Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 12 грудня 2016, 13:38
14 IT-шніка в день, за умови що рахували 'в два боки як один пакс'. З такими цифрами не багато шансів в переговорах
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Кто-то или трындит или с поисковиками работать не умеетpopTAB писав: «Мала кількість авіарейсів погано впливає на ІТ-індустрію Львова, тому що знижується мобільність. Якщо людина зможе вилетіти зі Львова у Лондон і мати півдня для роботи там, то це буде перемога. Зараз такий шлях займає день.
В Європі робочий день обмежений для робочої поїздки 10ма годинами. А тепер додайте 2 години перед вильотом та 2 години від Гатвіку до офісу в лондоні от і буде цілий робочий день в 10 годинdimm1971 писав:Кто-то или трындит или с поисковиками работать не умеетpopTAB писав: «Мала кількість авіарейсів погано впливає на ІТ-індустрію Львова, тому що знижується мобільність. Якщо людина зможе вилетіти зі Львова у Лондон і мати півдня для роботи там, то це буде перемога. Зараз такий шлях займає день.![]()
07:00 LWO 6 год. 25 1 зупинка KBP 11:25LGW
Ну не треба вже так про три айтішніка ... рахував ІТ-кластер, де тих іт-шніків трохи більше. Але питання в іншому, ІТ - це не турфірма, і літають не всі, і не так часто.dmtr писав:Бла бла бла бла бла бла
І жодного поглчду зі сторони авіакомпанії, не кажучи про коментар якийсь.
"Ми три айтішника дуже важливі, маємо 100 долларів хочемо літати раз на три роки прямим рейсом, а оскільки ми дуже розумні, то провели опитування в офісі за обідом і збацали графік, а тепер МАУ вкладай мільйони долларів інакше львівський ІТ сектор не виросте на 20%"
Львову бракує хоча б одного рейсу європейської авіакомпанії з гарною мережею, щоб прилітав ввечері, і відлітав рано зранку. Наприклад LH->FRA.dimm1971 писав:Кто-то или трындит или с поисковиками работать не умеетpopTAB писав: «Мала кількість авіарейсів погано впливає на ІТ-індустрію Львова, тому що знижується мобільність. Якщо людина зможе вилетіти зі Львова у Лондон і мати півдня для роботи там, то це буде перемога. Зараз такий шлях займає день.![]()
07:00 LWO 6 год. 25 1 зупинка KBP 11:25LGW
1500 подорожей до НЙ на рік це приблизно 29 паксів на тиждень. Які два рейси, про що вони взагалі?popTAB писав:За даними спеціального дослідження, яке провели у львівському ІТ-кластері, найбільш необхідними є рейси до Лондона та Нью-Йорка. На думку фахівців, до цих міст літаки мають літати щонайменше двічі на тиждень.
В Лондон є прекрасний варіант перельоту через Варшаву. Виліт в кінці робочого дня, о 18:30 зі Львова, приліт в щось типу 22:30 в LHR. Назад - 6:30 з Хітроу з прильотом в щось типу 15:10 (тут вже нікуди не дінешся - різниця в часових поясах). Сам так літав раза 3, одного разу навіть на один день.urartu писав: В Європі робочий день обмежений для робочої поїздки 10ма годинами. А тепер додайте 2 години перед вильотом та 2 години від Гатвіку до офісу в лондоні от і буде цілий робочий день в 10 годин
И это - отличный аргумент по поводу "а почему нет ничего в Лондон", даже с учетом информации из статьиpopTAB писав: Лондон вже був, політали і схлопнулись.
Журналажа процвітає ... рейси вже не двічі на тиждень, а двічі на ДЕНЬ!!!artml писав:1500 подорожей до НЙ на рік це приблизно 29 паксів на тиждень. Які два рейси, про що вони взагалі?popTAB писав:За даними спеціального дослідження, яке провели у львівському ІТ-кластері, найбільш необхідними є рейси до Лондона та Нью-Йорка. На думку фахівців, до цих міст літаки мають літати щонайменше двічі на тиждень.
І обовязково відразу на А380.popTAB писав:Журналажа процвітає ... рейси вже не двічі на тиждень, а двічі на ДЕНЬ!!!artml писав:1500 подорожей до НЙ на рік це приблизно 29 паксів на тиждень. Які два рейси, про що вони взагалі?popTAB писав:За даними спеціального дослідження, яке провели у львівському ІТ-кластері, найбільш необхідними є рейси до Лондона та Нью-Йорка. На думку фахівців, до цих міст літаки мають літати щонайменше двічі на тиждень.
Або КЛМ в Амстер. В Борисполі у них літак ночує, могли би і у Львів, на якомусь ФоккеріpopTAB писав: Львову бракує хоча б одного рейсу європейської авіакомпанії з гарною мережею, щоб прилітав ввечері, і відлітав рано зранку. Наприклад LH->FRA.
Мне кажется иногда что люди которые тут постят что то типа открыть рейсы Львов - Лондон или Львов - Нью-Йорк 2 раза в неделю, либо вообще не из Украины либо просто живут в каком то своем собственном мире очень отдаленном от реальности.KKS писав:KLM ріже один рейс на зиму в KBP через недозавантаженість, а ви хочете прямий з Львова?
- Це передбачає або ночівлю літака у Львові, що при порівняно невеликій дистанції до можливих хабів (VIE, FRA, WAW) робить не вигідним саму ночівлю в чужому аеропорту, коли свій ось підбоком.Sentry писав: Но! Это не отменяет того, что у Львова при достаточном числе дневных рейсов в Европу, нет ни одного рейса, вылетающего рано утром и возвращающегося поздно вечером.
Перечитайте і скажіть чи самі зрозуміли що написалиKKS писав: - Це передбачає або ночівлю літака у Львові, що при порівняно невеликій дистанції до можливих хабів (VIE, FRA, WAW) робить не вигідним саму ночівлю в чужому аеропорту, коли свій ось підбоком.
LOT має 2 частоти в день, не такий вже unrealKKS писав:- або дві частоти в день, що поки unreal.
Польща без черг це фантастика, вони завжди там є. Коли більше, коли менші.KKS писав:PS Авіасполучення Львова спасуть тільки кілометрові черги в Шегинях
А у кого они есть, кроме Борисполя?Sentry писав:Это не отменяет того, что у Львова при достаточном числе дневных рейсов в Европу, нет ни одного рейса, вылетающего рано утром и возвращающегося поздно вечером.