Сторінка 111 з 203

Re: Всяке різне

Додано: 21 травня 2019, 16:54
mischko
Не можеш дочекатися безвізу з острівними голландськими територіями, щоб поспотити посадку літаків на Сінт Мартіні - не біда. Грецький острів Скіатос у західній частині Егейського моря теж має ЗПС поруч з пляжем:


Re: Всяке різне

Додано: 21 травня 2019, 17:06
dtm
На острові São Vicente (СV) смуга теж дуже близько до пляжу. Проблема що літаки досить рідко літають один щоденний рейс в Лісабон A320 і кілька ATR 720 між островами ну і TUI з амстердаму раз на тиждень має бути.
я пробув на пляжі 4 години так ніхто і не прилетів)
https://www.world-airport-codes.com/cap ... -6694.html

Re: Всяке різне

Додано: 21 травня 2019, 17:16
nik-dem
Ще Пукет

Re: Всяке різне

Додано: 27 травня 2019, 15:27
mischko
Повертався з Німеччини і помітив на дорозі автобус КЛМ. На ньому було написано, що безкоштовно перевозить людей в Схіпхол з Арнему і Наймейхену (а це більше 100км). Стало цікаво, заліз на сайт:

https://www.klm.com/travel/cw_en/plan_a ... /index.htm

Подумалось, чому українські АК не надають подібних послуг, це би вирішило проблему "останньої милі" для обласних центрів, які не мають регулярних рейсів зі своїх аеропортів. Ті самі Черкаси, чи Житомир. Розумію,що це не зовсім профільний бізнес, але все ж. Забрендованим під літак автобусом їхати безумовно цікавіше, ніж маршруточкою. Що думаєте?

Re: Всяке різне

Додано: 27 травня 2019, 15:30
Tetris
Думаю, что пока нет угрозы захода в эти аэропорты условных Лета, или лоу-костов, для МАУ это не имеет смысла. Зачем? Отбирать заработок у маршруточников?
Люди из Черкасс, или Житомира все равно поедут в Киев на регулярку. Альтернатив реальных нет. Когда замаячит перспектива - очень может быть, однако я больше верю в появление турбовинтовых самолетов, чем таких автобусов.

Re: Всяке різне

Додано: 27 травня 2019, 15:33
Sentry
mischko писав: 27 травня 2019, 15:27 Повертався з Німеччини і помітив на дорозі автобус КЛМ. На ньому було написано, що безкоштовно перевозить людей в Схіпхол з Арнему і Наймейхену (а це більше 100км). Стало цікаво, заліз на сайт:

https://www.klm.com/travel/cw_en/plan_a ... /index.htm

Подумалось, чому українські АК не надають подібних послуг, це би вирішило проблему "останньої милі" для обласних центрів, які не мають регулярних рейсів зі своїх аеропортів. Ті самі Черкаси, чи Житомир. Розумію,що це не зовсім профільний бізнес, але все ж. Забрендованим під літак автобусом їхати безумовно цікавіше, ніж маршруточкою. Що думаєте?
Имхо, лучше делать, как ЛХ в Страсбург из Франкфурта. И для автобусов, и для поездов (в Кельн и Дюссельдорф). Таким образом гарантируется пересадка, а это для пассажира, едущего в аэропорт, наверное, самое важное.

Стоимость отправки автобуса (и выкупа места в поезде) для АК копеечная по сравнению с выполнением рейса. С поездами сейчас в Борисполе есть проблема с их отсутствием в аэропорту. С автобусами такой пробелмы нет.

Re: Всяке різне

Додано: 27 травня 2019, 15:34
Sentry
Tetris писав: 27 травня 2019, 15:30 Думаю, что пока нет угрозы захода в эти аэропорты условных Лета, или лоу-костов, для МАУ это не имеет смысла. Зачем? Отбирать заработок у маршруточников?
Люди из Черкасс, или Житомира все равно поедут в Киев на регулярку. Альтернатив реальных нет. Когда замаячит перспектива - очень может быть, однако я больше верю в появление турбовинтовых самолетов, чем таких автобусов.
Люди поедут в Киев на любого перевозчика. А могли бы быть привязанны к рейсам МАУ.

Re: Всяке різне

Додано: 27 травня 2019, 15:36
Tetris
Не думаю, что бесплатный автобус их сильно привяжет (учитывая стоимость поездки), тем более из Черкасс или Житомира. Речь ведь идет о регулярке с чартерами такую штуку не провернешь.

Re: Всяке різне

Додано: 27 травня 2019, 15:38
Sentry
Tetris писав: 27 травня 2019, 15:36 Не думаю, что бесплатный автобус их сильно привяжет (учитывая стоимость поездки), тем более из Черкасс или Житомира. Речь ведь идет о регулярке с чартерами такую штуку не провернешь.
В случае поломки этого автобуса АК гарантировано пересадит на следующий рейс. А в случае поломки маршрутки - это проблемы пассажира. Одно из преимуществ - можно заложить меньше времени в аэропорту (правда это компенсируется меньшим числом рейсов автобуса).

Re: Всяке різне

Додано: 27 травня 2019, 15:53
mischko
Tetris писав: 27 травня 2019, 15:36 Не думаю, что бесплатный автобус их сильно привяжет (учитывая стоимость поездки), тем более из Черкасс или Житомира. Речь ведь идет о регулярке с чартерами такую штуку не провернешь.
прочитай уважно - там безкоштовний автобус як опція при купівлі квитка КЛМ. Тобто прив'яже.

Re: Всяке різне

Додано: 27 травня 2019, 16:49
Tetris
Sentry писав: 27 травня 2019, 15:38
Tetris писав: 27 травня 2019, 15:36 Не думаю, что бесплатный автобус их сильно привяжет (учитывая стоимость поездки), тем более из Черкасс или Житомира. Речь ведь идет о регулярке с чартерами такую штуку не провернешь.
В случае поломки этого автобуса АК гарантировано пересадит на следующий рейс. А в случае поломки маршрутки - это проблемы пассажира. Одно из преимуществ - можно заложить меньше времени в аэропорту (правда это компенсируется меньшим числом рейсов автобуса).
Маршрутки, например, из Сум едут 3 штуки каждый час. Из Черкасс не меньше. Из Житомира - еще чаще. Никаких проблем с тем, чтобы подгадать приезд к рейсу нет.

Re: Всяке різне

Додано: 27 травня 2019, 16:57
Tetris
mischko писав: 27 травня 2019, 15:53
Tetris писав: 27 травня 2019, 15:36 Не думаю, что бесплатный автобус их сильно привяжет (учитывая стоимость поездки), тем более из Черкасс или Житомира. Речь ведь идет о регулярке с чартерами такую штуку не провернешь.
прочитай уважно - там безкоштовний автобус як опція при купівлі квитка КЛМ. Тобто прив'яже.
Читав уважно. Не прив'яже. У пасажира є опція:
1) Купити квиток МАУ Київ-Варшава/Париж/Пекін і т.д. з виїздом автобусом з Житомира.
2) Купити квиток Льотом/Люфтами/Туркішами з вильотом з Києва, діставшись аеропорту маршруткою, заплативши гривень 100-200 в один бік.

Враховуючи, що більшість пасажирів при виборі квитка на перше місце ставить ціну, багато хто просто обере найдешевший варіант і вартість маршрутки тут не вплине суттєво. А ті, хто обирає сервіс/зручний розклад/харчування/хороший бізнес/програму лояльності, не будуть вважати автобус перевагою, бо в такому випадку вона такою не є.

В Нідерландах дуже висока щільність населення і КЛМ робить таку пропозицію бо з Арнема можна поїхати в Дортмунд, Дюссельдорф, Ейндховен і навіть Кьольн. І полетіти звідти. Враховуючи часте запізнення автобусів і не завжди зручний графік, для когось ця КЛМівська пропозиція матиме сенс.
З Житомира чи Черкас нема куди їхати в аеропорт, окрім Києва. Коли ж туди прийде умовний Льот чи Туркіші (а спочатку має з'явитись хоча б нормальна ЗПС), то МАУ швидше запустить турбопроп туди.

Re: Всяке різне

Додано: 27 травня 2019, 17:15
Olek
Проблем нет - только такая мелочь как дорога ;)

Re: Всяке різне

Додано: 27 травня 2019, 17:21
mischko
Tetris писав: 27 травня 2019, 16:57 Читав уважно. Не прив'яже. У пасажира є опція:
1) Купити квиток МАУ Київ-Варшава/Париж/Пекін і т.д. з виїздом автобусом з Житомира.
2) Купити квиток Льотом/Люфтами/Туркішами з вильотом з Києва, діставшись аеропорту маршруткою, заплативши гривень 100-200 в один бік.

Враховуючи, що більшість пасажирів при виборі квитка на перше місце ставить ціну, багато хто просто обере найдешевший варіант
Тут якраз МАУ може поставити транзитний тариф і продавати квитки з Житомира дешевше з обов'язковим чекіном на автобус в Житомирі. Як зараз КЛМ робить з чекіном по Брюсселю і Антверпену.
Транзитні тарифи у МАУ дешевше і конкурують з тим же ЛОТом.

Re: Всяке різне

Додано: 28 травня 2019, 08:47
NightRider
Tetris писав: 27 травня 2019, 16:49 Маршрутки, например, из Сум едут 3 штуки каждый час. Из Черкасс не меньше. Из Житомира - еще чаще. Никаких проблем с тем, чтобы подгадать приезд к рейсу нет.
А КЛМ-ие автобусы ходят аж 2-3 раза в день по каждому маршруту.
Я что-то не очень понимаю нафиг это надо, учитывая хорошую ЖД связь схипола .
Хотя, может с этими конкретными городами какие-то косяки ... но я реально не понимаю как эти 500-700 автобусных мест в день внесут какую-то серьезную разницу учитывая огромный объем пассажиропоптока в Схиполе.
Там поезда по 300-500 мест каждые 3-5 минут куда-то из аэропорта уходят.

Re: Всяке різне

Додано: 28 травня 2019, 10:39
Tetris
Olek писав: 27 травня 2019, 17:15 Проблем нет - только такая мелочь как дорога ;)
Автобус по той же дороге ехать будет.

Re: Всяке різне

Додано: 28 травня 2019, 10:47
Olek
Вот поэтому я вынужден был перейти на использование только поездов для поездок из Сум. Правда, выбор небольшой.

Re: Всяке різне

Додано: 28 травня 2019, 13:44
katso
mischko писав: 27 травня 2019, 15:27 Повертався з Німеччини і помітив на дорозі автобус КЛМ. На ньому було написано, що безкоштовно перевозить людей в Схіпхол з Арнему і Наймейхену (а це більше 100км). Стало цікаво, заліз на сайт:

https://www.klm.com/travel/cw_en/plan_a ... /index.htm

Подумалось, чому українські АК не надають подібних послуг, це би вирішило проблему "останньої милі" для обласних центрів, які не мають регулярних рейсів зі своїх аеропортів. Ті самі Черкаси, чи Житомир. Розумію,що це не зовсім профільний бізнес, але все ж. Забрендованим під літак автобусом їхати безумовно цікавіше, ніж маршруточкою. Що думаєте?
Ага, связывать раскрученное имя авиакомпании с каким-то водителем которого никто не проверяет и не контролирует.
А начнешь проверять-контролировать -сразу рентабельность в 0

Re: Всяке різне

Додано: 28 травня 2019, 14:16
mischko
katso писав: 28 травня 2019, 13:44 А начнешь проверять-контролировать -сразу рентабельность в 0
Здавалось би, до чого тут президентські вибори

Re: Всяке різне

Додано: 31 травня 2019, 14:52
Lo.
На официальном сайте российской авиакомпании "Аэрофлот" название самолета Sukhoi Superjet 100, после крушения такого самолета в московском аэропорту "Шереметьево" 5 мая, было изменено на "региональный самолет большого размера", об этом говорит в своем блоге Алексей Навальный.