Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)
Додано: 15 вересня 2013, 20:47
Там есть пункты о "заботе". Соответственно гостиницу должны предоставить и питание.
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
У випадку судового розгляду бралося б відео з камер безпеки.avalan писав:А как вы сможете доказать авиакомпании что стояли в очереди на погран контроль, а не прохлаждались в дютике к примеру?
И в таких случаях как у вас, люди обычно по моим наблюдениям сами протискиваються в очереди поближе к кабинкам тыкая в случае чего всем в лицо посадочным на следующий рейс и бормоча извинения и им как правило устыпают, почему не попробовали?
Мінімальни час на пересадку встановлений аеропортом Відня є 25 хвилин. Так, це дуже мало, але так офіційно порахував і встановив аеропорт. Хоча авіакомпанія сама цьому не рада і охоче збільшила б цей час до 30-35 хвилин, аеропорт йде на це не охоче, позиціонуючи себе як хаб з найменьшим часом на пересадку у Європі. Якщо подивитись на статистику, то за перший тиждень вересня лише 0,49% транзитних пасажирів OS не встигли на свій рейс. Цей показник є дійсно рекордно низьким.LWIEV писав:Як повернусь до України, буду листуватись з Австрійськими, цікаво, що мені напишуть у відповідь.
Тобто пасажир мав нахабно пройти всі контролі, бо інакше його могли б залишити без квитка, поставив no show?vienna писав:Мінімальни час на пересадку встановлений аеропортом Відня є 25 хвилин. Так, це дуже мало, але так офіційно порахував і встановив аеропорт. Хоча авіакомпанія сама цьому не рада і охоче збільшила б цей час до 30-35 хвилин, аеропорт йде на це не охоче, позиціонуючи себе як хаб з найменьшим часом на пересадку у Європі. Якщо подивитись на статистику, то за перший тиждень вересня лише 0,49% транзитних пасажирів OS не встигли на свій рейс. Цей показник є дійсно рекордно низьким.LWIEV писав:Як повернусь до України, буду листуватись з Австрійськими, цікаво, що мені напишуть у відповідь.
Що стосується Вашого окремого випадку - то рейс зі Львова приземлився навіть раніше запланованого часу і у Вас було 37 хвилин на пересадку. Якщо чітко керуватись правилами перебронювання авіакомпаніі, то вона Вам взагалі нічого безкоштовно запропоновувати не повинна була. Обгрунтування одне - мінімальний час 25 хвилин не був порушений і Ви повинні були б встигнути. Але, враховуючи те, що в цей день з 16 до 17 години був надзвичайно високий потік пасажирів на контролі безпеки та паспортному контролі, колега в сервісному центрі перебронювала Вас на наступний рейс OS711 безкоштовно. Так як OS711 був переповнений, Вас забронювали на лист очікування і проінформували про це. У випадку перебронювання на наступний день, готель та трансфер надається лише в тому випадку, якщо час на пересадку був меньше 25 хвилин між рейсами Star Alliance, або, як вийняток, 30 хвилин між рейсами AF і OS (бо AF прибуває до гейтів в зовсім протилежній стороні і 25 хвилин там дійсно не реально).
vienna писав:Мінімальни час на пересадку встановлений аеропортом Відня є 25 хвилин. Так, це дуже мало, але так офіційно порахував і встановив аеропорт. Хоча авіакомпанія сама цьому не рада і охоче збільшила б цей час до 30-35 хвилин, аеропорт йде на це не охоче, позиціонуючи себе як хаб з найменьшим часом на пересадку у Європі. Якщо подивитись на статистику, то за перший тиждень вересня лише 0,49% транзитних пасажирів OS не встигли на свій рейс. Цей показник є дійсно рекордно низьким.LWIEV писав:Як повернусь до України, буду листуватись з Австрійськими, цікаво, що мені напишуть у відповідь.
Що стосується Вашого окремого випадку - то рейс зі Львова приземлився навіть раніше запланованого часу і у Вас було 37 хвилин на пересадку. Якщо чітко керуватись правилами перебронювання авіакомпаніі, то вона Вам взагалі нічого безкоштовно запропоновувати не повинна була. Обгрунтування одне - мінімальний час 25 хвилин не був порушений і Ви повинні були б встигнути. Але, враховуючи те, що в цей день з 16 до 17 години був надзвичайно високий потік пасажирів на контролі безпеки та паспортному контролі, колега в сервісному центрі перебронювала Вас на наступний рейс OS711 безкоштовно. Так як OS711 був переповнений, Вас забронювали на лист очікування і проінформували про це. У випадку перебронювання на наступний день, готель та трансфер надається лише в тому випадку, якщо час на пересадку був меньше 25 хвилин між рейсами Star Alliance, або, як вийняток, 30 хвилин між рейсами AF і OS (бо AF прибуває до гейтів в зовсім протилежній стороні і 25 хвилин там дійсно не реально).
А от цікаво було б подивитись на статистику спізнень пасажирів зі стикововкою саме 25-30 хвилин.vienna писав:Мінімальни час на пересадку встановлений аеропортом Відня є 25 хвилин. Так, це дуже мало, але так офіційно порахував і встановив аеропорт. Хоча авіакомпанія сама цьому не рада і охоче збільшила б цей час до 30-35 хвилин, аеропорт йде на це не охоче, позиціонуючи себе як хаб з найменьшим часом на пересадку у Європі. Якщо подивитись на статистику, то за перший тиждень вересня лише 0,49% транзитних пасажирів OS не встигли на свій рейс. Цей показник є дійсно рекордно низьким.LWIEV писав:Як повернусь до України, буду листуватись з Австрійськими, цікаво, що мені напишуть у відповідь.
[censored]... Дуже знайомо... Прошу вибачення за оффтоп, але було те ж саме, коли летів KBP-MUC-AMS зі стиковкою 45хв. A320 привезли до гейту двома автобусами, а на гейті працював один пункт перевірки на безпеку і три паспортних, з яких один (!) працював на паспорти з нешенгену. Коли дійшов до паспортного, зрозумів що не встигаю, бо посадка вже тривала 10хв. Отримав абсолютно ідентичну відповідь від чергового на прохання допомогти. У результаті став у "чергу" в шенген-кабінку, де стояло аж двоє людей. Після мого пояснення, показування посадкового і прохання пропустити на пункті для шенген-паспортів, з незадоволеним виглядом пропустили. Встиг на last call, я був останній, хто зайшов в автобус.LWIEV писав: На прикордонній черзі є чергова. Я звернувся до неї із проханням показати де priority line або допомогти швидше пройти загальну чергу. Відповідь була проста - є одна загальна черга. Лізти вперед не було сенсу - переді мною стояли такі самі, у яких пересадка була 45-50 хв, я спитав кількох і зрозумів, що якщо піду вперед, то буде конфлікт, що може ще сповільнити чергу. Зрештою, думаю, того дня я не один пропустив свій рейс.
+100! Якого біса продавати такі ризикові стиковки?LWIEV писав: Але як а/к розраховує час - для мене загадка. Рахуємо. Є 40 хв на пересадку (від прильоту до відльоту)
12 хв - тривала висадка з літака та доїзд автобусом до терміналу
13 хв - черга на паспортному контролі
9 хв - прохід в залу перевірки безпеки і черга на контролі (я чергу пройшов через priority - заощадив 5-7 хв)
7 хв - прохід до виходу (у мене був F13 - посередині коридору терміналу F)
Разом 41 хв. Зважаючи, що наступний рейс не на рукаві, а теж підвозиться автобусом - виходить, що гейт закривається найпізніше за 15 хв до вильоту. Отримуємо 40 хв пересадки мінус 15 хв = 25, мінус 12 на висадку з попереднього рейсу. Як за 13 хв пройти два контролі і потрапити до гейту - питання для Копперфільда.![]()
У мене просто культурний шок, чесно кажучи... Пакс, купуючи квиток, впевнений, що раз йому це продали, то у нього є якась гарантія у разі виникнення проблем не з його вини. Тобто у даному випадку, якщо аеропорт "гарантує" авіакомпанії стиковки у 45хв (навіть згадані неймовірні 25хв. Хоча я думаю це з розряду ненаукової фантастики, навть при стиковках у шенгені), то він міг би відкрити додаткові пункти перевірки на безпеку і пункти паспортного контролю, щоб не допускати таких довжелезних черг. Крім того, перевізник має ділові відносини з аеропортом, а відповідно має важелі впливу для вирішення такого роду проблем (при наявності бажання, звісно). Особливо у OS у VIE, та LH у MUC. Тому, по великому рахунку, виглядає щонайменше дивною позиція авіакомпанії, котра пропонує судитися з аеропортом у даній ситуації, та позиція vienna (якщо це офіційна позиція, звісно), що перевізник не зобов'язаний нічого робити... З точки зору пасажира, запізнення на стиковку через чергу на безпеку/паспортний контроль, взагалі може вважатися "обставиною непереборної сили". Ну не сила мені проситися вперед черги, і все тут. У чому тут моя вина? У мене договір з перевізником, який гарантував стиковку у 45хв. Мене не затримували за порушення безпеки, за порушення візового режиму, etc. Затримали у черзі, бо авіакомпанія не дуже бажала попрацювати з аеропортом, щоб виконати своє зобов'язання про стиковку у 45хв. Ні більше, ні менше...vienna писав: Якщо чітко керуватись правилами перебронювання авіакомпаніі, то вона Вам взагалі нічого безкоштовно запропоновувати не повинна була. Обгрунтування одне - мінімальний час 25 хвилин не був порушений і Ви повинні були б встигнути. Але, враховуючи те, що в цей день з 16 до 17 години був надзвичайно високий потік пасажирів на контролі безпеки та паспортному контролі, колега в сервісному центрі перебронювала Вас на наступний рейс OS711 безкоштовно. Так як OS711 був переповнений, Вас забронювали на лист очікування і проінформували про це. У випадку перебронювання на наступний день, готель та трансфер надається лише в тому випадку, якщо час на пересадку був меньше 25 хвилин між рейсами Star Alliance, або, як вийняток, 30 хвилин між рейсами AF і OS (бо AF прибуває до гейтів в зовсім протилежній стороні і 25 хвилин там дійсно не реально).
Абсолютно згоден! LH & OS продають стиковки у 30-45хв. Може пощастити, як мені досі щастило, але краще таких квитків не брати. Особливо у силу коментаря vienna і досвіду LWIEV. Я точно більш не братиму.LWIEV писав: Висновок - не купуйте кросшенгенські стиковки Австрійських з часом пересадки менше години.![]()
Саме так буде коректно. Можна також додати фільтри: наявність шенгенського кордону на пересадці (це автоматом тягне за собою контроль безпеки), висадка і посадка автобусом, а не через рукав - тоді показник втрачених пересадок стрімко зросте.Nitro писав:А от цікаво було б подивитись на статистику спізнень пасажирів зі стикововкою саме 25-30 хвилин.
Давайте почнемо з того, що саме OS пропонує стиковки у 25 хвилин. Аеропорт може ставити будь-які мінімальні стиковки, але саме OS пропонує власні мінімальні трансфери . Якщо 25 хвилин для рейсів OS мало, а аеропорт все рівно їх пропонує, то OS просто-на-просто мало б продавати квитки з власною мінімальною стиковкою, що є довшою, ніж 25 хвилин. Для OS і для VIE дуже зручно позиціювати себе як аеропорт з 25 трансфером - і продавати квитки з такою мінімальною стиковкою було рішенням саме а/к та аеропорту (навіть тоді, коли OS не був VO).vienna писав: Мінімальни час на пересадку встановлений аеропортом Відня є 25 хвилин. Так, це дуже мало, але так офіційно порахував і встановив аеропорт. Хоча авіакомпанія сама цьому не рада і охоче збільшила б цей час до 30-35 хвилин, аеропорт йде на це не охоче, позиціонуючи себе як хаб з найменьшим часом на пересадку у Європі. Якщо подивитись на статистику, то за перший тиждень вересня лише 0,49% транзитних пасажирів OS не встигли на свій рейс. Цей показник є дійсно рекордно низьким.
Ні, не правильно. 25 хвилин не має нічого спільного до перебронювання. Перечитайте уважно правила перебронювання, особливо на стр. 56 нових правил. Там чітко вказано, що involuntary rebooking наступає у тому випадку, якщо заброньована стиковка не є valid у зв'язку з пізнім прибуттям літака або з особливими обставинами в аеропорту. Якщо у квитку вказана стиковка 40 хв, а по факту вона становила - 39 і менше, пасажира ЗОБОВ'ЯЗАНІ перебронювати на наступний рейс без жодних доплат А ТАКОЖ надати послуги відповідно до right to care.vienna писав:Що стосується Вашого окремого випадку - то рейс зі Львова приземлився навіть раніше запланованого часу і у Вас було 37 хвилин на пересадку. Якщо чітко керуватись правилами перебронювання авіакомпаніі, то вона Вам взагалі нічого безкоштовно запропоновувати не повинна була. Обгрунтування одне - мінімальний час 25 хвилин не був порушений і Ви повинні були б встигнути.
Також неправильно! У Відні у будь-який день з 16 до 19 години настає час пік. Сам факт години пік не дає підстав для безкоштовних перебронювань.vienna писав:Але, враховуючи те, що в цей день з 16 до 17 години був надзвичайно високий потік пасажирів на контролі безпеки та паспортному контролі, колега в сервісному центрі перебронювала Вас на наступний рейс OS711 безкоштовно. Так як OS711 був переповнений, Вас забронювали на лист очікування і проінформували про це.
Теж абсурд! Готель надається у тому випадку, коли НЕ з вини пасажира запланований переліт здійснити не можливо і а\к не може доправити пасажира до кінцевого пункту призначення у той самий день (overbooking, погода, страйк і т.д).vienna писав:У випадку перебронювання на наступний день, готель та трансфер надається лише в тому випадку, якщо час на пересадку був меньше 25 хвилин між рейсами Star Alliance, або, як вийняток, 30 хвилин між рейсами AF і OS (бо AF прибуває до гейтів в зовсім протилежній стороні і 25 хвилин там дійсно не реально).