SammoLove писав:Существует всего одно элементарное условие появления хорошего спроса - хорошая цена!
Шановний, ось якраз оця саме фраза і відрізняє споживача від бізнес-структури, основною метою якої є заробити гроші. Для авіакомпанії попит з'являється не тоді, коли є, як ви кажете, "хорошая цена", а коли а/к знає, що на рейсі можна заробити. Є причина, чому деякі аеропорти не мають авіасполучень, і ця причина банальна: приватна компанія не буде літати собі в збиток (і якщо компанія має за мету розвиватись, то відкривати рейси, котрі приносять по 100-200 доларів на рейсі прибутку - це теж свого роду збиток, особливо з таким нестабільним ринком авіаперевезень, як регіональні аеропорти в Україні).
SammoLove писав: Я думаю, если в Вену находятся пассажиры при такой цене, чему я безмерно удивляюсь, то по цене как в Стамбул пассажиры быстро найдутся.
Подивіться на Турецькі авіалінії зі Львова.... І ніби ціна до Азії більш-менш нормальна, і стиковки людські, а не йде чомусь бізнес... Думаю, про причини і годі писати...
SammoLove писав:Лишь бы это была авиакомпания надёжная, с нормальными самолётами и адекватными европейскими ценами.
Ви вважаєте, що рейси по 100 євро - це європейські ціни. Так, можливо, для low-cost'y на кшталт Ryanair, Easyjet. Стандартна ціна квитка з однією пересадкою в межах континентальної Європи - десь 220-300 євро, що для загальноєвропейського споживача - досить доступно. А ті акційні тарифи по 99 євро є лише на прямі рейси і на маршрути, де є хоча б 2-3 рейси в день. Компанія свідомо "йде в (псевдо)збиток", продаючи такі квиткиЮ бо знає, що питома вага таких квитків на рейсі буде менше 5%, а решта квитків буде продана від 200 євро.[/quote]
SammoLove писав:Люфтганза видите ли изучают бизнесс потенциалы региона... Да вср..ись они нам со своими ценами. Нашим людям нужны не бизнесс классы, а эконом. Они изучают, исследуют... Да лучше пусть опросят опытных турагентов, они им бесплатно всё расскажут - куда нужны самолёты и сколько. А то только строят предположения не хуже нас с вами.
Перед тим, як відкрити новий рейс, Люфтгаза проводить економічний аналіз, котрий триває до 12 місяців. До цієї роботи залучаються власні ресурси та 2-3 компанії ззовні (перепрошую, але сподіваюсь, що з огляду на очевидні причини, не будете просити вказати саме якими компаніями користуємось). Є причина, чому Люфтгаза вже котрий рік поспіль закінчує рік з прибутком. І не тому, що люди так люблять літати Люфтгазою, а тому що Люфтгаза літає туди, де пасажири готові купувати її послуги. І щоб знайти такі міста, проводиться аналіз. І зокрема, після трьох великих фіаско, Люфтгаза стала дуже прискіпливо ставитись до відкриття нових напрямків. Турагенти, чи вони з досвідом, чи без не мають повноцінного ресурсу для аналізу ринку. Вони (агенти) є його вторинним продуктом, який просуває новий рейс, але аж ні як не передує його відкриттю. Лобі, звісно, добре, але чи в змозі Кийавіа, наприклад, реалістично оцінити економічну обґрунтованість рейсу Харків-ХХХ? Думаю, риторичне питання...
SammoLove писав:Сначала дайте массивную рекламу, запустите рейс на месяц, и изучайте тогда спрос, это будут реальные цифры.
Відкриття рейсу коштує шалених грошей. Починаючи від сплати зборів, налагодження обслуговування, персонал, і т.д. Якщо робити все навмання, з позиції "авось получится", то звичайно тестові рейси протягом місяця - ідеальний варіант втратити пару сотень тисяч євро.
SammoLove писав:Хотя с саабами на 33 места по 250 долларов спрос вполне предсказуем, он стремится к нулю, потому что даже богатые люди знают цену деньгам.
Саме так, однак фраза "саабами на 33 места по 250 долларов" нічого не говорить про економічну привабливість рейсу. Є попит на таке співвідношення - є рейс. Якщо компанія бачить можливість продати сервіс за таку ціну, то чому б і ні. Звісно, з позиції пасажира ситуація виглядає іншою, але мова не про це. Є причина, чому, до прикладу, FRA-TXL коштує від 99 євро, а - MGH-TXL від 199 євро.
SammoLove писав:А вот запустите летом в Симферополь (аннексирован Россией) утренний боинг на 189 кресел по 300 грн в один конец и считайте спрос тогда. При этом, если надо, выбивайте у государства льготы и бюджеты на развитие. Все будут довольны. Разве я не прав?
Прикро, але ні. 189 крісел помножте на 300 гривень=60000 гривень (6000 євро),що для рейсу на 737 повний збиток. Витрати на пальне, аеропортові збори, з/п, сервіс, податки і т.д. з'їдять вас протягом тижня. Не буду вказувати конкретний маршрут, але ось наприклад така інфо: рейс по Європі з Франкфурта тривалістю до 2 годин на 737 буде виведений на нульову рентабельність при середній ціні квитка 145 євро для Contact Air...
Ваша позиція - це бажання пасажира літати за копійки з аеропорту, з якого немає стабільного трафіка.