Сторінка 15 з 22
Re: Війна і авіація
Додано: 05 липня 2022, 12:57
mischko
Phan Thi Kim Phuc більш відома як "в'єтнамська дівчинка, що тікає від напалму" допомагала в перевезенні літаком українців до

Канади.
Re: Війна і авіація
Додано: 05 липня 2022, 15:50
mischko
Авиакомпании сообщают об отказах Российской национальной перестраховочной компании (РНПК) покрывать риски, связанные с техобслуживанием самолетов на фоне остановки поддержки со стороны производителей в лице европейского Airbus и американского Boeing. Собеседники “Ъ” на авиационном и страховых рынках опасаются, что в случае возникновения страховых случаев проблема потенциально может привести к многолетним спорам по возмещению убытков и коснется в том числе выплат пассажирам.
https://www.kommersant.ru/doc/5446062
Re: Війна і авіація
Додано: 14 липня 2022, 10:47
Inguri
а хтось знає, як відновлювалася цивільна авіація після війни в Югославії?
Може, траплялися якісь лонгріди на цю тему?
Re: Війна і авіація
Додано: 14 липня 2022, 14:28
Tetris
Inguri писав: ↑14 липня 2022, 10:47
а хтось знає, як відновлювалася цивільна авіація після війни в Югославії?
Може, траплялися якісь лонгріди на цю тему?
Чому ви про них в однині?
Думаю, історії зі Словенією, Боснією і Косово сильно різняться
Re: Війна і авіація
Додано: 14 липня 2022, 15:01
Inguri
Тому що це не має значення: в однині історії Харкова і Києва різняться (Air Arabia).
Я не проти множини, якщо це дасть літати хоча б Ужгороду.
Re: Війна і авіація
Додано: 15 липня 2022, 11:11
Tetris
Inguri писав: ↑14 липня 2022, 15:01
Тому що це не має значення: в однині історії Харкова і Києва різняться (Air Arabia).
Я не проти множини, якщо це дасть літати хоча б Ужгороду.
Ужгород, я думаю, відкриється одразу після закінення війни. Він для вантажів і військових і зараз використовується, як ми бачили в сусідній гілці.
Думаю, через близькість до кордону москалі бояться бомбити цей аеропорт своїми "високоточними" аналоговнєтнимі ракетами - занадто високий ризик влучити в Словаччину.
Що з іншими портами ми не знаємо, звісно. Якщо там все погано, то Люблін, Ряшів, Дебрецен і Сучава в перший рік стануть найбільшими українськими аеропортами.
Re: Війна і авіація
Додано: 15 липня 2022, 14:27
Bagach
Tetris писав: ↑15 липня 2022, 11:11
Що з іншими портами ми не знаємо, звісно. Якщо там все погано, то Люблін, Ряшів, Дебрецен і Сучава в перший рік стануть найбільшими українськими аеропортами.
Або навіть Варшава та Відень.
Залежить від напрямку подорожі. Зазначені вами лоукост-аеропорти не завжди мають прямі рейси туди, куди потрібно.
Re: Війна і авіація
Додано: 15 липня 2022, 15:40
alex.s
Tetris писав: ↑15 липня 2022, 11:11
Inguri писав: ↑14 липня 2022, 15:01
Тому що це не має значення: в однині історії Харкова і Києва різняться (Air Arabia).
Я не проти множини, якщо це дасть літати хоча б Ужгороду.
Ужгород, я думаю, відкриється одразу після закінення війни. Він для вантажів і військових і зараз використовується, як ми бачили в сусідній гілці.
Думаю, через близькість до кордону москалі бояться бомбити цей аеропорт своїми "високоточними" аналоговнєтнимі ракетами - занадто високий ризик влучити в Словаччину.
Що з іншими портами ми не знаємо, звісно. Якщо там все погано, то Люблін, Ряшів, Дебрецен і Сучава в перший рік стануть найбільшими українськими аеропортами.
І шо зможе літати з Ужгорода? І куди?
Краків забули перерахувати.
Re: Війна і авіація
Додано: 15 липня 2022, 15:49
SergeyL
Рано об этом всем думать, никто не знает, в каком состоянии подойдут ныне целые порты к окончанию войны. Хотя, как я понимаю, восточнее Киева всем портам уже сейчас хана в той или иной степени.
Re: Війна і авіація
Додано: 15 липня 2022, 16:29
Inguri
Питання було про Югославію. А за Кишинів абідна.
Re: Війна і авіація
Додано: 18 липня 2022, 12:54
Tetris
Bagach писав: ↑15 липня 2022, 14:27
Зазначені вами лоукост-аеропорти не завжди мають прямі рейси туди, куди потрібно.
То матимуть. І не лише лоу-кости.
Звісно, якщо українські порти не працюватимуть
Re: Війна і авіація
Додано: 18 липня 2022, 12:56
Tetris
alex.s писав: ↑15 липня 2022, 15:40
І шо зможе літати з Ужгорода? І куди?
Та що завгодно. Якщо припустити ситуацію: скінчається війна і єдиний вцілілий сертифікований аеропорт - це Ужгород (і це надовго), звідти літатимуть багато компаній і за багатьма європейськими напрямками.
alex.s писав: ↑15 липня 2022, 15:40
Краків забули перерахувати.
Він дальше і він і так завантажений.
Re: Війна і авіація
Додано: 18 липня 2022, 13:29
UMnik
І шо зможе літати з Ужгорода? І куди?
Краків забули перерахувати.
[/quote]
Роза на АТР
Re: Війна і авіація
Додано: 18 липня 2022, 13:38
alex.s
Tetris писав: ↑18 липня 2022, 12:56
alex.s писав: ↑15 липня 2022, 15:40
І шо зможе літати з Ужгорода? І куди?
Та що завгодно. Якщо припустити ситуацію: скінчається війна і єдиний вцілілий сертифікований аеропорт - це Ужгород (і це надовго), звідти літатимуть багато компаній і за багатьма європейськими напрямками.
alex.s писав: ↑15 липня 2022, 15:40
Краків забули перерахувати.
Він дальше і він і так завантажений.
Що завгодно не зможе... А с того, що зможе - багато не налітаєшь.
Re: Війна і авіація
Додано: 18 липня 2022, 14:53
Tetris
alex.s писав: ↑18 липня 2022, 13:38
Що завгодно не зможе... А с того, що зможе - багато не налітаєшь.
Під "що завгодно" розумів будь-яку європейську авіакомпанію, що не знаходиться підсанкціями, тобто має змогу взяти в мокрий лізинг борт, що зможе злітати з ужгородської смуги.
Re: Війна і авіація
Додано: 18 липня 2022, 18:48
alex.s
Tetris писав: ↑18 липня 2022, 14:53
alex.s писав: ↑18 липня 2022, 13:38
Що завгодно не зможе... А с того, що зможе - багато не налітаєшь.
Під "що завгодно" розумів будь-яку європейську авіакомпанію, що не знаходиться підсанкціями, тобто має змогу взяти в мокрий лізинг борт, що зможе злітати з ужгородської смуги.
А навіщо це євро АК? Що їм дасть умовний АТР, який треба буде ще й в мокрий лізинг брати? Збочення якесь..
Re: Війна і авіація
Додано: 19 липня 2022, 10:50
katso
Tetris писав: ↑15 липня 2022, 11:11
Що з іншими портами ми не знаємо, звісно
Почему же? Все мы знаем. Железо как было так и осталось. А вот не имеющие возможность выехать за границу на работу авиационные специалисты - стремительно теряют квалификацию, ну и мотивацию тоже. И это проблема.
П.С. что до Ужгорода - он неудобен со всех сторон - оборудовение слабое, полоса всего 2км, заход на посадку на восток через Словакию (доп процедуры согласования) а с запада уже настроили новостроек и туда могут взлетать только вертолеты -
https://vacc-ua.org/static/files/charts/UKLU.pdf
Re: Війна і авіація
Додано: 19 липня 2022, 12:03
Tetris
alex.s писав: ↑18 липня 2022, 18:48
А навіщо це євро АК? Що їм дасть умовний АТР, який треба буде ще й в мокрий лізинг брати? Збочення якесь..
Навіщо це кожній АК - буде вирішувати собі кожна АК. Думаю, такі компаніх як МАУ, Роза, Скай Ап, LOT, можливо ще хтось з ЛХ-груп, можуть бути зацікавлені.
Re: Війна і авіація
Додано: 20 липня 2022, 14:45
mischko
про що ви? Ужгород - це взагалі кінець географії, ведмежий кут. Хто туди буде >10 годин їхати, щоб полетіти? Навіть Чернівці ближче. А Чернівці - це теж ведмежий кут.
Найближчим часом лише: Ряшів, Кошице, Дебречин, Сучава, Яси, Кишинів.
Re: Війна і авіація
Додано: 20 липня 2022, 15:57
chukinson
mischko писав: ↑20 липня 2022, 14:45
Найближчим часом лише: Ряшів, Кошице, Дебречин, Сучава, Яси, Кишинів.
Але там теж є шанси їхати 10 годин і навіть більше. Бо там кордон і як тільки відкриють повноцінний виїзд на кордонах знову будуть черги на 5-9 годин.