Сторінка 14 з 17

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 08 листопада 2024, 15:49
alex.s
denya24 писав: 07 листопада 2024, 16:17 Нарешті, а то вже і говорити перестали) Щоправда, схоже більше на чиїсь хотілки, яким не судилося здійснитися. По термінам так точно.
Як і с судноплавством, найголовніші - страховики. То тут вони ж й кажуть за відкриття. Війскові долучились, хоча раніше казали, що не на часі. Ну а влада вже давно пиар хоче з цього. То хто ще може завадити? АК готові начебто

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 08 листопада 2024, 18:30
chukinson
alex.s писав: 08 листопада 2024, 15:36
krelk писав: 07 листопада 2024, 20:11
Bagach писав: 07 листопада 2024, 15:44 1. Поставтити кучу "Патріотів" під Львовом, а ще краще THAAD чи навіть AEGIS. Хоча й це не гарантує стовідсоткову безпеку.
Щось якось лячно за френдліфайєр. Шахед чи Кинджал ще не факт, що влучить/долетить, а от поруч розташований Патріот...
Вирішується коридором та висотою виходу або входу цивільного літака. Також, гадаю, на патріке можливо сортування по швидкості цілі. Шахеди тут зовсім недочого. Як і крилаті. Бо є час підготуватися. А кинджал, це єдина проблема.
F-16 же вальнули фпендліфайером.. І ще не відомо скільки інших.
Якщо літак тільки сів і полетіли крилаті то тоді є ризик бо час підльоту може бути меншим за операційний час на землі. А знаючи всю підлість кацапів то саме по літаках і аеропортах вони почнуть лупити

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 08 листопада 2024, 19:34
krelk
Забув за ще одного гаранта безпеки - Turkish Airlines.
Якщо вони полетять, а я підозрюю, що вони дуже хочуть повернутися, то питання з російськими загрозами буде вирішено.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 08 листопада 2024, 20:50
alex.s
chukinson писав: 08 листопада 2024, 18:30
alex.s писав: 08 листопада 2024, 15:36
krelk писав: 07 листопада 2024, 20:11

Щось якось лячно за френдліфайєр. Шахед чи Кинджал ще не факт, що влучить/долетить, а от поруч розташований Патріот...
Вирішується коридором та висотою виходу або входу цивільного літака. Також, гадаю, на патріке можливо сортування по швидкості цілі. Шахеди тут зовсім недочого. Як і крилаті. Бо є час підготуватися. А кинджал, це єдина проблема.
F-16 же вальнули фпендліфайером.. І ще не відомо скільки інших.
Якщо літак тільки сів і полетіли крилаті то тоді є ризик бо час підльоту може бути меншим за операційний час на землі. А знаючи всю підлість кацапів то саме по літаках і аеропортах вони почнуть лупити
Ви, мабуть, про балістичні кинджали. Бо крилаті до Львова десь пару годин летять.
Френдлифаер на відстані 50 км до кордону? Коли ппо узгоджує зліт кожного цивільного борта та є коридор і спецешелон? Ну вірогідність дуже низька.
Ф16 якщо і був френдлі, то під час шахедной атаки. Є різниця, я гадаю.
Є деяка гарантія, щодо атак кацапів у вигляді відповіді по внуково та дмд. Для нас це вже не проблема технічно.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 08 листопада 2024, 20:54
alex.s
krelk писав: 08 листопада 2024, 19:34 Забув за ще одного гаранта безпеки - Turkish Airlines.
Якщо вони полетять, а я підозрюю, що вони дуже хочуть повернутися, то питання з російськими загрозами буде вирішено.
Під час тільки ТК не будуть кацапи стріляти 8-)
ТК, мабуть, першими і будуть

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 08 листопада 2024, 23:13
Bagach
chukinson писав: 08 листопада 2024, 18:30 Якщо літак тільки сів і полетіли крилаті то тоді є ризик бо час підльоту може бути меншим за операційний час на землі.
Якщо відкривати аеропорт, то має бути таке ППО, що крилаті ракети і всякі літаючі балалайки мають знешкоджуватись ще далеко від аеропорта. З балістикою важче - там серйозне ПРО потрібно.
chukinson писав: 08 листопада 2024, 18:30 А знаючи всю підлість кацапів то саме по літаках і аеропортах вони почнуть лупити
Тоді українці можуть спалити їм, наприклад, декілька НПЗ.

Або як каже Алекс:
alex.s писав: 08 листопада 2024, 20:50 Є деяка гарантія, щодо атак кацапів у вигляді відповіді по внуково та дмд. Для нас це вже не проблема технічно.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 листопада 2024, 07:17
Sentry
alex.s писав: 08 листопада 2024, 20:54
Під час тільки ТК не будуть кацапи стріляти 8-)
ТК, мабуть, першими і будуть
Ну, значить треба домовлятися з ТК про 6 частот на день. І по 3 години наземний розворот. Плюс час на зльот\посадку, якраз всю добу покриють. Питання ціни, і в порівнянні з іншими варіантами може бути зовсім не дорого.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 листопада 2024, 08:34
krelk
Pegasus, цікаво, теж має певну воєнно-політичну вагу? Десь чув, що TK та PC належать конкуруючим політичним кланам/впливам.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 листопада 2024, 08:38
krelk
Sentry писав: 09 листопада 2024, 07:17 в порівнянні з іншими варіантами може бути зовсім не дорого.
можуть сміливо ставити базову надбавку до нормал прайс +100 євро - ціна добирання потягами до Кракова/Варшави RT.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 листопада 2024, 12:40
alex.s
krelk писав: 09 листопада 2024, 08:34 Pegasus, цікаво, теж має певну воєнно-політичну вагу? Десь чув, що TK та PC належать конкуруючим політичним кланам/впливам.
Так, є таке. За них Ердоган вписуватись не буде.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 листопада 2024, 12:42
alex.s
Sentry писав: 09 листопада 2024, 07:17
alex.s писав: 08 листопада 2024, 20:54
Під час тільки ТК не будуть кацапи стріляти 8-)
ТК, мабуть, першими і будуть
Ну, значить треба домовлятися з ТК про 6 частот на день. І по 3 години наземний розворот. Плюс час на зльот\посадку, якраз всю добу покриють. Питання ціни, і в порівнянні з іншими варіантами може бути зовсім не дорого.
Вони за таке ексклюзив вимагатимуть. Жодної іншої АК.
Нехай тоді Борік забирають, поки воєнний стан.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 листопада 2024, 19:31
Glucker
У нас настільки великий надлишок "вільних" петріотів щоб задіювати мінімум одну систему для забезпечення безпеки аеропорту під час закритих кордонів?
У моє місто вчора прилетіла балістика, яку, звичайно, не було чим збити і, нажаль, буде ще не раз прилітати.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 листопада 2024, 19:48
alex.s
Glucker писав: 09 листопада 2024, 19:31 У нас настільки великий надлишок "вільних" петріотів щоб задіювати мінімум одну систему для забезпечення безпеки аеропорту під час закритих кордонів?
У моє місто вчора прилетіла балістика, яку, звичайно, не було чим збити і, нажаль, буде ще не раз прилітати.
Ну цей Патріот захищає Львів, мабуть. І по сумісництву аеропорт може. А може буде навпаки, за сумісництвом Львів. А може і не буде там патріота. Може тому, зе хоче Бориспіль, який ппо Києва закриває. Зараз гадати таке собі...

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 листопада 2024, 21:13
krelk
alex.s писав: 09 листопада 2024, 12:42
Sentry писав: 09 листопада 2024, 07:17
alex.s писав: 08 листопада 2024, 20:54
Під час тільки ТК не будуть кацапи стріляти 8-)
ТК, мабуть, першими і будуть
Ну, значить треба домовлятися з ТК про 6 частот на день. І по 3 години наземний розворот. Плюс час на зльот\посадку, якраз всю добу покриють. Питання ціни, і в порівнянні з іншими варіантами може бути зовсім не дорого.
Вони за таке ексклюзив вимагатимуть. Жодної іншої АК.
Жодної іншої - це їм в Дніпро треба, там в них старі рахунки.

Жарти жартами, але не виключаю, що зустрічною умовою рейсів у LWO буде відновлення рейсів у SIP (аннексирован Россией), трамп-пам-пам.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 листопада 2024, 23:52
Glucker
Цікавий ще один момент. У разі гіпотетичного відкриття Борисполя який аеропорт буде запасний? Умовний Жешув? В разі зльоту Міг-31К по всій території України буде повітряна тривога і, відповідно, всі аеропорти будуть закриті для прийому цивільних авіарейсів.

Чи безпечне знаходження цивільного літака у повітряному просторі України під час гіпотетичного знаходження у нашому повітряному просторі, наприклад, декількох десятків ракет? А також шахедів.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 листопада 2024, 23:53
Glucker
krelk писав: 09 листопада 2024, 21:13 Жарти жартами, але не виключаю, що зустрічною умовою рейсів у LWO буде відновлення рейсів у SIP (аннексирован Россией) (аннексирован Россией), трамп-пам-пам.
В такому випадку кацапи безкарно зможуть тримати там військові літаки. І ми не зможемо по ним бити.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 10 листопада 2024, 01:46
alex.s
Glucker писав: 09 листопада 2024, 23:52 Цікавий ще один момент. У разі гіпотетичного відкриття Борисполя який аеропорт буде запасний? Умовний Жешув? В разі зльоту Міг-31К по всій території України буде повітряна тривога і, відповідно, всі аеропорти будуть закриті для прийому цивільних авіарейсів.

Чи безпечне знаходження цивільного літака у повітряному просторі України під час гіпотетичного знаходження у нашому повітряному просторі, наприклад, декількох десятків ракет? А також шахедів.
1. Мабуть Сучава або Кишинів.
2. Небезпечно. Тому мета така, щоб цього уникнути.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 10 листопада 2024, 01:57
alex.s
Glucker писав: 09 листопада 2024, 23:53
krelk писав: 09 листопада 2024, 21:13 Жарти жартами, але не виключаю, що зустрічною умовою рейсів у LWO буде відновлення рейсів у SIP (аннексирован Россией) (аннексирован Россией) (аннексирован Россией), трамп-пам-пам.
В такому випадку кацапи безкарно зможуть тримати там військові літаки. І ми не зможемо по ним бити.
В такому випадку, ТК буде посланий далеко

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 10 листопада 2024, 15:45
Bagach
Glucker писав: 09 листопада 2024, 23:52 Чи безпечне знаходження цивільного літака у повітряному просторі України під час гіпотетичного знаходження у нашому повітряному просторі, наприклад, декількох десятків ракет? А також шахедів.
"План ковйор", ні? Чи не копіюємо кацапів принципово? Чи тих же ізраїльтян? Краще тримати закритий повітряний простір до 2048 року?
krelk писав: 09 листопада 2024, 21:13 Жарти жартами, але не виключаю, що зустрічною умовою рейсів у LWO буде відновлення рейсів у SIP (аннексирован Россией) (аннексирован Россией), трамп-пам-пам.
АП Сімферополя буде вікдкритий, коли повітряний простір над Кримом і сам Крим будуть контролювати ЗСУ.
alex.s писав: 10 листопада 2024, 01:57 В такому випадку, ТК буде посланий далеко
Турки ж підтримують територіальну цілісність України? І ніби не бояться всіляких ескалацій... То нехай допоможуть нам деокупувати Крим, і будуть їм рейси до Сімферополя. Та й кримські татари з Туреччнини зможуть повернутись у дійсно рідну гавань.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 10 листопада 2024, 18:56
krelk
Відкриття Сімферополя: малося на увазі, для рос.компаній під час режиму припинення вогню, ініційованому Трампом. Як дзеркальне відкриттю Львова.