АндрейМ писав: ↑04 листопада 2019, 10:13
Что именно Вас не устраивает в МАУ в плане отношения к Вам, как к клиенту? Что Вы хотите - подарков, цветы? Вы получаете от авиакомпании услугу - перевозку и точки А в точку Б. Да, это обыкновенная транзакция, такая же, как и в магазине продуктов. Вы при походе в кинотеатр, магазин, банк, химчистку также ожидаете какое-то особое к себе отношение?
У меня за 20 лет перелетов с МАУ конфликтных ситуаций не было; да, мне не звонят, чтобы спросить как у меня дела или поздравить с днем рождения, но для меня пересечение с авиакомпанией заканчивается через 5 минут после прибытия в пункт назначения. Перелет - обыкновенная услуга, как и все остальные услуги, которыми мы пользуемся. А конфликты, как можно судить по соцсеятм, возникают у тех, кто "учит" авиакомпанию тому, какой она должна быть, а не следует правилам, на которые пассажир соглашается, приобретая билет, но отказывается их выполнять потому что эти правила "неправильные".
Шановний Андрію, ви ж помічаєте, що ви постійно пересмикуєте, вкладаючи свої додумування в мої уста, правда?
Що мене особисто не влаштовує в МАУ:
- я не можу купити квитки, які мені потрібні, бо компанія не може визначитись з типом літака на маршруті і тримає закритими листи очікування, в результаті крісло, на якому мені було потрібно летіти, летить порожнє, а я добираюсь з пересадками
- я не маю додаткових сервісів на борту за які я був би готовий платити гроші - від інтернету до відсутності сусіда, який читає мою електронну пошту з екрана мого ноута (ні, я не вважаю, що порожнє місце повинне оплачуватись за повним тарифом місця з пасажиром - авіакомпанія не несе витрат на маркетинг і нікого на порожньому кріслі не перевозить. так, я готовий, що це місце буде зайняте живим пасажиром, якщо інших місць не буде)
- я маю купу незручностей через обмеження, які вони встановили бездумною політикою тарифів, які мене стресують та вимагають постійної і прискіпливої уваги (наприклад, на перельоті RT з чотирьох сегментів один має відмінні правила багажу від трьох інших, що з'ясовується при пересадці)
- я мушу провести 3 години в Борисполі серед ночі на лавці, маючи право на лаунж, але я не можу в нього потрапити, бо у МАУ не працював сайт і я не міг отримати хоча б електронний посадковий, а в базовому аеропорту не було ні стійки, яка б працювала о 4 ранку, ні автомату самостійної реєстрації
- я мушу змінювати плани, бо МАУ не резервує достатню кількість бортів, в результаті поламки літаків призводять до ефекту доміно по всьому розкладу і влітку з домашнього аеропорту я вилітаю регулярним рейсом із багатогодинним запізненням, коли причина, заради якої я летів, вже втрачена
- МАУ одного разу при відсутності місць продає мені та моєму супутнику два квитки в бізнес-клас на вільне та заблоковане місце (Е-145, одиничне місце на спареному), через кілька тижнів у ідентичній ситуації менеджер "не знає як це можна зробити"
- я втрачаю багато перельотів, бо МАУ вирішує переінакшити програму лояльності, змінивши правила нарахування миль заднім числом! Це ніби ви приходите в банк за депозитом, який складали 10 років, а вам кажуть, що його списали, бо ви за ним не заходили
- вони протринькували гроші на російському ринку, субсидуючи російських транзитних пасажирів, а тепер кажуть, що їм бракує грошей на обльоти Росії і вони їх хочуть взяти у мене з моїх податків
Список можна продовжувати. Зверніть увагу: я ніде не нарікаю на відсутність їжі, високі ціни чи "цвєти і падаркі". Все, що мені треба - це "перевозка из точки А в точку Б", яку вони не можуть мені надійно забезпечувати. Найбільший гріх МАУ в тому, що вони не вміють добре заробляти, а коли втрачають - перекладають свої турботи на чужі плечі.