Daily Mail - це щось типу газети "Бульвару". Там не новини, а інформаційні приводи.
На самому дні статті: ESTAs can usually be processed in a matter of hours as they are not visas, with passengers often leaving applications to the last minute because of the speedy turnaround.
Хто ж їм винуватий? Британський МЗС радить наступне:
You should submit your application in good time and at least 72 hours before departure to allow for processing and approval by the US authorities.
Наткнулся на интересную будующую АК. Лоукост-рекламный банер на 747
Почитав статтю та коменти. Дуже цікаво, як вони збираються окуповуватися на настільки конкурентному ринку.
Ідея рекламного банеру мені взагалі не ясна. Літак, на відміну від згаданих у статті автобусів, більшість часу проводить поза очами людей. Відповідно, сенс такого рекламного банеру майже нульовий — хіба що в аеропортах.
А так для такого концепту більше пасував би Boeing 787-9 або -10, щоправда, їх уживаних нема.
Re: Всяке різне
Додано: 03 грудня 2019, 20:07
Labiann
Re: Всяке різне
Додано: 05 грудня 2019, 11:37
mischko
Уряд Південної Африки оголосив про банкрутство SAA:
popTAB писав: ↑05 грудня 2019, 11:46
Крупна риба пішла....
Ще не пішла, але десь близько.
економіка а340-600 на яву ....
Re: Всяке різне
Додано: 05 грудня 2019, 12:09
Honduras
Тупик континента. Транзита нет, только свои...
Re: Всяке різне
Додано: 05 грудня 2019, 12:26
Victor H
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 12:09
Тупик континента. Транзита нет, только свои...
Та ладно. Судячи по карті вони непогано розсташовані щоб возити пасажирів з Австралії (як мінімум Перта) на східне узбережжя Штатів або з південно-східної Азії в Бразилію. Плюс ввесь південь Африки ними мав би літати по цих напрямках - Ефіопи там теж проти географії виходять.
Re: Всяке різне
Додано: 05 грудня 2019, 12:55
mischko
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 12:09
Тупик континента. Транзита нет, только свои...
але ці свої - найбагатші в Африці, плюс там нема жодної конкуренції
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 12:09
Тупик континента. Транзита нет, только свои...
Та ладно. Судячи по карті вони непогано розсташовані щоб возити пасажирів з Австралії (як мінімум Перта) на східне узбережжя Штатів або з південно-східної Азії в Бразилію. Плюс ввесь південь Африки ними мав би літати по цих напрямках - Ефіопи там теж проти географії виходять.
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 12:09
Тупик континента. Транзита нет, только свои...
але ці свої - найбагатші в Африці, плюс там нема жодної конкуренції
Хіба ефіопи чи кеніан не літають?
Найбагатші, але дуже далеко до інших найбагатших в світі
Re: Всяке різне
Додано: 05 грудня 2019, 13:08
mischko
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 13:05
Хіба ефіопи чи кеніан не літають?
Найбагатші, але дуже далеко до інших найбагатших в світі
Ну летіти між Йоханесбургом і Кейптауном через Адис-Абебу - таке собі задоволення.
Плюс там навколо держави є з непоганим для Африки рівнем розвитку і туристичними місцями, між якими логічно через ПАР літати.
Re: Всяке різне
Додано: 05 грудня 2019, 13:11
Inguri
Для українців буде трохи легше літати до Southern Африки - не буде стрьомного транзиту в ПАР.
А може, і МАУ трохи поворушиться? Адже ринок трохи звільнився.
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 13:05
Хіба ефіопи чи кеніан не літають?
Найбагатші, але дуже далеко до інших найбагатших в світі
Ну летіти між Йоханесбургом і Кейптауном через Адис-Абебу - таке собі задоволення.
Плюс там навколо держави є з непоганим для Африки рівнем розвитку і туристичними місцями, між якими логічно через ПАР літати.
Навколо є купа регіональних а/к, в т. ч. з правом літати до Європи.
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 13:05
Хіба ефіопи чи кеніан не літають?
Найбагатші, але дуже далеко до інших найбагатших в світі
Ну летіти між Йоханесбургом і Кейптауном через Адис-Абебу - таке собі задоволення.
Плюс там навколо держави є з непоганим для Африки рівнем розвитку і туристичними місцями, між якими логічно через ПАР літати.
Доместік тут до чого?
Re: Всяке різне
Додано: 05 грудня 2019, 13:22
mischko
Honduras писав: ↑05 грудня 2019, 13:15
Доместік тут до чого?
бо це їхній ринок і це великий ринок, який мав би їх тримати на плаву.