Мильні програми авіакомпаній
Re: Люфтганза (LH)
Каждый решает для себя сам: летать лоукостами или классиками, экономом или бизнесом, копить мили или выбирать низкие тарифы. Это рынок, а авиакомпании, путем использования инструментов маркетинга, борются за пакса. А мы рублем и лояльностью решаем исход этой борьбы.
Re: Люфтганза (LH)
Ну, додатковий комфорт і бізнес-клас - окрема непідйомна глиба для дискусії. Знаєте про marginal costs and marginal benefits. То вони при підвищенні до бізнес-класу не співвідносні. Це старий і грубий метод ранжування пасажирів за платежоспроможністю - price discrimination. Це тепер в Інтернеті почали вичисляти багатших "пацієнтів" по моделі смартфона і сайтам на які робились переходи, а бізнес-клас в авіації - це дідівський спосіб зняти гроші в кого вони є без особливих зайвих зусиль.dmtr писав:до речі, я не зна чому FF програми мають розглядатися як ціль зекономити. звісно, що обмежуюяи себе у виборі ти робиш подорожі дорожчими. але а/к пропонують додатковий комфорт за ці витрати. питання чи він співрозмірний витратам - оце цікавіше.
Зрештою, "Если звезды зажигают, значит это кому-нибудь нужно" (с) Маяковский
Re: Люфтганза (LH)
питання в тому що все це має бути measurable. якщо розбити по долларах на скільки більше а/к витрачає на пасажира в бізнесі у співвідношенні до економа - чомусь впевнений, що бізнес виявиться дуже переоцінений. АЛЕ. як будь-який преміум продукт він має невід'ємну, важливу й non-measurable складову: experience. ми швидко абуваємо скільки конкретно коштував переліт і скільки миль за нього дали, а залишається це відчуття - було добре чи ні.
Re: Люфтганза (LH)
Себестоимость перевозки пассажира в бизнесе и экономе отличается не так значительно, как их стоимость. Поэтому авиакомпании и борются за бизнес-пакса, от которого, зачастую получают больше прибыли, чем за 20 кресел эконома.
Re: Программа часто летающих пассажиров Star Alliance
Власний експірієнс від Miles&More.
Маю картку від LOT Polish Airlines.
2,5 роки збирав милі, часто літав Варшава-Одеса-Варшава (250-1500 миль RT в залежності від класу букінгу). Нормально став отримувати мілі тільки за трансатлантику, за Бостон-Мюнхен-Варшава-Мюнхен-Бостон отримав 9000 миль.
Накопичив майже 30 тис миль, та по акції взяв на дуже потрібні мені дати за 25 тис.миль переліт бізнес-класом Одеса-Варшава-Одеса, в той час коли Economy коштував на ці дати 550 баксів, а бізнес - 1200. Заплатив 80 доларів за сбори та податки. Експірієнс дуже позитивний був - на власному досвіді побачив, що ніколи не варто купувати бізнес-клас за гроші по Європі))))
Але з того, що читаю - думаю, може перейти на United, зараз маю 5000 миль, може фіг з ними.
Маю картку від LOT Polish Airlines.
2,5 роки збирав милі, часто літав Варшава-Одеса-Варшава (250-1500 миль RT в залежності від класу букінгу). Нормально став отримувати мілі тільки за трансатлантику, за Бостон-Мюнхен-Варшава-Мюнхен-Бостон отримав 9000 миль.
Накопичив майже 30 тис миль, та по акції взяв на дуже потрібні мені дати за 25 тис.миль переліт бізнес-класом Одеса-Варшава-Одеса, в той час коли Economy коштував на ці дати 550 баксів, а бізнес - 1200. Заплатив 80 доларів за сбори та податки. Експірієнс дуже позитивний був - на власному досвіді побачив, що ніколи не варто купувати бізнес-клас за гроші по Європі))))
Але з того, що читаю - думаю, може перейти на United, зараз маю 5000 миль, може фіг з ними.
Re: Программа часто летающих пассажиров Star Alliance
а взагалі найлегше отримати Голд левел в Star Alliance в Aegean Airlines
http://en.aegeanair.com/milesandbonus/p ... rivileges/
по суті 4 тис. миль для отримання Сілвер статусу, і ще 16 тис. для отримання Gold - і всі лаунжи Star Alliance ваші
http://en.aegeanair.com/milesandbonus/p ... rivileges/
по суті 4 тис. миль для отримання Сілвер статусу, і ще 16 тис. для отримання Gold - і всі лаунжи Star Alliance ваші
Re: Люфтганза (LH)
Полностью поддерживаю. Если цель - зарабатывание миль, то явно за билеты платит не летающийvirtuozzo писав:Я також згоден з shustrik - не можна пробувати знайти пряму економічну вигоду від програм лояльності. Я ж, наприклад, дивлюся на M&M як на додатковий бонус, адже літати мені все-одно прийдеться, не важливо будуть від того якісь бали чи милі. Така вже в мене робота. Але якщо мені за це ще й нараховують бонуси, ну то це ж прекрасно! Для прикладу, непоганим бонусом є Priority Boarding/Check-In/Security. Для пакса який літає час від часу це не має суттєвого значення,а от при моїх польотах це must have.
Для очень часто летающих (меня, в частности) бонусы, которые дает статус Launge/Priority Boarding/Check-In/Security могут быть важнее, чем мили. Впрочем, и мили, тоже, приятный довесок...
-
el ucranio
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Программа часто летающих пассажиров Star Alliance
В травні цього року літав на Мальту RT через FRA. Квиток на увесь маршрут був від Люфтганзи (220***), але сегмент MLA-FRA виконувався AirMalta, всі інші LH.
Приблизно тижні через півтора зрозумів, що милі в M&M було нараховано за всі сегменти, крім MLA-FRA. Ще через місяць спробував заповнити он-лайн форму для ретроактивного зарахування миль, але отримав повідомлення, що цей переліт не можна зараховувати через он-лайн форму, а потрібно звернутися до офісу. Написав запит на зарахування миль через форму для загальних звернень на сайті M&M. Через пару тижнів отримав відповідь, що для зарахування тих миль потрібно надіслати листом до їхнього офісу у Німеччині копію квитка та оригінали посадкових талонів, щоб AirMalta перевірили, чи я дійсно летів цим рейсом. Окремим рядком було прописано, що ел.поштою вони документи не приймають, і що цей лист вони повинні отримати на протязі 6 міс після польоту. Хтось на цьому форумі (рорТАВ?) писав вже про просунутість
M&M в питаннях зарахування неврахованих миль за перельоти партнерами StarAlliance.
Порахувавши, що ціна питання всього лише 125 миль
, стало зрозуміло, що не варто за таку кількість миль надсилати листа у Німеччину. Навіть підписувати конверт влом
Але пару тижнів тому, сортуючи старі листи по папкам, знову натрапив на відповідь від M&M і вирішив їх потролити - написав, що не розумію, яке відношення має AirMalta до перевірки, якщо я придбав квиток у LH, тобто замовив послугу у них, а AirMalta вже виконувала замовлення LH, а не моє. Був впевнений, що відповідь буде з аналогічною вимогою, як і перша - прислати копію квитків і посадкові.
Але сьогодні, перевіряючи баланс в M&M, з подивом побачив, що ті нещасні 125 миль було додано. На сємєчкі
Приблизно тижні через півтора зрозумів, що милі в M&M було нараховано за всі сегменти, крім MLA-FRA. Ще через місяць спробував заповнити он-лайн форму для ретроактивного зарахування миль, але отримав повідомлення, що цей переліт не можна зараховувати через он-лайн форму, а потрібно звернутися до офісу. Написав запит на зарахування миль через форму для загальних звернень на сайті M&M. Через пару тижнів отримав відповідь, що для зарахування тих миль потрібно надіслати листом до їхнього офісу у Німеччині копію квитка та оригінали посадкових талонів, щоб AirMalta перевірили, чи я дійсно летів цим рейсом. Окремим рядком було прописано, що ел.поштою вони документи не приймають, і що цей лист вони повинні отримати на протязі 6 міс після польоту. Хтось на цьому форумі (рорТАВ?) писав вже про просунутість
Порахувавши, що ціна питання всього лише 125 миль
Але пару тижнів тому, сортуючи старі листи по папкам, знову натрапив на відповідь від M&M і вирішив їх потролити - написав, що не розумію, яке відношення має AirMalta до перевірки, якщо я придбав квиток у LH, тобто замовив послугу у них, а AirMalta вже виконувала замовлення LH, а не моє. Був впевнений, що відповідь буде з аналогічною вимогою, як і перша - прислати копію квитків і посадкові.
Але сьогодні, перевіряючи баланс в M&M, з подивом побачив, що ті нещасні 125 миль було додано. На сємєчкі
-
el ucranio
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Программа часто летающих пассажиров Star Alliance
Swiss First Class - no "blacks" are permitted
Навіть, якщо налітав на той first class award ticket
As a Miles & More member (holder of a blue Miles & More service card) or Frequent Traveller you can redeem your miles for an airline ticket with SWISS in Economy or Business Class as usual. However, from 1 January 2014 it will no longer be possible for you to redeem your miles for a SWISS airline ticket in First Class.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Программа часто летающих пассажиров Star Alliance
я ніби про Flying Blue писав ... чи тільки думав писати
Там доросли до 'Attach a scan copy' 
-
Inguri
Мильні програми авіакомпаній
куди краще складати милі Туркішів?
Літаю рідко і з сім'єю, тобто, бажано, щоб був сімейний акаунт і милі з часом не втрачалися.
Літаю рідко і з сім'єю, тобто, бажано, щоб був сімейний акаунт і милі з часом не втрачалися.
Re: Мильні програми авіакомпаній
Если летаете редко и принципиально, чтобы мили не сгорали, посмотрите на aegean, у них что-то там хорошее было относительно срока действия, чуть ли не вообще не сгорают.Inguri писав:куди краще складати милі Туркішів?
Літаю рідко і з сім'єю, тобто, бажано, щоб був сімейний акаунт і милі з часом не втрачалися.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10256
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Мильні програми авіакомпаній
Если покупаете, в основном, дешевые классы бронирования, то тогда подойдет, скорее всего только программа ТК. По умолчанию в свою программу начисления обычно щедрее, чем в чужую. А за дешевые классы в чужую программу с большой вероятностью не начислят вообще ничего.
-
Inguri
Re: Мильні програми авіакомпаній
ок, дякую, хоча aegean мені нема куди літати
-
Inguri
Re: Мильні програми авіакомпаній
Все більше а/к і їх програм переходять на, фактично, кешбечну систему.
Чи залишається сенс збирати милі для апгрейду/купівлі бізнесу? Я так розумію, ще рік-два і усьо?
Зокрема, для Старальянса.
Чи залишається сенс збирати милі для апгрейду/купівлі бізнесу? Я так розумію, ще рік-два і усьо?
Зокрема, для Старальянса.
Re: Мильні програми авіакомпаній
Мені подобається, що в ЛХ можна милі на інет на борту тратити)
- v_volf
- A380
- Повідомлень: 1317
- З нами з: 02 червня 2012, 12:09
- Звідки: HRK / YVR
- Контактна інформація:
Re: Мильні програми авіакомпаній
Поясніть, будь ласка, що Ви маєте на увазі? Що це за кешбечна система?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10256
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Мильні програми авіакомпаній
Пока что все массово переходят на кешбечную систему начисления миль. К счастью, есть возможность это обойти - складывать мили в программу авиакомпании-партнера, у альянсовых АК выбор большой. МАУ эту возможность закрыли.
О массовом переходе на кешбечную систему траты миль я не слышал. Некоторые внедряют систему переменной стоимости билетов за мили (например Дельта), но насколько я знаю речь идет только о собственных рейсах, на партнеров можно бронировать как обычно, и речь не идет о прямой привязке к стоимости, в частности, апгрейдов. Это очень невыгодно и может отпугнуть элитников, для которых апгрейд - как раз самая вкусная возможность траты миль. То, что сделали МАУ в определенной мере уникально, и, возможно, действительно окажется будущим программ лояльности. В таком случае - это весьма унылое будущее.
Re: Мильні програми авіакомпаній
Я так розумію, що мається наувазі перехід до нарахування миль на основі кількості витрачених грошей замість відстані/класу бронювання.
Взагалі, до мильної системи і раніше були питання, принаймні у випадку Miles and More. Мені здається що статус там має набагато більше цінність, ніж милі самі по собі.
Взагалі, до мильної системи і раніше були питання, принаймні у випадку Miles and More. Мені здається що статус там має набагато більше цінність, ніж милі самі по собі.
Re: Мильні програми авіакомпаній
wheretocredit.com/russian/tap-portugal/j - Калькулятор миль
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість