Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 10 березня 2020, 21:42
А почему нет? Учитывая сомнительную репутацию аэрофлота, и если предложат выгодную цену - то, вполне смогут
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
А почему нет? Учитывая сомнительную репутацию аэрофлота, и если предложат выгодную цену - то, вполне смогут
Вы цифры уберите) А почитайте отзывы про аэрофлотOrel2016 писав: ↑10 березня 2020, 21:46 Я тоже думаю что МАУ смогло бы получить транзитный трафик из России. Но почему у Аэрофлота сомнительная репутация? Аэрофлот это одна из самых лучших авиакомпаний Европы, по всем показателям.
https://lenta.ru/news/2018/06/20/aeroflotapex1/
https://www.forbes.ru/brandvoice/aerofl ... noy-evropy
З комерційних причин або причин що не залежать від неї.16.1. Авіакомпанія має право затримати, або скасувати рейс як з комерційних причин, так і з причин, що не залежать від неї.
Тож я не до кінця розумію як вони втілять цю свою обіцянку.До 22 травня виконання прямих рейсів Київ – Ізмір буде тимчасово зупинене. Пасажирам рейсів до/з Ізміра будуть запропоновані варіанти подорожі з пересадкою в Стамбулі. У зв’язку з пониженим попитом до 1 квітня прямі рейси між Одесою і Стамбулом виконуватися не будуть.
17.3. Компенсація пасажиру у разі скасування рейсу
17.3.1. У разі скасування рейсу авіакомпанія пропонує пасажиру обслуговування відповідно до пункту 17.2.2 цього розділу та компенсацію відповідно до пунктів 17.2.5 або 17.2.6 цього розділу.
На мою думку рейс скасований через бажання авіакомпанії його скасувати, а не через обставини на які авіакомпанія не може вплинути, просто МАУ невигідно виконувати цей рейс, от і все. Але перепрошую, це провина пасажира?17.2.1. У разі якщо авіакомпанія мотивовано очікує на відмову пасажиру у посадці на рейс, вона спочатку проводить опитування з метою виявлення пасажирів, готових відмовитися від свого підтвердженого бронювання в обмін на узгоджену між пасажиром, який за власним бажанням відмовляється від посадки на рейс, та авіакомпанією винагороду.
17.2.2. Крім виплати винагороди, авіакомпанія пропонує пасажиру на вибір:
1) відшкодування вартості перевезення впродовж семи днів, яке має бути виплачено готівкою, електронним банківським переказом, банківським дорученням, банківським чеком або електронним ваучером чи, за наявності засвідченої у письмовій формі згоди пасажира, у вигляді дорожніх чеків – повної вартості квитка за ціною, за якою його було придбано, за невикористану частину квитка та за використану частину або частини квитка, якщо рейс більше не задовольняє потреби пасажира, а також за потреби забезпечити зворотне перевезення у початковий пункт відправлення за першої можливості;
2) зміну маршруту перевезення, що здійснюється за відповідних транспортних умов:
до кінцевого пункту призначення за першої можливості, або
за бажанням пасажира до кінцевого пункту призначення у пізніший час при наявності вільних місць на рейсі.
Відмовлено проти волі пасажира - було поставлено перед фактом за 7 днів до вильоту.17.2.5. Якщо пасажиру відмовлено у перевезенні проти його волі, авіакомпанія здійснює компенсаційну виплату у таких розмірах:
250 євро – для рейсів дальністю до 1500 кілометрів включно;
400 євро – для рейсів дальністю понад 1500 до 3500 кілометрів включно;
600 євро – для рейсів дальністю понад 3500 кілометрів.
Під час визначення відстані за основу береться останній пункт, у якому відмова від перевезення або невиконання рейсу, який було раніше заплановано та на який заброньовано принаймні одне місце, створить затримку прибуття пасажирів у запланований час.
Альтернативного маршруту запропоновано не було.17.2.6. Авіакомпанія має право зменшити розмір компенсації, визначеної у пункті 17.2.5 цього розділу на 50 відсотків, якщо пасажиру пропонується заміна маршруту перевезення до його пункту призначення альтернативними рейсами, час прибуття яких не перевищує запланованого:
на дві години – для рейсів дальністю до 1500 кілометрів включно;
на три години – для рейсів дальністю від 1500 до 3500 кілометрів включно;
на чотири години – для рейсів дальністю понад 3500 кілометрів.
Повідомлено менше ніж за 2 тижні, без зміни маршруту (тільки зміни дат).17.3.1. У разі скасування рейсу авіакомпанія пропонує пасажиру обслуговування відповідно до пункту 17.2.2 цього розділу та компенсацію відповідно до пунктів 17.2.5 або 17.2.6 цього розділу.
Пасажир може мати право на компенсацію, якщо його не поінформовано про скасування рейсу:
за два тижні до запланованого часу відправлення рейсу; або
у період не більше ніж за два тижні і не менше ніж за сім днів до запланованого часу відправлення та запропоновано зміну маршруту, що дасть змогу вирушити з пункту відправлення не пізніше ніж за дві години до запланованого часу відправлення та прибути у кінцевий пункт призначення не пізніше ніж через чотири години після запланованого часу прибуття; або
менше ніж за сім днів до запланованого часу відправлення та запропоновано зміну маршруту, що дасть змогу вирушити з пункту відправлення не пізніше ніж за годину до запланованого часу відправлення та прибути у кінцевий пункт призначення не пізніше ніж через дві години після запланованого часу прибуття.
Авіакомпанія не пояснила причини скасування, а на всі запити(в т.ч. гаряча лінія) та листи станом на зараз (12.03.2020 14:00) не відповіла.17.3.2. Авіакомпанія, скасовуючи або затримуючи рейс, надає пасажирам на їх запит пояснення щодо підстав скасування чи затримки рейсу.
У разі необхідності забезпечення своєчасної пересадки трансферних пасажирів на стикувальні рейси авіакомпанія за першої можливості пропонує їм альтернативні маршрути перевезення.
Я не бачу жодної "непереборної сили", принаймні офіційно.17.3.3. Авіакомпанія не зобов'язана виплачувати компенсацію та надавати послуги, передбачені цим розділом, якщо вона може надати підтвердження того, що причиною скасування рейсу була дія надзвичайних обставин або непереборної сили, яким не можна було запобігти, навіть якби було вжито усіх можливих заходів.
Стосовно карантину, скасували перед оголошенням карантину, тож офіційних підстав не було.Sentry писав: ↑12 березня 2020, 14:27
По поводу компенсации ситуация не такая однозначная. Теоретически, Ваша отмена подпадает под компенсацию. Но. Во-первых объективно форс мажор имеет место, так что как минимум чисто по духу закона я был бы скорее на стороне авиакомпании. Во-вторых есть официальное решение Правительства о введении карантина в Украине. Общенациональный карантин - форс мажор, и АК может использовать это как повод (если письмо об отмене получено позже решения о введении карантина). Ну и третий момент - вероятно получить компенсацию удастся только через суд. В интересах АК максимально затянуть процесс, чтобы выплата любых денег происходила когда будет поток новых бронирований. Скорее всего по этой причине могут и пытаться не возвращать деньги при отмене рейса. Хорошего в этом нет ничего, но вероятно это единственная возможность сохранить компанию в текущих условиях.
МАУ зазвичай (принаймні раніше) максимально йшли на зустріч, попросіть перебрювати на інший рейс, навіть ТК (мене ТК перебронювали на МАУ коли не змогли приземлитися в Одесі). Кошти звісно повернуть, якщо оберете такий варіант.Sirko Production писав: ↑12 березня 2020, 14:36Стосовно карантину, скасували перед оголошенням карантину, тож офіційних підстав не було.Sentry писав: ↑12 березня 2020, 14:27
По поводу компенсации ситуация не такая однозначная. Теоретически, Ваша отмена подпадает под компенсацию. Но. Во-первых объективно форс мажор имеет место, так что как минимум чисто по духу закона я был бы скорее на стороне авиакомпании. Во-вторых есть официальное решение Правительства о введении карантина в Украине. Общенациональный карантин - форс мажор, и АК может использовать это как повод (если письмо об отмене получено позже решения о введении карантина). Ну и третий момент - вероятно получить компенсацию удастся только через суд. В интересах АК максимально затянуть процесс, чтобы выплата любых денег происходила когда будет поток новых бронирований. Скорее всего по этой причине могут и пытаться не возвращать деньги при отмене рейса. Хорошего в этом нет ничего, но вероятно это единственная возможность сохранить компанию в текущих условиях.
Я теж не проти АК, але якби вони нормально повідомили та запропонували повернення коштів, або зміну дати без доплати.
А враховуючи те що вони не запропонували зручного варіанту вирішення ситуації що склалась (тобто не пішли на зустріч клієнту щоб він був лояльним до АК, а скоріше навпаки) - мене дуже обурило, тому я і заговорив про компенсацію.
То МАУ, что было раньше и максимально шла на встречу своему пассажиру, похоже давно приказало долго жить.