KKS писав:Те що "конкуренція з сучасними". Тобто ви хочете сказати що ан148 випущений на 2 роки пізніше Е-сімейства більш застарілий?
Окрім фізичної застарілості, ще є й моральна застарілість. Я вище навів приклад Ту-154М та Boeing 737 Classic, які вийшли вперше майже одночасно за віком. Враховуючи те, що технологічні засади держпідриємств спадком з СРСР є відсталими відносно західних у цивільній сфері, то можна казати, що Ани відносно своїх західних конкурентів є морально застарілими і не зможуть конкурувати на рівних.
І також не забувайте, що велику роль у розробці та збиранні літака бере РФ, а з нею зараз будь-які контакти є сумнівні. Ну, а після програної війни їм буде зовсім не до літаків.
Що реально може допомогти Антонову — це співпраця із західними партнерами, щоб разом зробити якісний пасажирський літак.
KKS писав:
Фоккери літають, так. Та ніхто не буде розпочининати авіакомпанію на літаках яким як мінімум 20 років і які не випускаються. Це не є перевагою перед АН'ами. Класику 737 всі стараються збути, навіть в Україні.
Компанії починають з того, на що вистачає первісних інвестицій. Ryanair починав з пари давніх Boeing 737-200.
Окрім того, черга на нові літаки розписана на декілька років, а компанії потрібно почати літати просто зараз. Отже, йдемо на вторинний ринок, а там вже що є, то й буде…
P.S. Це обговорення ну дуже нагадує популярні ще декілька років тому в кацап-неті теми, що «нам не потрібні Боїнґи та Аеробуси, а треба свої РІДНІ Ту-154».