Re: Ryanair (FR)
Додано: 02 серпня 2017, 18:16
ну, Бориспіль теж показує прибутки, але стаття от: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... -grote-hubVazi писав: Вроді не жаліються
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
ну, Бориспіль теж показує прибутки, але стаття от: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... -grote-hubVazi писав: Вроді не жаліються
Буде справді смішно, що полетить. Взагалі є тенденція, коли східноєвропейські перевізники виходять на регіональні аеропорти. Nordica (LOT) літає з Гронінгену в Копенгаген.AlexK писав:МАУ ж отримали призначення--скоро полетить мережевий перевізник!mischko писав: Можу ще кинути інтерв'ю менеджера Ейндговенського аеропорту, який плачеться, що до них літають одні лоукости. Кількісне зростання є, а якісно - нема, бо не літає жоден мереживий перевізник. Напевно, теж барига.
Стаття про те, що Ейндховену не хватає звязку з хабами Європи. Що, можливо, стримуе розвиток аеропорту.mischko писав:ну, Бориспіль теж показує прибутки, але стаття от: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... -grote-hubVazi писав: Вроді не жаліються
Он не переживает, просто словесный понос остановить не может.Vazi писав:Приємно що ви так переживаєте за Британіюmischko писав:Ну все - тепер Британії точно хана. Ніхто не буде інвестувати в країну, куди не літає Ryanair. "Дуже негативний кейс", як пишуть наші фейсбучні лідери громадської думки.
mischko писав:Ну все - тепер Британії точно хана. Ніхто не буде інвестувати в країну, куди не літає Ryanair. "Дуже негативний кейс", як пишуть наші фейсбучні лідери громадської думки.
Він до 80х років був ЛИШЕ військовою базою. В 80-ті почався ще й цивільний розвиток. Філіпс, які почали колись з Ейндховену використовували аеропорт для своїх потреба (очевидно вантажні перевезення), літав також КЛМ і якась місцева а/к навіть мала там базу. Раяни прийшли в 2001-му, коли аеропорт вже майже 20 років паралельно з військовою функцією виконував і цивільну. Зараз КЛМ туди вже не літає. Судячи зі статті були колись і рейси західно-європейських класиків на їх бази.Vazi писав: Доречі, сам Ейндховен був воєнною базою з 80х років. І скоріше всього якраз лои кости помогли йому стати цивільним аеропортом.
Можливо наш Гостомель колись також піде по цьому шляху.
При тому, що самі тільки недавно накатали скаргу на німецький уряд через виділені Air Berlin кошти.while dismissing their groundless legal action in the country.
"Точно полетить ще цього року" переросло в наступний. І ще, мабуть, Омелян і Романовська змагаються хто більше нечітких обіцянок наробить.Ryanair наступного року точно полетить із "Борисполя" - Омелян
Может, лучше этих некомпетентных клоунов вообще не цитировать. Эксперты на авианьюс, скорее всего, и то больше в теме авиационных процессов. Омелян ещё ляпнул, что Борисполь благодаря мораторию на перелёты между Украиной и Россией превратился в крупный хаб, и это с 58 местом в Европе и далеко от топ-100 мираtarick писав:І ще, мабуть, Омелян і Романовська змагаються хто більше нечітких обіцянок наробить.
Это кстати, так и есть, так как конкуренция за транзитный траффик умельшилась, и русские компании перестали "пылесосить" украинского пакса.shushuair писав:Омелян ещё ляпнул, что Борисполь благодаря мораторию на перелёты между Украиной и Россией превратился в крупный хаб, и это с 58 местом в Европе и далеко от топ-100 мираtarick писав:І ще, мабуть, Омелян і Романовська змагаються хто більше нечітких обіцянок наробить.
На самом деле, это взаимоневыгодный процесс для авиакомпаний. У меня друг с Москвы каждый год успешно по раза 3 летал в пределах 130 уе/евро МАУ транзитом во Франкфурт, Париж, Мадрид и прочие города Европы, в т.ч. летом. И хоть МАУ наращивает сейчас транзит кавказцами и т.д., но столько, сколько Москва и Питер давали, Кавказ не даст. А ещё ж были прямые рейсы у того же Днеправиа из Ифо и Днепра в Москву и пр. и пр. Так что Омелян лукавит.Kibeee писав: Это кстати, так и есть, так как конкуренция за транзитный траффик умельшилась, и русские компании перестали "пылесосить" украинского пакса.