1) Дуже близько до Києва, багато проходящих потягів і автобусів.
2) Менше населення ( 371,9 тис станом на 2018 )
Николаев к Херсону и Одессе ещё ближе, а наши урбанисты рисуют "Винницкую англомерацию до 800 тыс. человек" ))))
Не рівняй цюцюрку з пальцем! Розміри міст, простота сполучення, пропозиція вильотів з аеропортів - зовсім різне все. Столиця все ж таки.
не на часі! Спочатку посадіть Ахметова!
У нас всюди мутно, в Чернівцях міськрада незаконно прибрала мера. В Ужгороді Закарпатська мафія (Балоги і т.д.).з.ы. И я напомню, мы говорим не про Черновцы или Ужгород, а про Николаев, где очень всё мутно.
mischko, ви або труси вдягніть, або хрестик скиньте. То ви оди про хлєщущіх каніну на дортмундському рейсі виписуєте, то вже заявляєте, що такий клас мало ведеться на популізм, натякаючи на їхню політичну свідомість і намір голосувати за якогось Садового мінімум. Упоротому вишиватніку з татуюванням тризуба на грудях глибоко пофіг, шо він ніколи в житті не зможе дозволити собі тур в Шарм або вікенд в Відні. Йому головне, шоб в телевізорі малювали перемоги, а в москалів корови дохли. Якшо президент на запуску якось нещасного човника в Бориспіль піариться, то не зробити перемогу з запуску сумнівних аеропортів в всяких провінціях - просто гріх.
угу. і Кривий Ріг з 600+тис в 180 км.shushuair писав: ↑05 березня 2019, 15:09 Кстати, насчёт Херсона, где ежедневные Стамбул Туркишей и МАУ. От проспекта Ленина (самый центр Николаева, типа Крещатика) до а/п Херсон 60 км. Между а/п Николаев и а/п Херсон 75 км, вся дорога с достаточно хорошим как для страны покрытием, да, бывает иногда загружена, те же фуры, но в целом всё там ОК.
Гарна спроба накинути, і, я впевнений, вона знайде своїх прихильників.Franek писав: ↑05 березня 2019, 15:24 mischko, ви або труси вдягніть, або хрестик скиньте. То ви оди про хлєщущіх каніну на дортмундському рейсі виписуєте, то вже заявляєте, що такий клас мало ведеться на популізм, натякаючи на їхню політичну свідомість і намір голосувати за якогось Садового мінімум.
Дивно, серед мого оточення багато людей підтримує президента. В ІТ середовищі в нього найвищий рейтинг взагалі-то. Тому не розумію, до чого тут зубожілі. Ці більше голосуватимуть за Юлю-Ляшка.
Якщо так просто було запустити човник, чому це не зробили ще при Кирпі? Щодо малювання перемог - мені подобається президент, який відкриває аеропорти, залучає в країну лоукости, домовляється за безвіз.Franek писав: ↑05 березня 2019, 15:24 Якшо президент на запуску якось нещасного човника в Бориспіль піариться, то не зробити перемогу з запуску сумнівних аеропортів в всяких провінціях - просто гріх.
І я не погоджуюся з тезою про ніби-то відсутність стратегії. Стратегія країни присутня і очевидна - малювати перемоги. І відновлення Миколаєва в цю стратегію якраз дуже добре лягає.
Ну а пока практика показывает, что из подремонтированного аэропорта Ривне нет большого спроса на чартеры, не смотря на близкое расстояние Луцка и беларусских туристов.Tetris писав: ↑05 березня 2019, 14:17 Ну а почему не нуждаются? Я привел города, в которых на двоих 400-500 тысяч населения. Из провинциальных городов куча маршруток едет в Борисполь. Основной контингент - пассажиры чартеров.
Так что на два города вполне может взлететь регулярка в хаб (сначала в Киев, после - Стамбул и Варшава) и чартеры на курорты. Вот вам те же 1-2 рейса в день, что даст на первых порах 100-150 тыс. паксов в год.
Просто мне кажется, дешевле и быстрее построить 1 порт с максимальной способностью 300-500 тыс. паксов и дорогу к нему из двух областных центров + небольшую автостанцию, чем пытаться восстановить 2 аэропорта, где ни плит, ни аэровокзала.
Igoresha писав: ↑05 березня 2019, 15:44 Ну а пока практика показывает, что из подремонтированного аэропорта Ривне нет большого спроса на чартеры, не смотря на близкое расстояние Луцка и беларусских туристов.
Я не спорю с теорией. Я говорю, что до этого, возможно, мы ещё не доросли. И дело не только в относительной дороговизне летать. Дело также часто в остутствии культуры летать, страхом и прочими человеческими факторами.
А поскольку деньги должны давать как можно более быструю отдачу, наверное вложение денег сейчас в такий проекты преждевременны
https://cfts.org.ua/news/2018/01/12/aer ... godu_44952
Та тоді потік Борисполя був 3 мільйони. Нафік там той човник тоді здався. Треш просто. Президент лоукости в країну залучив. Бугага. А ви перед тим порахвали хоча б скільки в країні аеропортів, здатних приймати 787-800 і А320 без обмежень? Чи мета була тільки Київ, Львів, Харків? Стратеги мля. Ну і тема томосу не розкрита. Там ж нуль популізму, айтішніки в екстазі від Епіфанія.mischko писав: ↑05 березня 2019, 15:38 Якщо так просто було запустити човник, чому це не зробили ще при Кирпі? Щодо малювання перемог - мені подобається президент, який відкриває аеропорти, залучає в країну лоукости, домовляється за безвіз.
Нарешті, українці (чудом) вибрали президента для середнього класу, а не для споживачів "соціальних маршрутів".
Тому, відновлення роботи аеропорту п'ятсоттисячного міста "якраз дуже добре лягає" в цю стратегію.
Д*біли в тому Вільнюсі сидять. Зробили залізницю в аеропорт, де навіть 5 млн. пасажирів немає. Що з них візьмеш. Єврогеї паскудні...
Не було б тут Ryanair, якби не безвіз, чи є протилежна думка?
787-800 і A320 в одному реченні. Відчуваю експерта. Цікаво, які лоукости сюди на 787 хотіли літати.
Віруючі радіють томосу. ІТшники - безвіз і лоукостам. Зрадофіли негодують, ну то таке.
Шо там зробили? Зупинку на вже побудованій лінії поставили. Даля на відкритті зупинки була, не в курсі?Д*біли в тому Вільнюсі сидять. Зробили залізницю в аеропорт, де навіть 5 млн. пасажирів немає. Що з них візьмеш. Єврогеї паскудні...
Аргумент неспростовний. Не було б війни, якби не Порошенко, чи є протилежна думка?Не було б тут Ryanair, якби не безвіз, чи є протилежна думка?
737-800. Одрук, очевидно ж.787-800 і A320 в одному реченні. Відчуваю експерта. Цікаво, які лоукости сюди на 787 хотіли літати.![]()
А ніщєброди перемогам, якими вони ніколи не скористаються, зате за батьківщину гордісно і за Петра можна проголосувати.Віруючі радіють томосу. ІТшники - безвіз і лоукостам. Зрадофіли негодують, ну то таке.
Ще раз для тих, хто в танку - якби була мета запереможити ніщєбродів - замовили би 10 тролейбусів у кума з Богдан-моторс і пустили би їх на маршрут із соціальними проїзними чи щось таке.
Просто їхати 80 чи 160 особливої різниці нема. Крім того з Луцька в Львів хороша дорога - я цього літа там їздив. Відповідно Львів виграє луцького пакса у Рівного за рахунок більшої пропозиції вильотів. Миколаїв же сам по собі великий ринок, який зараз змушений літати регуляркою з інших міст. МАУ там бачить ринок, бо він у неї є в планах. Загвоздка була в стані аеропорту. Місцева влада це вирішила, тепер черга за МАУ. А з Рівного МАУ нікол літати не збиралася, чи я не правий?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 15 гостей