Сторінка 128 з 135
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 06 вересня 2021, 10:37
Ferrari
popTAB писав: ↑06 вересня 2021, 10:29
Ferrari писав: ↑06 вересня 2021, 10:27
Вы имеете какую-то личную неприязнь к Харькову?
Звідки такі висновки? Я просто продовжив вашу думку, звідки можу зробити висновки що це у вас нелюбов до Харкова.
Мне так показалось. Если просто показалось - сорри. Вы просто не первый раз... Вот, напомню, Ваш пост из харьковской ветки 2,5 месяца назад:
popTAB писав: ↑13 липня 2021, 15:18
Ferrari писав: ↑13 липня 2021, 13:58
После окончания анталийской программы, начнется программа египетская - свято место пусто не бывает.
Єгипетська завше слабша за турецьку. Дітиска в школу йдуть, коли Єгипет в моді. Хіба кілька періодів коли у них канікули.
Ferrari писав: ↑13 липня 2021, 13:58
С августа ТК добавляют еще одну частоту по вторникам.
О, так, це game changer! Одна частота зразу мільйон додасть в річному зрізі.
Ferrari писав: ↑13 липня 2021, 13:58
Постепенно будет восстанавливаться поток в Европу.
Мячти-мячти ... Щось я не помітив сигналів що Європа відкритись планує
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 06 вересня 2021, 17:40
popTAB
Ferrari писав: ↑06 вересня 2021, 10:37
Мне так показалось. Если просто показалось - сорри. Вы просто не первый раз... Вот, напомню, Ваш пост из харьковской ветки 2,5 месяца назад:
Ось власне дуже гарний приклад, бо в наведеній цитаті ніде не звучить "HRK". І всі мої коментарі можна застовувати до будь-якого аеропорту України.
З Харкова я разок вилітав і аеропорт мені дуже сподобався, як і дуже позитивне перше враження про місто.
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 06 вересня 2021, 17:45
alex.s
PopTAB просто ревностно относится ко всем портам, которые потенциально конкурируют со LWO
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 06 вересня 2021, 17:47
Ferrari
popTAB писав: ↑06 вересня 2021, 17:40
Ferrari писав: ↑06 вересня 2021, 10:37
Мне так показалось. Если просто показалось - сорри. Вы просто не первый раз... Вот, напомню, Ваш пост из харьковской ветки 2,5 месяца назад:
Ось власне дуже гарний приклад, бо в наведеній цитаті ніде не звучить "HRK". І всі мої коментарі можна застовувати до будь-якого аеропорту України.
З Харкова я разок вилітав і аеропорт мені дуже сподобався, як і дуже позитивне перше враження про місто.
Это было в контексте обсуждения HRK и в ветке HRK, а не "взагалі". Если показалось, еще раз прошу прощения.
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 06 вересня 2021, 18:40
popTAB
alex.s писав: ↑06 вересня 2021, 17:45
PopTAB просто ревностно относится ко всем портам, которые потенциально конкурируют со LWO
HRK може конкурувати з LWO хіба за місце в щомісячній статистиці, а не за пакса. Глибоко сумніваюсь що харків'янин поїде до Львова щоб кудись полетіти, чи навпаки
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 06 вересня 2021, 18:52
alex.s
popTAB писав: ↑06 вересня 2021, 18:40
alex.s писав: ↑06 вересня 2021, 17:45
PopTAB просто ревностно относится ко всем портам, которые потенциально конкурируют со LWO
HRK може конкурувати з LWO хіба за місце в щомісячній статистиці, а не за пакса. Глибоко сумніваюсь що харків'янин поїде до Львова щоб кудись полетіти, чи навпаки
Я в разрезе статистики и имел в виду. Конечно речь не про пассажиров

Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 06 вересня 2021, 19:09
LWIEV
Попри відчутну різницю в кількості населення по HRK, LWO, ODS дуже чітко видно структуру економіки та історичну стежкову залежність (path dependency) щодо культури мобільності мешканців. Індикатори настільки чисті і неспотворені, що аж дивно, таке рідко буває (ну, може з Харковом є невелика частка безпекового фактора).
Симферопoль
Додано: 06 вересня 2021, 20:24
Orel2016
Международный аэропорт Симферопoль обслужил в августе 1 264 477 пассажира, что на 39% больше показателей этого же месяца еще доковидного 2019 года. Месячный трафик стал максимальным за все время наблюдений, превысив на 48 тыс. человек предыдущий рекорд, зафиксированный в июле этого года.
✈Суточный пассажиропоток в последний месяц лета достиг пика 21 августа, когда было обслужено 45 625 человек на прилет и вылет. Этот показатель также стал максимальным для аэропорта за всю историю наблюдений.
✈В целом за восемь месяцев 2021 года аэропорт Симферопoль обслужил 5 018 153 пассажира. Это на 72% превышает показатели 2020 года и на 35% - доковидного 2019 года.
https://t.me/sip1936
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 06 вересня 2021, 20:51
mischko
Якраз

Сімферополь порівнювати з доковідним 2019 безглуздо - до ковіду росіяни могли (хоч і з візами), але відпочивати в Європі і світі.
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 06 вересня 2021, 23:56
SergeyL
LWIEV писав: ↑06 вересня 2021, 19:09
Попри відчутну різницю в кількості населення по HRK, LWO, ODS дуже чітко видно структуру економіки та історичну стежкову залежність (path dependency) щодо культури мобільності мешканців. Індикатори настільки чисті і неспотворені, що аж дивно, таке рідко буває (ну, може з Харковом є невелика частка безпекового фактора).
LWO по сути всю западную Украину обслуживает (7 областей точно, да и Хмельницкий туда частично ездит), а HRK - только Харьковскую область. Ну еще Луганскую. Сумчане и полтавчане - и те не особо им пользуются. У меня друзья из Сум из своих сотни сегментов только один раз HRK использовали, чисто под какую-то акцию туркишей, обычно им проще в Киев приехать. Так что дело не только в мобильности местных (сомневаюсь, что львовяне летают больше, чем харьковчане), но и в тупиковости расположения. И в туристической привлекательности для иностранцев тоже, тут у Львова с Одессой огромная фора.
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 07 вересня 2021, 08:09
LWIEV
SergeyL писав: ↑06 вересня 2021, 23:56
LWO по сути всю западную Украину обслуживает (7 областей точно, да и Хмельницкий туда частично ездит), а HRK - только Харьковскую область. Ну еще Луганскую. Сумчане и полтавчане - и те не особо им пользуются. У меня друзья из Сум из своих сотни сегментов только один раз HRK использовали, чисто под какую-то акцию туркишей, обычно им проще в Киев приехать. Так что дело не только в мобильности местных (сомневаюсь, что львовяне летают больше, чем харьковчане), но и в тупиковости расположения. И в туристической привлекательности для иностранцев тоже, тут у Львова с Одессой огромная фора.
Львівська метрополія справді має ширшу базу, але:
- основним міжнародним аеропортом для Волинської області був (для коректності - до Ковіду, з 2022 побачимо як буде далі) Люблін
- для Рівненської - Бориспіль (подивіться на різницю у сполученості зі Львовом і Києвом)
- для Чернівецької - Сучава
- для Закарпаття - Будапешт і Кошіце
- значна частина Львівської області далі літала напряму з Варшави (див доковідну інтенсивність руху бусів-фідерів на варшавський аеропорт)
Фактично аеропорт Львів обслуговує Львівську, Тернопільську і частину (яка не летить через Бориспіль) Івано-Франківської області. Розширення регіональності є в планах львівського аеропорту, але для цього потрібен автовокзал біля терміналу (поки тільки ескізи), інтеграція з станцією УЗ Скнилів (навіть ескізів ще нема).
З туризмом у Львова ситуація справді подібна до Одеси, але це переважно внутрішній наземний трафік, на майже всіх міжнародних рейсах (арабські тури тут виняток) переважна більшість паспортів - українські. Те саме з доковідними польськими та білоруськими туристами. Демографія української діаспори в США робить літній трафік менш значущим, українські туристи його вже перевершили.
Крім того аеропорт Харків (менше, ніж Бориспіль, але все ж) є бенефіціаром закритих Дніпра і Донецька (в першу чергу для неокупованої частини Донбасу).
Тому й кажу, що показники "чисті".
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 07 вересня 2021, 08:22
Deep
LWIEV писав: ↑07 вересня 2021, 08:09
Крім того аеропорт Харків (менше, ніж Бориспіль, але все ж) є бенефіціаром закритих Дніпра і Донецька (в першу чергу для неокупованої частини Донбасу).
О! Згоден.
Але є зауваження: до Борисполя мені, наприклад, 8-9 годин; до Жулян - відповідно...
А до Харкова - 2-3 години.
Тому я досі не розумію тих, хто літає з Києва, коли Харків поруч

Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 07 вересня 2021, 09:36
Собакевич
В смысле не розумию? Иногда логистика конкретного маршрута такова, что если считать "от порога до порога", то оптимальным для меня будет вылет даже не из Киева или Харькова, а из Львова. Хотя в целом моя иерархия украинских аэропортов следующая (в порядке убывания):
Запорожье
Харьков
Одесса
Жуляны
Борисполь
Львов
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 07 вересня 2021, 09:45
mischko
LWIEV писав: ↑07 вересня 2021, 08:09
- для Чернівецької - Сучава
Вони відносно недавно розкрутилися.
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 07 вересня 2021, 09:56
Deep
Собакевич писав: ↑07 вересня 2021, 09:36
В смысле не розумию? Иногда логистика конкретного маршрута такова, что если считать "от порога до порога", то оптимальным для меня будет вылет даже не из Киева или Харькова, а из Львова
Якщо летіти на відпочинок (100% моїх подорожей), то краще Харків - будь-яке місто в Європі, через яке можна дістатися цілі - цільове місто.
Бо уся інша "логістика" - це нічні потяги УЗ

Навіть СВ
А ще в моїх "палестинах" - єдиний Інтерсіті до Києва прибуває о 23й, що виключає варіант відльоту "день-в-день"
Є опція дістатися Харкова на авто, потім ІС до Києва, потім вечірній виліт. Працює тільки для відльотів після 8ї вечора... І повертатися все одно треба в Харків, бо авто там.
Собаку з'їв на "логістиці" (що до відпочинку), який тут Львів...
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 07 вересня 2021, 10:04
Собакевич
Бо уся інша "логістика" - це нічні потяги УЗ
Ну да, куда ж без них. Тому и кажу, отдых - это тяжелый труд.
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 07 вересня 2021, 10:09
mischko
Deep писав: ↑07 вересня 2021, 09:56
Бо уся інша "логістика" - це нічні потяги УЗ

Навіть СВ
А ще в моїх "палестинах" - єдиний Інтерсіті до Києва прибуває о 23й, що виключає варіант відльоту "день-в-день"
В цьому плані Чернівцям дуже пощастило мати регіональний експрес на Львів - з відправленням з Че в 06:04 і прибуттям у Львів о 09:51, фактично всі літаки після полудня захоплюються.
Повернення зі Львова теж зручне: 18:09 - 22:15 і він майже щоденний.
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 07 вересня 2021, 10:14
Deep
Так, дуже зручний розклад.
А тут тверезим доводиться що разу додому летіти, бо за кермо

Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 07 вересня 2021, 10:23
Ferrari
LWIEV писав: ↑07 вересня 2021, 08:09
Крім того аеропорт Харків (менше, ніж Бориспіль, але все ж) є бенефіціаром закритих Дніпра і Донецька (в першу чергу для неокупованої частини Донбасу).
Днепр не закрыт во-первых, во-вторых его бенефициаром является Запорожье.
Донецк (оккупированный) улетел через Ростов и т.п.
Белгород улетел через Москву.
Вот и остался Харьков практически один.
Даже Полтава... Если бы я жил в Полтаве и выбирал, откуда мне лететь - из Борисполя до которого часа 2,5-3 по отличной дороге, или из Харькова, до которого два часа по дороге так себе, еще и по городу или окружной потом петлять, я бы выбрал 100% Борисполь за счет более удобного расписания, бОльшего количества рейсов и, зачастую, цены.
Re: Статистика - аеропорти України
Додано: 07 вересня 2021, 10:24
mischko
Deep писав: ↑07 вересня 2021, 10:14
тверезим доводиться що разу додому летіти, бо за кермо
I feel your pain. Я теж останнім часом літаю з автодобиранням, з останнього: LIL, DTM, а настуний буде CRL - це 320-250км від мене, але зато дьошево!