Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Додано: 26 жовтня 2021, 20:07
Это между пунктами, где Сесны летают?
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Это между пунктами, где Сесны летают?
Air barrier летает регулярку на 13-местном Cessna Grand Caravan (C208). В основном 30 перелеты на остров, но так же есть и часовой перелет над сушей. Неадеюсь получится в декабре испытать такое удовольствие на своем самом коротком регулярном рейсе) Тарифы от 49 NZD (930 UAH). Но вряд ли Хмельницкому такие перелеты нужны.
+1
Батя рассказывал, что в 70-х из Хмеля выполнялись пассажирские рейсы на маленьких самолетиках Morava. Причем, еще из старого аэропорта с грунтовой полосой.Niko писав: ↑27 жовтня 2021, 02:48 Air barrier летает регулярку на 13-местном Cessna Grand Caravan (C208). В основном 30 перелеты на остров, но так же есть и часовой перелет над сушей. Неадеюсь получится в декабре испытать такое удовольствие на своем самом коротком регулярном рейсе) Тарифы от 49 NZD (930 UAH). Но вряд ли Хмельницкому такие перелеты нужны.
Скидывал уже.AlexK писав: ↑27 жовтня 2021, 09:50 Реконструкція смуги та вантажні перевезення: як триває відновлення хмельницького аеропорту (ФОТО, ВІДЕО) https://vsim.ua/Groshi/rekonstruktsiya- ... 49584.html
Тогда кроме дешевого топлива и зарплат летчиков, авиация имела большее преимушество в скорости. Сейчас машины и даже поезда стали побыстрее, а самолеты не сильно прибавили в скорости, наоборот регистрация и Security Check увеличило время "в пути". Регулярной малой авиации в Хмельницом не стоит ожидать она и не нужна.Bagach писав: ↑27 жовтня 2021, 11:26
Батя рассказывал, что в 70-х из Хмеля выполнялись пассажирские рейсы на маленьких самолетиках Morava. Причем, еще из старого аэропорта с грунтовой полосой.
https://ru.wikipedia.org/wiki/Let_L-200_Morava
https://ngp-ua.info/2021/10/54004Хмельницький аеропорт планує прийняти перший вантажний літак уже навесні наступного року
1100 метрів злітно-посадкової смуги в хмельницькому аеропорту наразі зробила підрядна організація, яка виконує ремонтні роботи, розповів Суспільному директор летовища Валерій Сорока.
Всього на проведення ремонтних робіт Хмельницького аеропорту з обласного бюджету взяли 6,5 мільйонів гривень, з міського – 4,5.
Наразі розпочали процедуру підготовки документів до сертифікації статусу аеропорту як аеродрому, говорить директор Валерій Сорока. Також подали заявку до державіаслужби, аби відновити вантажні перевезення.
«Ми очікуємо в першій декаді листопада державну комісію. Сьогодні ми на завершенні ремонту злітно-посадкової смуги, з неділі розпочнемо її маркування, готуємо відповідну документацію. З 25 листопада вступає новий наказ з державіаслужби України щодо проведення сертифікації аеродрому, і ми почнемо робити перші кроки, аби в наступному році отримати статус нашого комунального підприємства зі статусом аеродрому», – каже Валерій Сорока.
Одна з вимог проходження сертифікації – закупівля обладнання вартістю один мільйон 200 тисяч гривень, яке використовуватимуть для виявлення у багажах заборонених предметів, додає директор аеропорту.
За словами заступника голови Хмельницької обласної ради Володимира Гончарука, щоб бути повноцінним аеропортом і приймати авіарейси, потрібен капітальний ремонт злітно-посадкової смуги, який, за попередніми розрахунками, коштуватиме більше двох мільярдів гривень.
Претендувати на державне фінансування хмельницький аеропорт зможе після того, як матиме готову проєктно-кошторисну документацію.
За словами Володимира Гончарука, зараз вона на завершальній фазі та до кінця року має бути готова: «Згідно з новими процедурами, потрібно не лише проєкт зробити, а й експертизи, оцінку впливу на довкілля, цілий комплекс документів, щоб вийти на кінцеву стадію. Тобто, наявна проєктно-кошторисна документація з повністю всіма іншими додатковими документами, які необхідні згідно державних вимог. Ми сподіваємося на підтримку народних депутатів і коштів від кабінету міністрів України».
Перший вантажний літак планують прийняти навесні 2022 року.