди за свой счет тебе делают. А тут с НАШИХ налогов строят, так что имею право парафинить.
Запустить автобус до метро все равно надо, даже если предположить что этот проект во всем хороший.

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь

Додано: 08 жовтня 2018, 01:23
Labiann
manjeroke писав: 08 жовтня 2018, 00:54
Labiann писав: 08 жовтня 2018, 00:29 блин, скажите спасибо что это есть, ну почти есть, ещё окончательно не построили, а уже парафинят , аэро такси запустят с каждого района Киева и окружности, будем говорить что шумят, спать мешают ?!
Спасибо за то что есть когда добрые люди за свой счет тебе делают. А тут с НАШИХ налогов строят, так что имею право парафинить.
Запустить автобус до метро все равно надо, даже если предположить что этот проект во всем хороший.
ну понятно, парафинить наше всё, извините что отвлёк, продолжайте пожалуйста...