Re: Авиационные происшествия
Додано: 22 грудня 2017, 11:36
То есть UR-UIA прилетел и сразу после него Белавиа совершила «экскурсию»?
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Это было до прилета UR-UIAAlexK писав:То есть UR-UIA прилетел и сразу после него Белавиа совершила «экскурсию»?
http://live.radioscanner.net/audio/38490AQS писав: А де зараз можна у вільному доступі прослухати KBP? LiveAtc вже не працює. Чи це через власний приймач?
Thanks!KKS писав:http://live.radioscanner.net/audio/38490AQS писав: А де зараз можна у вільному доступі прослухати KBP? LiveAtc вже не працює. Чи це через власний приймач?
"on Oct 28th 2007"....AlexK писав:Ну и денёк. 737-800 AirEuropa в Катовице сел за 700 м до полосы.
https://www.facebook.com/123aviation/po ... 4409404839
Да, увидел уже—Aviation Herald запостил в ФБ сегодня (не знал, что они делают ретро-посты), а я на платформе метро протупил с датой.Labiann писав:Oct 28th 2007 или у них что-то или у Вас или у меня с глазами плохо...
AvHerald писав шо він застряг в "runway protected area". Але 18L була закрита відсили на 30хв. За такий час вони його б не встигли дьоргнуть. Чи існує варіант коли смугу можуть закрити наполовину? типу тимчасово довжина смуги - 2000метрів з обов'язковим звільненням по А4. Чи як закрита - то закрита?AQS писав:Белавиа выкатился в Борисполе.
https://tsn.ua/ukrayina/aeroport-borisp ... 69805.html
Я думаю, що перестархувались. Закрили смугу, пересвідчились, що літак не заважає посадці іншим, закрили А5, дали дозвіл на з'їзд через А4 чи А6. Якщо б літак Белавіа, якимось чином був на смузі, навіть біля А6, то смуга була би закритою. На той час в зоні очікування був А330 Turkish. Довжина пробігу А330 - 1800метрів, це в нормальних умовах, а не в зимових, які наразі маємо, з не ідеальним зчепленням. До того ж точка посадки літака не у самого краю смуги а десь 50-60 метрів далі. Іноді бувають перельоти. Там 2000 не хватило би. Взагалі дальномагістральні в KBP з'їзжають через А6, чи А1 в залежності від напрямку посадки. Вони дійсно використовують майже всю смугу. І ще одне, чому Белавіа пішов на А5? Тому що А4 він вже пройшов. Думаю, що половину літаків в таких умовах не попадають на А4. З цього доходжу до висновку, що літак Белавіа жодним чином не перешкоджав посадці інших літаків. І смуга була відкрита уся.KKS писав:AvHerald писав шо він застряг в "runway protected area". Але 18L була закрита відсили на 30хв. За такий час вони його б не встигли дьоргнуть. Чи існує варіант коли смугу можуть закрити наполовину? типу тимчасово довжина смуги - 2000метрів з обов'язковим звільненням по А4. Чи як закрита - то закрита?AQS писав:Белавиа выкатился в Борисполе.
https://tsn.ua/ukrayina/aeroport-borisp ... 69805.html
А съезд вс произошел из-за чего? Закрыли по двум причинам, которые исходят одна из другой. Самолет съехал на рулежке, начали все быстро чистить. На ВПП сцепление было 0,3, что вполне нормально для безопасного приема ВС. А вот с рулежками видать была проблема. Когда происходит что-то не стандартное рядом с ВПП, ее частенько закрывают до момента решения проблемы.Olek писав:Полоса закрывалась на полчаса для очистки от снега, а не из-за выкатки.
А может все-таки в 300м от торца?...AQS писав:...До того ж точка посадки літака не у самого краю смуги а десь 50-60 метрів далі...
Там просто апдейт інфи до інциденту вийшов, от авгеральд і опублікувавKKS писав:AvHerald писав шо він застряг в "runway protected area". Але 18L була закрита відсили на 30хв. За такий час вони його б не встигли дьоргнуть. Чи існує варіант коли смугу можуть закрити наполовину? типу тимчасово довжина смуги - 2000метрів з обов'язковим звільненням по А4. Чи як закрита - то закрита?AQS писав:Белавиа выкатился в Борисполе.
https://tsn.ua/ukrayina/aeroport-borisp ... 69805.html
Все зависимости от длины ВПП. Конечно 50-60м., это на небольших аэродромах. У KBP это 400 метров, а например в Виннице - 300м, в Черновцах - 200м.guest писав:А может все-таки в 300м от торца?...AQS писав:...До того ж точка посадки літака не у самого краю смуги а десь 50-60 метрів далі...
Здесь ведь обсуждалась 18L/36R в Борисполе, на которой и произошел инцидент с БелавиаAQS писав:В зависимости от ВППguest писав:А может все-таки в 300м от торца?...AQS писав:...До того ж точка посадки літака не у самого краю смуги а десь 50-60 метрів далі...
Ну AvHerald і фотки показують що він стояв за лінією "runway ahead". Тобто борт стояв в габариті смуги.Olek писав:Полоса закрывалась на полчаса для очистки от снега, а не из-за выкатки.
KKS писав:Ну AvHerald і фотки показують що він стояв за лінією "runway ahead". Тобто борт стояв в габариті смуги.Olek писав:Полоса закрывалась на полчаса для очистки от снега, а не из-за выкатки.