Сторінка 138 з 251

Re: Авиационные происшествия

Додано: 24 березня 2019, 13:56
mischko
Така культура дуже часто зустрічається.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 26 березня 2019, 23:51
manjeroke
https://www.facebook.com/10456362295308 ... 048741517/
ENGINE FAILURE / A Southwest Airlines #737MAX 8 being ferried to Victorville for storage, flight #WN8701 returned to Orlando shortly after departure this afternoon after reporting a failure of its CFM right engine (via Flightradar24.com). N8712L was delivered in September 2017.
Ещё и отказ двигателя на перегоне

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 березня 2019, 12:49
mischko
Перевір свій рівень зради і зубожіння - вгадай про яку країну мова:

190 пасажирів мали в неділю повернутися з Дубаю додому, але Боїнг-737 поламався. Кілька десятків пасажирів а/к перебукала на свій інший рейс, а решта (більше сотні пасажирів, з дітьми, в декого жар) 2 дні (новина від вечора вівторка) сидять в аеропорту, аж нарешті а/к дозволила їм забукати квитки самостійно в інших перевізників.

відгадка

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 березня 2019, 13:35
nik-dem
mischko писав: 27 березня 2019, 12:49 Перевір свій рівень зради і зубожіння - вгадай про яку країну мова:

190 пасажирів мали в неділю повернутися з Дубаю додому, але Боїнг-737 поламався. Кілька десятків пасажирів а/к перебукала на свій інший рейс, а решта (більше сотні пасажирів, з дітьми, в декого жар) 2 дні (новина від вечора вівторка) сидять в аеропорту, аж нарешті а/к дозволила їм забукати квитки самостійно в інших перевізників.

відгадка
Я не дуже розумію, до чого така іронія.

Від інфантильних виправдальних вказівок на чужі проблеми, свої проблеми не зникнуть, а рівень сервісу, на низький рівень якого в усіх сферах скаржаться в Україні, голландським не стане.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 березня 2019, 14:13
Tetris
nik-dem писав: 27 березня 2019, 13:35 а рівень сервісу, на низький рівень якого в усіх сферах скаржаться в Україні, голландським не стане.
люблю когда употребляются слова "всех", "все", "общеизвестно". Обычно после этих слов можно быть уверенным, что после этих слов будет сказана либо глупость, либо вранье. либо манипуляция.
А еще достал этот пережиток 90-х в виде жалоб на сервис. В частном секторе он давно не хуже западноевропейского.
Навскидочку можно сказать, где в Украине сервис лучше, чем в Голландии: общественное питание (пропасть в сервисе), гостиницы, интернет-торговля.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 березня 2019, 14:18
nik-dem
Tetris писав: 27 березня 2019, 14:13 люблю когда употребляются слова "всех", "все", "общеизвестно". Обычно после этих слов можно быть уверенным, что после этих слов будет сказана либо глупость, либо вранье. либо манипуляция.
А еще достал этот пережиток 90-х в виде жалоб на сервис. В частном секторе он давно не хуже западноевропейского.
Навскидочку можно сказать, где в Украине сервис лучше, чем в Голландии: общественное питание (пропасть в сервисе), гостиницы, интернет-торговля.
Сказане Вами не скасовує того, що не можна за рахунок чужих проблем виправдовувати свої.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 березня 2019, 14:56
jores
mischko писав: 27 березня 2019, 12:49 Перевір свій рівень зради і зубожіння - вгадай про яку країну мова:

190 пасажирів мали в неділю повернутися з Дубаю додому, але Боїнг-737 поламався. Кілька десятків пасажирів а/к перебукала на свій інший рейс, а решта (більше сотні пасажирів, з дітьми, в декого жар) 2 дні (новина від вечора вівторка) сидять в аеропорту, аж нарешті а/к дозволила їм забукати квитки самостійно в інших перевізників.

відгадка
В их случае, хотя бы, есть высокая вероятность получить компенсацию за задержку.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 березня 2019, 15:06
manjeroke
А до этого компания запрещала самим брать билеты? Это как? Или имеется ввиду что АК заранее сказала что без проблем деньги вернёт?

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 березня 2019, 15:13
mischko
manjeroke писав: 27 березня 2019, 15:06 А до этого компания запрещала самим брать билеты? Это как? Или имеется ввиду что АК заранее сказала что без проблем деньги вернёт?
в репортажі не уточняється. Крім того це можуть бути чартерні пасажири - Трансавія чартер напополам з лоукостом.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 березня 2019, 17:43
North_West
В аэропорту полицейские устроили перестрелку, есть пострадавшие
В аэропорту Кайсери двое полицейских что-то не поделили и начали ссориться. Это произошло в зоне внутренних рейсов. В ходе ссоры мужчины начали драться. Один из сотрудников полиции взял в руки пистолет и выстрелил в своего коллегу.
После того, как мужчина выстрелил, он решил застрелиться и сам. С огнестрельными ранениями и в тяжелом состоянии мужчин увезли в больницу.
https://podrobnosti.ua/2290182-v-aeropo ... vshie.html

Re: Авиационные происшествия

Додано: 27 березня 2019, 20:48
AlexK
https://theaircurrent.com/aviation-safe ... r-737-max/
Последние известия про апгрейд МАХов

Re: Авиационные происшествия

Додано: 28 березня 2019, 00:37
Honduras
AlexK писав: 27 березня 2019, 20:48 https://theaircurrent.com/aviation-safe ... r-737-max/
Последние известия про апгрейд МАХов
Эфиопы молчат, не понятно что с ними.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 28 березня 2019, 15:06
Honduras
Бердстрайк с экзотическим уклоном. На посадке в Австралии завалили 17 попугаев.

http://avherald.com/h?article=4c5edc93&opt=0

Re: Авиационные происшествия

Додано: 29 березня 2019, 21:09
avalon1979
ЕКСПЕРТИ НАЗВАЛИ ПРИЧИНУ ПАДІННЯ BOEING 737 MAX 8 В ЕФІОПІЇ – ЗМІ
29 березня 2019 15:06

Перед катастрофою спрацювала автоматизована система.


Згідно із попереднім висновком експертів про причини авіакатастрофи Boeing 737 MAX 8 в Ефіопії, перед падінням автоматизована система самостійно опускала ніс літака донизу.

Про це повідомляє BBC з посиланням на The Wall Street Journal.



На думку експертів, літак увійшов у піке та врізався у землю після спрацювання автоматизованої програми "Поліпшення характеристик системи маневрування". У нових Boeing вона самостійно опускає ніс літака в разі, якщо пілоти занадто високо його задирають.

Однак, ця система помилково спрацювала через несправність датчика, який контролює положення літака у повітрі. Варто зазначити, що цю ж саму причину розглядають як основну під час падіння аналогічного Boeing у жовтні 2018 року.

tsn.ua

Re: Авиационные происшествия

Додано: 30 березня 2019, 04:59
Honduras
avalon1979 писав: 29 березня 2019, 21:09 ЕКСПЕРТИ НАЗВАЛИ ПРИЧИНУ ПАДІННЯ BOEING 737 MAX 8 В ЕФІОПІЇ – ЗМІ
29 березня 2019 15:06

Перед катастрофою спрацювала автоматизована система.


Згідно із попереднім висновком експертів про причини авіакатастрофи Boeing 737 MAX 8 в Ефіопії, перед падінням автоматизована система самостійно опускала ніс літака донизу.

Про це повідомляє BBC з посиланням на The Wall Street Journal.



На думку експертів, літак увійшов у піке та врізався у землю після спрацювання автоматизованої програми "Поліпшення характеристик системи маневрування". У нових Boeing вона самостійно опускає ніс літака в разі, якщо пілоти занадто високо його задирають.

Однак, ця система помилково спрацювала через несправність датчика, який контролює положення літака у повітрі. Варто зазначити, що цю ж саму причину розглядають як основну під час падіння аналогічного Boeing у жовтні 2018 року.

tsn.ua
Журналисты молодцы, надо было их с первого дня в комиссию. Выхватывают отрывки и делают сенсации.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 31 березня 2019, 23:19
softkevich
В авиакастрофе в Германии погибла совладелец группы S7
https://lenta.ru/news/2019/03/31/avia_fall/

(сори, за ссылку на РФ ресурс)

Это первая катастрофа сверхлегкого базнес-джета Epic Victory - https://en.wikipedia.org/wiki/Epic_Victory

Re: Авиационные происшествия

Додано: 01 квітня 2019, 01:38
AlexK
Вот не с рос. ресурса
https://www.washingtonpost.com/world/eu ... story.html

Re: Авиационные происшествия

Додано: 03 квітня 2019, 17:50
popTAB
BREAKING Crew of crashed Ethiopian Airlines Boeing 737MAX followed Boeing procedure to stop the MCAS system but it re-engaged
https://www.airlive.net/breaking-crew-o ... e-engaged/

Crew of crashed Ethiopian Airlines Boeing 737MAX used the prescribed Stabilator Trim Cut-Out switches to stop the MCAS system but it re-engaged.
The crew of Ethiopian Airlines Boeing 737MAX8 which crashed with 157 people on board, used the prescribed Stabilator Trim Cut-Out switches to stop MCAS system according to an article by Wall Street Journal.

The Wall Street article sites information coming from the investigation. By it, we can now reveal how it’s possible the aircraft can crash despite using the Cut-Out switches.

According to Reuters, the MCAS re-engaged as many as four times after the crew initially turned it off due to suspect data from an airflow sensor, two people familiar with the matter said.

It was not immediately clear whether the crew had chosen to re-deploy the system, which pushes the nose of the Boeing 737MAX downwards, but one person with knowledge of the matter said investigators were studying the possibility that the software had kicked in again without human intervention.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 03 квітня 2019, 18:55
el ucranio
Чорна смуга у Boeing продовжується ще й з боку військових замовлень.
The US Air Force suspended deliveries of Boeing KC-46A Pegasus tankers for a second time in about a month on 23 March after discovering foreign object debris (FOD) inside the aircraft.
https://www.flightglobal.com/news/artic ... -a-457160/

Re: Авиационные происшествия

Додано: 05 квітня 2019, 09:21
Honduras
Предварительный отчёт по эфиопам http://www.ecaa.gov.et/documents/20435/ ... af1ee17f3e