Прошу прощения, а где можно симулятор скачать?Hoaxer писав:мені сімулятор опанувати... скільки не намагався, а нормально сісти ніяк не вдається. Та що там сісти, втримати задану траекторію... ці постійні відхилення вліво-вправо псують всеE-145 писав:и меня возьмите!симуляторы поднадоели, реального неба хочетсяMadcat писав:Саня давай в летчиков-налетчиков будем переучиваться???
нужны КВС B 737 NG
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 157
- З нами з: 08 лютого 2009, 11:10
- Звідки: Kyiv city
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 821
- З нами з: 08 серпня 2010, 13:46
- Звідки: HRK (Kharkov)
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
Зайдите на любой Торрент портал и скачайте!Или вот:http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=651845
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 333
- З нами з: 25 серпня 2009, 18:50
- Звідки: Irpin
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
Літаю на "клавіатурі" і більш-менш нормально відбувається посадка. Також ще залежить (принаймні з мого досвіду) від виробника моделі. Два 737-800 від різних авторів мають різну "чутливість" до керування.Hoaxer писав: наскільки я зрозумів - клавою ніяк? треба постійно джойстиком "балансувати" ?
найпростіший приклад (з важкими літаками, з легкими такого в мене не відбувається) - після вирулювання на зліт ніяк не можливо вирівняти літак, аби він без похибки в кілька градусів не косив ліворуч чи праворуч. Теоретично клавіатурою коригувати штурвал точніше ніж двойстиком, чому це відбувається?
в мене є пс3, там юсб джойстик, спробую сьогодні...
До речі, на чому літаєте?
P.S. у мене 737-400 (не пам'ятаю чия збірка) вмикає реверс ще в повітрі

-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
я намагався на "стандартних" 737-800 та аеробусі що входять до MsFlySimX, без модифікацій. Зараз піду ще спробую)Flyman писав: Літаю на "клавіатурі" і більш-менш нормально відбувається посадка. Також ще залежить (принаймні з мого досвіду) від виробника моделі. Два 737-800 від різних авторів мають різну "чутливість" до керування.
До речі, на чому літаєте?
P.S. у мене 737-400 (не пам'ятаю чия збірка) вмикає реверс ще в повітрі
Re: нужны КВС B 737 NG
Обратите внимание, что Бобикам платят больше чем Арбузникам. С чего бы это? На Боба переучится проще, штурвальный самолет, то се, с советского на раз-два. А вот на флайтсимуляторный Арбуз - там же ваще своя философия. Ну рынок все расставляет. Кстати с первого апреля вступили новые ограничения ИКАО по знанию английского языка. Там жестяк ужесточился еще сильнеее. Следовательно зарплата пилотиков, которые проходят по нормалм, увеличится. Чистого неба.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
- Звідки: Київ-Лісабон
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
дуже вдячний за пораду про джойстик - не порівняти просто з клавою! мій попередній досвід з МсФ.Х пішов на смітник:) з джойстиком з 7 спроби ідеально перегнав 737-800 з Борисполя в Жуляни!!!Flyman писав:Літаю на "клавіатурі" і більш-менш нормально відбувається посадка. Також ще залежить (принаймні з мого досвіду) від виробника моделі. Два 737-800 від різних авторів мають різну "чутливість" до керування.Hoaxer писав: наскільки я зрозумів - клавою ніяк? треба постійно джойстиком "балансувати" ?
найпростіший приклад (з важкими літаками, з легкими такого в мене не відбувається) - після вирулювання на зліт ніяк не можливо вирівняти літак, аби він без похибки в кілька градусів не косив ліворуч чи праворуч. Теоретично клавіатурою коригувати штурвал точніше ніж двойстиком, чому це відбувається?
в мене є пс3, там юсб джойстик, спробую сьогодні...
До речі, на чому літаєте?
P.S. у мене 737-400 (не пам'ятаю чия збірка) вмикає реверс ще в повітрі

Re: нужны КВС B 737 NG
я учора ізвращався: 747 у Жуляни погнав, але все ж таки посадив нормально, хоча і за смугу прокотився
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 333
- З нами з: 25 серпня 2009, 18:50
- Звідки: Irpin
- Контактна інформація:
Re: нужны КВС B 737 NG
747 дефолтний?E-145 писав:я учора ізвращався: 747 у Жуляни погнав, але все ж таки посадив нормально, хоча і за смугу прокотився
Re: нужны КВС B 737 NG
ну да. да то мені робити не було чого, взагалі, я на Ембріоні літаю
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 14 гостей