Сторінка 124 з 817

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 05 квітня 2012, 20:14
floMaster_
А что это за рейс сейчас вылетел?
на сайте Визза его не вижу!
Львов-Тенерифе

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 05 квітня 2012, 20:47
gast
Глюк. Це Тревізо.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 05 квітня 2012, 21:03
floMaster_
хороший глюк, блин!
а я уже на букинг.ком изучил цены на майские на Тенерифе..

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 05 квітня 2012, 21:47
Гість
floMaster_ писав:хороший глюк, блин!
а я уже на букинг.ком изучил цены на майские на Тенерифе..
Ага.. Было-бы приятно на TNF с Визз-ом! И чтобы без пересадок!!! :klass:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 05 квітня 2012, 21:48
popTAB
Цікаво, як там з песиками на тенерифах ... щоб наших з салону виганяти :)

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 05 квітня 2012, 22:37
Glotych
gast писав:Глюк. Це Тревізо.
Интересно, где опечатались - TFS вместо TSF?

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 05 квітня 2012, 23:23
floMaster_
на билетах такая же опечатка у людей?
:)

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 06 квітня 2012, 11:36
viro
Это может быть емвейно-гербалайный чартер. Как раз шас не сезон.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 06 квітня 2012, 11:37
popTAB
Ні, то ніякий не чартер ... та бага була у візза ще до закриття LWO на реконструкцію

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 12 квітня 2012, 10:56
sfx
Підкажіть, у правилах написано, що банківським переказом можна заплатити за 2 тижні, до польоту.
На практиці це правило діє? Чи це просто захист компанії проти "повільних" банків?
Бо при замовленні все одно можна вибрати цей тип оплати...

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 12 квітня 2012, 15:01
Swiss-watcher
Тоже возникал подобный вопрос, в кол-центре сказали, что за 14 и менее дней до вылета оплата возможна только картой.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 12 квітня 2012, 15:17
sfx
Swiss-watcher писав:Тоже возникал подобный вопрос, в кол-центре сказали, что за 14 и менее дней до вылета оплата возможна только картой.
Так, почав оформлювати, в кінці не можливо вибрати оплату переказом, висить повідомлення, що до рейсу менше 14 днів.
Інше питання.
Я є учасником клубу, ніби в правилах такого не знайшов. В мене заброньований політ. Я хочу додати друга на цей політ.
Виявляється це не можливо зробити. Додати нового пасажира до мого бронбвання не можливо, а при оформленні нового бронювання, я не може змінити своє ім'я на його, через галочку "я лечу", інакше немає знижки. При цьому я лечу цим же рейсом, але за іншим бронбванням.
По телефон утеж сказали, що "технічно" неможливо. Фігня :(

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 12 квітня 2012, 15:20
sfx
sfx писав:Я є учасником клубу, ніби в правилах такого не знайшов.
Таки є, картка діє лише на одне бронювання на рейс :(
До 9 пасажирів (включаючи дітей, але не включаючи немовлят) можуть подорожувати з Вами за одним бронюванням та вигідно скористатися знижками.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 27 квітня 2012, 22:36
popTAB
А ось де пропадав WUA

http://avherald.com/h?article=44ea42cd&opt=0

Incident: Wizzair Ukraine A320 at Kiev on Mar 14th 2012, tail strike on takeoff

A Wizzair Ukraine Airbus A320-200, registration UR-WUA performing flight WU-6102 from Memmingen (Germany) to Kiev Zhulhany (Ukraine), arrived in Kiev for what appeared to be a safe landing. A post flight inspection however revealed traces of a tail strike.

Ukraine's Ministry of Transport reported in their monthly bulletin that the investigation determined the tail strike had happened in Memmingen, when during acceleration for takeoff, Vr at 144 KIAS, at a speed of about 104 KIAS the captain had pulled the aircraft up. The first officer had just issued the call "100 knots" when without acknowledging the call the commander pulled the control column back causing the nose gear to separate from the runway at 104 KIAS resulting in a tail strike. The commander said later that while accelerating through about 120 knots he saw rabbits on the runway and instinctively attempted the climb the aircraft above the obstacles in order to avoid a collision. Instead they felt a slight bump. They subsequently checked for a possible tail strike, in the absence of tail strike or other abnormal indications the crew continued the flight to Kiev.

The investigation determined the cause of the serious incident was the untimely and improper control input to rotate the aircraft at a speed less than the calculated Vr and consequently the increase of the pitch angle until the tail contacted the runway.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 27 квітня 2012, 23:35
zakharka
popTAB писав:А ось де пропадав WUA
Кроликииииииии!!!!!! Да они ж в Германии повсюду и очень мелкие!
Предлагаю этот борт соответственно величать " UR-WUA- кроличий хвост" :P

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 28 квітня 2012, 00:31
Glotych
Надо бы огласить общественности имя этого защитника кроликов.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 28 квітня 2012, 10:17
Коржик
Однако полтора месяца прошло и ни сном, ни духом. Шифровщики.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 28 квітня 2012, 11:47
de-bugger
tailstrike в Меммингене кажись не был секретом...

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 28 квітня 2012, 11:48
Коржик
пропустил, значит.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 02 травня 2012, 16:27
Hoaxer
стосовно останньої новини (про додаткові рейси лондон-київ) - помітив одну дрібницю. Колись переклав кілька новин про португальський раянейр і виклав тут - не міг не помітити знайоме ім'я Daniel de Carvalho (Даніел ди Карваль'ю), який тепер перетнувся до Wizz, а до цього був European Communications Manager at Ryanair