Сторінка 2 з 2

Re: нужны КВС B 737 NG

Додано: 03 червня 2011, 19:17
tarzan90
Hoaxer писав:
E-145 писав:
Madcat писав:Саня давай в летчиков-налетчиков будем переучиваться???
и меня возьмите!симуляторы поднадоели, реального неба хочется
мені сімулятор опанувати... скільки не намагався, а нормально сісти ніяк не вдається. Та що там сісти, втримати задану траекторію... ці постійні відхилення вліво-вправо псують все :evil:
Прошу прощения, а где можно симулятор скачать?

Re: нужны КВС B 737 NG

Додано: 03 червня 2011, 20:03
Madcat
Зайдите на любой Торрент портал и скачайте!Или вот:http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=651845

Re: нужны КВС B 737 NG

Додано: 03 червня 2011, 23:06
Flyman
Hoaxer писав: наскільки я зрозумів - клавою ніяк? треба постійно джойстиком "балансувати" ?
найпростіший приклад (з важкими літаками, з легкими такого в мене не відбувається) - після вирулювання на зліт ніяк не можливо вирівняти літак, аби він без похибки в кілька градусів не косив ліворуч чи праворуч. Теоретично клавіатурою коригувати штурвал точніше ніж двойстиком, чому це відбувається?

в мене є пс3, там юсб джойстик, спробую сьогодні...
Літаю на "клавіатурі" і більш-менш нормально відбувається посадка. Також ще залежить (принаймні з мого досвіду) від виробника моделі. Два 737-800 від різних авторів мають різну "чутливість" до керування.

До речі, на чому літаєте?

P.S. у мене 737-400 (не пам'ятаю чия збірка) вмикає реверс ще в повітрі :alen:

Re: нужны КВС B 737 NG

Додано: 04 червня 2011, 12:16
Hoaxer
Flyman писав: Літаю на "клавіатурі" і більш-менш нормально відбувається посадка. Також ще залежить (принаймні з мого досвіду) від виробника моделі. Два 737-800 від різних авторів мають різну "чутливість" до керування.
До речі, на чому літаєте?

P.S. у мене 737-400 (не пам'ятаю чия збірка) вмикає реверс ще в повітрі :alen:
я намагався на "стандартних" 737-800 та аеробусі що входять до MsFlySimX, без модифікацій. Зараз піду ще спробую)

Re: нужны КВС B 737 NG

Додано: 04 червня 2011, 15:05
viro
Обратите внимание, что Бобикам платят больше чем Арбузникам. С чего бы это? На Боба переучится проще, штурвальный самолет, то се, с советского на раз-два. А вот на флайтсимуляторный Арбуз - там же ваще своя философия. Ну рынок все расставляет. Кстати с первого апреля вступили новые ограничения ИКАО по знанию английского языка. Там жестяк ужесточился еще сильнеее. Следовательно зарплата пилотиков, которые проходят по нормалм, увеличится. Чистого неба.

Re: нужны КВС B 737 NG

Додано: 05 червня 2011, 04:44
Hoaxer
Flyman писав:
Hoaxer писав: наскільки я зрозумів - клавою ніяк? треба постійно джойстиком "балансувати" ?
найпростіший приклад (з важкими літаками, з легкими такого в мене не відбувається) - після вирулювання на зліт ніяк не можливо вирівняти літак, аби він без похибки в кілька градусів не косив ліворуч чи праворуч. Теоретично клавіатурою коригувати штурвал точніше ніж двойстиком, чому це відбувається?

в мене є пс3, там юсб джойстик, спробую сьогодні...
Літаю на "клавіатурі" і більш-менш нормально відбувається посадка. Також ще залежить (принаймні з мого досвіду) від виробника моделі. Два 737-800 від різних авторів мають різну "чутливість" до керування.

До речі, на чому літаєте?

P.S. у мене 737-400 (не пам'ятаю чия збірка) вмикає реверс ще в повітрі :alen:
дуже вдячний за пораду про джойстик - не порівняти просто з клавою! мій попередній досвід з МсФ.Х пішов на смітник:) з джойстиком з 7 спроби ідеально перегнав 737-800 з Борисполя в Жуляни!!! :plane:

Re: нужны КВС B 737 NG

Додано: 05 червня 2011, 11:40
E-145
я учора ізвращався: 747 у Жуляни погнав, але все ж таки посадив нормально, хоча і за смугу прокотився

Re: нужны КВС B 737 NG

Додано: 05 червня 2011, 12:16
Flyman
E-145 писав:я учора ізвращався: 747 у Жуляни погнав, але все ж таки посадив нормально, хоча і за смугу прокотився
747 дефолтний?

Re: нужны КВС B 737 NG

Додано: 05 червня 2011, 14:45
E-145
ну да. да то мені робити не було чого, взагалі, я на Ембріоні літаю