Сторінка 12 з 17

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 жовтня 2023, 01:59
Sentry
Glucker писав: 08 жовтня 2023, 18:02 Чи страхують зараз літаки, яки літають в Ізраїль?
Очевидно страхують, без страховки ніхто не літатиме. Але, більшість рейсів наразі за ФР виконуються ізраїльськими АК. Европейські та американські АК більшість рейсів відміняють, або виконують окремі "евакуаційні" рейси, можливо за виключенням Tarom та BulgariaAir. Інші, наприклад, Емірейтс виконують рейси, але щось мені підказує, що в них нема проблем зі страховкою :)

Було б цікаво дізнатися, яка ситуація зі страхуванням у ізраїльских АК, але думаю, що в них або літаки у власності, або страхуванням займається держава.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 жовтня 2023, 08:49
krelk
Sentry писав: 09 жовтня 2023, 01:59 Емірейтс виконують рейси, але щось мені підказує, що в них нема проблем зі страховкою :)
в якому сенсі?

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 09 жовтня 2023, 09:35
Sentry
krelk писав: 09 жовтня 2023, 08:49 в якому сенсі?
Значна частина літаків у власності, а не у лізингу. А з тих, що в лізингу, мабуть, частина через еміратські фонди. Тому спрощені вимоги до страхування. Плюс, впевнений, в ОАЕ достатньо грошей, аби страхувати власні ризики самостійно.

Значно важче застрахувати для ризикованих рейсів літак, який тобі не належить, та отримати від його власника дозвіл на виконання таких рейсів.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 10 жовтня 2023, 00:50
katso
Sentry писав: 09 жовтня 2023, 09:35 Значна частина літаків у власності, а не у лізингу
Требование к страховке не зависит от формы собственности, она нужна для всех ВС и есть в перечне документов направлемых в САА Израиля при запросе на выполнение рейса - https://www.gov.il/en/search?OfficeId=1 ... =insurance
11) Provide CAAI with Certificate of Insurance.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 10 жовтня 2023, 09:23
makor
А кто сказал что ее нет? Просто это своя страховка на свои самолеты и авиакомпания оценивает риски самостоятельно при каждом вылете.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 13 жовтня 2023, 20:28
Bagach
alex.s писав: 08 жовтня 2023, 14:12 Відкрив Львів зараз, ми гарантовано отримаємо варіант дунайских портів там. Шахеди чомусь долетають до західної України. Або Львів получить Патріот, або ми будемо спроможні наносити справжні удари у відвовідь. До цьогу часу, нічого починати не будуть.
Щоб Львів не перетворився на дунайські порти, треба ППО на рівні Києва. І це не тільки Петріот. Удари у відповідь - само собою.
Sentry писав: 08 жовтня 2023, 13:47 Пока вроде бы выглядит, что Бен-Гурион в большей безопасности, чем Львов. А расстояние - вопрос второстепенный. Враг разный.
Кацапська армія - такі ж самі розгільдяї, як і арабські парамілітарні структури, тільки з більшою номенклатурою озброєнь. Але, як бачимо та номенклатура їм не особливо дає переваги.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 14 жовтня 2023, 20:39
katso
Sentry писав: 08 жовтня 2023, 13:47 Пока вроде бы выглядит, что Бен-Гурион в большей безопасности, чем Львов. А расстояние - вопрос второстепенный. Враг разный.
Ну как, еще выглядит что Бен-Гурион безопасней чем Ужгород и Черновцы?




А небо над Израилем так и не закрыто, рейсы в TLV летают...

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 14 жовтня 2023, 23:26
mischko
Так Ужгород і Чернівці на кордоні, проїдь ще 90км і ти в Сучаві звідки Sky Team літає

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 15 жовтня 2023, 11:10
Sentry
katso писав: 14 жовтня 2023, 20:39
Sentry писав: 08 жовтня 2023, 13:47 Пока вроде бы выглядит, что Бен-Гурион в большей безопасности, чем Львов. А расстояние - вопрос второстепенный. Враг разный.
Ну как, еще выглядит что Бен-Гурион безопасней чем Ужгород и Черновцы?
:?
katso писав: 14 жовтня 2023, 20:39 А небо над Израилем так и не закрыто, рейсы в TLV летают...
Летают некоторые рейсы, которые не так строго относятся к безопасности. Большинство рейсов европейских, американских, канадских и т.д. АК отменены.

Гипотетически, при наличии украинской АК с самолетами в собственности, абсолютно реально открыть рейсы и в Ужгород с Черновцами, и даже во Львов. При этом:
- в отличии от Израиля мы пока не можем обеспечить безопасность аэропорта. Насколько я помню, в аэродром Львова или очень рядом прилеты были.
- работающее гражданское авиасообщение усложнит работу нашей ПВО.

Оно того стоит?

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 15 жовтня 2023, 13:44
krelk
У них є ще й Ейлат. Не знаю, чи безпечно їздити в Амман і Каїр, якщо буде геть кепсько.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 15 жовтня 2023, 17:13
mischko
krelk писав: 15 жовтня 2023, 13:44 Не знаю, чи безпечно їздити в Амман і Каїр
гугли:
В Єгипті поліцейський розстріляв автобус з ізраїльськими туристами

поліцейський, Карле!

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 15 жовтня 2023, 19:06
katso
Sentry писав: 15 жовтня 2023, 11:10 Летают некоторые рейсы, которые не так строго относятся к безопасности. Большинство рейсов европейских, американских, канадских и т.д. АК отменены.

Гипотетически, при наличии украинской АК с самолетами в собственности, абсолютно реально открыть рейсы и в Ужгород с Черновцами, и даже во Львов. При этом:
- в отличии от Израиля мы пока не можем обеспечить безопасность аэропорта. Насколько я помню, в аэродром Львова или очень рядом прилеты были.
- работающее гражданское авиасообщение усложнит работу нашей ПВО.

Оно того стоит?
Так в том то и суть вопроса - что у них решение летать или не летать приняли авиакомпании, которые каждая оценила свои риски, как это и требует ICAO Annex 19 Safety Managemеnt (который кстати обязателен к выполнию всеми АК независимо от форм собствености - частные, государственные)- и внедрили каждая свой Preventive Actions - кто-то вообще летать туда прекратил, кто-то сократил время оборота, кто-то нашел свое лобби в структурах оценивая вероятность атаки - но в целом авиабизнес не останавливали "волевым решением сверху".

А у нас тупо закрыли для гражданских даже не аэропорты - а все небо, ни из Ужгорода нельзя, ни транзитом над Ужгородом, ни с парапланом с Гимбы сигануть - и какая тут логика если пуски ракет видят за 3 часа до прилета еще над Каспием успевая объявить тревоги и остановить метро, трамваи и поезда, по которым кстати тоже может прилетать но вокзалы же не закрывают (может тот кто сидит на государственной Укрзализныце пролоббировал конкурентов завалить?).

Просто завалили отрасль в ноль, люди без работы навыки теряют - а тут еще и ВУЗ дерибанят чтоб уже и новых авиаторов не появилось, с формулировкой "чинне керівництво і колектив закладу не змогли розробити жодного БПЛА з часу початку великої війни" (у нас уже ВУЗы отвечают за разработку БПЛА???) - https://life.pravda.com.ua/society/2023/09/28/256801/ - какие-то странные совпадения...

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 15 жовтня 2023, 21:46
mischko
Так а авіадиспетчера у нас хіба зараз працюють? І хто оплачуватиме бенкет, якщо ніхто не літатиме, або дуже мало літатиме, щоб це покрити все?

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 15 жовтня 2023, 22:37
Bagach
katso писав: 08 жовтня 2023, 12:54 почему в Израиле где от Тель-Авива до Газы 50(!) километров то аэропорт в Бен-Гурионе работает, а у нас где от Ужгорода, Франковска, Львова и Черновцов до фронта 800 километров - авиационная отрасль авторитарным решением убита в ноль окончательно и бесповортно?
Мені здається, то все від страху. Великої війни на наших теренах не було з часів Другої світової, тому від подій 24.02.2022 багатьом зірвало дах (згадайте, як пересічні линяли з Києва та й інших міст вже зранку першого дня великої війни), в тому числі й у тих, хто "вбив" цивільну авіацію та ввів омбеження по виїзду за кордон за гендерною і віковою ознаками. В Ізраїлі ж піздорєз триває з 1948 року з періодичними загостреннями. Там людти звикли, пристосувались до життя в період перманентної війни. Тому й немає парадоксальних заборон, прийнятих імпульсивними рішеннями.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 16 жовтня 2023, 06:06
Sentry
katso писав: 15 жовтня 2023, 19:06 Так в том то и суть вопроса - что у них решение летать или не летать приняли авиакомпании, которые каждая оценила свои риски, как это и требует ICAO Annex 19 Safety Managemеnt (который кстати обязателен к выполнию всеми АК независимо от форм собствености - частные, государственные)- и внедрили каждая свой Preventive Actions - кто-то вообще летать туда прекратил, кто-то сократил время оборота, кто-то нашел свое лобби в структурах оценивая вероятность атаки - но в целом авиабизнес не останавливали "волевым решением сверху".

А у нас тупо закрыли для гражданских даже не аэропорты - а все небо, ни из Ужгорода нельзя, ни транзитом над Ужгородом, ни с парапланом с Гимбы сигануть - и какая тут логика если пуски ракет видят за 3 часа до прилета еще над Каспием успевая объявить тревоги и остановить метро, трамваи и поезда, по которым кстати тоже может прилетать но вокзалы же не закрывают (может тот кто сидит на государственной Укрзализныце пролоббировал конкурентов завалить?).
Имхо, пока не будет набора ПВО, который сможет надежно защитить аэропорт в Львове (и не защитит при этом что-то другое), открывать авиапространство нет смысла. Вложить кучу времени и денег, открыть, и не иметь возможности защитить - зачем? Имхо, такой объект станет для врага приоритетной целью.

При этом УЗ в целом решает вопрос перевозок в той мере, чтобы открытие аэропорта в Львове не было критическим для страны. В отличии от Израиля, который окружен не очень дружественными странами.

Смысла в открытии Ужгорода и Черновцов я не вижу, т.к. они не готовы массово принимать А320 и В737, и Ужгорода вероятно есть более важные задачи. Открывать небо без открытия аэропортов - в чем смысл?

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 16 жовтня 2023, 10:03
doc
katso писав: 15 жовтня 2023, 19:06 с формулировкой "чинне керівництво і колектив закладу не змогли розробити жодного БПЛА з часу початку великої війни" (у нас уже ВУЗы отвечают за разработку БПЛА???) - https://life.pravda.com.ua/society/2023/09/28/256801/ - какие-то странные совпадения...
Університет - це заклад з великою дослідницькою складовою. Це в нас пострадянська спадщина, що у вишах лише навчають. Але вже більше 20 років ми рухаємося до болонського процесу. Тому навчати можна у бурсі, а ставати фахівцем-дослідником і розробником у виші. І де мають розробляти літальні апарати, як не у єдиному спеціалізованому виші? Якщо в університеті лише видають нагора методички шляхом переписування радянських підручників українською мовою, то йому дорога ставати бурсою (нехай коледжом).
І в статуті https://nau.edu.ua/site/variables/news/ ... 2022_2.pdf сказано: 1.3. Університет... проводить фундаментальні і/або прикладні наукові дослідження.
Які дослідження? Де результати? Чи це радянська наука приписок "доженемо і переженемо"?

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 16 жовтня 2023, 23:46
katso
doc писав: 16 жовтня 2023, 10:03І де мають розробляти літальні апарати, як не у єдиному спеціалізованому виші?
Летательные аппараты (как собственно и все другое) разрабатываются в КБ (конструкторском бюро), по следующему алгоритму:
1. заказчик выдает ТЗ (техническое задание), где говорится что именно он хочет видеть на выходе - какой именно аппарат, его назначение, вес, скорость, полезную нагрузку, практический потолок и т.д. Дроны поди варьируются от FPV до Reaper...
2. заключается договор на разработку, вносится предоплата (люди чай кушать хотят за что-то) или получается госзаказ в случае если оба предприятия государственные
3. начинается разработка - для этого у КБ в штате есть инженеры-констуктора, технологи, прочнисты, отдел контроля качества.
4. Поэтапный контроль разработки заказчиком с последующей приемкой готовой продукции (железа или документации, в зависимости от того что просили в п.1).
Был какой-то заказ? Нет, не было и быть не могло, поскольку это не функция ВУЗа - для этого есть целый вот - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0 ... 0%BE%D0%BC

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 18 жовтня 2023, 12:43
doc
katso писав: 16 жовтня 2023, 23:46
Был какой-то заказ? Нет, не было и быть не могло, поскольку это не функция ВУЗа
Ви розказуєте якусь радянщину. Але і в радянщині були окрім замовних розробок й ініціативні дослідження. Тобто кожен вчений за власними інтересами проводити дослідження і розробки.
А те що ви пишете "не функція вуза", то значить ви не читали ні статут вуза, ні мій допис з витягом із статуту. Вони там клянуться що проводять науові фундаментальні і/або прикладні дослідження.
От цікаво, які ж це дослідження? Що досліджують у своїх роботах бакалавранти і магістранти, не кажучи вже про аспірантів і докторантів? Вплив ковіда на повидло?
Ще раз про сучасний виш: Крім освітньої функції університети є науковими установами, в яких викладачі спільно зі студентами виконують наукові дослідження.
До речі, круг інтересів у профільного факультету широкий http://aki.nau.edu.ua/nauka/%d0%be%d1%8 ... %ba%d0%b8/
Але щось не видно реальних досягнень, що би відповідали моменту. Тобто це неактуальні на сьогодні дослідження, а війна вже десятий рік.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 18 жовтня 2023, 19:40
Bagach
katso писав: 14 жовтня 2023, 20:39 Ну как, еще выглядит что Бен-Гурион безопасней чем Ужгород и Черновцы?
Шольц після лежання на бетоні тель-авівського летовища може підтвердити.

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Додано: 18 жовтня 2023, 20:46
mischko
Якби у Шольца був візит в Czernowitz чи в Ungstadt - він наврядчи би летів саме в ці міста літаком. Бо там кордон поруч під парасолею НАТО.