Ну вот и откроют ADD.
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 647
- З нами з: 25 липня 2015, 14:46
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Пересаживают. но вот дату вылета менять не хотят. хотя изначально был вылет в 6 утра а теперь в 17 40 и день добавляется. Может конечно потому что Лоукост и выписаный за мили)))УткА_в_ТаПкАх писав: ↑30 вересня 2019, 15:40ПересадитShummi_1925 писав: ↑30 вересня 2019, 15:32 Вот те на))) а в системе Алма-Ата, до сих пор есть)))
Плакали купленные по лоукост тарифам билетики
П.С Ага это рейсы Эйр Астаны. А что думаете есть шансы что МАУ пересадит на нее, или просто отменят?![]()
За Аир Астану спасибо коненчо

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Цікаво, чи є сенс/можливість зробити рейс KBP-CAI-ADD?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
ну транзит в европу с 3 пересадками - зачем?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Каир итак полный летает... я бы на осень-весну увеличил частотность
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Люфтганза літає ADD-JED-FRA. Дайош туризм в Саудію, візипо прибуттю вже ввели ось 

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Програма лояльності МАУ у всій красі.
Переліт Дніпро-Київ-Варшава-Київ-Дніпро. Всі квитки на бланку МАУ. Панорама преміум.
У Дніпрі на Бориспіль - лаунжа немає, вайфай не працює. Ну, ок, знав від початку, що насєлєна роботамі (с), "зато Коломойський врятував Україну", згоден. Летить Роза вітрів Е-145.
У Борисполі на Варшаву - міжнародний лаунж МАУ (стали трошки краще годувати, в лаунжі страшні натовпи). Летить Роза вітрів Е-145!
У Варшаві на Бориспіль - виліт о 6:00, лаунж теж з 6:00, сніданок в прольоті. Летить МАУ, Боїнг-737.
У Борисполі на Дніпро - лаунж доместік пускає всередину, далі адміністратор просить оплатити 750 грн "бо нереєструєцця, ми не працюємо з Розою вітрів". Кажу, що у мене квиток від МАУ. Відповідають, що рейс виконує Роза, вони нічого не можуть зробити. В ідентичній ситуації виконання рейсу Розою на міжнародці лаунж був (на тому рейсі, щоправда, здається, нема кодшеру Роза/МАУ).
Результат: я заплатив зверху 750 грн за те, що спочатку як ідіот переплатив біля двох тисяч грн за квитки на бланку МАУ (Роза+МАУ була дешевша, ніж МАУ+МАУ). Як клієнт відчув себе ошуканим. МАУ (фінансовий результат 2018: 100 млн доларів збитків) не знають, що коли програма лояльності робить клієнтів нелояльними, вона не дає компанії заощадити маркетингові витрати.
Рішення визрівало раніше, але вже наступного року мої міжнародні рейси, які цього року робив на МАУ, в основному підуть на Лот, Туркішів, Люфти. Внутрішні більшою мірою підуть на Мотор-січ і Скай + більше першого класу Інтерсіті. Лаунжі будуть від банків. Багаж чудово доставляє Нова пошта. Назбирувати 25 сегментів для панорами-преміум чи 50 для -еліт (підбираюсь зараз до цієї межі) наступного не бачу сенсу.
Прочитав інтерв'ю Дихне. Какаяразніцахтоакціонери? Феєрично! Ще один хороший топ-менеджер для карґо-авіакомпанії. Хоча, все, що я не куплю, ймовірно, доплатить багатий український платник податків, якому шкода, що рейс на Пекін коштує так дорого і який не бачить проблеми в формулі Штайнмаєра.
Переліт Дніпро-Київ-Варшава-Київ-Дніпро. Всі квитки на бланку МАУ. Панорама преміум.
У Дніпрі на Бориспіль - лаунжа немає, вайфай не працює. Ну, ок, знав від початку, що насєлєна роботамі (с), "зато Коломойський врятував Україну", згоден. Летить Роза вітрів Е-145.
У Борисполі на Варшаву - міжнародний лаунж МАУ (стали трошки краще годувати, в лаунжі страшні натовпи). Летить Роза вітрів Е-145!
У Варшаві на Бориспіль - виліт о 6:00, лаунж теж з 6:00, сніданок в прольоті. Летить МАУ, Боїнг-737.
У Борисполі на Дніпро - лаунж доместік пускає всередину, далі адміністратор просить оплатити 750 грн "бо нереєструєцця, ми не працюємо з Розою вітрів". Кажу, що у мене квиток від МАУ. Відповідають, що рейс виконує Роза, вони нічого не можуть зробити. В ідентичній ситуації виконання рейсу Розою на міжнародці лаунж був (на тому рейсі, щоправда, здається, нема кодшеру Роза/МАУ).
Результат: я заплатив зверху 750 грн за те, що спочатку як ідіот переплатив біля двох тисяч грн за квитки на бланку МАУ (Роза+МАУ була дешевша, ніж МАУ+МАУ). Як клієнт відчув себе ошуканим. МАУ (фінансовий результат 2018: 100 млн доларів збитків) не знають, що коли програма лояльності робить клієнтів нелояльними, вона не дає компанії заощадити маркетингові витрати.
Рішення визрівало раніше, але вже наступного року мої міжнародні рейси, які цього року робив на МАУ, в основному підуть на Лот, Туркішів, Люфти. Внутрішні більшою мірою підуть на Мотор-січ і Скай + більше першого класу Інтерсіті. Лаунжі будуть від банків. Багаж чудово доставляє Нова пошта. Назбирувати 25 сегментів для панорами-преміум чи 50 для -еліт (підбираюсь зараз до цієї межі) наступного не бачу сенсу.
Прочитав інтерв'ю Дихне. Какаяразніцахтоакціонери? Феєрично! Ще один хороший топ-менеджер для карґо-авіакомпанії. Хоча, все, що я не куплю, ймовірно, доплатить багатий український платник податків, якому шкода, що рейс на Пекін коштує так дорого і який не бачить проблеми в формулі Штайнмаєра.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ну, скорее вы читать не умеете. Панорама НЕ работает на партнерских рейсах и никогда не работала. А для рейсов МАУ в Днепре есть лаунж, точнее ваучер в кафе.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Технічно makor правий і у конкурентів ситуація не краща: у того ж miles and more по срібній картці можна ходити в лаунж лише в аеропортах де є лаунжі LH group або Лота і на їх власних рейсах. Наприклад рейс Юнайтедом EWR-MUC-LWO на бланку LH не дає права піти в лаунж LH в EWR.
KBP-WAW Роза виконує на умовах мокрого лізингу, а KBP-DNK - як свій власний, тому умови різні.
Але розібратися в цьому хитросплетінні пересічному пасажиру далеко не просто і це сильно псує клієнтський досвід. Я кілька тижнів тому здався і апгрейднув свій монобанк до елітного рівня. Якщо літати хоча б раз на місяць, то вартість картки легко відбивається лаунжами і знижкою на Убер в аеропорт.
KBP-WAW Роза виконує на умовах мокрого лізингу, а KBP-DNK - як свій власний, тому умови різні.
Але розібратися в цьому хитросплетінні пересічному пасажиру далеко не просто і це сильно псує клієнтський досвід. Я кілька тижнів тому здався і апгрейднув свій монобанк до елітного рівня. Якщо літати хоча б раз на місяць, то вартість картки легко відбивається лаунжами і знижкою на Убер в аеропорт.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Самое удивительное в Вашем сообщении то, что Вы до сих пору считаете "Панораму" программой лояльности и так долго шли к решению выбирать другие авиакомпании, а не быть привязанным к МАУ только лишь ради статуса, который мало чего дает.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Тут смотря как посчитать. На нашем банковском рынке есть продукты, где есть скидка от Убера в аэропорт и лаунжы от Мастеркарда (Украина + зарубеж) бесплатно, например ОТП Блек. Чтобы отбить разницу между моно и таким продуктом нужно летать больше, чем раз в месяц.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Це деталі реалізації. Мені апгрейднути моно було простіше ніж заводити ще одну карту.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
это по какой карте у них залы мастеркард зарубежом и бесплатное обслуживание?)Sentry писав: ↑02 жовтня 2019, 09:46
Тут смотря как посчитать. На нашем банковском рынке есть продукты, где есть скидка от Убера в аэропорт и лаунжы от Мастеркарда (Украина + зарубеж) бесплатно, например ОТП Блек. Чтобы отбить разницу между моно и таким продуктом нужно летать больше, чем раз в месяц.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
лаунжей от МК - кот наплакал, около десятка.Sentry писав: ↑02 жовтня 2019, 09:46
Тут смотря как посчитать. На нашем банковском рынке есть продукты, где есть скидка от Убера в аэропорт и лаунжы от Мастеркарда (Украина + зарубеж) бесплатно, например ОТП Блек. Чтобы отбить разницу между моно и таким продуктом нужно летать больше, чем раз в месяц.
а по программе монобанка - лаунжкии/приоритипасс, эти почти везде есть.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
https://www.otpbank.com.ua/privateclien ... k-edition/
Все правда. Но лаунж МС есть в КВР, а это уже половина посещений. Хотя лаунж там так себе мягко говоря, ну хоть на водичке можно сэкономить. Остальные лаунжы годятся только для р2р, если летать в те аэропорты, где они есть. Только Вена хорошо подходит для пересадки.
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 305
- З нами з: 24 липня 2016, 21:10
- Звідки: LCA
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
для блека только если банк заказал эту опцию. на сайте отп про львов не написано так что скорее всего нет.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 13 гостей